1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Exclamation Het verhaal van Naziha (hou je zelf hoog in waarde)

    Citaat Geplaatst door Ibtissame
    ************************************************** **********
    Dit verhaal gaat over Naziha 22 Jaar woont bij de ouders en broer Karim 24 jaar .
    ************************************************** **********
    Naziha is laat het is al 22:30 denkt ze wat zullen ze thuis boos zijn ze moest vandaag tot 20:00 uur werken maar had zich ziek gemeld en heeft toen afgesproken met een jongen Mo heet ie ze kende hem pas ze had hem ontmoet in R'dam toen ze een dagje uit was met haar vriendinen.
    Ze voelde haar telefoontje trillen Zzzzz Zzzzz Zzzzz....Shit THUIS stond er op de display!!!!
    Allo zegt ze met trillende stem EWA BENT EL HRAME FINEK DEBA!!!!
    het was haar moeder ehhh ik kom er aan "a"mama HRAFTI SHEL FF SEHA KREBA 23:00(weet je wel hoe laat het is bijna 11 uur) ja eh ik heb over gewerkt en de tram gemist....EZIE DEBA ELHADRA HET KOEN FF DAR MHA BAK OE GOK(kom nu naar huis dit handelen je vader en broer af) ok mama ik kom er aan.
    Shit Shit Shit d8 ze waarom nou het was zo een mooie avond met Mo dacht ze waarom wordt het verpest.
    Ze kwam aan deed zachtjes de deur open liep naar binne haar moeder hoorde de deur open gaan.
    Eziel el hna el genza el ***** fien kentie qouli lia hedri(vieze vuile h**r waar was je vertel waar) haar broer kwam binne waar was je trut ik heb de hele buurt ronde gereden.
    Ja ik zeg toch ik moest overwerken!!! geloof me nou.....
    Anders bel je maar als je het niet gelooft!!!!haar broer liet haar los als ik er achter kom meisje dat je dinge flikt dan maak ik je dood ik zweer het TRUT schreeuwde hij.
    Ze rende de trap op naar boven pfff op het nippertje!! dacht ze opgelucht!
    Ze lag op haar bed te dromen over Mo hmmm dacht ze hij is zo lief zo knap Zzzzz haar tel trilde een smsje snel lezen ow van Mo yes ze was heel blij.
    Er stond in "Schatje sorry dat het zo laat werd ik hoop dat je geen problemen hebt gehad,(ik vondt het heel leuk) ik mis je nu wel! slaaplekker" ow de lieverd snel stuurde ze hem terug"hoi lieverd ik vondt het heel leuk de problemen heb ik wel voor jou over je bent me schatje dat weet je toch?ik mis je ook heel erg.Droom zacht Kus,"
    ************************************************** **********
    2 Maanden later,

    Ze is bij Mo samen zitten ze in de auto,haar ouders zijn naar mekka dus niemand die op der kan letten Karim heeft het te druk met zijn eigen wereldje Mo parkeert op een verlaten industrie terein.
    Hij pakt iets uit zijn zak een pakje en geeft het aan haar,O voor mij zegt ze verrast.
    Ja schatje omdat ik zoveel van je hou!! zegt Mo lief ze opent het doosje oooo nee wat mooooooi Mo er zit een gouden ring in met 3 witten diamanten in het doosje.
    Doe om zegt ie ze deed hem om hij staat je prachtig zegt ie ze kusde hem ooooo Mo ik hou zo veel van je. Ik weet schatje en je weet toch ook hoe veel ik van je hou,
    Naziha is pas 2 maande met hem maar voelt zich zo intens gelukkig en blij ze heeft zoveel van Mo gehad een nieuwe telefoontje een kettingkje van goud een Prada tas toen ie uit brussel kwam.
    Hij geeft haar zelfs beltegoed om hem te bellen hij is zo lief voor me ik wil hem noooit meer kwijt! denkt ze...
    Hij zegt Naziha lieverd ik wil je voor altijd ik wil met je trouwen.
    Wat zegt ze meen je dat er rolt een traan over haar wang van geluk nee denkt ze dit kan niet waar zijn HIJ wil met MIJ trouwen ooooo lieverd ik wil niets liever dan jou voor altijd naast me te hebben en je kinderen te dragen.
    aAls je ouders terug komen kom ik met me ouders om je hand vragen ik zweer het je schatje ze zal niets te kort komen ik beloof het je!!!!
    Hij start de auto weer en rijdt haar terug naar haar wijk 2 straten voor haar huis stopt ie ze geeft hem een lange zoen en stapt uit MO IK HOU VAN JE zegt ze nog snel en loopt naar huis.
    thuis zit ze te dromen over hem en haar en hoe hun kindere zullen zijn, ze belt Latifa haar beste vriendin op en vertelt haar het goede nieuws.
    Gefelicieteerd meid dat meen je niet Bsahtike ik wens je veel geluk toe.
    Een week later zit ze weer met Mo in de auto hmmmmm wat ben ik gelukkig zucht ze ik ook lieverd,
    alleen ik zou zo graag een keer naast je wakker worden Mo dat kan als we getrouwd zijn.
    Ik bedoel nu gewoon kijken hoe dat is naast je wakker worden ik wil een weekend met je weg naar Parijs lijkt je dat niet mooi Naziha mooi hotel mooi restaurant samen romanties in de stad van de liefde!
    Hmmmmmm jahhh Mo dat lijkt me zo moooi............ik beloof je ik zal je niets tegen je zin aan doen Naziha nee Mo ik vertrouw je.
    Ik zeg wel tegen Karim dat ik bij Geltie Zahra blijf slapen in Den Bosch hij zal het wel goed vinde.
    Zo gezegd zo gedaan, ze zaten in de auto op weg naar parij Citty of love
    Ze eten in het restaurant en wandelen door de verlichte straten dit voelt goed zo mooi ik ben verliefd op de beste man van de wereld dacht ze in zich zelf.
    Ze lopen een juwelier in hij wijst haar een helle dure dikke mooie Coliér aan van wit goud en witte diamanten wat moooi zegt ze hij zegt neem hem hij zal je mooi staan en draag hem op ons verlovings feest.
    Hij betaald en ze lopen naar het hotel ik ben moe zegt ie ja ik ook
    ze gaan in 1 bed liggen Mo knuffeld haar zoent haar zij zoent terug hij begint haar overal te voelen ooooow Naziha ik verlang naar je hijgt ie ze wordt bang euuh Mo je weet je grens maar Naziha liefje ik wil je ik ga met je trouwen waarom nu niet??? Jah daar zit wat in we gaan trouwen en hij houdt van me kijk wat ie voor me koopt en hij wordt MIJN man....
    Ze stemt toe voor ze het weet is het gebeurd,
    Hij slaapt maar zij begint te twijfelen was dit wel goed houdt ie wel van me Mehlish we gaan trouwen.
    S'ochtends wordt ze wakker zonder mo naasr haar.......
    Er ligt geld en een brief ze leest,



    NAZIHA,

    OOK AL BESTEED JE HET GELD EN VERKOOP JE DE COLIÉR,
    JE VROUWELIJKE TROTS IS KAN JE NIET MEER TERUG KOPEN DIE IS VEEL DUURDER EN MEER WAARD DAN AL HET GELD OP AARDE.

    IK WOU ECHT MET JE TROUWEN MAAR NA DE NACHT(WAT HEEL FIJN WAS) HEB IK ME BEDACHT,
    ALS IK JE IN BED KRIJG MET DE VERHAAL WE TROUWEN TOCH KAN ELKE MAN JE ZO HET BED IN LOKKEN.
    EEN ECHTE VROUW MIJN VROUW ZAL NOOIT VOOR HET HUWELIJK HEBBEN IN GESTEMD OM MET EEN MAN EEN WEEKEND WEG TE GAAN LAAT STAAN HET BED TE DELEN!!!!!!!

    HET GAAT JE GOED MEID JE KOMT ER WEL UIT DAT WEET IK ZEKER JE MAG ALLES HOUDEN WAT IK JE GEGEVEN HEB (DAT MAG JE ZIEN ALS EEN GIFT VOOR DEZE HEERLIJKE NACHT) PROBEER ME NIET ACHTER NA TE KOMEN OF TE BELLEN IK HEB AL ME NUMMER VERANDERT.
    NAZIHA JE WAS EEN GEWELDIGE MEID

    THALLAY, VEEL GROETEN VAN MO
    ( ik weet liefde maakt blind! )



    NEEEEEEEEEEEEEEE....... dit kan niet waar zijn neee ze probeelde hem te bellen tuuuut tuuut hoorde ze afgesloten SHIT dacht ze waarom ik?
    ************************************************** *********


    Mijn boodschap achter dit verhaal is niemand is te vertrouwen doe wat je niet laten kan maar....... hou je zelf hoog in waarde!!!!!

    LIEFDE MAAKT BLIND
    .

  2. #2
    Zenuwachtigste Lid

    Reacties
    74
    30-06-2002

    mooi verhaal meid.

    Het verhaal komt me bekend voor. Is het een waar gebeurd verhaal?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    581
    16-04-2002

    Mijn zus heet ook Naziha
    Is dit een waargebeurd verhaal want zo te lezen van wel.Ja dat komt ervan sommige meiden zijn echt naief.

  4. #4
    berbergirl

    Reacties
    250
    17-07-2002

    hai

    Nou je ziet het maar al weet je dat je met hem gaat trouwen al heb je een huwelijks contract toch niet in bed duiken met je toekomstige man zo zie je maar dat die mannen tegenwoorig ook checken! ik zou zeggen dat het wel erg is voor die naziha want wat gaat ze nu doen ik wil het heel graag weten! ik wacht op je antwoord!!liefs leila!!thallay

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    62
    08-07-2002

    hoi ibtisam
    hoe is verder afgelopen met haar,vertel a.u.b verder.

    of beslamma
    het leven.. is een test..en iedereen heeft hulp en liefde nodig

  6. #6
    ~*~zohra~*~

    Reacties
    388
    09-07-2002

    hey meiske
    ik zie dat je online ben wil je plz verder schrijven shoukran

  7. #7
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003



    Mooie Boodschap..!

    Up!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.225
    30-05-2003

    NEEEEEEEEEE dat kan niet waar zijn neeeeee ze probeerde hem te bellen tuut tuut tuut hoorde ze afgesloten shit dacht ze waarom ik?waarom ben ik zo dom geweest men wereld was ingestort men leven is voorbij dacht naziha bij zichzelf hoe kon ik toch zo dom geweest zijn hoe?hoe?wie zal me nu nog willen ik ben gebruikt geweest nooit heb ik begrepen wat ze bedoelde men moeder toen ze mij zei pas op voor mannen altijd vondt ik het een lachertje vooral toen ik mo leerde kennen ik dacht toen van ja hij is het hij zal mij een gouden toekomst bieden dus niet alle mannen zijn het zelfste dus kon ik weer lachen om de opmerking van mijn moeder maar dat was toen nu zit ik hier in een hotel kamer in parijs ya rab wat heb ik gedaan nu moest ik nog thuis zien te komen khad geen geld bij ik dacht waarom zou ik mo'tje is mee mo'tje betaald me alles wel maar men ergste zorg was nog steeds hoe moet ik men ouders en broer nog onder ogen komen hoe?kheb hun vertrouwen geschonden en men ouder zitten in el haj het eerste wat in mij opkwam was men ring die ik van hem heb gekregen verpanden zo dat is wat ik er aan heb overgehouden nu mag ik alles weer verkopen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.225
    30-05-2003

    hopelijk trekt het op iets het is namelijk de eerste keer dat ik iets schrijf

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.225
    30-05-2003

    ik denk dat ibtissam beter zou verder schrijven zij kan het namelijk veel maar ook veel beter bij mij komt er alleen maar zever uit je hebt het of je hebt het niet he

  11. #11
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Lieve Meiden...

    Misschien dat er helemaal geen vervolg komt en dit het verhaal in z'n totaliteit is...?
    Dat dit een ware boodschap is voor ieder van ons?

    Veel Liefs,
    Saddy