1. #1
    "ALLAH swt Mohammed

    Reacties
    28
    23-05-2006

    Exclamation ! Kent Iemand Hindoestaan Die Zwarte Magie...

    WEG KAN HALEN?

    IK HEB ECHT IEMANDS HULP NODIG!

    IK HEB VIA VIA GEHOORD DAT HINDOESTANEN DAAR GOED IN ZIJN.

    PM MIJ EVEN ALS IEMAND MIJ KAN HELPEN, WANT IK NIET NIET ZO VERDER LEVEN.

    HET IS UIT NOODZAAK, IK WEET DAT HET HARAM IS MAAR HOE IK NU LEEF KAN GEWOON NIET MEER.

    PLEASE

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    185
    15-11-2006

    wat is het probleem dan.....

  3. #3
    "ALLAH swt Mohammed

    Reacties
    28
    23-05-2006

    Citaat Geplaatst door TaNgAwIa Bekijk reactie
    wat is het probleem dan.....
    hey meid ik hoop dat je mij kan helpen. vind je het goed als we pm omdat ik niet echt alles hier kwijt wil

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    185
    15-11-2006

    Citaat Geplaatst door miljonair Bekijk reactie
    hey meid ik hoop dat je mij kan helpen. vind je het goed als we pm omdat ik niet echt alles hier kwijt wil


    ok

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    84
    06-07-2006

    Citaat Geplaatst door miljonair Bekijk reactie
    WEG KAN HALEN?

    IK HEB ECHT IEMANDS HULP NODIG!

    IK HEB VIA VIA GEHOORD DAT HINDOESTANEN DAAR GOED IN ZIJN.

    PM MIJ EVEN ALS IEMAND MIJ KAN HELPEN, WANT IK NIET NIET ZO VERDER LEVEN.

    HET IS UIT NOODZAAK, IK WEET DAT HET HARAM IS MAAR HOE IK NU LEEF KAN GEWOON NIET MEER.

    PLEASE
    Is niet goed meid wat je wilt doen, je zegt het zelf het is haram idd zwaar haram.

    Niemand is perfect.......maar dit wordt je niet vergeven door allah.
    Vergeet niet dat alles maktab is.
    Denk goed na.

  6. #6
    "ALLAH swt Mohammed

    Reacties
    28
    23-05-2006

    Citaat Geplaatst door Riffia010 Bekijk reactie
    Is niet goed meid wat je wilt doen, je zegt het zelf het is haram idd zwaar haram.

    Niemand is perfect.......maar dit wordt je niet vergeven door allah.
    Vergeet niet dat alles maktab is.
    Denk goed na.

    Meid, ik weet dat het haram is en hoop inshallah dat Allah swt mij hiervoor kan vergeven. ik do ehet niet voor de lol.
    Ik begrijp niet dat iemand mij dit aan doet. is het maktab dat iemand mijn leven verpest, terwijl ik niks heb gedaan en altijd goed ben voor andere en iedereen help en nooit iets slechts wens voor iemand. Denk je dat ik het leuk vind. Nee, geloof me. Ik weet hoe slecht dit is, maar ik moet mijzelf verlossen van deze ellendige verdriet en pijn die ik nu al een half jaar met mij meedraag.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    185
    15-11-2006

    Citaat Geplaatst door miljonair Bekijk reactie
    Meid, ik weet dat het haram is en hoop inshallah dat Allah swt mij hiervoor kan vergeven. ik do ehet niet voor de lol.
    Ik begrijp niet dat iemand mij dit aan doet. is het maktab dat iemand mijn leven verpest, terwijl ik niks heb gedaan en altijd goed ben voor andere en iedereen help en nooit iets slechts wens voor iemand. Denk je dat ik het leuk vind. Nee, geloof me. Ik weet hoe slecht dit is, maar ik moet mijzelf verlossen van deze ellendige verdriet en pijn die ik nu al een half jaar met mij meedraag.

    vertel wat je probleem is, en misschien kunnen wij jou helpen...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    365
    09-10-2006

    Ik weet niet of het haram is om weg te halen.. want je mag je eigen toch beter maken toch ...

    Maar wat is het probleem misschin kun je ookbeter naar marokko gaan daar heb je toch ook va die mensen.

    Allahjesfiek

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    182
    16-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Het beste om zwarte magie weg te halen, is om naar een imam te gaan die dat doet. Geloof mij, dat is het enige wat helpt. Ik spreek uit ervaring, ik weet wat sihr kan doen, je gaat werkelijk door een hel. Het enige middel om dit weg te halen is de verzen die gereciteerd worden door de imam.

    Ik kan je wel helpen aan een nummer van een imam als je dat wil, hij is heel goed en met Allah`s wil en zijn hulp ben ik Alhamdoulillah verlost van die sihr.

  10. #10
    Ahl sunnah w Jama'ah

    Reacties
    658
    31-03-2007

    Denk je dat die hindoestaan het weghaalt? Hij werkt samen met die djinn en die zal dan tijdelijk zich rustig houden tot hij weer komt, jij gaat weer naar die hindoestaan (je betaald hem) hij doet het weer en ga zo maar door.

    1- Wij hebben in de Islaam rouqya. Dit is de legale manier om si7r weg te laten halen. Volkomen halal en effectief.

    Wat die *****e doet is samenwerken met de duivels.
    Inna Li Laahi wa inna Ilayhi radjie3oen.

    Weg=weg.
    Account heeft geen eigenaar meer.

    Ibnu 'Umar zei: 'Elke innovatie is een dwaling, zelfs als de mensen het als iets goed zien.'
    (Overgeleverd door Aboe Shaamah nr. 39)

    Salaamu 'aleikom.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    965
    25-05-2002

    Luister meid er zijn genoeg manieren om het weg te halen. En dan ook de halal manier

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    965
    25-05-2002

    Luister meid er zijn genoeg manieren om het weg te halen. En dan ook de halal manier. Door naar een imaam of fkih te gaan die je geneest met de koran. Maar om te denken dat je het kan weghalen door een *****. Dat vindt ik erg laag. Ga naar een imaam die alleen de koran gebruikt. Niet naar de zogenaamde die gaan lopen schrijven en die vodoo onzin en als je iemand die naam van je moeder vraagt dan weetje dat het iemand is die met shir werkt. Dus meid allah i 3wen veel beterschap. EN probeer het via een moskee of wat dan ook

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    37
    17-04-2007

    ik vind t maar eng...

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    965
    25-05-2002

    Citaat Geplaatst door ongelukkigggg Bekijk reactie
    in belgie hebben ze ook veel zulke mensen die dat doen joden zijn ook goed en daar hebben ze erveel van


    goedzo geef je zuster een duw naar de fitna

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    625
    05-07-2006

    Citaat Geplaatst door doudia Bekijk reactie
    goedzo geef je zuster een duw naar de fitna

    Verlaat Je Moeder Niet, Het Paradijs Ligt Onder Haar Voeten