1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Groot Brittanië heeft twee israelisch spionen het land uitgezet

    Citaat Geplaatst door Rizkki
    In Groot Brittanië heeft een hoogleraar van de Universiteit van Manchester heeft zijn twee collega’s ontslagen. De twee hoogleraren spioneerden voor israel en waren betrapt toen ze probeerden geheime informatie in tas achter te laten in een park voor hun informanten.
    In europa zijn heel wat j0den, die hier in europa geboren en getogen overgehaald worden door geheime dienst van israel mossade om voor hun belangrijk informatie die ze door speelden naar israel.
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Je liegt weer gewoon. Je verdraait de feiten niks spionnen.

    Britse professor wijst twee Israëliërs de deur


    LONDEN (ANP) - Een Britse professor heeft zich de woede op de hals gehaald van talloze academici nadat ze twee Israëlische medewerkers had ontslagen. Prof. Mona Baker bedankte hen voor hun diensten om de eenvoudige reden dat ze Israëliër zijn.

    Het tweetal werkte enkele jaren voor twee wetenschappelijke bladen die eigendom zijn van Baker. Baker is directeur van het centrum voor vertalingen en interculturele studies aan de universiteit van Manchester. Ze tekende onlangs op een website een petitie die academici oproept om Israël te boycotten. Met het ontslag van de twee medewerkers uit de redactie van de bladen wil ze daar concreet gestalte aan geven.

    Baker heeft naar aanleiding van haar actie een golf van kritiek over zich heen gekregen. Een Amerikaanse hoogleraar aan de Harvard Universiteit schreef een open brief waarvan delen in The Sunday Telegraph zijn afgedrukt. Deze prof. Greenblatt noemt Bakers actie verwerpelijk, zowel in intellectueel als moreel opzicht.

    Ook via andere kanalen heeft Baker veel kritiek gekregen. Ze ontvangt dagelijks tientallen brieven vol dreigementen. Desondanks blijft ze bij haar standpunt. In een toelichting op het ontslag van het tweetal zegt ze dat ze het bestaan van de staat Israël betreurt. Baker wil niet zeggen waar ze is geboren

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Rizki, je bent een ziekelijk paranoïd figuur

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Rizki, als jij jouw onzin en leugenverhalen niet meer zou neerschrijven zal de stilte verrukkelijk zijn.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Rizki, dat zijn mooie poëtische woorden met een filosofische strekking waar je zelf veel uit zou kunnen halen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Rizki, ben jij dyslectisch of kun jij nog niet goed Nederlands.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    974
    07-02-2002

    rizki...ik begrijp niet hoe jij doodleuk met saddams foto loopt te pronken

    de man heeft meer dan een miljoen !!.....iraakse en iraanse doden op zn geweten ..en heeft zn land compleet naar de afgrond gebracht

    of is dat niet zo belangrijk voor jou ?
    ALLAHOEMA ANTAA SALAAM WAMIEN KA SALAAM TABARAK TA JAZAAL JALALIE WA AL IKRAAM
    ALLAHOEMA IENNA 3ALA DHIKRIEKA WA SHOEKRIEKA WA 7OESNI 3IEBADATIEK

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    58
    27-11-2001

    Ze zijn overaal mee bezig!!
    "Eerst slaan en dan pas vechten"

  9. #9
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam..

    Wat jullie ook van Rizkki mogen denken..deze man is niet dom.

    Hij brengt de feiten op zijn eigen manier..met zijn eigen interpretatie..

    En hij heeft een eigen mening..

    Respecteer ieders mening alstublieft..

    Ik waardeer dat hij voor zijn mening opkomt..en bij zijn standpunten blijft..

    Probeer hem met argumenten over te halen..niet met ziekelijke praat..

    Ik dank jullie.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Al die verrekte Marokkanen in Nederland zijn hetzelfde. Ze ontregelen onze westerse matschappij en vallen onze vrouwen en meiden lastig. Zij zijn degenen die de meeste straatroven plegen, en behoren eigenlijk dit rustige landje te verlaten!!!!!

    RIZKI, als ik op deze manier over de Marokkanen zou spreken en alles en iedereen over één kam zou scheren, dan zou dit forum hier te klein zijn, en zou iedereen mij beschuldigen van racisme, en terecht.

    Jij doet hetzelfde met joden, JIJ bent hier DE racist!!!
    "God is een door de mens gemaakt wezen, waarop de mens omwille van eigen geluk en genotsverhoging zijn menselijke idealen, noden en wensen projecteert."

    - L. Feuerbach

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    313
    21-08-2001

    Origineel gepost door an3sdej
    Rizki, je bent een ziekelijk paranoïd figuur
    En jij hebt een zieke-zionisten-geest, die ALLEEN voor de belangen van joden opkomt....wist je dat ik JOU helemaal zat ben, elk topic dat over de islam, of over zionisten gaat moet jou op duiken,
    GET A LIFE jongen-------------> EXIT!!
    Bismi Allah Rahmani Raheem 'Alle lof zij Allah, de Heer der Werelden De Barmhartige, de Genadevolle. Meester van de Dag des Oordeels. U alleen aanbidden wij en U alleen smeken wij om hulp. Leid ons op het rechte pad, Het pad dergenen, aan wie Gij gunsten hebt geschonken niet dat van hen, op wie toorn is nedergedaald, noch dat der dwalenden' (Al-fatiha, Het Begin)

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    JustAgirl, dan heb je mijn postings niet goed gelezen. Ik ben een anti-zionist. Maar ik ben niet anti-joods, omdat niet "de joden" de schuld dragen van de misdaden van de zionistische regeringen in Israel. Zelfs 'orthodoxe joden ' zijn tegen de zionistische staat.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Ik steun al helemaal geen Israelische doelen, ik koop zelfs geen Israelische produkten. En orthodoxe joden doen dat ook niet, zij hoeven zelfs geen dienstplicht te vervullen.

    Verder lees ik in jouw (domme) berichten steeds dat ALLE dingen die waar dan ook fout gaan, in de schoenen van de joden gescoven worden, precies hetzelfde wat H-itler deed. Jij en gelijkdenkenden moeten oppassen dat je met dat soort ideologieverkondiging je niet hetzelfde op de hals haalt wat de joden in Europa gebeurde! Pas maar op dat alle moslims door zulke domme taal in Europa niet in de problemen komen.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    12.088
    23-07-2008

    Oppakken tuig!