1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.726
    25-08-2003

    Citaat Geplaatst door miss_maroc123 Bekijk reactie
    eheht moest dat bij mij gebeuren willa hama die kregen beide maat 38 op hun gezicht wie zijn hun om jou zo te nemen

    ze zijn het niet waard om daar op in te gaan ik had ze alleen effe willen bedanken zodat ze wel weten dat ik marokkaans ben.

    maar dat zegt gewoon genoeg ze waren jaloers op mij anders zouden ze zoiets niet doen.

    als ik er verder opin zou gaan hebben ze hun zin.

    Hij kijkt... Ik niet! Hij lacht... Ik niet! Hij valt... Ik kijk... Ik lach... Hij niet.....:

    ego:

  2. #17
    ...

    Reacties
    456
    18-03-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ohmygod. xd

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.726
    25-08-2003

    Citaat Geplaatst door Herocules Bekijk reactie
    gingen ze je zomaar uitschelden echt zielig

    ja ja en ook nog eens voor h.oer. in het marokkaans ze hadden gehoopt dat ik het niet zou verstaan. haha zielig he. dit is weer zo'n geval van zielig leven loos.

    kus soukara

    Hij kijkt... Ik niet! Hij lacht... Ik niet! Hij valt... Ik kijk... Ik lach... Hij niet.....:

    ego:

  4. #19
    Less is more

    Reacties
    606
    10-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Herocules Bekijk reactie
    Ewa ik ga graag voor de Marokkaanse schoonheden maar deze was het zeker niet, dus de keus is makkelijk. Ik hou van een gevulde achterwerk maar deze was iets te veel gevuld naar mijn zin, en daarnaast ook nog eens in een broek geperst die 2 maten te klein was want de zwembandjes hobbelden er vrolijk overheen.
    Ik sprak die blonde dus aan maar mevrouw dacht ik ben marokkaanse dus heb het recht om me er mee te bemoeien.
    Ik had al een afkeer van haar uiterlijk maar wat er uit die bek kwam maakte die afkeer alleen maar groter, tsss, sgggat, en ze bleef maar gg-e-gggg-en. Is het zo moeilijk normaal te praten en die G normaal uit te spreken?
    Mohiem, ik dacht als ik nog langer blijf ga ik het verpesten bij die blondje dus ik vroeg haar nr. En ik zag dat miss piggie kapot ging, ineens had ze erg veel haast om weg te gaan.
    Ik dacht lekker voor je ga maar kapot. Ik heb geen probleem met dikke en/of korte dames maar als ze met een attitude gaan rondlopen alsof ze Gods gift to man zijn dan heb ik geen genade
    Waren dat toevallig niet de dikke en de dunne??

    Als het vriendinnen zijn van elkaar, maak je bij die slanke blondine ook weinig kans. Daar zal die dikke trol wel voor zorgen.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.542
    03-03-2006

    Citaat Geplaatst door soukara123 Bekijk reactie
    ze zijn het niet waard om daar op in te gaan ik had ze alleen effe willen bedanken zodat ze wel weten dat ik marokkaans ben.

    maar dat zegt gewoon genoeg ze waren jaloers op mij anders zouden ze zoiets niet doen.

    als ik er verder opin zou gaan hebben ze hun zin.



    jah daar heb je wel een punt
    er zijn altijd wel van die mikeshawen dat aandacht zoeken maar niet krijgen en het op iemand anders afreageren de sukkels
    [/url]

  6. #21
    Troublemaker

    Reacties
    6.182
    29-12-2005

    Citaat Geplaatst door Soukran Bekijk reactie
    Waren dat toevallig niet de dikke en de dunne??

    Als het vriendinnen zijn van elkaar, maak je bij die slanke blondine ook weinig kans. Daar zal die dikke trol wel voor zorgen.
    daar heb ik al rekening mee gehouden, maar ik ben best wel charming
    Ik weet precies wat ze haar in hoofd gaat inpraten, maar je moet altijd 1 step ahead zijn
    I'm staring at you because i'm trying to figure how you got that ass in those jeans

  7. #22
    Less is more

    Reacties
    606
    10-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Herocules Bekijk reactie
    daar heb ik al rekening mee gehouden, maar ik ben best wel charming
    Ik weet precies wat ze haar in hoofd gaat inpraten, maar je moet altijd 1 step ahead zijn
    Dat noem ik nou zelfvertrouwen.

    Kan jij mij je geheimen vertellen? Dan heb ik inside information over jongens/mannen. Kan weleens goed van pas komen.


  8. #23
    ECHT

    Reacties
    56
    13-11-2006

    Citaat Geplaatst door tetouania_s Bekijk reactie
    Nou ik ben eerder blij als ik geen aandacht krijg
    hahahahaha jaaah jij krijgt te veel aandacht omdat je DUSHIi bent weet je wel hwoahao

    ROTTERDAM


  9. #24
    Troublemaker

    Reacties
    6.182
    29-12-2005

    Citaat Geplaatst door Soukran Bekijk reactie
    Dat noem ik nou zelfvertrouwen.

    Kan jij mij je geheimen vertellen? Dan heb ik inside information over jongens/mannen. Kan weleens goed van pas komen.


    wesh ben je gek ga geheimen verklappen die tegen ons gebruikt worden straks
    I'm staring at you because i'm trying to figure how you got that ass in those jeans

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    6.033
    05-03-2005

    Citaat Geplaatst door Hansvos Bekijk reactie
    hahahahaha jaaah jij krijgt te veel aandacht omdat je DUSHIi bent weet je wel hwoahao
    En wat bedoel je daarmee

  11. #26
    Sarah Jessica Parker

    Reacties
    111
    04-10-2005

    ielll die gehehehhe. tsss. die dikke gebruikk je voor het kontsex en die dunne voor PIjjpbeurt. geintje...


    echt fok it je moet niet mensen letten die om jou lachen. zehmaaa die ggegegeg is grote woordenschat
    Ziekelijk LEKKER

  12. #27
    Troublemaker

    Reacties
    6.182
    29-12-2005

    Citaat Geplaatst door kapsonesgirl Bekijk reactie
    ielll die gehehehhe. tsss. die dikke gebruikk je voor het kontsex en die dunne voor PIjjpbeurt. geintje...


    echt fok it je moet niet mensen letten die om jou lachen. zehmaaa die ggegegeg is grote woordenschat
    gebruik nou eens normaal Nederlands, ik snap hier geen zak van
    I'm staring at you because i'm trying to figure how you got that ass in those jeans

  13. #28
    Grr, ik bijt.

    Reacties
    1.246
    01-05-2007

    Heeft die marokkaanse trol ff geluk dat je niet voor haar gekozen hebt!

    Na regen komt zonneschijn.

    Keep your head up.


  14. #29
    Less is more

    Reacties
    606
    10-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Herocules Bekijk reactie
    wesh ben je gek ga geheimen verklappen die tegen ons gebruikt worden straks
    Kom op mister H

    Ik ga die kennis niet tegen jou gebruiken

  15. #30
    Troublemaker

    Reacties
    6.182
    29-12-2005

    Citaat Geplaatst door Soukran Bekijk reactie
    Kom op mister H

    Ik ga die kennis niet tegen jou gebruiken

    open een topics, tips van de mannen voor de dames..
    I'm staring at you because i'm trying to figure how you got that ass in those jeans