1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    ahhahahhahahahh aje kan het rustig en met liefde brengen broeder HIJ, maare ok dit is ook een manier, niet de manier die ik zou gebruiken maar gair.

    Kijk we hebben hier te maken met iemand die onwetende is miskiena, en we moeten mensen met liefdeeeeeee trekken naar Islaam!!!!!

    Ewa gair broeder ik snap in ieder geval wel wat je ermee bedoeld.

    Allahydieha, oe al de dwalenden moge ALlah swt de schermen voor hun ogen en oren en harten doen weghalen en hen leiden tot Zijn weg, amieeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!

    Houd van jullie allemaal omwille van Allah swt.

    Salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe.
    Jullie zuster fi dien.
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  2. #17
    SalafiRanger

    Reacties
    4.060
    05-05-2002

    Bismillah...ama ba3d,

    Salam beste Lalla Nadia,

    1 broederlijke tip:

    Een geaccepteerde daad heeft 2 voorwaarden:

    1) Hij moet puur voor Allah swt zijn.
    2) Hij moet volgens de Koran en sunna zijn.

    Wel goed dat je al twee hizbs kent !!!! Blijf zo doorgaan !!! Moge Allah swt jou al Djennatoel Firdaus schenken. Amien.

    Suc6

    3anak Allah
    Sura 4: 115. En hij, die zich tegen de boodschapper verzet nadat diens leiding hem duidelijk is geworden en die een andere weg dan die der gelovigen volgt, Wij zullen hem laten volgen wat hij wil en Wij zullen hem in de hel werpen. Dat is een kwade bestemming.
    http://www.troid.org/audio/speakers/

  3. #18
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    Re: SobhanALLAH

    Origineel gepost door MOELTAJEEMA
    Salam Alaikum Warahmatoelah Wabarakatoe Wamagfiratoe,

    wie kan mij vertellen wat de reden is dat je EIGEN broeders en zusters fi dien je aanvallen ??

    Ik kan maar niet begrijpen, dat we het elkaar zo moeilijk maken in een land vol koefar i.p.v. elkaar te helpen en te steunen !

    Moge ALLAH swt ons leiden....amien.

    Wa Salam Alaikum Warahmatoelah Wabarakatoe, Oeght Moeltajeema

    ameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeen
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  4. #19
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    Origineel gepost door RidouanSalih
    Bismillah...ama ba3d,

    Salam beste Lalla Nadia,

    1 broederlijke tip:

    Een geaccepteerde daad heeft 2 voorwaarden:

    1) Hij moet puur voor Allah swt zijn.
    2) Hij moet volgens de Koran en sunna zijn.

    Wel goed dat je al twee hizbs kent !!!! Blijf zo doorgaan !!! Moge Allah swt jou al Djennatoel Firdaus schenken. Amien.

    Suc6

    3anak Allah

    mashallah broeder redouan salih mashallah wijze woorden
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  5. #20
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    Origineel gepost door muslima1900
    ahhahahhahahahh aje kan het rustig en met liefde brengen broeder HIJ, maare ok dit is ook een manier, niet de manier die ik zou gebruiken maar gair.

    Kijk we hebben hier te maken met iemand die onwetende is miskiena, en we moeten mensen met liefdeeeeeee trekken naar Islaam!!!!!

    Ewa gair broeder ik snap in ieder geval wel wat je ermee bedoeld.

    Allahydieha, oe al de dwalenden moge ALlah swt de schermen voor hun ogen en oren en harten doen weghalen en hen leiden tot Zijn weg, amieeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!

    Houd van jullie allemaal omwille van Allah swt.

    Salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe.
    Jullie zuster fi dien.

    hej maar nadia toch heeft broeder hij een beetje gelijk op de manier dat ik met haar communiceer is het net of ze niets van de islam wil begrijpen of de regels van allah gehoorzamen het is net dat ze nieuwe wetten wil aanpakken met haar mening.. gheer inshallah laten we doua voor haar doen dat het wel goed komt.. en dat ze wat wijzer wordt en de regels van allah swt gehoorzaamt en ze opvolgt of ze dat nou wilt of niet...
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."