1. #1
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    ik schaam me voor marokko

    al salaam 3leikum wa ra7matuhlah wa barakatuh wa salatu wa salaam 3la muhammad al nabie al ameen sala lahie 3leihie wa salam taslima kathira 3la man taba3ahoe bie ihsana il youm al youb3atoen wa 3la as7habihie azma3ien, wa ba3d



    gisteren zag ik iets op tv wat nog nooit werd vertoont op elke zender ooit het was een duitse zende.
    en het ging over de islam in marokko..

    echt mashallah je hebt daar momiens. maar hoe ze daar worrden behandeld door de regering en polities..

    ze worden afgeslacht alleen omdat ze met zijn allen bidden op het strand, en omdat ze met ze allen laten merken dat ze marokko willen die leeft volgens de regels van de islam..

    subhannallah ik kan me eiggenlijk niet voorstellen dat ik mijn broeder afslacht omdat ie volgens de regels van allah swt wil leven.
    en terecht ook je moet marokko maar eens zien hoe afdwalend ze worden.
    stafirollah. waar blijft de islam subhannalah..

    we kunnen onze rechten van allah niet meer spreken in ons eigenland anders worden we afgeslacht door onze broeders of zusters..

    echt triest wollah ik begon marokko te haten en ben blij dat ik daar niet deze jaar naar toe ben gegaan. ik wist dus echt niet dat ze zo waren.

    mesakienn mensen die buiten strijden alleen voor het geloof. en hoe ze bond en blauw met open wonden werden kapot geslagen..
    echt triest echt triest


    dat doet mijn hartje breken, stel dat ik naar mijn eigen land trug wil gaan omdat ik mijn kinderen hier niet wil opvoeden . hoe moet het daar, ja sorry hoor dan blijf ik liever hier. want hoe ze daar ons behandelen doen de kofaars niet eens bij ons hier in nl. hier laten ze ons met rust. en daar worden we gewoon afgeslacht

    subhannallah
    subhannallah
    laten we een doua doen dat marokko weer normaal wordt, en leeft volgens de islamitsche regels inshallah ta3la.

    oem rabi3ah
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    65
    27-02-2002

    ik heb het natuurlijk niet gezien, maar het zal toch niet overal zo zijn???
    Anders zou het niet best zijn.
    Op zich is het natuurlijk al erg genoeg als het al op 1 plaats gebeurd, laat staan overal.

  3. #3
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    Origineel gepost door estela
    ik heb het natuurlijk niet gezien, maar het zal toch niet overal zo zijn???
    Anders zou het niet best zijn.
    Op zich is het natuurlijk al erg genoeg als het al op 1 plaats gebeurd, laat staan overal.

    ja daarom het is gwoon schaamteloos. echt stafirollah
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    65
    27-02-2002

    zoiets is echt niet te begrijpen.
    en het erge is dat je zo machteloos bent, als je zoiets op tv ziet.
    Dan kan ik wel huilen!!
    Maarja ,daar help je die mensen ook niet mee.

    Ik zulk soort situaties ga ik altijd zo twijfelen enzo.
    Waaraan hebben deze mensen dit dan verdient.
    Dan zeggen ze, het heeft zo moeten zijn.
    MAAR WAAROM DAN????

  5. #5
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    zuster mischien is dat allah swt zijn wil we mogen deze aardbol niet als de hemel beschouwen alleen een aardbol vol problemen en ellende. en danwillen we hier goed van af en verrichten we ons op het goede.. maar zoals je ziet de tijd nadert ma bakki wallo voordat de wereld echt gaat vergaan langzaam voor langzaam.

    hier een van de bewijzen onze eigen broeders slachten ons af omdat we alleen goed willen voor ons land zelf en voor ons geloof. en omdat we allah swt vrezen
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    65
    27-02-2002

    ja je hebt ook wel gelijk.
    Maar soms is het leven zo moeilijk.
    (en dan heb ik het niet alleen over mijn eigen leven)

  7. #7
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    gheer inshallah iedereen heeft het moeilijk
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    47
    08-04-2002

    soebhanAllah... en dan noemen ze marokko een islamitisch land?!
    ashadoe an la ilaha ila lah wa ashadoe ana
    mohammadoen rasoeloe lah

  9. #9
    Angel In Disguise

    Reacties
    417
    23-07-2002

    Origineel gepost door neuker
    ik pak graag maagdjes en jij bent er zo een almomina.
    Ik zal je vagina wijd openscheuren dat je gaat schreeuwen.

    Donder jij eens even op joh goorlap!!
    ga je familieleden even lastigvallen met je vieze praatjes 7mar!
    Hoe durf je zo tegen almomina te praten???
    heb een beetje respect!! maar dat komt zeker niet in je vocabulaire voor! allah sgat 3liek!


  10. #10
    Terug van weggeweest

    Reacties
    4.415
    26-06-2002

    Origineel gepost door neuker
    hey virtuelangel je moet niet jaloers zijn op almomina dat ze een pik krijgt in haar vagina jij mag meeoden hoor jou opak ik van achter en almomina mag min pik afzuigen.Vind je dat goed.
    jij kan beter je paarde bek dichthouden,...voordat ER een atoombom iN JE ASS BELAND..
    Dus ik zou maar beter optyfen hier..voordat je er persoonlijk word uitgekickt door de moderators...

    en hou die therorieen maar lekker bij je....
    tering mogolische abnormale behaarde vieze kanke hond
    Dat alles goedkomt word mij elke dag beloofd, en dat zijn nu woorden waar ik eindelijk weer wel in geloof...


    Klik hier dit is gewoon prachtig!!!
    Ya Mouqalib al Quloob, Qalib Qalbi 3ala dienek...

  11. #11
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    oef ik hoef maar efffe weg te gaan en een duivel komt effe de boel hierverzieken stafirollah gheer inshallah straf krijgt hij van allah swt
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."