1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    100
    18-07-2006

    Ik wil niet afvallen, Ik wil Aankomen!

    ,[ Ik lees nu allemaal topics over afvallen, maar het liefst wil ik er nu 1 van aankomen, want zelf wiil ik nu ook aankomen, niet dat ik heel dun ben nee zeker niet. maar ik wil het liefst gewoon een kilo of 5 aankomen?!
    weet iemand hoe ik het best snel kan aankome ]

    Liefsz.

  2. #2
    Happily Married

    Reacties
    13.511
    03-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    ik wil ook aankomen, maar lukt me gewoon niet

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    100
    18-07-2006

    Citaat Geplaatst door zaitounaaa Bekijk reactie
    ik wil ook aankomen, maar lukt me gewoon niet

    Mij ook niett !

    misschien omdat ik nie echt meerzoveel eet omdat ik denk, het helpt toccch niet.

  4. #4
    Born to write :)

    Reacties
    41
    16-02-2007

    Eat Lots And Lots Of Yunk Food...Als je dan niet aankomt, dan heb je een snelle stofwisseling...

  5. #5
    Happily Married

    Reacties
    13.511
    03-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Miss_Hartendief Bekijk reactie
    Mij ook niett !

    misschien omdat ik nie echt meerzoveel eet omdat ik denk, het helpt toccch niet.
    om eerlijk te zijn eet ik ook niet echt veel, ik lust marokkaanse eten gewoon niet, zoals couscous, vlees, vis, l3des.. kip eet ik dan weer wel, maar alleen als het gefrituurd is maar heb hier al heel mijn leven last van, mijn ouders worden altijd boos op mij als ik niks eet, maar kan er niks aan doen

  6. #6
    Happily Married

    Reacties
    13.511
    03-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Chained Bekijk reactie
    Eat Lots And Lots Of Yunk Food...Als je dan niet aankomt, dan heb je een snelle stofwisseling...
    eet daar heel veel van, maar dat helpt al helemaal niet, kom geen gram aan

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    100
    18-07-2006

    Citaat Geplaatst door Chained Bekijk reactie
    Eat Lots And Lots Of Yunk Food...Als je dan niet aankomt, dan heb je een snelle stofwisseling...

    wat voor sooorten??


    Xx

  8. #8
    Happily Married

    Reacties
    13.511
    03-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Miss_Hartendief Bekijk reactie
    wat voor sooorten??


    Xx
    denk zoals eten van de mac

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    100
    18-07-2006

    Citaat Geplaatst door zaitounaaa Bekijk reactie
    om eerlijk te zijn eet ik ook niet echt veel, ik lust marokkaanse eten gewoon niet, zoals couscous, vlees, vis, l3des.. kip eet ik dan weer wel, maar alleen als het gefrituurd is maar heb hier al heel mijn leven last van, mijn ouders worden altijd boos op mij als ik niks eet, maar kan er niks aan doen

    oeei de belangrijkste eigenlijk he vis enzo
    ik eet het maar 1 keer per 2 weken dan MOET ik maar zoals couscous ofszo neee dankje .

    of zoals vanochtend ik had echt geeen zin om te eten?! maar k moest dus ik d8 ik neem tosti met kaas en chokomel misschien dat et helpt

    want als ik sochtends naar school noooit zin maa et moetx

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    100
    18-07-2006

    Citaat Geplaatst door zaitounaaa Bekijk reactie
    denk zoals eten van de mac

    noooooo daar ben ik echt op uitgekeken ik kan dat echt niet meer etenn

  11. #11
    Happily Married

    Reacties
    13.511
    03-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Miss_Hartendief Bekijk reactie
    oeei de belangrijkste eigenlijk he vis enzo
    ik eet het maar 1 keer per 2 weken dan MOET ik maar zoals couscous ofszo neee dankje .

    of zoals vanochtend ik had echt geeen zin om te eten?! maar k moest dus ik d8 ik neem tosti met kaas en chokomel misschien dat et helpt

    want als ik sochtends naar school noooit zin maa et moetx
    ja ik eet wel altijd in de ochtend, dat is echt belangrijk.. eet dan altijd beschuit met kaas en dan gewoon thee.. maar zodra ik op mijn werk aankom dan begin ik gelijk aan de choco creme, iedereen zegt dat je daar van aankomt, maar merk er helemaal niks van.. en dan ook weer vanaf 12 uur drink ik cup a soup, maar waloe resultaat..

    de meesten zeggen altijd tegen mij wees blij met zo'n lijntje en dat je niet aankomt, want zodra je trouwt dan kom je echt veel aan

  12. #12
    Happily Married

    Reacties
    13.511
    03-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Miss_Hartendief Bekijk reactie
    noooooo daar ben ik echt op uitgekeken ik kan dat echt niet meer etenn
    het is wel lekker, maar zodra je klaar bent dan heb je zoiets van gatver dat ik dit heb gegeten

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    100
    18-07-2006

    Citaat Geplaatst door zaitounaaa Bekijk reactie
    ja ik eet wel altijd in de ochtend, dat is echt belangrijk.. eet dan altijd beschuit met kaas en dan gewoon thee.. maar zodra ik op mijn werk aankom dan begin ik gelijk aan de choco creme, iedereen zegt dat je daar van aankomt, maar merk er helemaal niks van.. en dan ook weer vanaf 12 uur drink ik cup a soup, maar waloe resultaat..

    de meesten zeggen altijd tegen mij wees blij met zo'n lijntje en dat je niet aankomt, want zodra je trouwt dan kom je echt veel aan


    oeef. weetje he er bestaa wel zo een drankje dat ik eerst uit marokko had gekocht als je het opdrinkt dan daarna 3 uurtjes ofso krijg je cht honger! je eet alles op wat je maar ziet!
    alleen je wordt er ook erg moe van dus had ik gestopt ma na 3 dagen houdt het moe zijn op. maar ik vergat het vaak te nemen en dan drink ik het weer dan wordt ik weer super moe! em het was nie echt en lekker siroop
    maar nu wens ik dat ik nog een beejte van dat siroop hadd


    hahaha ik ga wachte totdat ik trouw!!

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    100
    18-07-2006

    Citaat Geplaatst door zaitounaaa Bekijk reactie
    het is wel lekker, maar zodra je klaar bent dan heb je zoiets van gatver dat ik dit heb gegeten

    hahaha Jaa!!

  15. #15
    Happily Married

    Reacties
    13.511
    03-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Miss_Hartendief Bekijk reactie


    oeef. weetje he er bestaa wel zo een drankje dat ik eerst uit marokko had gekocht als je het opdrinkt dan daarna 3 uurtjes ofso krijg je cht honger! je eet alles op wat je maar ziet!
    alleen je wordt er ook erg moe van dus had ik gestopt ma na 3 dagen houdt het moe zijn op. maar ik vergat het vaak te nemen en dan drink ik het weer dan wordt ik weer super moe! em het was nie echt en lekker siroop
    maar nu wens ik dat ik nog een beejte van dat siroop hadd


    hahaha ik ga wachte totdat ik trouw!!
    oh dat lijkt me erg om dan nog eens moe te worden, ben al elke dag moe als ik terugkom van mijn werk laat staan nog moeier worden dan dat ik al ben

    maar denk dat ik ook maar wacht totdat ik trouw, das denk het beste