1. #31
    Wonder Child

    Reacties
    11.431
    09-12-2004

    Je doet er verstandig aan geen gebruik te maken van een waarzegster ..
    Hoe noem je een intelligente man in Nederland

    Een toerist.


    Citaat Geplaatst door rja Bekijk reactie
    Daar hebben moslims patent op, volgens mij, oproepen tot geweld.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    217
    01-04-2004

    hey hey Wou effe zeggen dat het zo haram is , en weet je ook waarom????
    Omdat je dan niet in allah ( SWT ) gelooft .
    Weet je dat Allah SWT 40 dagen je gebed niet accepteert.


    Allah ie hdik
    * Je zit in mijn hart...
    * Je zit in mijn bloed...
    * Je zit in mijn hoofd...
    * Zonder jou weet ik niet hoe ik verder moet...
    * Het mooiste in mijn Leven is jou Liefde te geven...

  3. #33
    ***Mirame Una vez***

    Reacties
    834
    22-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    A 3oudi Bi Lallahi Mina Saytani Razimi!!

    Tiki be kalam Allah

    A gast dit is shirk plegen , weet je hoe erg dit is
    en dat je het gewoon doodleuk hier komt vragen...
    of je bent naif of je bent gevaarlijk bezig..

    dat mensen zich nog bezig houden met deze zaken
    je moet het zelf weten maar als moslim is dit haram
    happely married hamdulah 13-07-2011

    O&N

  4. #34
    ***Mirame Una vez***

    Reacties
    834
    22-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LELIJKERD__ Bekijk reactie
    ik heb ook zon nummer nodig als je die hebt Pm me die dan aub
    Hier nog zo 1
    is wat Allah ons gegeven heeft niet voldoende..waarom richt je je tot deze haram zaken.??

    Leg je vetrouwen in Allah swt ..want wie anders dan Hem kan jouw hierbij helpen?
    happely married hamdulah 13-07-2011

    O&N

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1
    21-09-2010

    Unhappy

    hallo,
    enig tijd geleden is er een vrouw in het leven van mij pa gekomen terwijl hij getrouwd is en 6 kinderen al heeft.
    die vrouw heeft er alles opalles gezet zodat ons pa ons gaat verlaten en haten voor haar en dat is goed gelukt maar we zouden hem dolgraag terug willen we hebben het op aller lei liefde manieren geprobeerd maar hij krijgt zijn ogen niet open en blijft ons en ons ma haten. wij weten 1000 procent dat die vrouw iets met imam heeft geprobeerd ons zwart te maken want dat zet bij haar echt in de familie. dus is er iemand die ons kan helpen en ons pa terug te krijgen dan hoor ik het graaggggggggggggggggg of als er iemand is die zulke dingen doet mensen bij elkaar zwart maken misschien we die die tovenaarij terug keren of hoe ze dat ook noemen of iemand met meer verstand over zulke dingen of ervaring . aub aub help!!!!!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.046
    05-04-2002

    Citaat Geplaatst door dele Bekijk reactie
    hallo,
    enig tijd geleden is er een vrouw in het leven van mij pa gekomen terwijl hij getrouwd is en 6 kinderen al heeft.
    die vrouw heeft er alles opalles gezet zodat ons pa ons gaat verlaten en haten voor haar en dat is goed gelukt maar we zouden hem dolgraag terug willen we hebben het op aller lei liefde manieren geprobeerd maar hij krijgt zijn ogen niet open en blijft ons en ons ma haten. wij weten 1000 procent dat die vrouw iets met imam heeft geprobeerd ons zwart te maken want dat zet bij haar echt in de familie. dus is er iemand die ons kan helpen en ons pa terug te krijgen dan hoor ik het graaggggggggggggggggg of als er iemand is die zulke dingen doet mensen bij elkaar zwart maken misschien we die die tovenaarij terug keren of hoe ze dat ook noemen of iemand met meer verstand over zulke dingen of ervaring . aub aub help!!!!!

    sorry maar al zou mijn man me verlaten zou ik nooit en te nimmer aan zwarte magie doen, laat staan me vader.
    Hmdl mijn moeder is ook zo, ze is gelovig en wilt nix met die dingen te maken hebben omdat wij weten hoe haram het is.

    Meid beter blijf je uit de buurt van zwarte magie enzo want voor mensen die het doen is de hel hun eindbestemming.
    Voor altijd in zijn hartje, N & R sinds 13 juni 2008 voor altijd samen.

  7. #37
    Arabiafelix

    Reacties
    1.887
    29-05-2008

    Citaat Geplaatst door montana girl Bekijk reactie
    is er echt niemand die eentje kent ???????
    Ja ik ken er eentje Haar adres is : 4jehennem boulevard nr.666
    10666 hh mushrikya.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    52
    24-09-2006

    salam tunsiaa..
    zou je aub de nummergevne van die in utrecht en die van rekem.?

    xx

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    52
    24-09-2006

    ..

    salam tunsiaa..
    zou je aub de nummergevne van die in utrecht en die van rekem.?

    xx

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    415
    25-11-2005

    ik ben niet iemand die gauw mensen haat maar mensen die waarzeggers/ster bezoeken haat ik uit de grond van mijn hart.
    zoek vandaag nog kennis zoek vandaag nog naar jou heer, wie weet ben je er morgen niet meer.
    het leven is net een Examen maar er is 1 verschil je hebt geen herexamen!
    'En wij stellen jullie op t proef met het goede en het slechte.'' Koran 21:35

  11. #41
    W.A.B.

    Reacties
    760
    24-01-2010

    Zwaaaaaar haram.

  12. #42
    ♥ AIT-TOUZINE

    Reacties
    34.166
    04-11-2006

    Citaat Geplaatst door tunsiaaaa Bekijk reactie
    je hebt een marokaans in rekem net over de grens bij maastricht
    en je hebt een turkse in den bosch
    en als het goed is

    ook een in utrecht maar da weet ik niet zeker
    Vrees Allah(soebhana wa ta3ala)!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    1.736
    23-01-2007

    Citaat Geplaatst door R_damster Bekijk reactie
    Ik heb gehoord ze plassen op de koran omdat ze denken dat ze zo kracht krijgen StagfiroeAllahhhhhhhhhh
    Ze krijgen daardoor geen kracht, maar ze moeten dat doen zodat de djinn die haar of hem onder de duim heeft dingen gaan influisteren. Ze plassen op de Koran, ze doen hun ontlasting erop, ze gebruiken het als toiletpapier, een vrouwelijke variant moet een bladzijde uit de Koran gebruiken als maandverband in haar periode en ga zo maar door. Doet ze dat niet dan word ze ook niet geholpen. Het is de wereld van "als je info wil dan moet je dat doen, doe je dat niet dan krijg je geen info".

    En die hele wereld is de wereld van djinns die supersnel met elkaar communiceren en als Allah iets bepaald heeft voor iemand dan geeft Hij dat door aan bepaalde Engelen. En zij praten onderling erover en zo'n boeverige djinn hoort dan die info van de djinns en geeft het door aan de djinn in die vrouw of man die zich voordoet als waarzegster. En zij neemt die info dan aan en voegt er wat leugens toe en geeft het dan over aan jou.

    Iemand die dus zo n type bezoekt zijn gebed word 40 dagen niet geaccepteerd en dat alleen als je er heen gaat. En als je behalve dat nog gelooft wat hij of zij zegt dan word je ongelovig van wat aan de profeet vrede zij met hem is neergezonden oftewel de Koran. Want deze Koran geeft onder andere in de laatste vers van Soerah Loeqman aan dat alleen Allah weet wat er morgen gaat gebeuren. Dus als een moslim gaat denken dat een schepsel ook de toekomst weet dan heeft hij of zij deelgenoten aan Allah toegekend. En deelgenotentoekenning is de grootste zonde die je kan plegen in de Islam en sterker nog als een persoon sterft zonder daarvoor berouw getoond te hebben dan sterft hij als een ............


    Wees dus allemaal op jullie hoede voordat jullie naar zo'n mafkees of malloot gaan die zich voordoet als iemand die het bovenmenselijke weet. Als hij het bovenmenselijke weet laat hem dan zichzelf vertellen waar de schatten op aarde liggen en dan doel ik op niet ontdekte oliebronnen, niet ontdekte diamanten en goud.

    In een paar woorden uitgelegd kan je hun zien als de slaafjes van de djinns met als doel om de mensen van het rechte pad af te houden en te laten verzeilen in ongeloof, shirk en vertrouwen op iemand anders dan de Almachtige.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.736
    23-01-2007

    Citaat Geplaatst door dele Bekijk reactie
    hallo,
    enig tijd geleden is er een vrouw in het leven van mij pa gekomen terwijl hij getrouwd is en 6 kinderen al heeft.
    die vrouw heeft er alles opalles gezet zodat ons pa ons gaat verlaten en haten voor haar en dat is goed gelukt maar we zouden hem dolgraag terug willen we hebben het op aller lei liefde manieren geprobeerd maar hij krijgt zijn ogen niet open en blijft ons en ons ma haten. wij weten 1000 procent dat die vrouw iets met imam heeft geprobeerd ons zwart te maken want dat zet bij haar echt in de familie. dus is er iemand die ons kan helpen en ons pa terug te krijgen dan hoor ik het graaggggggggggggggggg of als er iemand is die zulke dingen doet mensen bij elkaar zwart maken misschien we die die tovenaarij terug keren of hoe ze dat ook noemen of iemand met meer verstand over zulke dingen of ervaring . aub aub help!!!!!
    In het kort, die vrouw is zeker niet naar een imam gegaan. Een imam leidt alleen het gebed maar doet geen voodoo. De truuk die toegepast word door vieze tovenaars is aan de ene kant voodoo om hem te doen scheiden van zijn oorspronkelijke familie en aan de andere kant voodoo van de betovering zodat hij smoorverliefd word op haar en alleen haar voor hem ziet en niemand anders. Bij deze rotzooi neemt een djinn actie in zijn lichaam, de djinn die stuurt hem op basis van datgene wat de tovenaar bepaald heeft voor hem.

    Als jullie dus willen dat die djinn uit zijn lichaam verdwijnt dan kan je echt alleen maar roqia doen. Roqia is het enige waar djinns niet tegen kunnen, al dat gedoel van langs een duivelse lefkie of tovenaar is onzin. Want wat daar een rol speelt is is die tovenaar die jij benadert hoger in niveau dan waar zij heen is gegaan eventueel. BEhalve dat het haram is natuurlijk. En als hij lager is dan hem dan heeft hij op jullie verzoek op de Koran ( de woorden van Allah) geplast of zijn ontlasting gedaan. En ga zo maar verder.

    Die djinn geeft hem qua gevoel een afkeer van jullie op het moment dat hij bij jullie in de buurt komt of andersom.

    Is er iemand buiten jullie om naar wie hij luistert en respect voor heeft?

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    531
    18-04-2010

    Voor diegene die getroffen zijn met sihr, niet naar die tovenaars gaan, ga naar de imam van een moskee en vraag of die roqia wil doen.