1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.453
    15-01-2011

    Kindjes

    Ik heb twee kinderen, een dochter van 7 en een zoontje van 3

    Maar ik wil geen derde meer (tenzij Allah swt iets anders voor me heeft voorgeschreven natuurlijk).

    Wie is ook zoals mij en heeft alleszins geen spijt? Ben bang dat ik later spijt ga krijgen namelijk


    P.S.: Irritante fucking reacties voor jezelf houden. Dank u.

  2. #2
    03-01-2008

    Reacties
    4.258
    30-12-2004

    Heb er nu 2 Al Hamdoelilah. Als het aan mij ligt is het goedzo. Maar je weet qoelshi bel mekteb.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.811
    17-07-2009

    hmm lastig, ik wil nu wel ff pauze maar denk dat ik ooit nog wel aan een 3e wil insha Allah.

    hoe oud ben je?

    denk er goed over na want volgens mij kun je geen spijt krijgen van een kind dat er wél bij is gekomen, maar misschien wel van het feit dat je er niet voor bent gegaan en het intussen te laat is.
    De posts die geplaatst worden op deze gebruikersnaam kunnen persiflerend, satirisch of parodiërend van aard zijn. De poster behoudt zich het recht voor stijlmiddelen te gebruiken die, ondanks dat de intentie daartoe bij de poster ontbreekt, ertoe kunnen leiden dat lezers zich geschokt, beledigd of gekwetst voelen. Poster aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor materiële of immateriële schade ontstaan door geplaatste reacties.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    593
    22-03-2011

    Nou meid als het mektab is om een 3 de te krijgen dan krijg je het! ik dacht ook altijd ik wil maar 1 kindje, nou mijn zoontje is inmiddels 7 en ben nu zwanger van mijn 2 de alhamdolillah, het begon toch te kriebelen en het gevoel om een 2de te nemen kwam spontaan, dus wij hebben eigenlijk helemaal niets te plannen. je hebt tbark allah 2 kinderen wie weet wat de toekomst je gaat brengen. laat alles dus aan Allah swt over.

  5. #5
    -

    Reacties
    162
    16-08-2012

    Heb je binnen 1 jaar 2 kids van zulke leeftijden gebaard? Je bent toch bruidjetobe?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.453
    15-01-2011

    Citaat Geplaatst door CuppyCake Bekijk reactie
    Heb je binnen 1 jaar 2 kids van zulke leeftijden gebaard? Je bent toch bruidjetobe?
    Nee joh mijn zus zit ook op dit account, zij heeft nog geen kids. Mijn ander account is geblocked

    Binnen 1 jaar 2 kids baren en zulke leeftijden krijgen, was het maar zo makkelijk

  7. #7
    Omnia vincit amor

    Reacties
    322
    05-02-2012

    Citaat Geplaatst door CuppyCake Bekijk reactie
    Heb je binnen 1 jaar 2 kids van zulke leeftijden gebaard? Je bent toch bruidjetobe?
    Dacht ik dus ook , en dat sinds 2011.
    Ontopic: ik denk dat ik ook maar 2 kinderen ga nemen, maar alles is el mektab.
    S & Y

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.453
    15-01-2011

    Citaat Geplaatst door Zouhet Bekijk reactie
    hmm lastig, ik wil nu wel ff pauze maar denk dat ik ooit nog wel aan een 3e wil insha Allah.

    hoe oud ben je?

    denk er goed over na want volgens mij kun je geen spijt krijgen van een kind dat er wél bij is gekomen, maar misschien wel van het feit dat je er niet voor bent gegaan en het intussen te laat is.
    32 jaar.

    Ja ben bang spijt te krijgen maar aan de andere kant, ik kan er ook maar 2 aan. Ik werk en wil ook blijven werken. Met een derde erbij gaat dat niet meer, ben ik zeker. Ik woon ook klein, en ik doe ook alles zélf van boodschappen tot al hetgeen je je kan bedenken. Mijn man werkt veel en op hem kan ik niet zoveel rekenen. Hij zegt ook safi 2 is genoeg anders ga ik nog méér zeuren

    Ik denk ook vaak straks kan ik ze niet aan of zo, straks gaat er ene de verkeerde kant op. Verkeerde gedachten ik weet het maar zo denk ik echt vaak.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.453
    15-01-2011

    En aan de andere kant véél kinderen hebben is een rijkdom. Later komen ze bv. je dochters hand vragen en komen ze in een zielig huisje met maar twee kids, blijf ik achter met mijn zoon bv. Ik wil mensen ontvangen met veel kinderen waarop ik met trots kan zeggen mijn zoon dit mijn zoon dat Wajow hoe ik denk maar soms als ik droom denk ik echt zo maar realiteit zegt me dan weer yeah right, straks is je zoon Allahifed op het verkeerde spoor en ga je blij zijn ze allemaal uit huis te krijgen

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BruidjeToBe Bekijk reactie
    Ik heb twee kinderen, een dochter van 7 en een zoontje van 3

    Maar ik wil geen derde meer (tenzij Allah swt iets anders voor me heeft voorgeschreven natuurlijk).

    Wie is ook zoals mij en heeft alleszins geen spijt? Ben bang dat ik later spijt ga krijgen namelijk


    P.S.: Irritante fucking reacties voor jezelf houden. Dank u.
    Ik heb commentaar op het feit dat een moeder van 32 het woord fucking in de mond neemt.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.337
    25-04-2008

    Bruidje to be, wij kunnen meer aan dan je denkt hoor. Ik persoonlijk, ik zeg het nog eens persoonlijk vind 2 te weinig. Ik zou graag 4 willen maar met de tijd InshaAllah

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.453
    15-01-2011

    Citaat Geplaatst door BoraSita Bekijk reactie
    Ik heb commentaar op het feit dat een moeder van 32 het woord fucking in de mond neemt.
    Ja hoor, ik zeg ook geregeld Shit maar als mijn kinderen erbij zijn dan zeg ik chips. Aangezien mijn kids niet op marokko.nl zitten zeg ik dus gerust shit wat kan jij zeiken. Stoute mama, foei!!!

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BruidjeToBe Bekijk reactie
    Ja hoor, ik zeg ook geregeld Shit maar als mijn kinderen erbij zijn dan zeg ik chips. Aangezien mijn kids niet op marokko.nl zitten zeg ik dus gerust shit wat kan jij zeiken. Stoute mama, foei!!!
    Whatever tokkie

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.453
    15-01-2011

    Citaat Geplaatst door Hijaab87 Bekijk reactie
    Bruidje to be, wij kunnen meer aan dan je denkt hoor. Ik persoonlijk, ik zeg het nog eens persoonlijk vind 2 te weinig. Ik zou graag 4 willen maar met de tijd InshaAllah
    Ja als ze klein zijn kunnen we het wel aan maar later meid later...grote kinderen grote zorgen. Ik wil rustig oud worden zonder zda3 en mashakiel. Ik ben zowiezo een persoon die graag op mezelf is, ik zie me bv. ook niet als oudje met twintig kleinkinderen waar ik alle tijd voor zal nemen.

    Vier is echt mooi maar weer niks voor mij, ben echt een verwend kind

  15. #15
    Loving you...

    Reacties
    14.065
    01-11-2006

    Alles is mekteb dus denk ik nie dat je kunt plannen hoe veel kindjes je wilt en wanneer je ze wilt