1. #1
    Baby Mama

    Reacties
    152
    04-09-2001

    wie kan mij uitleggen..

    die meiden van marokko, dit is het enige wat kan zeggen over hun bazzzzzzzzzzzz, ze zijn slim, sneaky en nog veel meer, niet iedereen maar de meeste wel, ze doen alles om hier naar nl te komen, en iedereen weet dat ze goedkoop zijn, ze halen onze geloof naar beneden heeeel ver naar beneden, arabieren denken nu dat ieder marokkaanse meid zo is, ze scheren ons over een kam, wat ik graag wil weten waarom ze zulk gedrag vertonen?

    ma3a salama

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-07-2002

    De meiden van Marokko zijn heel snikey, maja die heb je hier ook.
    All over the world! Enneh er zitten wel goeien tussen, laten we dat niet vergetennnnn
    Thalllaaaaaaaaa

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-07-2002

    En ,Elmarocani, ik weet wel dat ik er niet alles voor over zou hebben zoals die wijven en zeker geen shour, dus dat valt niet goed te praten.( niet dat je dat deed he niet verkeerd begrijpen).
    XXX

  4. #4
    Baby Mama

    Reacties
    152
    04-09-2001

    Re: Re: wie kan mij uitleggen..

    Origineel gepost door elmarocani


    net of de meiden hier ze3ma het geloof niet naar beneden halen!!!!
    en als jij in hun plaats was zou je ook hetzelfde doen najwa!!!

    allah yahsan l3awn ousafi!!
    jij kunt mij niet beoordelen en nee ik zou zoiets doms niet doen!!! alleen maar voor om naar nl te gaan, pffff marokko is mooier, ik snap niet hoe je zoiets durft te zeggen jongeman!!?

  5. #5
    Baby Mama

    Reacties
    152
    04-09-2001

    Ja dat heeft er ook heel veel mee te maken ja, ze krijgen een gevoel van ik wil dat ook allemaal hebben.
    In een dwarsstraat kom je vaak de mooiste dingen tegen.......

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Rizki, je geeft weer geen rechtstreekse antwoorden. Jij bent gewoon een rechtdoorzee racist. Jij bent iemand die de relatie tussen moslims en niet moslims op scherp wil zetten, deze houding werkt als een boemerang. Echter het zal me niets verwonderen als jij gewoon een loser op maatschappelijk gebied bent en je hier met dit soort laffe teksten probeert waar te maken.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Misschien zijn Nederlanders en de Europeanen wel te tolerant geweest voor moslims in het westen die structureel de westerse maatschappij proberen te ondermijnen met anti-westerse propaganda.

    Het mooie van de islam heb ik juist altijd gevonden hun tolerante houding t.o.v. joden, in tegenstelling tot het christendom. Gooi juist dat tolerante niet zomaar weg. Het blijven mensen van het boek, zoals het in de qur'aan staat.

  8. #8
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door an3sdej
    In Nederland is de misdaad sterk toegenomen de laatste 30 jaar, Dat is de schuld van al die Marokkanen die hier zijn komen wonen en onze binnensteden onbewoonbaar maken!!!!!!!!!!!!!

    Als ik dit zou verkondigen zal iedereen mij een racist noemen, en terecht. Edoch, er is maar één racist, en dat is RIZKI

    Je hebt het al geplaatst, dus je hebt het verkondigt..niet slim denken als je dom bezig bent.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    19
    02-03-2002

    Re: wie kan mij uitleggen..

    Origineel gepost door najwa
    die meiden van marokko, dit is het enige wat kan zeggen over hun bazzzzzzzzzzzz, ze zijn slim, sneaky en nog veel meer, niet iedereen maar de meeste wel, ze doen alles om hier naar nl te komen, en iedereen weet dat ze goedkoop zijn, ze halen onze geloof naar beneden heeeel ver naar beneden, arabieren denken nu dat ieder marokkaanse meid zo is, ze scheren ons over een kam, wat ik graag wil weten waarom ze zulk gedrag vertonen?

    ma3a salama

    simpelweg....ze zijn onze islamitische geloof en tradities vergeten of...ze doen alsof ze het vergeten zijn om hun doel te bereiken....leven heeft hen meegesleept....ze maken geen onderscheid meer tussen goed en kwaad...ze zijn blind geworden voor eigen geloof...ik kan bijna zeggen:" ze leven niet meer voor GOD maar....ze leven voor het LEVEN.."

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Ja justice, ik ben maar een dom jochie. Ik hoop dat je de paralellen met Rizki kunt ontdekken!!!!!!

  11. #11
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door an3sdej
    Ja justice, ik ben maar een dom jochie. Ik hoop dat je de paralellen met Rizki kunt ontdekken!!!!!!

    An3sdej..iedereen kan soms dom zijn..dus ik ook..maar iedereen kan soms de waarheid vertellen..en dat mogen wij niet vergeten.

    De Absoluute waarheid heeft niemand..zeker de mens niet..de mens is te kwaadaardig. Het is GOD die de Absoluute waarheid heeft.

    Iedereen die door GOD geschapen is, is gelijkwaardig..


    Of wij het nu willen of niet ..wij zullen en moeten met elkaar leven..

    Wie hier tegen is..heeft een probleem..die niemand voor hem kan oplossen.

    Mensen..laat iedereen in zijn waarde.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    63
    19-07-2002

    ja natuurlijk het komt door onze houding in Marokko. Hoe we daar ons gedragen net alsof we Hollywoodsterren zijn se3ma.
    Wij hebben dat beeld gecreeërd. Hele jaar sparen en doen om in Marokko Madam Chichi uit te hangen.
    Nu zeg ik STOP daarmee, het is dom om je superieur te voelen dan de lokale bevolking. En helemaal opvallen dat je uit El ghariech komt.
    Eigenlijk is het dégoutant!!

    Beslamaa
    **Fortune are the people whose roots are deep**

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    326
    03-06-2002

    blablabla.... Maar ze zijn vaak wel superlekker en knapper dan de meiden van hier
    Iwa Tbarkellah 3liekum a chebab

  14. #14
    Angel In Disguise

    Reacties
    417
    23-07-2002

    Origineel gepost door Mohammed Justice



    An3sdej..iedereen kan soms dom zijn..dus ik ook..maar iedereen kan soms de waarheid vertellen..en dat mogen wij niet vergeten.

    De Absoluute waarheid heeft niemand..zeker de mens niet..de mens is te kwaadaardig. Het is GOD die de Absoluute waarheid heeft.

    Iedereen die door GOD geschapen is, is gelijkwaardig..


    Of wij het nu willen of niet ..wij zullen en moeten met elkaar leven..

    Wie hier tegen is..heeft een probleem..die niemand voor hem kan oplossen.

    Mensen..laat iedereen in zijn waarde.
    helemaal mee eens!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    51
    07-03-2002

    Ligt het aan mij, of is Rizzki een Racist??????