1. #31
    Angel with a dirty face..

    Reacties
    1.094
    06-03-2003

    Re: Over sex praten....

    Origineel gepost door mokroman
    Nee, het is niet wat jullie denken!!!
    Ik had een vraagje, uit nieuwsgierigheid; klopt het dat Marokkaanse-Arabische vrouwen onderling heel open over hun sexuele ervaringen praten. De reden dat ik het vraag is omdat ik laatst op tv een documentaire zag over Arabische vrouwen in de Hamam, heel interessant trouwens, en ik was wel een beetje verbaast omdat ze zoooo gemakkelijk en best wel grof over sex praten. (de meesten hadden het natuurlijk over de sex met hun mannen).

    Een andere vraag: dit is toch Haram? (ik bedoel, het feit dat men verhalen over persoonlijke sex ervaringen met andere deelt).???

    AUB geen stomme opmerkingen.!!!Ik wil alleen het een en andere begrijpen
    Als het haram is dan ben je met deze Topic ook haram bezig.
    GrandCherokee
    Klik hier voor meer info[IMG]http://images.google.nl/images?q=tbn:f5FugklzM7oJ:www.mwsb.de/postcard/kinder/piercing.jpg

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    1.857
    23-02-2002

    Re: Over sex praten....

    Origineel gepost door mokroman
    Nee, het is niet wat jullie denken!!!
    Ik had een vraagje, uit nieuwsgierigheid; klopt het dat Marokkaanse-Arabische vrouwen onderling heel open over hun sexuele ervaringen praten. De reden dat ik het vraag is omdat ik laatst op tv een documentaire zag over Arabische vrouwen in de Hamam, heel interessant trouwens, en ik was wel een beetje verbaast omdat ze zoooo gemakkelijk en best wel grof over sex praten. (de meesten hadden het natuurlijk over de sex met hun mannen).

    Een andere vraag: dit is toch Haram? (ik bedoel, het feit dat men verhalen over persoonlijke sex ervaringen met andere deelt).???

    AUB geen stomme opmerkingen.!!!Ik wil alleen het een en andere begrijpen
    hehehhe dat doen de berberse ook hor!!! maar jaha het is harma om te delen met andere wat jijsmanemet jou man/vrouw in de slaap kamer deeld!!! zijn hun zaken niet.
    [GLOW=blue]£ove cαŋ ŧouch u§ one ŧime…And £a§t for α £ifetime..And never £et go till шe're gone [/GLOW]

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    691
    07-04-2003

    Natuurlijk moeten ze er gewoon over kunnen praten.
    Het is 2003, en alles is bespreekbaar, dus dat ook.
    Dat heeft niets met geloof te maken.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.857
    23-02-2002

    Origineel gepost door hhtWillem
    Natuurlijk moeten ze er gewoon over kunnen praten.
    Het is 2003, en alles is bespreekbaar, dus dat ook.
    Dat heeft niets met geloof te maken.
    als je moslim bent heeft alles met het geloof te maken we leven nu eenmaal voor het geloof!!
    [GLOW=blue]£ove cαŋ ŧouch u§ one ŧime…And £a§t for α £ifetime..And never £et go till шe're gone [/GLOW]

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    691
    07-04-2003

    Ik respecteer jou menig, dat je leeft voor het geloof maar vraag jij je wel eens af of dat wel verstandig is?
    Wat is dan jou persoonlijke inbreng in dit leven als alles al vast ligt, wat je wel en niet mag en wil en moet?

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.857
    23-02-2002

    Origineel gepost door hhtWillem
    Ik respecteer jou menig, dat je leeft voor het geloof maar vraag jij je wel eens af of dat wel verstandig is?
    Wat is dan jou persoonlijke inbreng in dit leven als alles al vast ligt, wat je wel en niet mag en wil en moet?
    mijn inbrengste in het leven is het goede of het slechte pad te kiezen luisteren naar sjitan of naar Allah en dat staat niet vast !!
    snappie je hebt wel een keuze!

    [GLOW=blue]£ove cαŋ ŧouch u§ one ŧime…And £a§t for α £ifetime..And never £et go till шe're gone [/GLOW]

  7. #37
    Bijna Lid

    Reacties
    1.656
    20-07-2010

    Citaat Geplaatst door fat0shj Bekijk reactie


    Jij bent ver terug gegaan.

  8. #38
    Destructief.

    Reacties
    11.148
    07-09-2005

    Geweldig hoe de onderwerpen altijd t zelfde blijven.

    No more.


  9. #39
    Bijna Lid

    Reacties
    1.656
    20-07-2010

    De mens verandert immers niet.

  10. #40
    Destructief.

    Reacties
    11.148
    07-09-2005

    Nee dat zou wat zijn.

    No more.


  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    598
    05-09-2011

    soms vind ik het zeer hinderlijk/vervelend/plaatsvervangende schaamte etc etc etc in marokko vertellen ze alles tot in details en als het moet doen ze het nog voor ook .... zodat je heel goed begrijpt wat ze vertellen
    Getrouwd!!! Geen onzin pm's aub.