1. #1
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    wat heb je over voor de liefe van je leven

    vervolg :


    Ik schrok!!! en huilde ik wist niet hoe ik hier op moest reageren wat moest ik nou doen geen familia hier om naar toe te gaan, 1 ding was zeker ik moest weg hier hoe dan ook.
    Het was Donderdag ochtend Mouniir ging naar ze werk we hadden weer ruzie gehad in de ochtend en hij sloeg me voor de zoveelste keer in mekaar, ik had eenbeetje geld gespaard en dacht nu moet ik gaan ik twijfelde lang stond een halfuur naar de muur te staren zal ik gaan of niet?
    Zonder ook maar verder te denken pakte ik me spullen en kleedde de kinderen aan: mamma wat gaan we doen, we gaan naar hakima(vriendin) daar gaan we logeren.

    Ik had me vriendin al vaker verteld over de situatie thuis en ze zei altijd ga weg bij hem, maar als je veel van iemand houd gaat dat niet zo makkelijk en waar moet ik heen ik heb hier geen familia en niet veel vrienden want ik kwam nooit ergens, en ik weet zeker dat hij me zal gaan zoeken dus bij haar ben ik ook niet veilig maar wat moet ik dan!!!

    Ik belde hakima op en zei het is zover ik ga bij hem weg, en ze kwam me gelijk met de auto halen.

    Ik heb een dochter van 12 lemia en een tweeling van 2 jaar dus het was een hele opgave om deze stap te nemen, 1 ding was zeker bij deze man moet ik weg.

    We stapten in de auto en reden naar het huis van hakima ik kon alleen maar huilen en Lemia begreep er niets van" en die twee kleintjes begrijpen het toch niet.
    Ik had me moeder gebeld in Marokko ze huilde en moest alleen maar huilen, kom naar Marokko huilde ze kom naar ons toe.
    Dat was ook de enige oplossing voor mij maar hoe? hoe moest ik daarheen.
    Ik mocht met de auto van me vriendin maar geld voor benzine had ik niet, niet genoeg voor drie dagen rijden en de wegen in marokko zijn niet zo best dus het was een hele risico maar toch doe ik het.

    Diezelfde dag ben ik uit Nederland vertrokken veel voedel opgeslagen en spullen voor me kinderen ik dacht maar 1 ding weg weg moest ik van hier.


    Laat me even weten of het een goed verhaal is dan ga ik verder xxx Lady
    Life is a journey not a destination!!


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    78
    30-05-2002

    ja meid ga verder ik ben juist nieuwsgierig geworden

  3. #3
    GekkeLieve Meid ;)

    Reacties
    421
    23-06-2002

    ja gaaaa dooor meid.
    Rasechte pure volbloed 3robia

    'Ali Ibn Abi Talib (radia Allaahi'anh) zei mooi: "Het wereldse leven reist van ons af en het Hiernamaals reis naar ons toe. Dus wees de kinderen van het Hiernamaals en niet van het wereldse. Vandaag is het daden verrichten zonder rekenschap, morgen is het rekenschap zonder het verrichten van daden. "

  4. #4
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    Hi hi morgen schrijf ik het andere deel bedankt voor jullie belangstelling!!!!

    Dikke kus liefs Lady
    Life is a journey not a destination!!


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    107
    02-07-2002

    Lady 20

    Neeeeeeeeeeeeee niet morgen je moet nu verder gaan
    Ga zo door
    La illaha illallah wa ashadoe anna mohamed rasoul allah

  6. #6
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    hihi oke vanavond ga ik verder nu moet ik eerst even eten en opruimen.

    kussies lady
    Life is a journey not a destination!!


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    598
    27-03-2003

    he ga verder het is echt een tof verhaal

    ik wacht op je

    xxxjes sarah
    Verlicht je hart met geloof,verzacht je gevoel met Allah's woorden.
    Volg zijn weg en hij zal je prijzen.

  8. #8
    Samsunlu_

    Reacties
    512
    27-01-2003

    Ga verder meid..is echt een leuke begin..
    Pas ALs DuiVeLtjeS BiDDeN, aLs EngeLtjeS vLoeKen, ALs KaTTeN eN MuiZeN ELkaaR BeZoeKeN. Pas aLs WaTeR VeRaNdeRd iN WijN.. DaN PaS ZaL iK JoU VeRgeTeN ZijN..!