1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    114
    16-07-2002

    trouwens maroc man Je zegt marokkaans-arabische vrouw??

    Ik denk niet dat het er mee te maken heeft of ze nou arabisch is of berbers het is echt precies het zelfde!!!

    Oke laterzzzzzzzzzzzzzzz

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    11
    10-07-2002

    Vrouwen en mannen horen zowie zo niet over hun partners te roddelen
    over wat tussen de dekens gebeurt. Als men vragen over sexs wil weten dan moeten ze naar een Imaam, toch??

  3. #18
    4-ever My love..R..

    Reacties
    456
    14-02-2003

    Origineel gepost door freemale
    Tuurlijk doen ze dat!! Waarom zou je intieme verhalen niet kunnen delen met mensen die je vertrouwd?

    Het is logisch dat een man over sex praat maar als een vrouw dat doet... ho maar!!

    Dat dat volgens de Islam niet mag is trouwens niet waar...
    Ik zou t niet leuk vinden als mijn man t met een ander erover zou hebben..........dat is iets tussen hem en mij.........en als hij er behoefte aan heeft, moet hij t maar met mij doen..........
    Leven zonder Imaan, is als Leven in het Donker.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    297
    25-03-2003

    mischien weten ze niet dat het haram is , moge ALLAH ze leiden.
    ik ben blij dat ik een moslim ben!!!
    ALLAH oe akbar....

  5. #20
    Slim onder de sluier

    Reacties
    45
    27-03-2003

    Ik heb het nog nooit meegemaakt dat meisjes over sex gingen praten.
    dat heb ik alleen van hollandse meisjes gehoord.


    je mag ook niet praten over wat tussen je man en jij gebeurd in de slaapkamer, maar in princiepe is het praten over sex op zich niet iets wat verboden is.
    [img]http://******************/cybermujahida/hpbimg/nlmbutklbut.gif[/img]

    NlMoslims
    NlMoslims webpagina

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    151
    12-01-2003

    salaam sissters in de islaam

    Je mag zowiezo niet dingen wat tussen jou en je man is buitenshuis vertellen zelfs niet tegen je ouders en het is een geheim tussen jou en je man klaar of het haram is durf ik niet te zeggen ik zag alleen dat het NIET MAG................

    wa salaam 3leikum
    sallaam 3leikom landgenoten

  7. #22
    knoflook en ui

    Reacties
    4.146
    12-07-2002

    Origineel gepost door Sweet_Diamond
    Ik zou t niet leuk vinden als mijn man t met een ander erover zou hebben..........dat is iets tussen hem en mij.........en als hij er behoefte aan heeft, moet hij t maar met mij doen..........
    Dat kan me voorstellen, ik zou dat ook niet leuk vinden.

    Maar is het voor een meisje dat gaat trouwen niet belangrijk dat ze met vriendinnen het een en het ander kan bespreken?
    Klinkt misschien grof, maar als nog nooit in haar leven gehoord heeft hoe een penis eruit ziet, schrikt ze op haar huwelijksnacht te pleures!!!

  8. #23
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Origineel gepost door freemale
    Tuurlijk doen ze dat!! Waarom zou je intieme verhalen niet kunnen delen met mensen die je vertrouwd?

    Het is logisch dat een man over sex praat maar als een vrouw dat doet... ho maar!!

    Dat dat volgens de Islam niet mag is trouwens niet waar...
    Ervaringen uitwisselen is wel haram. Je mag bv wel vragen hebben over seksualiteit, maar niet op deze manier. Wel bv wat wel en wat niet is toegestaan.

    De profeet zei: "Schaamte is een onderdeel van het geloof en de plaats van het geloof is in het paradijs. En schaamteloosheid is onderdeel van grofheid en de plaats van grofheid is in de hel." (Ahmad en Tirmidzi)

  9. #24
    4-ever My love..R..

    Reacties
    456
    14-02-2003

    Origineel gepost door freemale
    Dat kan me voorstellen, ik zou dat ook niet leuk vinden.

    Maar is het voor een meisje dat gaat trouwen niet belangrijk dat ze met vriendinnen het een en het ander kan bespreken?
    Klinkt misschien grof, maar als nog nooit in haar leven gehoord heeft hoe een penis eruit ziet, schrikt ze op haar huwelijksnacht te pleures!!!


    Ook al zou t voor haar getekend worden, veel wijzer zou ze er niet van worden, ik denk toch dat ze t zelf zou moeten ervaren......en trouwens al die verhaaltjes voordat je gaat trouwen die je te horen krijgt van vriendinnen en nichten schrikken je helemaal af........
    Leven zonder Imaan, is als Leven in het Donker.

  10. #25
    Galtoe MaNaNa

    Reacties
    1.118
    02-01-2003

    Ik zou zelf ook niet over eigen ervaring tussen (als ik inshaAllah ooit trouw) mijn man en ik.

    Maar je kan wel met je vriendinnen praten over het onderwerp zonder dat je eigen ervaring als voorbeeld gebruikt.

    Wat wel zo is, is dat toen mijn beste vriendinnen gingen trouwen ik natuurlijk wel benieuwd was. Of dat ze zenuwachtig was, en of het niet al te veel pijn deed. Ik heb niet gevraagd hoe lang en hoe vaak ze het hebben gedaan. Dat is dan te veel in detail en blijft maar fijn tussen hen.

    Ach...als je gelukkig bent getrouwd met de man van je keuze dan heb je ook geen behoefte om alles door te vertellen aan je vriendin.
    Dan zie je dat juist als iets speciaals wat jullie en alleen jullie twee delen. Het is natuurlijk het meest intieme wat er is tussen een man en vrouw.
    In de ban van groen!




    U all crackheads.

  11. #26
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ik vind da er over seks wel gesproken mag/moet worden, maar het moet ni gaan over persoonlijke kwesties...

    bisous xxx

    Voor alle gelegenheden...


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    6.593
    09-02-2003

    i wanna have sex on tha beach :boogie:


  13. #28
    knoflook en ui

    Reacties
    4.146
    12-07-2002

    Origineel gepost door Sweet_Diamond
    Ook al zou t voor haar getekend worden, veel wijzer zou ze er niet van worden, ik denk toch dat ze t zelf zou moeten ervaren......en trouwens al die verhaaltjes voordat je gaat trouwen die je te horen krijgt van vriendinnen en nichten schrikken je helemaal af........
    Denk je? Ervaring is niet alleen wat je zelf meemaakt maar ook wat je van anderen hoort.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    12
    27-01-2003

    Origineel gepost door Igwana20
    Sallaam Alikoem Warahamtoe Allah,

    In de Islam is het niet toegestaan om uitgebreid, je belevenissen en over je ervaringen met andere mensen te delen.!


    Het is iets tussen jouw en je man!!

    Ma'sallamaaaa

    Malika
    JE HEBT HELEMAAL GELIJK, Malika!!!

    Groetjes,
    Slimpie30


  15. #30
    Egypte is mijn hart

    Reacties
    357
    13-03-2003

    Re: Over sex praten....

    Origineel gepost door mokroman
    Nee, het is niet wat jullie denken!!!
    Ik had een vraagje, uit nieuwsgierigheid; klopt het dat Marokkaanse-Arabische vrouwen onderling heel open over hun sexuele ervaringen praten. De reden dat ik het vraag is omdat ik laatst op tv een documentaire zag over Arabische vrouwen in de Hamam, heel interessant trouwens, en ik was wel een beetje verbaast omdat ze zoooo gemakkelijk en best wel grof over sex praten. (de meesten hadden het natuurlijk over de sex met hun mannen).

    Een andere vraag: dit is toch Haram? (ik bedoel, het feit dat men verhalen over persoonlijke sex ervaringen met andere deelt).???

    AUB geen stomme opmerkingen.!!!Ik wil alleen het een en andere begrijpen


    hahah je moest eens weten