1. #1
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    zusters beschouw je zelf als diamant

    Een diamant is een waardevolle steen.

    Een ieder van ons zou wel zo een diamant willen bezitten. Hoe zou jij omgaan met een diamant als jij die zou hebben? Zou je het niet goed bewaren in een doos? Zou je het niet ver houden van de ogen van de mensen uit vrees dat zij jouw diamant willen stelen? Zou je jouw diamant niet koesteren en goed verzorgen? Vindt jij jezelf niet kostbaarder dan als een diamant?

    Heb jij minder rechten dan een diamant?

    Waarom wordt een diamant behoedt tegen het slechte van buitenaf. Is een schepsel van vlees en bloed niet meer waard?

    Ben jij, mijn beste moslimzuster niet meer waard om jouw schoonheid voor jezelf te houden? Ben jij niet meer waard om jezelf te beschermen? Beschouw jezelf als een diamant mijn moslimzuster, jouw waarde zal alleen maar stijgen, je trots en eer zullen niet benadeeld kunnen worden en respect naar jou toe zal buitengewoon zijn.

    "O Profeet, zeg tot jouw echtgenotes en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden (Djilab) over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Meest Barmhartig."

    {Hoofdstuk Al Ahzab vers 59}
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    949
    12-02-2003

    Dzjaki Allahoe Gairen~!



    [Up~!]

  3. #3
    -

    Reacties
    106
    29-03-2005

    Zazakalahoe gairen zuster.. Mooi gezegd!

  4. #4
    Salafia Insha Allah

    Reacties
    894
    26-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Sow dat is een hele oude account van mij Subhanna Allah!!! Jazeekoum Allah gayrin
    ****OeM OuMaYya****



  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    949
    12-02-2003

    Hihi, ik vond het een mooi stuk, dus k d8 ff uppen

  6. #6
    Salafia Insha Allah

    Reacties
    894
    26-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fatimaatjuh
    Hihi, ik vond het een mooi stuk, dus k d8 ff uppen
    ****OeM OuMaYya****



  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    19
    28-08-2004

    is heel mooi gezegd..!en mooi uitspraak..egt g0ed van je..
    Whit Out Any Bad Times There Wil Be No Good Times...!!!


    Als je elken nieuwen dag
    aanvangt met een gullen lach.
    Als je met een blij gezicht
    aan je werk denkt en je plicht,
    Als je zonder veel gepraat
    and'ren helpt met woord en daad,
    Als je steeds naar beter streeft,
    heb je niet voor niets geleefd.!!