1. #1
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium

    Wat Is Je LevensPlan

    Salaam Mensen..

    Studeren, diploma, werken, relatie, trouwen, huisje, kinderen...enz..

    Of heb je een andere plan..

    Of helemaal geen plan..

    Je zegt Allah maakt mijn plan..dat geldt dan voor iedereen..

    Maar, hoe zou je het liefst willen dat je plan verloopt..

  2. #2
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Re: Wat Is Je LevensPlan

    Origineel gepost door Mohammed Justice
    Salaam Mensen..

    Studeren, diploma, werken, relatie, trouwen, huisje, kinderen...enz..

    Of heb je een andere plan..

    Of helemaal geen plan..

    Je zegt Allah maakt mijn plan..dat geldt dan voor iedereen..

    Maar, hoe zou je het liefst willen dat je plan verloopt..
    Salaam Mohammed Justice......

    Na mijn scheiding was mijn leven een puinhoop, alles liep verkeerd, ik voelde me richting-loos en wist niet waar ik moest beginnen om alles weer op een rijtje te zetten.....

    Eindelijk .....na twee jaar hard vechten...(de scheiding verliep niet goed, financiele problemen, geen werk......) heb ik een nieuwe woning gevonden.....werk en studie......en de relatie met ex en kinderen is verbetert alahmdoelilah......

    Dan valt er een gat.....het vechten is voor bij en er is tijd om na te denken over het leven.....wat wil ik nog meer bereiken, wat kan ik bereiken.......

    Ik heb doelen gesteld zodat ik ergens naar toe kan leven.....het motiveerd me om er mee door te gaan ook al loopt het niet zo als ik altijd zou willen.

    De doelen van het afgelopen jaar heb ik bereikt, nog voordat het jaar om was!! Dat geeft een goed gevoel, dat had ik echt nodig.

    Doelen voor het komende jaar zijn: website maken voor 8 maart 2003, een andere woning zoeken en vinden voor het einde van 2003, certificaten behalen......(ik heb wat cursussen gedaan en moet straks examen doen)..betaalde baan vinden in de loop van 2003.....schuldenvrij leven en blijven leven...(eind juli 2003 ben ik Insha Allah schuldenvrij en dan begint het echte leven voor me......joeppie!!)

    Of alles lukt weet ik niet.....ik doe in iedergeval mijn best....

    Beslama.....Sahira....
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    226
    12-04-2002

    Re: Wat Is Je LevensPlan

    Origineel gepost door Mohammed Justice
    Salaam Mensen..

    Studeren, diploma, werken, relatie, trouwen, huisje, kinderen...enz..

    Of heb je een andere plan..

    Of helemaal geen plan..

    Je zegt Allah maakt mijn plan..dat geldt dan voor iedereen..

    Maar, hoe zou je het liefst willen dat je plan verloopt..
    heb al hamdoelilah: studeren, diploma, werken, trouwen,

    nu nog inshallah huisje en kinderen (misschien wel in een andere volgorde).

    doei

  4. #4
    Baby Mama

    Reacties
    152
    04-09-2001

    Wat mijn plannen zijn voor het komende jaar?

    Ik weet wel dat ik mijn studie insha'allah wil afmaken, (ga nu naar de 2 van mbo niveau) als ik mijn diploma heb behaald insha allah, dan wil ik hbo doen, ik weet niet precies wat ik ga doen maar had in gedacht om wat met computers en internet te doen, maar ik kan nog van gedachten veranderen.

    en later veel later insha'allah, hoop ik dat ik mijn ware heb gevonden waar ik mee kan trouwen en kinderen mee kan krijgen!

    boussa Najwa

  5. #5
    Lachend lid

    Reacties
    165
    18-07-2002

    IK heb wel m'n levensplannen.Al denk ik dat nog een beetje vroeg is op m'n leeftijd,maar ik denk contant aan getrouwd zijn,en kinderen hebben.Daarentegen heb ik een zus van 21 die helemaal geen toekomstplannen heeft!!
    Ik vind dit heel raar,maar durf het haar niet zo goed te zeggen,
    wie is er hier de zieke...ik of zij???
    hahahaha
    beslama,
    xxxxxxxxxxxx
    "Blijf jezelf,anderen zijn er genoeg!"

    Keep on smiling...

  6. #6
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Re: Wat Is Je LevensPlan

    Origineel gepost door sahira


    Salaam Mohammed Justice......

    Na mijn scheiding was mijn leven een puinhoop, alles liep verkeerd, ik voelde me richting-loos en wist niet waar ik moest beginnen om alles weer op een rijtje te zetten.....

    Eindelijk .....na twee jaar hard vechten...(de scheiding verliep niet goed, financiele problemen, geen werk......) heb ik een nieuwe woning gevonden.....werk en studie......en de relatie met ex en kinderen is verbetert alahmdoelilah......

    Dan valt er een gat.....het vechten is voor bij en er is tijd om na te denken over het leven.....wat wil ik nog meer bereiken, wat kan ik bereiken.......

    Ik heb doelen gesteld zodat ik ergens naar toe kan leven.....het motiveerd me om er mee door te gaan ook al loopt het niet zo als ik altijd zou willen.

    De doelen van het afgelopen jaar heb ik bereikt, nog voordat het jaar om was!! Dat geeft een goed gevoel, dat had ik echt nodig.

    Doelen voor het komende jaar zijn: website maken voor 8 maart 2003, een andere woning zoeken en vinden voor het einde van 2003, certificaten behalen......(ik heb wat cursussen gedaan en moet straks examen doen)..betaalde baan vinden in de loop van 2003.....schuldenvrij leven en blijven leven...(eind juli 2003 ben ik Insha Allah schuldenvrij en dan begint het echte leven voor me......joeppie!!)

    Of alles lukt weet ik niet.....ik doe in iedergeval mijn best....

    Beslama.....Sahira....


    Je bent een hard werkende dame..Allah steunt jou incha'allah en ik ook..

    Doe zo voort..

  7. #7
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Re: Re: Re: Wat Is Je LevensPlan

    Origineel gepost door Mohammed Justice




    Je bent een hard werkende dame..Allah steunt jou incha'allah en ik ook..

    Doe zo voort..
    Dank je wel lieve MJ....Moge Allah jou en gezin beschermen en belonen......beslama...... ......Sahira.....
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories