1. #31
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hmmm nog geen vervolgje????

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    245
    01-07-2002

    oke meid we wachten allemaal..........en ik ga checken om ongeveer 22.00 uur met alle hoop dat er een lang vervolg en een leuk eind van het verhaal kom..... oke dikke kus
    P.S. Nog lekker geslapen gister??
    Ik vraag: om de Qor'aan de bron van mijn hart te maken het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop...

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    245
    01-07-2002

    oke schat maakt niet uit zolang je morgen maar een super vervolg neerzet oke en goed uitrusten want we will be waiting!!! oke dikke kus
    Ik vraag: om de Qor'aan de bron van mijn hart te maken het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop...

  4. #34
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    wayemmaaaaa morgen pas?

  5. #35
    jullie kanker moer

    Reacties
    317
    28-06-2002

    nou ja zo lang gewcht liever kom je snel
    Mijn gemeente jurk!!!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    245
    01-07-2002

    hey schat,
    super hoor echt thanxxxxx voor je verhaal.... maar is dat verhaal waargebeurd?? want ben echt nieuwschierig!! oke dikke kus
    Ik vraag: om de Qor'aan de bron van mijn hart te maken het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop...

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.662
    15-05-2002

    hoi lieverd..het was echt een mooi verhaal,wel jammer dat het al afgelopen was..een gelukkige einde..zo zie je maar dat liefde overwinnelijk is

    p.s is dit cht gebeurd,ennuhh kunnen we binnenkort nog een story verwachten van jouw..

    liefs & knuffels hinda

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    245
    01-07-2002

    ooh oke mooi zo had nie gewild dat je had geleden hoor
    Ik vraag: om de Qor'aan de bron van mijn hart te maken het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop...

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    51
    07-03-2002

    kan je er niet nog een stukje aan verzinnen

    Ik vin het zo jammer dat het verhaaltje uit is

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    245
    01-07-2002

    ja super leuk in utreg hoor kom je er weleens?? zoniet moet je doen en bel me ff dan hahahaha
    Ik vraag: om de Qor'aan de bron van mijn hart te maken het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop...

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    245
    01-07-2002

    en je weet het als er iets ff een belletje en ik ben er zo hahah
    Ik vraag: om de Qor'aan de bron van mijn hart te maken het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop...

  12. #42
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    kort maar krachtig hep er van genoten hihi spreek je gauw en we spreken zeker een keer af chaio xxx
    Life is a journey not a destination!!


  13. #43
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    echt een heel leuk verhaal lisa ben trsot op je meid.keep up the godd work and keep on writing want ik zal je in de gaten houen en stalken D:

  14. #44
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hahahahahahhaa ik ben een stalker 4 live sooo watch out girlie girl.....

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    So, neej Lisa!
    Bij dat laatste stukje rollen de tranen over mijn ogen.
    Ik zal je zeggen ik heet Nadia en mijn naam betekend inderdaad hoop/verwachting. Het is ook een bepaalde plek in de moskee ofzoiets.
    Wat ik zo bijzonder vond is dat ik zelf ook half Nederlands ben. En mijn ouders ook door deze situatie heen hebben moeten gaan. Maar nu zijn ze gelukkig al 28 jaar bij elkaar
    Zo stond wel ff hahahahaha
    liefs Nadia