1. #16
    * Natural Blonde *

    Reacties
    4.424
    16-06-2006

    Ik slik de pil en daar ben ik blij om! Het was allereerst tegen acne (heb de diane) Nu slik ik m gewoon door, niet meer ongesteld worden, geen maandelijkse ongemakken meer, HEERLIJK!!!

  2. #17
    Juicy.

    Reacties
    722
    05-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    allemaal bdankt 4 adviies

  3. #18
    Zeg maar niets.

    Reacties
    2.216
    11-02-2007

    Citaat Geplaatst door CherryPie Bekijk reactie
    Ik slik de pil en daar ben ik blij om! Het was allereerst tegen acne (heb de diane) Nu slik ik m gewoon door, niet meer ongesteld worden, geen maandelijkse ongemakken meer, HEERLIJK!!!
    Wow, daar moet je echt mee oppassen! Ik slik zelf de pil en tijdens de zomermaanden heb ik 'm doorgeslikt, niets is heerlijker dan tijdens de plakkerige maanden niet ongesteld te zijn. Toen ik daarna een stopweekje had kwam de pijn tien keer zo hard aan bij mij.

    Sindsdien slik ik de pil drie weken en een stopweekje, pijn is een stuk minder, ik ben ipv 7 dagen 3 tot 4 dagen ongesteld. Dus wat dat betreft is de pil ideaal.
    Machteloos kijken we toe, zien we de beelden, lezen we de kranten. God, behoed de onschuldigen, en straf de schuldigen. Amien.

  4. #19
    GIR INCHALLAH

    Reacties
    670
    04-06-2006

    maar de pil slik je toch in als je niet zwanger wilt worden , of mag je die ook slikken voor je ongesteldheid is het gewoon zelfde pil en moet je eerst naar de huisarts wat voor pil je nodig hebt of gewoon bij de apotheek.
    sorry ik weet er hier niet zoveel over


    salamoulikom
    ik heb deze forum verlaten en ik heb en wens en dat is :
    moge allah jullie belonnen met jenna alfirdauw inchalla amien jareb al3alamien.Beste broeders /zusters ik hoop dat jullie mij vergven als ik het wat fouts heb gezegd.
    wasalamoulikom beste broeders en zusters
    oegtiekom fie dien

  5. #20
    Zeg maar niets.

    Reacties
    2.216
    11-02-2007

    Citaat Geplaatst door drisia Bekijk reactie
    maar de pil slik je toch in als je niet zwanger wilt worden , of mag je die ook slikken voor je ongesteldheid is het gewoon zelfde pil en moet je eerst naar de huisarts wat voor pil je nodig hebt of gewoon bij de apotheek.
    sorry ik weet er hier niet zoveel over


    salamoulikom
    De pil slikt men over het algemeen om niet zwanger te raken. Maar je kan ook de pil slikken als je onregelmatig ongesteld wordt, of ontzettend lang of veel pijn hebt.

    Je slikt namelijk drie weken lang de pil, en dan slik je 'm 7 dagen niet. In die 7 dagen kan je ongesteld worden, vaak zijn dat maar een paar dagen en de pijn is een stuk minder.

    Als je de pil wilt moet je eerst naar de huisarts en dan kan hij je vertellen welke je nodig hebt en kan je met het recept de pil halen bij de apotheek, je moet waarschijnlijk bijbetalen maar dat ligt maar net aan je verzekering.
    Machteloos kijken we toe, zien we de beelden, lezen we de kranten. God, behoed de onschuldigen, en straf de schuldigen. Amien.

  6. #21
    * Natural Blonde *

    Reacties
    4.424
    16-06-2006

    Ik gebruik m ook gewoon als anticonceptie hoor, no problem!
    Over dat doorslikken, de ene dokte heeft het liever niet, de andere maakt er geen probleem van. De zogenaamde stopweek (de week dat je ongesteld wordt) is niet eens een echte ongesteldheid, meer een geruststelling.

    En omdat het als geneesmiddel staat aangeschreven, vergoed het ziekenfonds het!

  7. #22
    Halfbloed

    Reacties
    1.122
    10-11-2005

    Het fabeltje dat de pil erg slecht is niet waar. Ik heb een chronische ziekte en moet juist de pil slikken van mijn gynaecoloog. Anders zit ik in een cyclus van alleen maar ongesteldheid. Ik mag hem zelfs maximaal 3 jaar doorslikken, dus als t zo slecht is zou hij t niet aanraden...

  8. #23
    MVC Premium

    Reacties
    698
    20-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door wietje19 Bekijk reactie
    Schat je bent niet de enige

    Bij mij helpt ibruprofen 400 het beste, daar neem ik er twee van, dan ga ik liggen met me kat tegen me buik aan...warm kleden, er mag geen kier in je kleding zitten, waar kou doorheen kan.... en dan gewoon liggen tot je in slaap valt... je gaat veel zweten enzo maar als je wakker bent .. pijn weg
    Ibuprofeen is echt smerig spul, het verpest je maag zwaarrr.

  9. #24
    Hanane

    Reacties
    152
    16-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door latiifa89 Bekijk reactie
    bn onregelmatig en hb ook menstratiepijn


    ...iedereen zegt wt anders, 1 zgt gwn paracetamol slikken, ..ander zgt pil

    als de pil slikt, bn j dn wel regelmatig?


    ik heb ook mensturatie pijn en heb van de dokter Ibrofen gekregen. tot 400 g kan je het volgens mij bij de Apotheek zelf halen als je 600 g wilt met recept.. bij mij werkt het goed wan tnormaal heb ik vaak buikpijn, rugpijn, misselijk, duizelig en mijn bovenbenen voelenheel zwaar aan.. dan pak ik ibrofen maar van ibrofen word ik wel moe..
    DRIOUCHIA LOVE


  10. #25
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Onregelmatigheid kan je met kruiden op lossen. De pijn tot heden niets voor kunnen vinden. Iboprofen 600 mg. Plus 1000 mg paracetamol

    De pil... is welkom baarmoederhalskanker, haaruitval, trombose borstkanker, mindrr kans op kinderen bij kangdurig gebruik.

    Maar zelf weten

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1
    20-07-2018

    Welke kruiden tegen onregelmatigheid? Spreek je uit ervaring?

  12. #27
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    1 mok per dag Saliethee en echt minimale hoeveelheid fenegriek korrels niet teveel. Nachtje laten weken en dan in de ochtend eten. Je zweet en urinegeur veranderd. Dus goede antitransparent gebruiken!

    Ja alle vrouwen in nl onregelmatig. Te weinig vitamine d, water is niet ok uit de kraan, alles is bespoten, veel suikers, alle verzorgingsmiddelen invloed op de hormonen, minder beweging. Daarom.... hebben bijna alle vrouwen in t westen onregelmatige menstruatie.

    Pil slechtste wat je kan gebruiken! Je zal merken dat je lekkerder in je vel zit, als je ook op je voedibg eet.pak gewoon de geneeswijze vd profeet erbij. Hij vond de waarde van fenegriek...vergelijkbaar met goud.

    Zeker een aanrader. Na 2 maanden gebruik zal je merken dat het volledig is hersteld. Meer innerlijke rust in combi met islam, voeding en beweging.

    Korrels echt onder de tien houden... anders zal je bloeddruk verlagen en duizeligheid ervaren. Google voordat je ermee start. Als je niet zwanger wil worden. Denk ik geen aanrader. Je wordt er super vruchtbaar van.

    Na je zwangerschap advies innemen stabilisatie van je hormonen en stimulering borstvoeding. Overgang, regulatie van de tempratuurverschillen van warmtevlagen en vaginale vochtigheid.

    Vrouwen in de overgang ervaren droogte, met ae gevolgen van dien! Meer infecties etc.

    Dus ook vaginale voordelen. Voor de dames die vaak een vaginale infectie hebben door bijvoorbeeld slechte voeding veel suikers, verkeerd ondergoed, de pil etc.