1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Exclamation Zullen Ook Wij Het Dan Maar Doen?

    Citaat Geplaatst door Ibtissame
    Hoi zullen wij het ook maar doen?........Gewoon voor de fun?.......Een leuk verhaal maken met z'n allen?1 begingt tot ie er genoeg van heeft dan neemt de andere de draad weer op en maakt het voor een deel af we nemen wel de zelfde personages en de namen van de personages blijven het zelfde OKE WIE DURFT DE 1STE STAP TE NEMEN?----->wie begint met een personage of met meerdere personage's een een beginende verhaal lijnBoesa....MWAAAAAHHHHHH 2 all of u folks ?




    veel kusjes van Ibtissam ciao
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    71
    23-07-2002

    ...Die leefde in een land hier heel ver vandaan. Deze Junkie was niet zomaar een Junkie maar het was een Junkie met magische krachten..
    'Don't be offended this is all my opinion, ain't nothing what I'm saying law'

  3. #3
    Terug van weggeweest

    Reacties
    4.415
    26-06-2002

    geen mens die het in de gaten had, dat ie berooft werd...door die junkie.... de zaken gingen goed..dus de junkie begon na te denken ...
    en dacht...ik kan veel meer geld verdienen..dus wat doet ie..hij ging richting ..de abn amro...
    Dat alles goedkomt word mij elke dag beloofd, en dat zijn nu woorden waar ik eindelijk weer wel in geloof...


    Klik hier dit is gewoon prachtig!!!
    Ya Mouqalib al Quloob, Qalib Qalbi 3ala dienek...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    71
    23-07-2002

    Bij de ABN AMRO konden ze hem als gevolg van hun geen-schorrie-morrie-beleid..helaas niets bieden dus ging hij weer weg met zijn centen..Hij liep de straat op en toen hij aan de overkant van de weg keek zag hij...
    'Don't be offended this is all my opinion, ain't nothing what I'm saying law'

  5. #5
    Just a Tamazight

    Reacties
    2.359
    19-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    een heel mooi meisje, en werd helemaal tot over zijn oren verliefd,
    wat is ze mooi, al kwijlend liep hij op het meisje af
    Toeval Bestaat Niet!
    Wat Bij Ons De Indruk Wekt Van N´ Terloops Gebeuren,
    Vind Zijn Diepste Oorsprong In Ons Lotsbestemming,....

    A married woman

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.662
    15-05-2002

    Origineel gepost door MiuMiu
    Bij de ABN AMRO konden ze hem als gevolg van hun geen-schorrie-morrie-beleid..helaas niets bieden dus ging hij weer weg met zijn centen..Hij liep de straat op en toen hij aan de overkant van de weg keek zag hij...
    een oud vrouwtje....ze had een kleine handtas bij haar...hij rende als een speer langs haar en trok haar tas weg...het oude vrouwtje raakte in paniek en begon hard te schreeuwen...

  7. #7
    Terug van weggeweest

    Reacties
    4.415
    26-06-2002

    helemaal in de wolken ..liep ie over de weg..zonder recht of links te kijken...blijft ie maar doorlopen...de autos remden en toeterden ...
    maar dat kon hem niets schelen..het enige waar hij aan dacht was...
    Dat alles goedkomt word mij elke dag beloofd, en dat zijn nu woorden waar ik eindelijk weer wel in geloof...


    Klik hier dit is gewoon prachtig!!!
    Ya Mouqalib al Quloob, Qalib Qalbi 3ala dienek...

  8. #8
    Terug van weggeweest

    Reacties
    4.415
    26-06-2002

    oeps sorry hindaatje ,
    het verhaal klopt nou helemaal niet meer
    Dat alles goedkomt word mij elke dag beloofd, en dat zijn nu woorden waar ik eindelijk weer wel in geloof...


    Klik hier dit is gewoon prachtig!!!
    Ya Mouqalib al Quloob, Qalib Qalbi 3ala dienek...

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.662
    15-05-2002

    Origineel gepost door sweetbaby
    oeps sorry hindaatje ,
    het verhaal klopt nou helemaal niet meer
    hahaha....volgens mij klopt het zoiezo niet meer joh...eevverhaal over een junkie ..interesting...(NOT)

  10. #10
    Terug van weggeweest

    Reacties
    4.415
    26-06-2002

    Origineel gepost door Hindaatje


    hahaha....volgens mij klopt het zoiezo niet meer joh...eevverhaal over een junkie ..interesting...(NOT)
    nou het verhaal kan mooi worden hoor..
    stel je eens voor dat ie junkie dan opeens wel geld ziet te toveren
    en dat ie zich dan mooi gaat kleden en er dan opeens heel mooi uit..
    youll never know girl
    Dat alles goedkomt word mij elke dag beloofd, en dat zijn nu woorden waar ik eindelijk weer wel in geloof...


    Klik hier dit is gewoon prachtig!!!
    Ya Mouqalib al Quloob, Qalib Qalbi 3ala dienek...

  11. #11
    Just a Tamazight

    Reacties
    2.359
    19-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door sweetbaby
    helemaal in de wolken ..liep ie over de weg..zonder recht of links te kijken...blijft ie maar doorlopen...de autos remden en toeterden ...
    maar dat kon hem niets schelen..het enige waar hij aan dacht was...
    dat mooie meisje, hij liep naar haar toe, en riep, hey schoonheid, alles goed?? het meisje draaide zich naar hem toe, en toen pas zag hij het!!
    dit meisje had een.....................
    Toeval Bestaat Niet!
    Wat Bij Ons De Indruk Wekt Van N´ Terloops Gebeuren,
    Vind Zijn Diepste Oorsprong In Ons Lotsbestemming,....

    A married woman

  12. #12
    Terug van weggeweest

    Reacties
    4.415
    26-06-2002

    Origineel gepost door RIF_CHICKIE


    dat mooie meisje, hij liep naar haar toe, en riep, hey schoonheid, alles goed?? het meisje draaide zich naar hem toe, en toen pas zag hij het!!
    dit meisje had een.....................
    dit meisje had een prachtige glimlach..en een figuur om bij weg te smelten.. het meisje keek hem vies aan en liep door,....
    hij keek teleurgesteld naar de grond,...en zweerde op alles dat ie zich zou mooi maken om die schoonheid te krijgen...
    Dat alles goedkomt word mij elke dag beloofd, en dat zijn nu woorden waar ik eindelijk weer wel in geloof...


    Klik hier dit is gewoon prachtig!!!
    Ya Mouqalib al Quloob, Qalib Qalbi 3ala dienek...

  13. #13
    Just a Tamazight

    Reacties
    2.359
    19-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    diep in gedachten liep hij door, totdat er een oude man tegen hem sprak ´mijn jongen, wil je me helpen´ ´natuurlijk meneer´ ´deze junkie is misschien een dief maar beleefd is hij altijd geweest, ´mijn jongen ik heb geld nodig, mijn gezin heeft geen eten, en ik ben te oud om nog werk te zoeken, kun jij me misschien iets voorschieten??´ ´de junkie die hakim heette, kreeg medelijden met de oude man, en gaf hem 500 euro, als dank mocht hakim een wens doen, want deze man was niet zomaar een man, hij was een..............
    Toeval Bestaat Niet!
    Wat Bij Ons De Indruk Wekt Van N´ Terloops Gebeuren,
    Vind Zijn Diepste Oorsprong In Ons Lotsbestemming,....

    A married woman

  14. #14
    Terug van weggeweest

    Reacties
    4.415
    26-06-2002

    deze man was een zigeuner....
    hakim keek de man ongeloofwaardig aan en zei..
    u maakt toch een grapje ..of meen je het..
    de man zei..doe jij je wens maar ..en dan zul je vanzelf zien of het waar is of niet...de man lachte naar hakim en hakim zei...
    Dat alles goedkomt word mij elke dag beloofd, en dat zijn nu woorden waar ik eindelijk weer wel in geloof...


    Klik hier dit is gewoon prachtig!!!
    Ya Mouqalib al Quloob, Qalib Qalbi 3ala dienek...

  15. #15
    Just a Tamazight

    Reacties
    2.359
    19-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    dan maak jij het toch af bomladen, of niet?????
    Toeval Bestaat Niet!
    Wat Bij Ons De Indruk Wekt Van N´ Terloops Gebeuren,
    Vind Zijn Diepste Oorsprong In Ons Lotsbestemming,....

    A married woman