1. #1
    AFC Ajax

    Reacties
    3.577
    05-02-2004

    Alex waarschijnlijk naar Juventus.

    Alex lijkt niet lang meer in Eindhoven te spelen. De verdediger van PSV staat in de belangstelling van verschillende Europese topclubs, waar opnieuw een bijgekomen is. Ook Juventus wil hem.

    De Oude Dame wacht echter geduldig af wat Chelsea, dat de Braziliaans international verhuurt aan PSV, met hem van plan is, meldt Sportweek. Volgens de reglementen van de FA kan Alex nog niet in Engeland uitkomen, omdat hij nog niet genoeg interlands achter zijn naam heeft staan.

    Juventus heeft in de zomer ruim honderd miljoen euro ter beschikking om de ploeg, die momenteel in de Serie B speelt wegens het bekende omkoopschandaal, volgend seizoen weer mee te laten doen om de titel in de Serie A. Op hdiet moment voeren de manschappen van trainer Didier Deschamps de ranglijst van de Serie B aan.

  2. #2
    Sexy Little Thug

    Reacties
    773
    19-11-2004

    echt waar psv kan niet zonder alex
    ¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,A Man Makes the Money.... Money Never Makes The Man°?¤?,¸¸,?¤?°

    ¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,Tranen Hebben Soms De Kracht Van Woorden..!¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,

    ¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,Een vrouw is als een diamant, ze zal enkel blijven blinken als er niet teveel handen aan zijn geweest¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,
    Klik dan

  3. #3
    AFC Ajax

    Reacties
    3.577
    05-02-2004

    Citaat Geplaatst door marocsarah Bekijk reactie
    echt waar psv kan niet zonder alex

    psv heeft Da costa en Addo (moet ook vertrekken) nog.
    wereldvoetballers.

  4. #4
    Sexy Little Thug

    Reacties
    773
    19-11-2004

    Citaat Geplaatst door cheb_3elel Bekijk reactie
    psv heeft Da costa en Addo (moet ook vertrekken) nog.
    wereldvoetballers.

    Da costa ook joh..
    Psv gaat zwaar naar de klote joh
    paas eens een link waar jij je info haalt, ik wil ook ff bij blijven
    ¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,A Man Makes the Money.... Money Never Makes The Man°?¤?,¸¸,?¤?°

    ¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,Tranen Hebben Soms De Kracht Van Woorden..!¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,

    ¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,Een vrouw is als een diamant, ze zal enkel blijven blinken als er niet teveel handen aan zijn geweest¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,
    Klik dan

  5. #5
    AFC Ajax

    Reacties
    3.577
    05-02-2004

    Citaat Geplaatst door marocsarah Bekijk reactie
    Da costa ook joh..
    Psv gaat zwaar naar de klote joh
    paas eens een link waar jij je info haalt, ik wil ook ff bij blijven

    www.voetbalprimeur.nl

    koeman gaat psv naar de klote brengen..ik ben benieuwd naar zn aankopen voor volgend seizoen.
    ze kunnen Lazovic al niet betalen..dus ik ben egt benieuwd.

  6. #6
    Sexy Little Thug

    Reacties
    773
    19-11-2004

    Dank U

    Ik moet er iets aan doen voordat psv echt verloren gaat
    ¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,A Man Makes the Money.... Money Never Makes The Man°?¤?,¸¸,?¤?°

    ¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,Tranen Hebben Soms De Kracht Van Woorden..!¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,

    ¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,Een vrouw is als een diamant, ze zal enkel blijven blinken als er niet teveel handen aan zijn geweest¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,
    Klik dan

  7. #7
    AFC Ajax

    Reacties
    3.577
    05-02-2004

    Citaat Geplaatst door marocsarah Bekijk reactie
    Dank U

    Ik moet er iets aan doen voordat psv echt verloren gaat

    hahaha..ga voor ze keuken..en vergiftig die handel.

  8. #8
    Sexy Little Thug

    Reacties
    773
    19-11-2004

    Nee dat is niet aardig maar bedankt voor je tip
    ¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,A Man Makes the Money.... Money Never Makes The Man°?¤?,¸¸,?¤?°

    ¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,Tranen Hebben Soms De Kracht Van Woorden..!¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,

    ¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,Een vrouw is als een diamant, ze zal enkel blijven blinken als er niet teveel handen aan zijn geweest¸,?¤?°`°?¤!!*?¤?,
    Klik dan

  9. #9
    chanel n'5

    Reacties
    5.332
    18-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    laat al die ajacieden stikken in een jodenkoek

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door cheb_3elel Bekijk reactie
    Alex lijkt niet lang meer in Eindhoven te spelen. De verdediger van PSV staat in de belangstelling van verschillende Europese topclubs, waar opnieuw een bijgekomen is. Ook Juventus wil hem.

    De Oude Dame wacht echter geduldig af wat Chelsea, dat de Braziliaans international verhuurt aan PSV, met hem van plan is, meldt Sportweek. Volgens de reglementen van de FA kan Alex nog niet in Engeland uitkomen, omdat hij nog niet genoeg interlands achter zijn naam heeft staan.

    Juventus heeft in de zomer ruim honderd miljoen euro ter beschikking om de ploeg, die momenteel in de Serie B speelt wegens het bekende omkoopschandaal, volgend seizoen weer mee te laten doen om de titel in de Serie A. Op hdiet moment voeren de manschappen van trainer Didier Deschamps de ranglijst van de Serie B aan.

    het zou wel echt mooi zijn, Alex bij Juventus , maar ik denk dat Chelsea hem zelf houdt.....

    het eerste wat Juventus doen moet, is Zambrotta terughalen.....


    Ps. Ik heb een hekel aan Addo!!!, Kromkamp, Salcido zijn ook goed!!!....

  11. #11
    Gunner

    Reacties
    1.757
    12-03-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door cheb_3elel Bekijk reactie
    Alex lijkt niet lang meer in Eindhoven te spelen. De verdediger van PSV staat in de belangstelling van verschillende Europese topclubs, waar opnieuw een bijgekomen is. Ook Juventus wil hem.

    De Oude Dame wacht echter geduldig af wat Chelsea, dat de Braziliaans international verhuurt aan PSV, met hem van plan is, meldt Sportweek. Volgens de reglementen van de FA kan Alex nog niet in Engeland uitkomen, omdat hij nog niet genoeg interlands achter zijn naam heeft staan.

    Juventus heeft in de zomer ruim honderd miljoen euro ter beschikking om de ploeg, die momenteel in de Serie B speelt wegens het bekende omkoopschandaal, volgend seizoen weer mee te laten doen om de titel in de Serie A. Op hdiet moment voeren de manschappen van trainer Didier Deschamps de ranglijst van de Serie B aan.
    waarom zou hij nou naar een club in de 2e divisie gaan???
    Hij gaat voor chelsea kiezen

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Iharressen Bekijk reactie
    waarom zou hij nou naar een club in de 2e divisie gaan???
    Hij gaat voor chelsea kiezen


    hoezo tweede divisie? Juventus zit daar echt niet omdat dat haar niveau is, volgend seizoen promoveren ze gewoon weer naar serie A, en nemen meteen de scudetto weer nee naar huis

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    119
    03-11-2003

    Citaat Geplaatst door xxhananexx Bekijk reactie
    hoezo tweede divisie? Juventus zit daar echt niet omdat dat haar niveau is, volgend seizoen promoveren ze gewoon weer naar serie A, en nemen meteen de scudetto weer nee naar huis

    OF NIETT!!! JUVENTUS BLIJFT MIJN FAVORIETE CLUB. VLGENDE JAAR GAAN ZE TEMMEN IN DE SERIE A.