1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    wat is maagdelijkheid???????????

    Citaat Geplaatst door venusdemilo
    Wat verstaat men eigenlijk onder maagdelijkheid?

    Ik vind het ongelooflijk hypocriet om als meisje te worden genomen in ieder gaatje, behalve de vagina, en dan nog te zeggen dat je maagd bent. Als ik om me heen kijk lijkt het wel normaal dat je pas ontmaagd bent bij de penetratie. En het ergste is nog dat ze meiden die wel 'ontmaagd' zijn, en er voor uitkomen nog hoeren noemen.
    Nou daar moet je bij mij echt niet mee beginnen.
    voordat mensen me gaan aanvallen, op het feit dat ik niks over jongens zeg.
    Ik heb pas een randdebiel meegemaakt, die het complimentieus vond dat hij alleen nederlandse meisjes had gepakt en geen marrokaanse.
    HAHAHAHAHHAHAHAHHAH, ik wist niet wat ik hoorde.
    En het ergste was nog dat hij een maagd eiste als vrouw.

    Maar wat is eigenlijk de grens van de aanraking tussen man en vrouw?
    Is het zoenen, een beetje voelen, ik wil hier graag reacties op van zowel vrouwen als mannen.

    Ik persoonlijk, ben 20 en heb nooit een vriend gehad, dus vind ik het moeilijk om daar een antwoord op te geven. Ik zou zeer zeker niet uit de kleren gaan? Maar verder weet ik niet hoe groot de sexuele aantrekking zal zijn op het moment dat ik wel iemand heb.


    alvast bedankt
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    581
    16-04-2002

    Laat die jongen maar flikflooien met nederlandse meiden wacht maar als zijn lot komt hij zal het wel merken door Allah.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    581
    16-04-2002

    Origineel gepost door kok
    weet jij wel wat allah is, als ik jou was zou ik echt niet meer reageren lieve dame schandalig.en denk er maar goed over na waarom ik zo reageer ken je iwan nog het onderwerp NEGERS. DENK MAAR NA.

    Damm ga ga gefrustreerde boy jullie kunnen er gewoon niet tegen dat ik met negers omga.Nog iets als jij GOED hebt gelezen dan heb ik gezegd dat ik er niets op tegen heb zolang die neger moslim is!!!!
    I LOVE NEGERS I LOVE NEGERS :verliefd:

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    98
    26-12-2001

    assalaam aleikoum,

    letterlijk is ontmaagden hetvolgende:
    als je als man vh eerst met je geslachtsdeel in het geslachtsdeel vd vrouw gaat;
    als je als vrouw vh eerst het geslachtsdeel vd man in je geslachtsdeel krijgt.
    de rest wordt niet verstaan onder letterlijk ontmaagd worden maar pas op, het is gevaarlijk, want het kan wel leiden tot letterlijke ontmaagding. vaak kan men namelijk als men eenmaal bezig is de passie niet meer onderdrukken tot het te laat is. vandaar dat de rest ook afgekeurd wordt in de Islam!
    moge Allah mij laten verbeteren als ik hier in Zijn ogen foutieve woorden heb opgeschreven.

    wa salaam.
    many people wear the title of a muslim but they don't practice Islam

  5. #5
    Meowth, Ogen Dicht....

    Reacties
    910
    31-07-2002

    Origineel gepost door DutchSpanishMuslim
    assalaam aleikoum,

    letterlijk is ontmaagden hetvolgende:
    als je als man vh eerst met je geslachtsdeel in het geslachtsdeel vd vrouw gaat;
    als je als vrouw vh eerst het geslachtsdeel vd man in je geslachtsdeel krijgt.
    de rest wordt niet verstaan onder letterlijk ontmaagd worden maar pas op, het is gevaarlijk, want het kan wel leiden tot letterlijke ontmaagding. vaak kan men namelijk als men eenmaal bezig is de passie niet meer onderdrukken tot het te laat is. vandaar dat de rest ook afgekeurd wordt in de Islam!
    moge Allah mij laten verbeteren als ik hier in Zijn ogen foutieve woorden heb opgeschreven.

    wa salaam.

    Deze Marokkaan uti Sebta DOET :duim:
    [size=0,5]Om de wereld voor verder verval te behoeden,[/size]

  6. #6
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Wat mij betreft een behoorlijk domme uitvinding. Wat maakt het nou uit of iemand al eens 'all the way' is gegaan of niet?
    karima_lal

  7. #7
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    koran:
    24.33 En laat degenen, die geen mogelijkheid tot trouwen vinden, zich kuis houden totdat Allah hen uit Zijn overvloed verrijkt.

    Hadith:
    De boodschapper van Allah (vzmh) heeft gezegd: ,,Als iemand van jullie met een ijzeren naald zou worden getroffen in zijn hoofd, dan zou dat beter zijn dan een vrouw aan te raken die niet toegelaten is voor je.” (overgeleverd door al-Tabaraani)

    Het vliesje is cultureel bepaald. De islam zegt dat je je kuis moet gedragen voor het huwelijk. Dus iedere aanraking tussen een ongetrouwde man en een ongetrouwde vrouw moet vermeden worden. Dus niet alleen gemeenschap, maar ook zoenen, hand in hand lopen, elkaar omhelzen. Dit zijn dingen die niet kunnen. Het is ook beter om elkaar niet de hand te schudden.

  8. #8
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Najib26
    Dus iedere aanraking tussen een ongetrouwde man en een ongetrouwde vrouw moet vermeden worden. Dus niet alleen gemeenschap, maar ook zoenen, hand in hand lopen, elkaar omhelzen. Dit zijn dingen die niet kunnen. Het is ook beter om elkaar niet de hand te schudden. [/B]
    Aha, dus aanrakingen tussen mannen onderling en vrouwen onderling mogen wel? Nooit gemerkt dat de islam zo ruimdenkend was!
    karima_lal

  9. #9
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Origineel gepost door karima_lal


    Aha, dus aanrakingen tussen mannen onderling en vrouwen onderling mogen wel? Nooit gemerkt dat de islam zo ruimdenkend was!
    karima_lal
    Ik vind dit nou niet iets waar je een grapje over kan maken. Over de islam maak je geen grappen.
    Het zegt eerlijk gezegd iets over jou dat jij die optelsom maakte.

  10. #10
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Najib26

    Ik vind dit nou niet iets waar je een grapje over kan maken. Over de islam maak je geen grappen.
    Het zegt eerlijk gezegd iets over jou dat jij die optelsom maakte.
    Ik vind het heel belangrijk om over zo ongeveer alles grappen te maken. Zonder grappen word je (naar mijn idee) erg star in je opvattingen en sta je weinig open voor andere invalshoeken. (Ik bedoel niet per se over islam hoor, maar gewoon in het algemeen.)
    En die optelsom zegt inderdaad wat over mij: ik ben lesbisch.
    karima_lal

  11. #11
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Origineel gepost door karima_lal


    Ik vind het heel belangrijk om over zo ongeveer alles grappen te maken. Zonder grappen word je (naar mijn idee) erg star in je opvattingen en sta je weinig open voor andere invalshoeken. (Ik bedoel niet per se over islam hoor, maar gewoon in het algemeen.)
    En die optelsom zegt inderdaad wat over mij: ik ben lesbisch.
    karima_lal
    Goed dan weet ik met wie praat. Laten we het maar niet over jou hebben, want anders verpesten we de topic van de topicstarter. Moge Allah je op het rechte pad brengen.

  12. #12
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Een man kwam naar de profeet (vzmh) en vroeg hem:
    'O Boodschapper van Allah! Ik ontmoette een vrouw in de tuin, ik bracht haar naar me toe, en bestastte haar, ik kuste haar en ik deed alles behalve het hebben van gemeenschap.'

    De Profeet (vzmh) bleef stil en reciteerde vers 11.114: "Voorzeker, goede werken verdrijven kwade werken. Dit is een aanmaning voor degenen die er lering uit trekken."

    Daarop zei Omar: 'O Boodschapper van Allah! Geldt dit specifiek voor
    hem of is dit voor iedereen?'

    De Profeet (vzmh) zei: "Nee, dit is voor iedereen". (Overgeleverd door Ahmad)

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    mashaalah najib, je bent echt mashaaaaallah bezig, moge Allah swt jou hiervoor belonen, amien.

    liefs julie zusje fi dien.
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    98
    26-12-2001

    Origineel gepost door elmarocani
    een meid die al gezoend is met een jongen is voor mij gewoon ontmaagd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    dit moest ik fff kwijt!!!!!
    salaam,

    dan ben je erg overtrokken en bekrompen bezig! maar ik neem aan dat je dat ook van jongens vindt!?

    wa salaam.
    many people wear the title of a muslim but they don't practice Islam

  15. #15
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Origineel gepost door elmarocani


    een meid die aan sex heeft gedaan is voor mij gewoon niet meer maagd!!!!
    en dat ik mijn mening!!!!

    AHLAL A ZIN IK BEN TERUG....GING JIJ NIET NAAR MAROC..????


    xxx
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.