1. #91
    hoi

    Reacties
    992
    01-03-2007

    Citaat Geplaatst door prioriteit Bekijk reactie
    ahlan lieverd
    Hoe gaat het met je ? heb je een fijn weekend gehad?

    Wil je m´n msn? M´n nummer? Een date? Geen zorgen waar een wil is, is een weg. Jammer genoeg zijn er op mijn weg werkzaamheden.



    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.


  2. #92
    Okay doei

    Reacties
    5.150
    17-01-2007

    http://youtube.com/watch?v=v9CRGdSo2_M
    TERenNCE DARBY MATTTIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wollah zo mooi

  3. #93
    **Complicated**

    Reacties
    814
    20-03-2007

    bella22: graag gedaan

    lieverd: gaat wat minder met mij vandaag. Ik heb barstende hoofdpijnen mijn amandelen doen pijn. Ik heb een druk weekend gehad want me zussen en broer waren er weer eens met hun kids .

    hoe was die van jou ?
    Too odd to describe...

  4. #94
    hoi

    Reacties
    992
    01-03-2007

    Citaat Geplaatst door prioriteit Bekijk reactie
    bella22: graag gedaan

    lieverd: gaat wat minder met mij vandaag. Ik heb barstende hoofdpijnen mijn amandelen doen pijn. Ik heb een druk weekend gehad want me zussen en broer waren er weer eens met hun kids .

    hoe was die van jou ?
    Ah heel veel beterschap, ik weet hoe je je voelt ik had laatst ook erg last van m´n keelamandelen, erg lastig doe vandaag maar lekker rustig aan

    Het was een drukke boel bij jou, gezellig
    Mijn weekend was niet zo druk als de jouwe , m´n zus en m´n zwager waren ook langs geweest, lekker gekletst en gelachen. En voor de rest lekker uitgeslapen en thuis geholpen.

    Wil je m´n msn? M´n nummer? Een date? Geen zorgen waar een wil is, is een weg. Jammer genoeg zijn er op mijn weg werkzaamheden.



    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.


  5. #95
    Sarah Jessica Parker

    Reacties
    111
    04-10-2005

    oke nu is het een praat topic gewordden.. VERS. Kut weer hea. gelukkig heb ik nu krullen en geen steil.. vanochtend lekker gedoucht. en nu net gegeten.. mm broodje shoarma
    Ziekelijk LEKKER

  6. #96
    **Complicated**

    Reacties
    814
    20-03-2007

    Citaat Geplaatst door L_I_E_V_E_R_D Bekijk reactie
    Ah heel veel beterschap, ik weet hoe je je voelt ik had laatst ook erg last van m´n keelamandelen, erg lastig doe vandaag maar lekker rustig aan

    Het was een drukke boel bij jou, gezellig
    Mijn weekend was niet zo druk als de jouwe , m´n zus en m´n zwager waren ook langs geweest, lekker gekletst en gelachen. En voor de rest lekker uitgeslapen en thuis geholpen.
    dank je wel

    jah heel druk en chaotisch + nog de verjaardagen van mijn nichtjes.

    Daarom heb ik nu hoofdpijn omdat ik weinig geslapen heb.

    jij hebt lekker uitgerust
    Too odd to describe...

  7. #97
    **Complicated**

    Reacties
    814
    20-03-2007

    kapsonesgirl: stink je uit je mond ?
    Too odd to describe...

  8. #98
    hoi

    Reacties
    992
    01-03-2007

    Citaat Geplaatst door prioriteit Bekijk reactie
    dank je wel

    jah heel druk en chaotisch + nog de verjaardagen van mijn nichtjes.

    Daarom heb ik nu hoofdpijn omdat ik weinig geslapen heb.

    jij hebt lekker uitgerust
    Als je straks thuis bent, op je gemak goed warm eten,daarna een warme douche nemen en dan lekker vroeg je bed in kruipen. Dat heb je wel verdiend

    Wil je m´n msn? M´n nummer? Een date? Geen zorgen waar een wil is, is een weg. Jammer genoeg zijn er op mijn weg werkzaamheden.



    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.


  9. #99
    **Complicated**

    Reacties
    814
    20-03-2007

    Citaat Geplaatst door L_I_E_V_E_R_D Bekijk reactie
    Als je straks thuis bent, op je gemak goed warm eten,daarna een warme douche nemen en dan lekker vroeg je bed in kruipen. Dat heb je wel verdiend
    jah dat ga ik zeker doen inschallah maar ik heb een probleem met slapen. Ook al ben ik helemaal kapot dan nog kan ik niet 1 2 3 slapen.

    thx
    Too odd to describe...

  10. #100
    hoi

    Reacties
    992
    01-03-2007

    Citaat Geplaatst door prioriteit Bekijk reactie
    jah dat ga ik zeker doen inschallah maar ik heb een probleem met slapen. Ook al ben ik helemaal kapot dan nog kan ik niet 1 2 3 slapen.

    thx
    Ahhh gewoon aan iets leuks denken, dan ben je gelijk welkom in dromenland

    Wil je m´n msn? M´n nummer? Een date? Geen zorgen waar een wil is, is een weg. Jammer genoeg zijn er op mijn weg werkzaamheden.



    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.


  11. #101
    MVC Premium

    Reacties
    366
    20-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ik heb even twee dingen gemixed, humor en een mijn idolen van de jaren negentig ( ik zit net tussen twee decennia in).

    http://www.youtube.com/watch?v=N2rZxCrb7iU

    gr.

  12. #102
    Sarah Jessica Parker

    Reacties
    111
    04-10-2005

    Nee prioriteit!!! alleen sambal
    Ziekelijk LEKKER

  13. #103
    **Complicated**

    Reacties
    814
    20-03-2007

    knoflook is lekker

  14. #104
    Getrouwd

    Reacties
    1.162
    17-04-2007

    knoflook is vies!

    weten jullie nog wat fireballen?
    ~~always..shining~~

  15. #105
    **Complicated**

    Reacties
    814
    20-03-2007

    fireballen ?
    Too odd to describe...