1. #1
    Lachend lid

    Reacties
    165
    18-07-2002

    Help ...stalker!!!

    salaam ma3lekom iedereen,
    Ik heb een probleem waar ik eigelijk mee inzit.
    Al een hele tijd word ik niet met rust gelaten door een stalker!!
    Telkens ik naar buiten ga wacht hij op me!!
    Ik weet niet vanwaar hij me kent,maar hij weet gewoonweg ALLES van me:m'n leeftijd,de naam van m'n ouders,hij beweert m'n broer te kennen.
    Hij laat mij nooit met rust,hij beweert dat ie met me wilt trouwen!!
    Ik wil dit absoluut niet.
    Hij is rond de 28j,van marokaanse afkomst,want praat vloeiend Berbers,hij is heel onbeleefd,...
    Ik probeer hem zoveel mogelijk te negeren,maar dit is praktisch onmogelijk.
    Hij heeft me al proberen kussen,en ik ben vresselijk bang,dat hij nog ergere dingen zal proberen,maar ik ben te einde raad!!!
    Hij passeert regelmatig in m'n straat en passeert lagst m'n school!!
    IK heb veel angst voor deze onbeschaamde man.
    Dit is toch haram wat hij doet????
    Mohim, ik hoop dat iemand me kan helpen
    beslama en thalla
    xxxxxxxxxxxxx

  2. #2
    Medicine Woman

    Reacties
    664
    20-01-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Meisje...ik zou dit toch vertellen aan m'n ouders als ik jou was, zodat ze eventueel contact opnemen met zijn ouders zodat hij jou niet verder lastig zal vallen.

    Als 'm jou te vaak lastigvalt...geef dit aan bij de politie want nu stalkt hij...god weet wat hij nog zou doen. Ofwel moet je gewoon een goed gesprek met 'm voeren...kwestie van uit te zoeken wat zijn bedoeling is. Hij wilt trouwen? Maak 'm duidelijk dat je niemand kan dwingen om te trouwen...trouwen doe je uit liefde en moet van twee kanten komen.

    En blijven hopen dat 'm het opgeeft...ofwel moet je 'm vertellen dat je bijv. al iemand hebt en dat je met die ander gaat trouwen...ook al is dat niet het geval. In dit geval noem ik het liegen voor jouw bestwil.

    Veel geluk.
    Intelligente mensen willen je niet beledigen, domme mensen kunnen je niet beledigen.

  3. #3
    Wat?!

    Reacties
    718
    22-06-2002

    Hoi miss_arif

    Ik moet je zeggen dat zulke situaties wel vaker voorkomen. Het is natuurlijk uiterst onaangenaam om iedere dag in angst te moeten leven. Ik zou je daarom net als Estée Lauder aanraden om het je ouders te vertellen. Ik weet dat je je misschien schaamt voor je ouders om ze dit te vertellen, maar probeert het in ieder geval aan je moeder te vertellen. Je moet haar zien als vriendin. Durf je het echt niet aan je ouders te vertellen dan kun je het bijvoorbeeld aan je broer vertellen of aan een zus. Er moet actie worden ondernomen, want wat deze gast doet is niet alleen moreel verwerpelijk maar ook wettelijk verboden. Het is jammer genoeg een feit dat de politie niet snel optreedt tegen stalkers. Toch zou ik je aanraden om een klacht in te dienen bij de politie, als deze stalker blijft volharden in zijn acties.

    Meid ik wens je het beste toe en vergeet niet dat Allah aan je kant staat. Bid tot Hem en vraag zijn bescherming. Insallah zal jou niets overkomen.

    Doei!

    Nawel

    Ed7ak Le Douniya Ted7aklak


  4. #4
    mijn lid

    Reacties
    333
    05-03-2002

    ewa miss_arif, hij beweert zelfs je broer te kennen, heb je het al tegen je broer gezegd !!

    groetjes
    soufie

  5. #5
    Lachend lid

    Reacties
    165
    18-07-2002

    M'n broer is de laatste persoon met wie ik het hierover zou hebben,
    Ik kom niet zo goed overeen met m'n broer,door het te zeggen ga ik alleen maar dieper in de probleme geraken denk ik
    heeft iemand dit ook meegemaakt?zoja,wat hebt u dan gedaan??
    thxx everybody
    beslama xxxxxxxx
    "Blijf jezelf,anderen zijn er genoeg!"

    Keep on smiling...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    439
    19-01-2002

    Wat een vervelende situatie zeg...

    Ik zou het toch aan iemand zeggen als ik jou was.
    Tegen je ouders of iemand anders, hij kan je niet steeds
    lastig blijven vallen, ik zou het persoonlijk erg irritant vinden
    als iemand me lastig viel, ik zal die persoon eens een goed
    lesje leren Nee, grapje hoor, maar vertel het je ouders of
    iemand anders die je goed vertrouwt zodat ze het aan je ouders
    of broer kunnen doorvertellen als jij het zelf niet durft.

    Sterkte meid
    Thuis met mijn zoontje en man

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    324
    15-06-2002

    meid weet je wat jij moet doen, gewoon naar de politie bellen als hij weereens achter je aanloopt, of scheld hem een keer goed uit en ga hem te lijf met je paraplu, ik durf te wedden dat het een illi is dus stap gewoon naar de politie!!!!
    Ismahane

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    104
    18-07-2002

    tazz
    je wil het niet aan je broer vertellen omdat je gene goede band hebt met hem??
    je hebt toch niets verkeerds gedaan? dus waarvan ben je bang dan?
    of
    is dit weer een topic waar men oogt op aandacht trekken?

    indien het echt het geval is, dus waar, dan raad ik je aan héél je omgeving hierover in te lichten (buren, vrienden vijanden,..) dan zal ie vanzelf opstappen,
    indien dit een joke is, dan moet ik je vertellen dat je beter kon (ook al ken ik je niet)



    see ya


    ik denk,
    dus ik ben

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    69
    06-05-2002

    salaam alaykoem,

    Ik ken ook een meisje die hetzelfde probleem heeft gehad als jij.
    De jongen beloofde samen met haar te trouwen ze geloofde hem en heeft haar daarna misbruikt.

    De profeet(VZMH) heeft gezegd: "zonder je nooit af alleen met een jongen want de derde persoon is de satan"

    Als hij echt wou trouwen met u zou hij dat beleefd zijn komen vragen of zijn zus op je hebben afgestuurd.
    Wat hij je ook wijsmaakt TRAP er aub niet in.

    Wat jij moet doen is gewoonweg die jongen negeren want die wilt zeker niet trouwen met u denk ik die heeft alleen maar slechte bedoelingen aangezien hij je heeft proberen te kussen.

    Ik kan het begrijpen dat je zoiets niet aan je ouders wilt vertellen uit verlegenheid.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5
    28-05-2002

    ik zou het allang mijn broers of vader verteld hebben, die weten wel raad met zulke ongemanierde mensen, wat zeg ik? BEESTEN bedoel ik.
    kijk maar uit meisje, voor je het weet wordt je verkracht.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    10
    02-07-2002

    er zijn tig dingen wat je kunt doen

    - politie erbij halen, desnoods zonder dat jouw ouwe het weten (als je dat niet wilt)
    - vadertlief erbij halen
    - vrienden

    hoe bedoel je trouwens dat als je broer het weet, dat je meer in problemen gaat geraken? ik denk juist van niet, want geen 1 broer wil dat zijn zusje wat overkomt, al is je broer de grootste klootzak dat er maar bestaat.

    volgens mij is er een fabel-alert, maar zal allemaal wel
    halimaaa in the house!!!!!

  12. #12
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    de oplossing is

    traangas


    gewoon lekker het hele busje leegspuiten op dat ongedierte

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    15
    02-04-2002

    Echt rjeffa weer....
    tfoe