1. #31
    Tou Do May

    Reacties
    1.441
    28-03-2002

    Het zal je alleen maar teleurstellen !!!
    ...

  2. #32
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Mensen even weer terug bij de discussie......
    Geen inspiratie!

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    406
    31-05-2002

    Mensen,

    Er bestaat nog altijd zoiets als zelfbevrediging. Ook hebben heel veel vrouwen een lesbische affaire. Nou, niet meteen denken dat ik ook val onder deze categorie. Dit weet ik omdat iemand mij dit ooit heeft voorgesteld. Ik logeerde in Marokko bij een nichtje. We kletsten nog wat voor het slapen gaan. Op een gegeven moment begon ze allerlei sekueel getinte opmerkingen te maken. Ik lachte er in eerste instantie gewoon om, totdat ze mij letterlijk vroeg of ik met haar naar bed wilde. Ik wist niet waar ik het hebben moest . Ik heb die nacht bij mijn jongere nichtjes geslapen uit angst dat ze me zou verkrachten. De volgende morgen heeft ze haar excuses aangeboden. Ze dacht dat ik het een en ander wel gewend was, daar ik Nederland woonde. Ook heeft ze me dus verteld dat heel veel vrouwen, vooral in Marokko, op deze manier toch aan hun trekken kwamen.

    Hoewel ik dit afkeur, moet ik toch zeggen dat ik veel minder moeite heb met twee vrouwen die seks hebben dan twee mannen.

    groetjes

    Sahra

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.662
    15-05-2002

    Origineel gepost door Sahra22
    Mensen,

    Er bestaat nog altijd zoiets als zelfbevrediging. Ook hebben heel veel vrouwen een lesbische affaire. Nou, niet meteen denken dat ik ook val onder deze categorie. Dit weet ik omdat iemand mij dit ooit heeft voorgesteld. Ik logeerde in Marokko bij een nichtje. We kletsten nog wat voor het slapen gaan. Op een gegeven moment begon ze allerlei sekueel getinte opmerkingen te maken. Ik lachte er in eerste instantie gewoon om, totdat ze mij letterlijk vroeg of ik met haar naar bed wilde. Ik wist niet waar ik het hebben moest . Ik heb die nacht bij mijn jongere nichtjes geslapen uit angst dat ze me zou verkrachten. De volgende morgen heeft ze haar excuses aangeboden. Ze dacht dat ik het een en ander wel gewend was, daar ik Nederland woonde. Ook heeft ze me dus verteld dat heel veel vrouwen, vooral in Marokko, op deze manier toch aan hun trekken kwamen.

    Hoewel ik dit afkeur, moet ik toch zeggen dat ik veel minder moeite heb met twee vrouwen die seks hebben dan twee mannen.



    HAHAHAHA MEEN JE DIT NOU SERIEUS???


    groetjes

    Sahra

  5. #35
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Sarah22 bedankt voor je reactie, ben blij dat iemand serieus reageert.
    Geen inspiratie!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    406
    31-05-2002

    You welcome dear!!!


    Liefs

    Sahra

  7. #37
    happymeal so fresh&clean

    Reacties
    270
    03-06-2002

    Re: hormonen

    Origineel gepost door Lila
    Er zijn zo vaak topic geopend over alles rondom de maagdelijkheid. Ok we weten het, wij meiden krijgen het met een paplepel ingegoten. Vanaf jongs af aan hoor je dat je maagd moet blijven tot het huwelijk.
    Daar sta ik 100% achter.
    Maar er zijn meiden die nu eenmaal een fout hebben gemaakt. Dat maakt ze toch geen slecht persoon. Wie zijn wie om daar over te oordelen. Dat kan alleen Allah .
    Maar hoe zit het met de behoeftes van de dames, stel je bent 28 en nog steeds niet getrouwd. Dat is toch erg….je bent al bijna tegen de 30 en nog steeds maagd! Ik bedoel…de dames hebben ook hormonen!
    Ik hoor de laatste tijd wel meer van dit soort verhalen….wat vinden jullie ervan??
    Hi Lila

    Ik ben zo'n 28 jarige maagd, of dat nou zo erg is weet ik niet. Kijk wat je niet hebt/kent mis je niet, maar dat hoeft niet per se natuurlijk. Ik ben heus wel nieuwsgierig naar hoe het zal zijn, maar ik zie zo'n daad wel samengaan met liefde en niet met lust. Ik vind bepaalde regels die ons geloof ons voorschrijft een goeie reden hebben om te bestaan.
    Het is dat er in deze tijd natuurlijk allerlei voorbehoedsmiddelen zijn, maar zelfs dan kunnen er nog steeds ongelukken gebeuren, of ziektes voorkomen.
    Is het niet een lichamelijke kwestie dan zeker een geestelijke. Ik ken gevallen van zelfmoord bij meiden omdat ze zijn genept door mooie praatjes. Het enige dat ze wilden was trouwen met iemand waar ze veel van hielden, dat ze zelfs hun maagdelijkheid ervoor opgavenn. Wisten zij veel dat ze dan als goedkoop werden gezien.
    Waar ik vandaan kom moet je iemand trouwen die je hebt ontmaagd, ik sta daar volledig achter.
    Ik ken daarentegen ook meiden die voor het huwelijk zijn ontmaagd en met die persoon zijn getrouwd, kijk dat is wat mij betreft oke maar wel een hele riskante handeling.
    De reden waarom ik nog steeds maagd ben is niet voor mijn aanstaande man, die waarschijnlijk zelf geen maagd meer is, of voor andere mensen, waarvoor ik geen verantwoording schuldig ben.
    Heel simpel omdat ik geen zin heb om mijn lichaam of geest te kwellen. Voorkomen is beter dan genezen.

    Oke ik ga nu ff mijn hormonen zoeken, never around when u need them
    May d force b with u!

  8. #38
    Fix me...

    Reacties
    3.189
    06-10-2001

    Origineel gepost door Sahra22
    Mensen,

    Er bestaat nog altijd zoiets als zelfbevrediging. Ook hebben heel veel vrouwen een lesbische affaire. Nou, niet meteen denken dat ik ook val onder deze categorie. Dit weet ik omdat iemand mij dit ooit heeft voorgesteld. Ik logeerde in Marokko bij een nichtje. We kletsten nog wat voor het slapen gaan. Op een gegeven moment begon ze allerlei sekueel getinte opmerkingen te maken. Ik lachte er in eerste instantie gewoon om, totdat ze mij letterlijk vroeg of ik met haar naar bed wilde. Ik wist niet waar ik het hebben moest . Ik heb die nacht bij mijn jongere nichtjes geslapen uit angst dat ze me zou verkrachten. De volgende morgen heeft ze haar excuses aangeboden. Ze dacht dat ik het een en ander wel gewend was, daar ik Nederland woonde. Ook heeft ze me dus verteld dat heel veel vrouwen, vooral in Marokko, op deze manier toch aan hun trekken kwamen.

    Hoewel ik dit afkeur, moet ik toch zeggen dat ik veel minder moeite heb met twee vrouwen die seks hebben dan twee mannen.


    groetjes

    Sahra

    BAH... Dat vind ik nou eng, Dat zoiets ook in Marokko kan voorkomen... Melhoum haddouk el ness? Tfou, het is gewoon FOUT en het HOORT NIET.
    Aan je trekken komen... Ga dan niet andere mensen in jouw problemen sleuren maar do u'r thing en saffi, dan ben jij de enige schuldige door je eigen schuld.

    BAHHHHH.
    What's love got to do with it?

  9. #39
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Re: hormonen

    Origineel gepost door Fatomaat


    Hi Lila

    Ik ben zo'n 28 jarige maagd, of dat nou zo erg is weet ik niet. Kijk wat je niet hebt/kent mis je niet, maar dat hoeft niet per se natuurlijk. Ik ben heus wel nieuwsgierig naar hoe het zal zijn, maar ik zie zo'n daad wel samengaan met liefde en niet met lust. Ik vind bepaalde regels die ons geloof ons voorschrijft een goeie reden hebben om te bestaan.
    Het is dat er in deze tijd natuurlijk allerlei voorbehoedsmiddelen zijn, maar zelfs dan kunnen er nog steeds ongelukken gebeuren, of ziektes voorkomen.
    Is het niet een lichamelijke kwestie dan zeker een geestelijke. Ik ken gevallen van zelfmoord bij meiden omdat ze zijn genept door mooie praatjes. Het enige dat ze wilden was trouwen met iemand waar ze veel van hielden, dat ze zelfs hun maagdelijkheid ervoor opgavenn. Wisten zij veel dat ze dan als goedkoop werden gezien.
    Waar ik vandaan kom moet je iemand trouwen die je hebt ontmaagd, ik sta daar volledig achter.
    Ik ken daarentegen ook meiden die voor het huwelijk zijn ontmaagd en met die persoon zijn getrouwd, kijk dat is wat mij betreft oke maar wel een hele riskante handeling.
    De reden waarom ik nog steeds maagd ben is niet voor mijn aanstaande man, die waarschijnlijk zelf geen maagd meer is, of voor andere mensen, waarvoor ik geen verantwoording schuldig ben.
    Heel simpel omdat ik geen zin heb om mijn lichaam of geest te kwellen. Voorkomen is beter dan genezen.

    Oke ik ga nu ff mijn hormonen zoeken, never around when u need them
    Hoi Fatomaat.....

    Bedankt voor je reactie....ben blij om dit te lezen....
    Sokran!!

  10. #40
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Grappig ik heb ook weleens meegemaakt dat een meisje mij ging versieren. En ze vroeg echt....heb je zin om te sexen, ze was samen met een andere vriendin. En dit gebeurde in Marokko. Ik kon mijn oren niet geloven. Waar moet dit heen, in een islamitische land nota bene.
    Geen inspiratie!

  11. #41
    Le President

    Reacties
    4.088
    12-06-2002

    "Wie iets wil doen, vindt een middel. Wie niets wil doen, een excuus."