1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    Nederlander Marokkaan Chinees Somalier..........................

    Mashaallah mashaallah mashaallah!

    Of een Nederlander of Nederlandse of Chineese of Amerikaanse of welke afkomst dan ook Musliem word dan kan ik het volgende zeggen:

    Soebhanallah Allhamdoelilah wa la ilaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!

    Mashaallah echt prachtig!

    ALleen wat ik in mijn omgeving vaak hoor is dat mashaallah broeders en zusters graag willen trouwen, maar wat ik merk is dat een marokkaanse graag met een marokkaanse wil trouwen en een somalische met een somalische, tenminste dat is mijn ervaring uit mijn omgeving, ik scheeeeeeer niemand over 1 kam!!!!!!!!
    Maar dat hoor ik echt vaak, want in de moskee proberen getrouwde zusters altijd te koppelen en als ze dan een afkomst van nederlands of somalisch horen dan willen ze niet, omdat ook meestal die ouders het moeilijk zouden accepteren, maar lieve mensen het gaat om de religie niettttttttt om de afkomst!!!!!!!!!!

    dat vind ik zooooo jammer en dat is wat ik vaak zie!
    Gair inschaallah!

    Daarom zusters (want daar is mijn ervaring mee!) als degene zijn leven volgens SOennah en Qur'aan leeft en je vind hem een geschikte partner (inschaallah) laat het dan niet gaan vanwege zijn afkomst!
    En dit geld ook voor de heren!

    Gair inschaallah ik wou het ff kwijt!

    Ik wil hier niemand mee aanvallen, alleen maar even weten wat jullie er zelf van vinden, en dan bedoel ik wat jullie er echtttttttt van vinden!!!!!!!!!

    SAlaam moe3liekoem wara7matoelahi wa barakatoe,
    jullie zustertje fi dien!!!!!!!!!
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    18
    25-05-2002

    Salaam Alakoum,

    Ja dat klopt wat jij zegt, nationaliteit van je huwlijkspartner is niet belangrijk alleen zijn religie. De meeste mensen durven het volgens mij niet om met iemand te trouwen die wel moslim is maar andere nationaliteit heeft. Een oude klasgenoot van mij die nerderlander is en al 5 jaar moslim, heeft ook moeite met het vinden van een moslim vrouw. Ik moet zeggen dat het andersom vaak gelukkig voor komt, ik ken veel nederlandse moslim vrouwen die getrouwd zijn met een marokaanse man, waarvan een bij mij in de familie.
    Alles is mekteb.

    Salaam Alakoum

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    salam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe,

    klopt zuster, ik vind dat alleen zooooo jammer, want echt er zijn zoveeel mashaaaaallah zuster die willen trouwen en dan wachten ze op iemand die net als hen ook marokkaan is of weet ik het, jammer is dat want het gaat erom dat hij mashaallah volgens Soennah en Qur'aan leeft, datis het belangrijkste!
    Ik ben zelf van Marokkaanse afkomst en had vroeger ook discusies met mijn mama over dit onderwerp, voor mijn vader maakt het niets uit, hij vind elke man geschikt die mij gelukkig kan maken inschaallah, maar mijn moeder niet, ja tenminste nu wel alhamdoelilah, sinds ik Muslima ben geworden ismijn moeder haar mening alhamdoelilah verandert,.
    Als hij maar praktiseert zeij mijn moeder, en dat is ook het allerbelangrijkst voor mij, en voor alle zusters inschaallah!

    Liefs jullie zuster fi dien!
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    Ik ben ervan overtuigd dat een geslaagd huwelijk een huwelijk is volgens Soennah en Qur'aan, want Allah swt heeft genegenheid tussen die twee mensen gebracht, en liefde oh zoveel liefde, voor elkaar, en als eerste voor ALlah soebhanahoe wa ta3ala.
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  5. #5
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    Re: Nederlander Marokkaan Chinees Somalier..........................

    Origineel gepost door muslima1900
    Mashaallah mashaallah mashaallah!

    Of een Nederlander of Nederlandse of Chineese of Amerikaanse of welke afkomst dan ook Musliem word dan kan ik het volgende zeggen:

    Soebhanallah Allhamdoelilah wa la ilaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!

    Mashaallah echt prachtig!

    ALleen wat ik in mijn omgeving vaak hoor is dat mashaallah broeders en zusters graag willen trouwen, maar wat ik merk is dat een marokkaanse graag met een marokkaanse wil trouwen en een somalische met een somalische, tenminste dat is mijn ervaring uit mijn omgeving, ik scheeeeeeer niemand over 1 kam!!!!!!!!
    Maar dat hoor ik echt vaak, want in de moskee proberen getrouwde zusters altijd te koppelen en als ze dan een afkomst van nederlands of somalisch horen dan willen ze niet, omdat ook meestal die ouders het moeilijk zouden accepteren, maar lieve mensen het gaat om de religie niettttttttt om de afkomst!!!!!!!!!!

    dat vind ik zooooo jammer en dat is wat ik vaak zie!
    Gair inschaallah!

    Daarom zusters (want daar is mijn ervaring mee!) als degene zijn leven volgens SOennah en Qur'aan leeft en je vind hem een geschikte partner (inschaallah) laat het dan niet gaan vanwege zijn afkomst!
    En dit geld ook voor de heren!

    Gair inschaallah ik wou het ff kwijt!

    Ik wil hier niemand mee aanvallen, alleen maar even weten wat jullie er zelf van vinden, en dan bedoel ik wat jullie er echtttttttt van vinden!!!!!!!!!

    SAlaam moe3liekoem wara7matoelahi wa barakatoe,
    jullie zustertje fi dien!!!!!!!!!

    schatje schatje toch zal ik je wat zeggen wat bij broeders nu heel erg populair is... de marokaanse zuster.. echt ik ken veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel broeders die uit verschillende rassen komen en willen trouwen mt een marokaanse zuster.. maar ja we zijn allemaal een. bij allah swt

    ik houd van je mijn zuster
    oem rabi3ah
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  6. #6
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    juist mijn moeder zegt dat ook als ie mmaar goed is in zijn hart en aan je eissen voldoet.. dus praktizerend goede moslim... lief vreest allah swt geen jongen die veel eigendunk uithangt zacht.. baard en sunnie kleding is wel chill ewa dan mag ik hem meteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen nemen.. maar waar blijft die joh
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    ooh is dat zo zuster??????

    mashaallah, leuk )))))

    maar zuster niet alle broeders he!!!!!! het zullen misshcien net diegene zijn die jij kent ofzo, meer niet, gair inschaalah! en Allahoe a3lem.

    Salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe,
    zustertjeeeee fi dien!

    Dikke knuffel alvast!!!!!!!!!!!!
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  8. #8
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    ja ik ken ze niet persoonlijk maar echt een broeder doet alles via mijn en hij vraag me zo vaak heb je een marokaanse voor die en die.. nou ja zeg zijn we zo populair



    hah gheer inshallah
    oem rabi3ah
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    Ahhahaha mashaal zuster mashaallah, ewa elmekteb.

    Gair inschaallah zuster ina allahoe ma3a essabirien.

    En hij loopt ergens rond hier op de aarde mashaallah, koen gair inschaallah!!!!!!!

    Moge ALlah swt je zegenen met een goede soennie inschaallah, amien, en koel moeslimaat djamie3en , amien!

    Ik hou ook van jou mijn zuster!!!!!!!
    SAlaam moe3leikoem wara7amtoelahi wa barakatoe,
    ewa je zustertje weer!
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    Oooooh zijn er broeders op zoek dan?????



    gair inschaalah.

    salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe,
    je zustertje!
    nadia.
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  11. #11
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    ahhahahahha ik houd ook van jou al trouwe ik dan houd ik toch mee van jou dan van mijn man hahah looooooooooooooooool
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  12. #12
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    haha moet je wat informatie en subhannallah eentje vroeg naar je.. ik vertel je laters allemaal wel ok
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    almomina ik heb zin om te knuffelennnnn kom ff naar me toe meissie!!!!!!!!!!!!!!

    hahaha ik laat je niet meer los vrijdag inschaallah!!!!!!!!!

    we gaan de tango midden op straat doen!
    staghfiroelaaah.

    ahahha sme7nie!

    Big hug je zuster.
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  14. #14
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    haha is goed en de chacha cah en de rumba maybe ook de bubbeling ok stafirollah kom je echt zeker vrijdag ewa meid
    neem maar afscheid van je mama en papa... want je leeft dan niet meer doro mijn biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uugggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg g mpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaah ik houd van je
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    sure me is all ear.

    enne oh hou je meer van mij dan je man?????
    Hij is je sleutel naar Djenna inschaallah niet ik!!!!!!
    ahahhaha

    en waar staat loooool voor?????????????

    Salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe,
    je zustertje.
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!