1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    1.580
    27-02-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Marokkaanse trouwakte

    Wat heb je nodig als je hier in Nederland de Marokkaanse trouwakte gaat ondertekenen??

    Alvast bedankt!

  2. #2
    rozane

    Reacties
    77
    05-08-2005

    je moet je geboorte acte halen geen uitrekksel als je in adam woont kan je die aleen halen bij stadshouders kade in zuid .
    en dan ga je naar een gemeente bij jou in de buurt en ga je in ondertouw dan moet je 2 weken w8ten voor je op zen nederlands kan trouwen je prikt een datum wanner je wilt trouwen in stadsdeel of ergens anders . dan krijg je trouwacte binnen 2 weken en dan kan je naar de consulaat om op marokaanse papieren alles te doen ...
    solyyy voor de spel fouten xxx

  3. #3
    Saartje

    Reacties
    1.340
    18-12-2004

    trouwakte en boekje krijg je meteen dus je kan meteen naar de consulaat als je wil.

  4. #4
    You And Me Forever..

    Reacties
    898
    24-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    bij consulaat heb je nodig,

    -Je marokkaanse identiteitsbewijs,
    -trouwboekje,
    -Veel mensen zeggen doktersverklaring maar die is nniet nodig in Rotterdam
    - Geboorteakte
    - en je moet bij de consulaat war je staat ingeschreven een papiertje halen als je bij een andere consulaat (bijv die van je man) zawjia gaat doen. Dat papiertje heet geloof ik shada bi tata3alik a zawaj heet.
    - uitreksel GBA

  5. #5
    jhb

    Reacties
    934
    11-10-2002

    geboorteakte ook?

    die sahada ideria ofzo moet je halen bij consulaat waarin je staat ingeschreven.

    uitreksel internationaal

    en trouwakte internationaal


    dit is wat ik weet
    [GLOW=deeppink]Wees in de wereld alsof je een vreemdeling
    of reiziger bent... Als het avond word verwacht dan niet dat het weer ochtend wordt... En als het ochtend word verwacht dan niet dat het weer avond word... Gebruik je gezondheid voordat je ziek bent en je leven voordat je ziek bent en je leven voordat je dood gaat...
    [/GLOW]