1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    14.354
    17-12-2003

    catering Zohour

    Hey dames...


    wie heeft ervaring met deze catering? beloven ze echt wat er op de fotos staat?
    ik vind dat ze hele mooie deco hebben die zou ik wel willen neme, maar ik heb geen ervaring met ze.. wie well

    en weten jullie mss ook de prijzen??

    wasalam.. xx zinia_nadoria

    http://www.cateringzohour.nl/

  2. #2
    xx getrouwd xx happy

    Reacties
    159
    09-12-2005

    hoi meid de beste caTERING TOT NU teo i szohour ze zijn echt prefect ik heb ze gehad bij me tante practhig dei dag was de zaal echt mooie dan op de foto wallah maar meid ik raad je het echt aan maar het ligt aan jou .ik wou mij bruidloof in marokko doen ik wou hun zo graag ook al heb ik me feest in marokko gehouden
    ......maar meid ik laat je hier bij kisss

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6.148
    20-11-2004

    die mensen zijn opgepakt.heb ik een paar dagen geleden gehoord.ze werkte zwart.wa allah oe a3lem.
    "Als ik een Arabische leider was, zou ik nooit een overeenkomst met Israël tekenen. Dat is normaal; we hebben hun land afgenomen. Het is waar dat God het aan ons beloofd heeft, maar waarom zou hen dat interesseren? Onze God is niet de hunne. Er is het anti-semitisme geweest, de Nazi’s, Hitler, Auschwitz, maar was dat hun fout? Zij zien maar één ding: we zijn hier gekomen en we hebben hun land gestolen. Waarom zouden ze dat aanvaarden?" David Ben Gurion, de eerste premier van israel.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.333
    04-10-2006

    Mooie decoratie!

    ik haat bush

    [fieldset=ChingChing]

    ' Everything 'Bout U' Is So Beautiful - U'r Body ; Mind 'Nd Soul. U'r Everything I Ever Wanted - When I'm With U I Lose Control '

    [/fieldset]


  5. #5
    Nesh d'Shek (L)

    Reacties
    6.527
    16-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Heel stoer

  6. #6
    ----------------

    Reacties
    51
    18-09-2006

    Wat is de prijs?>>?>>>>???? weet iemand dat

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    35
    24-07-2006

    ik wil ook graag weten of ze inderdaad goed zijn zoals zij op hun site hebben vermeld. Ik heb deze hele week hen gebeld op maar liefs 3 telnr maar heb niemand kunnen bereiken.

    Ik heb tig keer gebeld, maar de ene mobiel is afgesloten, de andere neemt niemand op, bij een mobielnr krijg ik een man aan de lijn die mij zegt dat ik later moet bellen, doe ik dat , dan neemt niemand op. En ze vragen ook niet jouw nummer zodat zij jou kunnen terugbellen..... En dat een hele week lang. heb hen nu een mail verstuurd , heb nog steeds niets gehoord.

    andere cateraars die ik heb gebeld zijn wel bereikbaar en vragen jouw nr zodat zij je kunnen bereiken. Ik begin nu te twijfelen of zij op z'on manier hun afspraken zullen nakomen.

  8. #8
    Ne-Yo

    Reacties
    343
    06-05-2005

    Citaat Geplaatst door Oum Youssef Bekijk reactie
    die mensen zijn opgepakt.heb ik een paar dagen geleden gehoord.ze werkte zwart.wa allah oe a3lem.
    dat is niet fijn voor ze, ik heb't ook gehoord ja

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    14.354
    17-12-2003

    Dank jullie wel dames.. ik heb hen ook een mail gestuurd maar heb er nog niets van gehoord/..
    ik zal dan eens moeten bellen..

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    4
    13-09-2006

    Citaat Geplaatst door Oum Youssef Bekijk reactie
    die mensen zijn opgepakt.heb ik een paar dagen geleden gehoord.ze werkte zwart.wa allah oe a3lem.

    mijn vriendin is ook door hen gedupeerd en niet dat ze effe bellen en hun situatie uitleggen nee gewoon laat stikken,

    jammer jammer

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    4
    13-09-2006

    Citaat Geplaatst door Oum Youssef Bekijk reactie
    die mensen zijn opgepakt.heb ik een paar dagen geleden gehoord.ze werkte zwart.wa allah oe a3lem.

    mijn vriendin is ook door hen gedupeerd en niet dat ze effe bellen en hun situatie uitleggen nee gewoon laat stikken,

    jammer jammer

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    4
    13-09-2006

    ze zitten in de shit ze zijn opgepakt

    Citaat Geplaatst door ikbennour Bekijk reactie
    ik wil ook graag weten of ze inderdaad goed zijn zoals zij op hun site hebben vermeld. Ik heb deze hele week hen gebeld op maar liefs 3 telnr maar heb niemand kunnen bereiken.

    Ik heb tig keer gebeld, maar de ene mobiel is afgesloten, de andere neemt niemand op, bij een mobielnr krijg ik een man aan de lijn die mij zegt dat ik later moet bellen, doe ik dat , dan neemt niemand op. En ze vragen ook niet jouw nummer zodat zij jou kunnen terugbellen..... En dat een hele week lang. heb hen nu een mail verstuurd , heb nog steeds niets gehoord.

    andere cateraars die ik heb gebeld zijn wel bereikbaar en vragen jouw nr zodat zij je kunnen bereiken. Ik begin nu te twijfelen of zij op z'on manier hun afspraken zullen nakomen.
    afgelopen 2weken hebben ze in de verhoor kamer gezeten samen met die andere zussen,

  13. #13

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    14.354
    17-12-2003

    hmm nu weet ik het niet meer...

    als ze egt zijn opgepakt dan jammer ja..

  15. #15
    In de ochtend

    Reacties
    474
    11-06-2003

    Ze zijn niet opgepakt! Wat is dit voor een onzin, ze hebben afgelopen zaterdag nog bij mijn tante gewerkt. En JA ZOHOUR!


    Jeetje waar mensen zich druk om maken zeg, pffff..Ik zou zeggen bel gewoon dan zul je zelf zien of er niet word opgenomen. Of wat helemaal beter is ga een ff langs dan piepen jullie anders ..


    '' Leef En Laat Leven ''