1. #46
    SiMpLy ThE BeSt..

    Reacties
    444
    26-02-2002

    Citaat Geplaatst door NakNok Bekijk reactie
    tja.... was even moeilijk kiezen maar ik vond iedereen aan tafel een kanjer uiteindelijk heb ik er 1 mee naar huis genomen


    Ik was het niet, dus wie had je dan wel mee naar huis genomen?
    ´t leven is één groot risico

  2. #47
    le Guess Wat

    Reacties
    3.919
    11-01-2005

    Citaat Geplaatst door NakNok Bekijk reactie
    tja.... was even moeilijk kiezen maar ik vond iedereen aan tafel een kanjer uiteindelijk heb ik er 1 mee naar huis genomen
    één maar? zuinig...

  3. #48
    Zelfreflectie

    Reacties
    19.380
    29-05-2002

    Hallo mensjes...ik vond het erg gezellig gisteravond. Iedereen viel me reuze mee..
    Citaat Geplaatst door led_zeppelin Bekijk reactie
    Jij bent de gevaarlijkste Marokkaan van Nederland, poepoe

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    10.095
    11-12-2004

    Citaat Geplaatst door missy_mokro Bekijk reactie
    hey beest(socialkilled ofzo)

    was me zus ook aanwezig...?
    want gister waren mijn ouders naar haar opzoek.

    Is Sneeuwwitje toch gegaan ?

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    568
    24-11-2006

    Citaat Geplaatst door lemster Bekijk reactie
    Hallo mensjes...ik vond het erg gezellig gisteravond. Iedereen viel me reuze mee..
    Ja, jij viel me ook " eigenlijk toch best wel " mee

    Ik had zelfs speciaal een nieuw overhemd gekocht voor de gelegendheid.
    Zoals je vermoedelijk niet was opgevallen.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    2.605
    04-07-2004

    Citaat Geplaatst door SOCIALSKILLED Bekijk reactie
    Beste dames en heren gelieve uw gerieven hier te uiten.

    Tevens hebben we wat plannen om ooit in Antwerpen iets te organiseren.

    Gelieve data's en suggesties aan te dragen..
    Heb weliswaar niet uit het honderd gekletst en de rookdichtheid wat later op de avond maakte een aantal personen onbereikbaar voor mij, maar Ik heb toch zeer genoten van de gezellige ontmoeting, de hartelijke sfeer, van de bonte verzameling mensen, de nieuwgierigheid onder welke nick ze posten en die volledig anders uit bleken te zien dan je verwacht had,..
    Ik ging in ieder geval met een warm en voldaan gevoel naar huis en kan iedereen aanbevelen zijn schroom op te overwinnen om de volgende keer te doen.

    Misschien kunnen we iets organiseren rondom internationale vrouwendag (8 mrt) of rondom de hemelvaart van de Profeet (in april toch?).
    Het zou idd leuk zijn iets in antwerpen te organiseren en wellicht zijn er voldoende mensen met een auto bereid anderen mee te nemen, zodat de kosten niet in de papieren belopen....

    Ik hoop tussentijds de gelegenheid zich voordoet om mensen in kleiner verband te ontmoeten.

    SocialSkilled erg bedankt voor al de moeite die je gedaan hebt. Ik waardeer het zeer!

    Maly Pense
    Laatst gewijzigd door Eddy: 24-12-2006 om 17:48 Reden: Was leuk en wil het zo houden!

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    568
    24-11-2006

    Citaat Geplaatst door missy_mokro Bekijk reactie
    ahahaah

    ze3ma

    Eindelijk nieuwe kleren en het is nog niet eens koningendag
    Ik koop bij elke gelegenheid nieuwe kleren.


    Behalve juist voor Koninginne dag.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    111
    27-10-2000

    Citaat Geplaatst door Aplat_ Bekijk reactie
    Hahaha die steriele sfeer werd snel ongedaan gemaakt door de sigarenrook ! Nog bedankt voor die sigaar overigens !

    En inderdaad, complimenten SK voor het regelen, goed werk!

    Het was gewoon erg gezellig en allemaal lieve en eerlijke mensen.

    Bovenverwachting goed geslaagd vond ik zelf.

    Ik heb mijn digitale cameria na lang beraad niet meegenomen, je weet nooit of mensen wel of niet gefotografeerd willen worden. Maar ik kan goed gezichten onthouden. Wie weet maak ik nog wel eens een schets of cartoon van deze of gene.

    Annebregt zit al in de pen.





    Eigenlijk valt die Khalid ook best mee. Veel sterker zelfs. Een toffe gozer gewoon.

    hahah geloof nooit alles wat je hoort . Was leuk je ontmoet te hebben en je hebt goede bedoelingen

    Verder vond ik het ook echt gezelling en leuk om iedereen te zien. Een ieder bijzonder op zijn eigen manier.

    voor de organisatie. Geslaagd omdat het vanuit MJA zelf is gekomen, wordt beter gedragen. Een herhaling in Antwerpen met een beetje hulp van Amina01

  9. #54
    Zelfreflectie

    Reacties
    19.380
    29-05-2002

    Citaat Geplaatst door Aplat_ Bekijk reactie
    Ja, jij viel me ook " eigenlijk toch best wel " mee

    Ik had zelfs speciaal een nieuw overhemd gekocht voor de gelegendheid.
    Zoals je vermoedelijk niet was opgevallen.

    Was me idd niet opgevallen. Je zag er wel netjes uit met je sjieke sjaal en colbert. Verder hebben we niet veel gekletst hé? Volgende keer!
    Citaat Geplaatst door led_zeppelin Bekijk reactie
    Jij bent de gevaarlijkste Marokkaan van Nederland, poepoe

  10. #55
    Zelfreflectie

    Reacties
    19.380
    29-05-2002

    Citaat Geplaatst door Khalid Bekijk reactie
    hahah geloof nooit alles wat je hoort . Was leuk je ontmoet te hebben en je hebt goede bedoelingen

    Verder vond ik het ook echt gezelling en leuk om iedereen te zien. Een ieder bijzonder op zijn eigen manier.

    voor de organisatie. Geslaagd omdat het vanuit MJA zelf in gekomen, wordt beter gedragen. Een herhaling in Antwerpen met een beetje hulp van Amina01
    Same here!
    Citaat Geplaatst door led_zeppelin Bekijk reactie
    Jij bent de gevaarlijkste Marokkaan van Nederland, poepoe

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    568
    24-11-2006

    Citaat Geplaatst door lemster Bekijk reactie
    Was me idd niet opgevallen. Je zag er wel netjes uit met je sjieke sjaal en colbert. Verder hebben we niet veel gekletst hé? Volgende keer!
    Ja, je zat te ver weg.

    Dat heb ik nu altijd met leuke vrouwen.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    568
    24-11-2006

    Citaat Geplaatst door Khalid Bekijk reactie
    hahah geloof nooit alles wat je hoort . Was leuk je ontmoet te hebben en je hebt goede bedoelingen

    Verder vond ik het ook echt gezelling en leuk om iedereen te zien. Een ieder bijzonder op zijn eigen manier.

    voor de organisatie. Geslaagd omdat het vanuit MJA zelf is gekomen, wordt beter gedragen. Een herhaling in Antwerpen met een beetje hulp van Amina01
    The same here!



    Ja de volgende keer in Antwerpen, prima.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    2.605
    04-07-2004

    Citaat Geplaatst door Aplat_ Bekijk reactie
    Ja, je zat te ver weg.

    Dat heb ik nu altijd met leuke vrouwen.
    Alsof je ogen ook maar iets tekort kwamen! Je zat toch naast de lieftallige SocialSkilled en tegenover Annebregt en Khalid! En dan zou ik bijna Tonk vergeten! Niet zo'n Marilyn Monroe achtige del, maar niettemin karaktervol en zachtmoedig. Voor sommigen is het nooit goed genoeg!

    Maly Pense

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    568
    24-11-2006

    Citaat Geplaatst door maly_pense Bekijk reactie
    Alsof je ogen ook maar iets tekort kwamen! Je zat toch naast de lieftallige SocialSkilled en tegenover Annebregt en Khalid! En dan zou ik bijna Tonk vergeten! Niet zo'n Marilyn Monroe achtige del, maar niettemin karaktervol en zachtmoedig. Voor sommigen is het nooit goed genoeg!

    Maly Pense

    Ja, ik ben het zeker met je eens.Ik wil anderen niet tekort doen, verre van dat. Ik zat ook naast een indrukwekkende arabische schone, (volgens mij uit Belgie). En ook naast andere leuke en mooie dames. Wat dat betreft kwamen mijn ogen niets te kort,nee.

    En Tonk is inderdaad een erg lieve zachtmoedige vrouw met lieve ogen.

    Maar met Lemster heb ik iets speciaals, dat is zo gegroeid, en dat weet zij.


    Trouwens ik ga nu voor wat kennissen viool spelen, en mijn zoon piano en een neef guitaar. Doen wij bijna altijd op kerstavond. Geen kerstliedekens overigens maar Paganini en Bach (voor zover ik het er goed afbreng dan, want ik ben beslist de slechtste van het gezelschap).

    Eigenlijk is dit voor mij een van de weinige echt belangrijke en zo men wil "heilige" momenten. Niet echt vanwege Kerst, maar vanwege familiegebeurtenissen.

  15. #60
    romantisch

    Reacties
    771
    14-11-2005

    ik was er niet maar mischien kom ik wel de volgende keer.was het eten lekker?dan kom ik zeker
    strani amori_laura pausini.
    ps ik hou van jullie allemaal.