1. #1
    Sarah Jessica Parker

    Reacties
    111
    04-10-2005

    knobbels op mijn tenen. net eelt. Wat moet ik doen?

    wat is dat.. ik heb gekregen in marokko toen ik was gevallen. En door strakke schoenen
    NU?

    me moeder zegt naar docter hij haalt weg met koude tang
    Ziekelijk LEKKER

  2. #2
    Ait Said eh mattie..

    Reacties
    120
    03-05-2005

    MVC Premium MVC Premium
    je hebt daar speciale pleisters voor die kan je gwn kopen bij dekruidvat die pleioster meot er d8 ik 4 dagen op laten en derna kan je die dingen er zo van af halen het helpt wel want me zus gebruikte het ook

    shab joe33


  3. #3
    Salaam/Namaste

    Reacties
    926
    05-05-2005

    waaaaaaaaaaaaaa mijn tenen zijn ook een grote schande
    ik durf nooit open schoenen te dragen die knobbels waaa alsof er een dorp op woont.

    werken die pleisters

  4. #4
    Sarah Jessica Parker

    Reacties
    111
    04-10-2005

    whahahahahahhha. wollah ik ga doen
    Ziekelijk LEKKER

  5. #5
    Sarah Jessica Parker

    Reacties
    111
    04-10-2005

    geusse what ik draag nu open schoenen..TE OPEN!! ik loop voorschut SKITA. kleine teen helemaal rood de teen dr naast bordeaux!!! hihih
    Ziekelijk LEKKER

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    733
    29-08-2005

    dames dat zijn gewoon eeltbultjes

    heel simpel zorg ervoor dat je je voeten heb gewassen
    droog goed af
    koop een eeltschaaf (soort rasp haha bij etos of H&M kleinere)
    ga daarna rustig het bultje wegwerken en vergeet niet is wel een raar gevoel..
    Oja de bultjes zijn dode huidcellen dus je voelt haast niks maar toch doe maar niet zo aggresief..

    Tip: als je schoenen hebt gedraagd hang ze op zijn kop op de verwarming zodat ze goed drogen (nu is het lekker weer maar dit probleem voorkomt schimmel)
    Hij: "Ik wil mijzelf aan jou aanbieden."
    Zij: "Sorry, ik neem geen goedkope cadeautjes aan."

  7. #7
    Salaam/Namaste

    Reacties
    926
    05-05-2005

    Citaat Geplaatst door kapsonesgirl Bekijk reactie
    geusse what ik draag nu open schoenen..TE OPEN!! ik loop voorschut SKITA. kleine teen helemaal rood de teen dr naast bordeaux!!! hihih

    dan vallen ze mee als ik dat doe dan komt AT5 me interviewen wordt een dramaaaa

  8. #8
    Ben geen 17!!

    Reacties
    1.832
    11-11-2004

    Dat komt door je te strakke schoenen aan doet, ik heb dat namelijk ook...maar als de zomer er aan komt goed je voeten scrubben en extra veel verzorgen...

    die eeltschaaf is ook heel goed!
    Loving you..

  9. #9
    Me Schatje & Moi (L)

    Reacties
    2.090
    15-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Dat zijn likdoorns. Je kan die pleisters ervoor gebruiken, die heb je bij de drogist. Het werkt!!



    Live, Love, Laugh..


  10. #10
    Sarah Jessica Parker

    Reacties
    111
    04-10-2005

    nee bij mij is het erg. ga kope en doen. eeltschaaf. BEN Nu al bang
    Gistere zta ik er aan te pulleke
    Ziekelijk LEKKER

  11. #11
    * Natural Blonde *

    Reacties
    4.424
    16-06-2006

    Likdoornpleisters helpen alleen bij likdoorns (kleine eeltpitjes in je voet, de pleister haalt ze naar buiten). Waar zit de bobbel? En is het echt eelt, een wratje of bot (meestal aan de binnenkant voor aan je voet)? Indien het laatste kunnen ze het operatief weg halen.

  12. #12
    Sarah Jessica Parker

    Reacties
    111
    04-10-2005

    Operatief?! What The Fuck
    Ziekelijk LEKKER

  13. #13
    * Natural Blonde *

    Reacties
    4.424
    16-06-2006

    Daarom, wat zijn het nou echt voor knobbels en waar zit het? Je zegt net eelt, is het ook eelt?

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    17
    19-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Kasones girl,

    Waarom ga je niet eens naar een pedicure. Kost wel een keer wat geld ongeveer 20 euro. Maar zij kan je heel goed vertellen wat het is en het eventueel behandelen. Zorg er vooral voor dat je schoenen niet te krap zitten. Want daar krijg je knobbels van op je tenen.

    Groeten,

    Mar7aban

  15. #15
    Sarah Jessica Parker

    Reacties
    111
    04-10-2005

    Oh je bent echt een schat... Maar ik schaam. dan ziet ze me lelijke tenen. net aardappelen. Misvormde aardappelen.. Weetje.. IK ga het gewoon doen einde van de week. EN dan ga ik ook nog een langs de dokter als dat nodig is.. Ps HARTSTIKKE BEDANKT!
    Ziekelijk LEKKER