1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    106
    07-02-2002

    Origineel gepost door Wamen



    Doe wat je niet laten kunt het is jou leven.
    ja daar heb je gelijk in meid .. blijf jij maar lekker vrijgezel want die viendjes die neemt dumpen je toch en nemen eentje uit maroc , ze gebruiken je alleen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    damn die marokkaanen hier in marokko praten alleen maar over trouwen... je word er gek van het lijkt wel alsof de wereld alleen maar draait om trouwen en vooral dat import papieren papieren papieren...
    laatste tijd praat iik ook alleen maar over trouwen..
    maaaaaaaaar wie wilt importen je gaat je gang maar zolang dat je maar gelukkig maakt...

    en de verhalen die ik hier hoor en zie over marokkaanse meisjes is nog veel veel veel veel en veel erger dan in NEDERLAND EN
    Ciao Baby

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    5.376
    21-03-2002

    damn die marokkaanen hier in marokko praten alleen maar over trouwen... je word er gek van het lijkt wel alsof de wereld alleen maar draait om trouwen en vooral dat import papieren papieren papieren...
    laatste tijd praat iik ook alleen maar over trouwen..
    maaaaaaaaar wie wilt importen je gaat je gang maar zolang dat je maar gelukkig maakt...

    en de verhalen die ik hier hoor en zie over marokkaanse meisjes is nog veel veel veel veel en veel erger dan in NEDERLAND EN DAT GELD OOK VOOR IN DE BERGEN.. BEN ER NAAR TOE GEGAAN EN IK KWEET VIEL

    Ciao Baby
    Ciao Baby

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    581
    16-04-2002

    Origineel gepost door ilyas_roebjoe

    ja daar heb je gelijk in meid .. blijf jij maar lekker vrijgezel want die viendjes die neemt dumpen je toch en nemen eentje uit maroc , ze gebruiken je alleen.

    Ja who cares alsof ik er wakker van lig.Ten tweede wie zegt dat ik een vriend heb.Laten ze maar trouwen uit Marokko want degene die trouwen met één van Marokko die willen een meid die aan het aangerecht hoort.En de meeste jongens die eentje van daar trouwen kunnen geen meid van hier krijgen.Sommige zijn players en noem maar op.
    Ten derde er zijn genoeg goede jongens van hier die met een meid van hier willen trouwen.Jongens met een niet boerachtig denkwijze als jij.
    Trouw je met één van Marokko wat ben ik blij zolang maar één van ons meiden hier geen slachtoffer worden van jou.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    106
    07-02-2002

    Origineel gepost door Wamen



    Ja who cares alsof ik er wakker van lig.Ten tweede wie zegt dat ik een vriend heb.Laten ze maar trouwen uit Marokko want degene die trouwen met één van Marokko die willen een meid die aan het aangerecht hoort.En de meeste jongens die eentje van daar trouwen kunnen geen meid van hier krijgen.Sommige zijn players en noem maar op.
    Ten derde er zijn genoeg goede jongens van hier die met een meid van hier willen trouwen.Jongens met een niet boerachtig denkwijze als jij.
    Trouw je met één van Marokko wat ben ik blij zolang maar één van ons meiden hier geen slachtoffer worden van jou.
    wedden dat jij ook iemand gaat importere wie wil nou eentje zoals jou ..met zulke gedachten .

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    581
    16-04-2002

    Origineel gepost door ilyas_roebjoe


    in alles normen en waarden eisen niet veel islamitisch houden zich aan regels lief teder zorgzaam , niet als jullie

    Ooooooh wat zijn dit gedachten dan??

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    581
    16-04-2002

    Origineel gepost door tarifycht


    Bedankt voor het antwoorden, maar we gaan niet generaliseren he? Blijkbaar kom jij alleen de verkeerde meiden tegen want niet iedereen is zoals die fak shger-meisjes.
    Die heb je trouwens in Marokko ook hoor.
    Iwa Allah ye3fou 3lihoem....
    Anyway, heb je er verder niet bij stil gestaan waardoor deze meiden zo zijn geworden?
    Ik denk dat de mannen daar ook een grote rol bij hebben gespeeld.
    Waarom kan jij niet tegen een meid zeggen: sorry zuster, maar ik laat jou in je waarde dus ik begin niks met jou etc etc.
    Nee de meesten denken gelijk profiteren van die handel. Ze bied het toch zelf aan??? En ik zal vast niet de enige zijn en bla bla bla...
    Als je dat tegen een meid zou zeggen dan zou je haar ogen wellicht kunnen openen en dan ziet ze in dat het eigenlijk maar beter is om geen relatie te hebben voor het huwelijk or whatever...
    Maar als jullie mannen zelf met marokkaanse meiden omgaan moeten jullie niet achteraf roepen dat ze niet deugt en alles.
    Je moet ze juist proberen op het goede pad te houden/krijgen in plaats van samen het slechte pad te betreden!

    P.S.: Ik heb het niet over ALLE mannen dus dont hate me guys!


    Groot gelijk heb je meid.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    64
    12-06-2002

    Origineel gepost door ilyas_roebjoe


    wedden dat jij ook iemand gaat importere wie wil nou eentje zoals jou ..met zulke gedachten .
    Wie wil er nou trouwen met iemand zoals jij? Marokkananse mannen vinden het gewoon vervelend dat de marokaanse vrouw van tegenwoordig steeds meer voor zichzelf opkomt...
    Jarenlang zijn de vrouwen onderdrukt..nu is het de beurt van de vrouw om op te komen voor haar rechten....iets wat jarenlang is ontnomen door de dominante marokkaan...en nu de vrouw dat dus doet wordt je meteen afgeschilderd als feministisch, opstandig, brutaal blablabla wat een onzin!!!
    Het is niet zo dat we de baas over onze mannen moeten gaan spelen, maar andersom ook niet...ik pleit voor gelijkheid en wederzijds respect
    Laat het recht en de gelijkheid zegevieren...

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    581
    16-04-2002

    Origineel gepost door wasima2000


    Wie wil er nou trouwen met iemand zoals jij? Marokkananse mannen vinden het gewoon vervelend dat de marokaanse vrouw van tegenwoordig steeds meer voor zichzelf opkomt...
    Jarenlang zijn de vrouwen onderdrukt..nu is het de beurt van de vrouw om op te komen voor haar rechten....iets wat jarenlang is ontnomen door de dominante marokkaan...en nu de vrouw dat dus doet wordt je meteen afgeschilderd als feministisch, opstandig, brutaal blablabla wat een onzin!!!
    Het is niet zo dat we de baas over onze mannen moeten gaan spelen, maar andersom ook niet...ik pleit voor gelijkheid en wederzijds respect
    Laat het recht en de gelijkheid zegevieren...

    Groot gelijk heb je meid
    We laten ons niet doen door de mannen ze kunnen niet tegen dat sommige zelfstandig zijn,hoog gestudeerd,we zijn niet meer op ons mondje gevallen,............

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    356
    26-07-2002

    pfff
    weer die welles nietes topics
    mensen
    onthoud gewoon dat de vrouw en een man een GEZIN tot stand kunnen brengen
    en dit gezin is 1
    maw de vrouw is de wederghelft van de man en omgekeerd,
    dus
    maw als de man of vrouw iets verkeerds doet, dan is het alsof ze zichzelf schaden
    islamitisch gezien heeft zowel de vrouw als de man rechten en plichten
    en ik zweer in Zijn naam, dat als men een oprechte moslim is dat er dan een perfecte communicatie zal zijn tussenbeide!
    wat de meeste mannen wel vergeten is dat de vrouw ook een ziel heeft en wat de meeste vrouwen vergeten is dat er ook goede oprechte moslimmannen zijn



    p.s.: hou eens op met borden naar mekaar te gooien en probeer eens eindelijk te SAMEN te beginnen aan de afwas (spreekwoordelijk)
    The_Jackal_A

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Origineel gepost door Estée Lauder
    Het ergste van al is als ze hier zijn, hun papieren hebben, dan komt hun ware aard uit.

    Triest allemaal maar realiteit.
    Dit gebeurd helaas maar al te vaak
    NIZNO ED POTS!!!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    64
    12-06-2002

    Origineel gepost door The_Jackal
    pfff
    weer die welles nietes topics
    mensen
    onthoud gewoon dat de vrouw en een man een GEZIN tot stand kunnen brengen
    en dit gezin is 1
    maw de vrouw is de wederghelft van de man en omgekeerd,
    dus
    maw als de man of vrouw iets verkeerds doet, dan is het alsof ze zichzelf schaden
    islamitisch gezien heeft zowel de vrouw als de man rechten en plichten
    en ik zweer in Zijn naam, dat als men een oprechte moslim is dat er dan een perfecte communicatie zal zijn tussenbeide!
    wat de meeste mannen wel vergeten is dat de vrouw ook een ziel heeft en wat de meeste vrouwen vergeten is dat er ook goede oprechte moslimmannen zijn



    p.s.: hou eens op met borden naar mekaar te gooien en probeer eens eindelijk te SAMEN te beginnen aan de afwas (spreekwoordelijk)
    Ben blij dat er ook nog marokkaanse mannen zijn die wel gevoel hebben voor gelijkheid...veel marokkanen mengen islam en cultuur...dat is al eeuwen zo helaas
    En bij de man uit dat zich op die manier dat hij zich superieur voelt ten opzichte van de vrouw....en dat is waar ik niet tegen kan...we zijn allemaal slechts schepsel van Allah s.w.t en we hebben dezelfde rechten en plichten...dus dat superieure gedoe kunnen ze maar beter achterwege laten want wat ze nu misschien vergeten zullen ze in het hiernamaals wel ontdekken..er is er maar een die echt superieur is: dat is Allah s.w.t

  13. #28
    groentjes + fruitjes

    Reacties
    177
    19-07-2002

    Origineel gepost door Wamen




    Bedankt voor de informatie en by the way ik ben niet van plan om met iemand van Marokko te trouwen.
    Ik wou het gewoon weten en ik ben blij dat ze die wet ingevoerd hebben.Ik hoop dat in de toekomst minder import huwelijken zijn.
    Mijn ouders zeggen het ook en in mijn omgeving dat ze een STOP moeten zetten aan die import huwelijken.Meestal willen ze alleen maar papieren zowel vrouwen als mannen.Ik bedoel niet iedereen maar toch de meeste.Zelf je neef of nicht van Marokko kun je niet meer vetrouwen om met de huwelijksbootje te stappen.

    En ik maar denken dat je van negers hield?

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    581
    16-04-2002

    Origineel gepost door iwan



    En ik maar denken dat je van negers hield?

    Ja ik hou van negers kun je van jou niet zeggen zie topic van jou.
    Negers,arabieren,nederlandse moslim,....... interesseert me niet als het maar een moslim is.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    95
    15-04-2002

    ER wordt hier echt heel veel gegeneraliseerd. Ik ken genoeg mensen die gelukkig zijn geworden met een import-iemand. En ik hoop zelf ook gelukkig te worden met mijn vriend. Ik word gek van iedereen die zegt dat t voor de papieren is. Maar niemand hoeft mij wat te vertellen. Ik vertrouw hem en als t toch fout aflloopt dan is dat mijn probleem. Maar dan krijg je natuurlijk reacties als: zie je wel.
    Daar heb ik zo een hekel aan.
    Er zijn er inderdaad veel die papieren willen, maar er zijn er ook veel die echt van iemand houden.

    xSaLwa
    *L'amour est ethernel...*