1. #1
    TrotSe MaMmie

    Reacties
    3.631
    10-07-2002

    Question Wat Vinden Jullie Van De Marokkaanse Jeugd Tegenwoordig..??????

    NOU..... ik heb zitten denken...~!!

    je hoort allerlei rare dingen over de marokkaanse jeugd.
    Marokkaanse jongens die gecentraliseerd zijn dichtbevolkte wijken in de randstad komen in het crimile circuit terecht. Ouders doen alles om hun kinderen op een juiste wijze op te voeden, maar gaan toch de verkeerde kant op. Ze worden meegesleept en gesleurd door andere jongeren die buiten op straat leven. De jeugd van de jongens wordt bepaald door de omgang van vrienden. Wanneer deze (slecht) zijn, komen zij ook in het zwarte gat terecht.

    Ik wil hier niet iedereen over 1 kam scheren, maar wat ik wil duidelijk maken is dat het erg zonde is voor deze jongens. Ze krijgen op jonge leeftijd met drugs en allerlei andere dingen te maken. Op zo''n jonge leeftijd moet je toch al denken aan je toekomst. Op dat moment is studeren, familie, ouders een van de belangrijkste zaken. Wanneer je dit op orde hebt, zul je het later goed treffen.

    Dit alles schrijf ik voor mijn broeders en hoop dat ze hierover nadenken.


    Marokkaanse meisjes:
    Je hebt verschillende groepen meiden binnen de marokkaanse gemeenschap in NL. Wat ik zo zonde vind aan jongen meiden is dat ze heel weinig respect voor zichzelf hebbe. Ze driken, roken, hebben tientallen vriendjes. Doen allerlei dingen stiekem, hebben weinig respect voor hun broeders/zusters/ ouders en familie. Ze hebben zo'n grote ego dat ze alleen aan henzelf denken en de lol in het leven. Hier draait het niet om in dit leven. Allah heeft men geschapen om de islam te volgen. Meisjes dit leven is een test, waar je het best van moet maken.

    Ook hier scheer ik niet iedereen over 1 kam.

    Beslema mijn zusters en broeders yaaaaa
    Het vinden van Geluk is je houden aan de richtlijnen van ALLAH

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    11
    16-07-2002

    Thumbs up

    Miss_Nerd
    lieve zusjes ik ben echt blij dat er zijn ook mensen net als jij die kan anderen de goeie pad aanwijzen.

    ik ben trost op je en jou mening bevalt me echt goed.

    groetjes
    Pardes

  3. #3
    TrotSe MaMmie

    Reacties
    3.631
    10-07-2002

    lieve zusjes ik ben echt blij dat er zijn ook mensen net als jij die kan anderen de goeie pad aanwijzen.

    ik ben trost op je en jou mening bevalt me echt goed.

    groetjes
    Pardes


    THNXX
    :jeweetog:
    Het vinden van Geluk is je houden aan de richtlijnen van ALLAH

  4. #4
    TrotSe MaMmie

    Reacties
    3.631
    10-07-2002

    Achmad, daarom zeg ik ook er zijn veel schillende soorten groepen,waar over welke groep hoor je het meest>.................??? over de slechte groep!! je ziet ook op de televisie dat ze marokkanen als de crimineelste groep benoemen. en als ik dat dan hooor wordt ik zo booss want die jongens verpesten alleen zichzelf, voor wat doen ze dat voor het geld??? dat geld is niks waard. ze zullen er voor branden in de hel... doen ze het om stoer te zijn...?? stoer is het zeker niet... ze denken niet na!
    de denken niet aan de toekomst !
    ze denken niet wat zal er later met me gebeuren!!
    en als ALLAH s.w.t aan hun vraagt avn wat?waarom?hoe?? dan weten ze het antwoord niet!
    ze leven met de dag!! Maar insallah zou ALLAH s.w.t hen vergeven vor hun zondes..


    Er zijn genoeg goede mensen... maar die houden ze altijd buiten, ze brengen altijd de slechte naar voren!!!!

    ISLAM is zeker de oplossing
    Het vinden van Geluk is je houden aan de richtlijnen van ALLAH

  5. #5
    TrotSe MaMmie

    Reacties
    3.631
    10-07-2002

    KIJK ze zijn het opvallendst,, ja maar waarom.......?? omdat veel van de marokkanen in de criminele cicuit zit!!!.................. daarom zijn ze zo opvallendd
    Het vinden van Geluk is je houden aan de richtlijnen van ALLAH

  6. #6
    TrotSe MaMmie

    Reacties
    3.631
    10-07-2002

    maar weet je wat mij is op gevallen de meeste meisjes die de verkeerde pad op zijn hebben meestal broers die drugs handelen of pooiers zijn. moet je na gaan ze hebben niet eens tijd om hun zusjes in de hand te houden ze vinden geld belangerijker. en dan ken ik zelfs marokkanen die hun eigen zusjes laten werken wollah dat is te erg hun eigen bloed. MOGE ALLAH HUN VOOR ALTIJD VERVLOEKEN EN LATEN BRANDEN IN HELL
    Het vinden van Geluk is je houden aan de richtlijnen van ALLAH

  7. #7
    TrotSe MaMmie

    Reacties
    3.631
    10-07-2002

    maar weet je wat mij is op gevallen de meeste meisjes die de verkeerde pad op zijn hebben meestal broers die drugs handelen of pooiers zijn. moet je na gaan ze hebben niet eens tijd om hun zusjes in de hand te houden ze vinden geld belangerijker. en dan ken ik zelfs marokkanen die hun eigen zusjes laten werken wollah dat is te erg hun eigen bloed. MOGE ALLAH HUN VOOR ALTIJD VERVLOEKEN EN LATEN BRANDEN IN HELL

    NOu, als je broer drugshandeld wilt niet zeggen dat hij dan geen tijd voor je hebt hoor.. ik spreek nou uit ervaring!!!!! en ik geloof dat ik niet de enige ben!!! en hoe kan jij nou weten als ze geld belangrijker vinden,.........??? ik ken meisjes daar kan je gewoon geen controle over hebben.... ze zijn gewoon zo ergg dat hun ouders amper controle over ze kunnen hebben!!! het ligt6 dus niet alleen bij de meisjes waarvan hun broers drugsdealers zijn... en die jongens die hun eigen zusjes laten werken als ****.. LAYSTAA moge ALLAH s.w.t ons behoeden tegen het kwade,, en hen laten wegdrijven!!!... ja maar hebben dan hun zusjes geen mond om NEE.. te zeggen,,,, ze kiezen er zelf vooorr.... en een broer die laat zijjn maagdse Zusje heus niet als **** werken hoor!!! tenzij zij al ontmaagd was en een snol was.. die in het zwarte gat was belanddd.... en geen redden meer aan was..:verdomme: DIT MAAKT MIJ PISSIGG!@!!!!!


    mensen denk na voordat je wat doet, en het is niet eerst doen en daarna pas denken,want voor je het weet is het te laaat..............
    Het vinden van Geluk is je houden aan de richtlijnen van ALLAH

  8. #8
    Gelukkig

    Reacties
    2.317
    10-06-2002

    Uit verveling....
    Zo VeeL tijd, niks te doen..

    Uit stoerigheid.. Ik wil ook net zoals Moussa zijn...
    Moussa drugsdealer... Auto's.. Geld...

    Geld...
    Macht...
    Bekendheid...

    Dat willen ze op een snellere manier
    en dat kan alleen illegaal
    Op een criminele wijze...

    Deze jongeren doen dit zelf...
    Maar ik vind dat de ouders
    Ook eens wat meer aan de touwtjes moeten trekken
    Ook de regering van NL moet hard optreden..

    Zodra deze jongeren verkeerd lopen
    Moeten ze het Land uit worden gestuurd..
    Dat geeft 100% een voorbeeld aan anderen..

    Kijk naar Duitsland..
    Daar durven ze niet zo te zijn als in Nederland en in Belgie..

    Maar, onze Marokkanen zullen ook nooit veranderen..
    Ze hebben de vrijheid gevonden..
    Nu denken ze dat ze helden zijn..
    De gevangenis is net een speeltuin een hotel...

    Ook de Maatschappij zelf waarin ze leven speelt een hele belangrijke rol
    Leven tussen autochtonen...
    voelen ze zich onderdrukt.. gediscrimineerd..
    Er wordt niet eens gegroet in de ochtend etc...

    Daarom...
    Voed je kind goed op..
    Kijk goed met wie hij omgaat..
    Leer hem/haar te respecteren...

  9. #9
    TrotSe MaMmie

    Reacties
    3.631
    10-07-2002

    EMIR-SOLTAN, goed gezegttt ben ik totaal mee eens,

    MAAR wat kunnen de ouders doen....??? NIKS, hun ouders kunnen niks meer over hun zeggen, die jongens zijn oud genoeg..... dnek je nou echt dat ze naar hun ouders gaan luisteren........?? NOU nee, wat doen ze niet.....1!! ze luisteren naar die stemmtje die in hun hoofd dwaald......
    KuZZz
    Het vinden van Geluk is je houden aan de richtlijnen van ALLAH

  10. #10
    Fuck U

    Reacties
    2.469
    20-06-2002

    wou effe zeggen dat dit een zoveel gestelde vraag is.....
    En dievaag en de opvolgende discussies komen mij de strot uit.
    We weten allemaal hoe het er aan toe staat met de marokaanse jeugd.
    Er valt gewoon niet meer over te praten.
    Actie Ondernemem mensen .
    Dat moeten we doen we hebben genoeg gepraat.
    groetjes sihem
    Sihem

  11. #11
    Meowth, Ogen Dicht....

    Reacties
    910
    31-07-2002

    Wij Marokkaanse Jeugd Worden Incha allah allemaal
    Bewoners Van Djenna!

    (zo heb ik alles n beetje gezegd)
    [size=0,5]Om de wereld voor verder verval te behoeden,[/size]

  12. #12
    TrotSe MaMmie

    Reacties
    3.631
    10-07-2002

    DePaRaBiEr............ INSALLAHhhhhhhhhh.............

    KuZzzzzzzz
    Het vinden van Geluk is je houden aan de richtlijnen van ALLAH

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    63
    05-05-2005

    jullie zeggen wel marokaanse jeugd dit dat maar hun omen wel altijd op als het over de islam gaat over marokane jullie doen net alsof jullie hoog opgeleid maar jullie stellen geen 1 malle moer voor ja jongens dit jongens dat jullie weten niet eens waarom ze dat doen

  14. #14
    Bestaat niet

    Reacties
    2.370
    04-01-2005

    Hamdulillah ken ik alleen maar Praktiserende Marokane, echt wat een verschil tussen de praktiuserende marokkaanse moslims en de Marokkanen die moslims zijn, omdat hun vader Ali en hun moeder fatima heet en omdat z egeen varkensvlees eten, er is echt een groot verschhil tussen deze groep..!!

    Ik vind het heel erg jammer om te zien...!!

    Maar Allah Taala leidt wie hij wilt en doet dwalen wie hij wilt...!!

    Hamdulillah als een Marokkaan echt echt gaat praktiseren zijn ze echt MashaAllah

    ...:Welke van de gunsten van uw Heer wilt gij dan ontkennen?:...


    ...:رب تبة قليي على دينك:...


    ...:tabbit qalbi 3le dieniek:...


  15. #15
    <A HREF='http://www.

    Reacties
    106
    17-12-2003

    EEy luister nou ik weet niet wat jullie lopen te blaire main....Ik seg 1 ding iedereen praat positief over zijn eigen volk behalve marokkane omwille van zijn slechte reputatie...maar die slecht reputatie is dat marokkanen soals jullie jezelf negatief beoordelen...IK seg 1 ding criminaliteit sal niet verdwijnen klaar uit of je nou mocro of tarta of turk of afgaan of wat dan ook berijp t nou....GOuda WEstttttttt Korte akkere