1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    14.354
    17-12-2003

    catering Zohour

    Hey dames...


    wie heeft ervaring met deze catering? beloven ze echt wat er op de fotos staat?
    ik vind dat ze hele mooie deco hebben die zou ik wel willen neme, maar ik heb geen ervaring met ze.. wie well

    en weten jullie mss ook de prijzen??

    wasalam.. xx zinia_nadoria

    http://www.cateringzohour.nl/

  2. #2
    xx getrouwd xx happy

    Reacties
    159
    09-12-2005

    hoi meid de beste caTERING TOT NU teo i szohour ze zijn echt prefect ik heb ze gehad bij me tante practhig dei dag was de zaal echt mooie dan op de foto wallah maar meid ik raad je het echt aan maar het ligt aan jou .ik wou mij bruidloof in marokko doen ik wou hun zo graag ook al heb ik me feest in marokko gehouden
    ......maar meid ik laat je hier bij kisss

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6.148
    20-11-2004

    die mensen zijn opgepakt.heb ik een paar dagen geleden gehoord.ze werkte zwart.wa allah oe a3lem.
    "Als ik een Arabische leider was, zou ik nooit een overeenkomst met Israël tekenen. Dat is normaal; we hebben hun land afgenomen. Het is waar dat God het aan ons beloofd heeft, maar waarom zou hen dat interesseren? Onze God is niet de hunne. Er is het anti-semitisme geweest, de Nazi’s, Hitler, Auschwitz, maar was dat hun fout? Zij zien maar één ding: we zijn hier gekomen en we hebben hun land gestolen. Waarom zouden ze dat aanvaarden?" David Ben Gurion, de eerste premier van israel.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.333
    04-10-2006

    Mooie decoratie!

    ik haat bush

    [fieldset=ChingChing]

    ' Everything 'Bout U' Is So Beautiful - U'r Body ; Mind 'Nd Soul. U'r Everything I Ever Wanted - When I'm With U I Lose Control '

    [/fieldset]


  5. #5
    Nesh d'Shek (L)

    Reacties
    6.527
    16-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Heel stoer

  6. #6
    ----------------

    Reacties
    51
    18-09-2006