1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    40
    27-12-2006

    Het Is Haram Ga Wat Koran Lezen En Zoek Je Geluk Bij Allah A Zmar!!!!!!!!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    697
    28-03-2006

    montana girl,

    Nogmaals het is haraaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    Een gewaarschuwd iemand telt voor twee!!!

  3. #18
    *Alhamdoelilah*

    Reacties
    23
    26-01-2007

    salaam 3alaikoum lieve broeder of zuster,

    Ik raad je echt heel erg af om naar een waarzegger te gaan, zoals andere broeders en zuster net al zeiden dit is haram. Het is Ash-Shirk en het toekennen van deelgenoten aan Allah Soubhana wa Ta'ala is een verschikkelijk grote zonde. Blijf hier dus ver van uit de buurt!

    Als je een vraag of probleem hebt waar je zelf geen raad mee weet kun je salaat Istigharah bidden. Hiermee vraag je Allah Soubhana wa Ta'ala om hulp bij jouw probleem of keuze.

    De hadith hieronder beschrijft hoe je dit gebed kunt verrichten:

    Djabier ibn abdellah Assalamie (moge Allah tevreden met hem zijn) heeft gezegd:

    "De boodschapper van Allah leerde zijn metgezellen Al iskhraha in alle zaken, zoals hij de soera's van de Qor'aan aan hun leerde. Hij zei:

    "Wanneer één van jullie met iets zit, dient hij twee rak'as te bidden buiten de verplichte gebeden. En te zeggen:"

    "Allahumma innie astakhieroeka bi ‘ilmieka wa astaqdieroeka biqoedratieka wa as-aloeka mien fadhlieka, fa-innaka taqdiroe walaa aqdir, wa ta’lamoe wa laa a’lam wa anta ‘aallaam l-ghoeyoeb, allahoemma in koenta ta’lamu enna hadaa l-amra (en je noemt je vraag waarmee je zit, bijvoorbeeld : een huwelijk met …..) khairoen li fie dienie wa ma’aashi wa aaqibatie amrie. Faqdoerhoe li wa yassierhoe lie thoemma baariek liee fiehie wa in koenta ta’lamuu anna haada l-amra sharroen lie fie dieniee wa ma’aashie wa ‘aaqibati amri fasrifhoe 'anni wasrifni 'anhoe waqdoer liya l-khayra 'haythoe kaana thoemma ardinie bihi"

    overgeleverd dor Boekharie: 6841.


    Incha'Allah heb je hier iets aan en zul je niet van het pad van Allah Soubhana wa Ta'ala afdwalen.

    Ma3asalama

  4. #19
    Shhhhh....

    Reacties
    13.674
    10-06-2004

    Proffessor Zwamdrift schijnt een goede ziener te zijn, ik zal Harry Potter zo even een smsje sturen voor haar nr
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  5. #20
    zuivere liefde

    Reacties
    201
    24-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    buiten dat het haram is vertelt een waarzeger alleen maar leugens er zit maar weinig bij dat klopt want niemand beschikt over de toekomst buite allah

  6. #21
    So Sweet As Sugar

    Reacties
    349
    02-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door dounya85 Bekijk reactie
    salaam 3alaikoum lieve broeder of zuster,

    Ik raad je echt heel erg af om naar een waarzegger te gaan, zoals andere broeders en zuster net al zeiden dit is haram. Het is Ash-Shirk en het toekennen van deelgenoten aan Allah Soubhana wa Ta'ala is een verschikkelijk grote zonde. Blijf hier dus ver van uit de buurt!

    Als je een vraag of probleem hebt waar je zelf geen raad mee weet kun je salaat Istigharah bidden. Hiermee vraag je Allah Soubhana wa Ta'ala om hulp bij jouw probleem of keuze.

    De hadith hieronder beschrijft hoe je dit gebed kunt verrichten:

    Djabier ibn abdellah Assalamie (moge Allah tevreden met hem zijn) heeft gezegd:

    "De boodschapper van Allah leerde zijn metgezellen Al iskhraha in alle zaken, zoals hij de soera's van de Qor'aan aan hun leerde. Hij zei:

    "Wanneer één van jullie met iets zit, dient hij twee rak'as te bidden buiten de verplichte gebeden. En te zeggen:"

    "Allahumma innie astakhieroeka bi ‘ilmieka wa astaqdieroeka biqoedratieka wa as-aloeka mien fadhlieka, fa-innaka taqdiroe walaa aqdir, wa ta’lamoe wa laa a’lam wa anta ‘aallaam l-ghoeyoeb, allahoemma in koenta ta’lamu enna hadaa l-amra (en je noemt je vraag waarmee je zit, bijvoorbeeld : een huwelijk met …..) khairoen li fie dienie wa ma’aashi wa aaqibatie amrie. Faqdoerhoe li wa yassierhoe lie thoemma baariek liee fiehie wa in koenta ta’lamuu anna haada l-amra sharroen lie fie dieniee wa ma’aashie wa ‘aaqibati amri fasrifhoe 'anni wasrifni 'anhoe waqdoer liya l-khayra 'haythoe kaana thoemma ardinie bihi"

    overgeleverd dor Boekharie: 6841.


    Incha'Allah heb je hier iets aan en zul je niet van het pad van Allah Soubhana wa Ta'ala afdwalen.

    Ma3asalama
    salam alikoem.
    goed gezegdt zuster jazaki allaho khayren oukhtie elkarima.
    en moge allah haar naar het goede leiden,en alle moslimsinschallah.
    amien yarebel3alamien.

    wasalam alikoem.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.076
    10-05-2005

    denk goed na voor je de grootste fout van je leven maakt
    shirk is een grote zonde!

    Doe het niet, zoek je toevlucht bij Allah en niet bij een mens

  8. #23
    Hamdoulilah

    Reacties
    12.057
    09-06-2004

    Subhan allah, een van de groooootste zonde a sahbi, wat moet je met die zbel.

    Heb vrees voor allah, je wilt niet weten wat je straf is op het dag des oordeels.

    Allah oe akbar.
    hamdoulilah

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    4.837
    07-07-2006

    Citaat Geplaatst door montana girl Bekijk reactie
    Hallo Mensen Ik Ben Dringendddd Op Zoek Naar Een Waarzegster,wie Kent Er Een???
    Het Moet Wel Een Marokkaanse Zijn En Iemand Die Ook Goed In Haar Werk Is!!
    Wie Kan Mij Helpen ???? Alleen Serieus Reactie Aub.

    Alvast Bedankt

    ya weddie allah jehdiek!!!!
    Denk je nu echt dat er iemand anders dan Allah is die toekomst kent?
    Ik ben een man van 37. Ik ben 2 keer getrouwd geweest (tegelijkertijd) en ik kon een meisje van 22 trouwen maar koos ervoor om te pmen met meiden.

  10. #25
    Shhhhh....

    Reacties
    13.674
    10-06-2004

    Django ze hadden je dood verklaard
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    375
    31-05-2004

    serieuze reactie

    haraaaaaaaam

  12. #27
    His

    Reacties
    554
    19-09-2006

    ik wilde ook ff mededelen dat het haram is meid..
    heb je een vraag of iets.. laat het zitten als het goed is krijg je vanzelf wel een antwoord hoef je geen zonde voor te ondergaan..
    een waarzegster is echt HARAM!!

    succes!!

    Every minute we live is borrowed time!


    Taken by the love of my life, alhamdolillah <3


  13. #28
    HuwlijksContract SMN

    Reacties
    445
    15-03-2007

    Citaat Geplaatst door montana girl Bekijk reactie
    Hallo Mensen Ik Ben Dringendddd Op Zoek Naar Een Waarzegster,wie Kent Er Een???
    Het Moet Wel Een Marokkaanse Zijn En Iemand Die Ook Goed In Haar Werk Is!!
    Wie Kan Mij Helpen ???? Alleen Serieus Reactie Aub.

    Alvast Bedankt

    takiiiii ALLAH ya kafira tfoe ehliek ik spuug op jou en je graf!!
    diegene die iemand anders aanbidden dan Allah swt

    Sroeret


  14. #29
    waar is de oemma?

    Reacties
    3.148
    26-03-2006

    ik kon het niet om ook mijn bijdrage hier te leveren: HARAM

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    9
    16-08-2006

    ik heb ook zon nummer nodig als je die hebt Pm me die dan aub