1. #16
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    ohhhh good story girl!!!!!!
    Maar zeg eens eerlijk....is het ook een verzonnen verhaal of heeft deze lady zoiets meegemaakt??!!!! ik bedoel it's possible toch!!!!
    bye bye
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    hahahaha schatje ik moet je teleurstellen ik moet zo weg!!! ik gan nog even kijken of ik door mag gaan van me zus en anders ga ik vanavond verder wagga? hahaha enne nee dit is gewoon verzonnen lieverd ik ben 13!!! hhahahaah maar de persoonlijkheid van dat meisje is wel zo ongeveer de mijne!!!! heeeeel straight to tha point, weet wat ze wilt en dat gaat met de hulp van allah ook lukken ook!!! en.......ik laat jongens graag zweten voor me hahaha jah tog wij meiden moet niet met ons laten sollen!!!! ahahhaahah ewa ik ga even slijmen bij me zus en dan zien we wel weer!!!! xxxxxxxxxxxxxxx islamietje
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    ...totdat...hij stokstijf bleef staan toen hij een stem hoorde zeggen:'touriaaaaa lunchtijd is om we moeten verder'!!!!! touria zwaaide opgelucht naar loes heeeel uitbundig natuurlijk en zei met een schijnheilig lachje dat ze weer verder moest:' sorry maar ik moet gaan ik spreek je nog wel doei' 'doei tot vanavond' touria keerde zich om en voelde na 30 meter nog de ogen van rachid in haar rug prikken. pffff dat was nog eens wat ze kreeg de rilingen toen ze dacht aan wat er net kon gebeuren!!! ze had nog nooit met een jongen gekust en wou dat zo houden ook!! al had ze wel even het idee dat dat net ging gebeuren. pff dit mag niet nog eens gebeuren dacht ze verschrikt ze droeg niet voor niets deze hoofddoek en ze moest er zich naar gedragen ook vond ze. ze was ondertussen al onopgemerkt langs loes gelopen en botste bijna tegen de schuideuren op!! loes lachte haar vierkant uit en liep naar haar toe: 'touria meid waar zit jij met je gedachten joh?'je loopt me zo straalvoorbij en botst dan ook nog tegen de deur op'beschaamd keek ze op en zei jah ik ben er niet echt bij vandaag' ihhiihh nog nahikkend liepen zij en loes naar binnen.

    wajemaaaaa die meid is echt erg!!!! iemand zoals haar heb ik nog nooit gezien!!! rachid was nog steeds verbaasd over wat ze hem net 10 min geleden duidelijk heeft gemaakt!!! tjonge jonge he wat een meid. hij wist dat ze anders was dan de andere en dat maakte haar zo speciaal!! het enige wat hem nou nog dwars zat was hoe hij haar in vredesnaam duidelijk moest maken dat hij over zijn "speel-periode"heen was. vroeger jah toen hij 16/17 toen heeft hij behoorlijk veel harten gebroken! en daar heeft hij nu hele erge spijt van maar hij heeft zich gekeerd tot allah en heeft om vergiffenis gevraagd en hij hoopt ook vurig dat het hem vergeven is. na een half uur besefte hij eindelijk dat ie nog in de auto zat! zijn telefoon ging over en hij kreeg zijn beste vriend yassir aan de lijn 'a emshoom dat je bent wa waar blijf je a sahbie lunchtijd is allaaaaaaaaang afgelopen' kom nu naar kantoor ik heb je nodig!!! haahha rachid moest lachen en dat maakte yassir nog bozer!!! 'met een blije stem zei hij ik kom eraan a vriend even wachten' hij had een goed gevoel hier over en hij was van plan om dit meisje niet te laten schieten. hij zou voor haar vechten!!!!!....
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!

  4. #19
    MarOcciA

    Reacties
    99
    03-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Mooi verhaal meid!! Keep up the good work!!
    Lieg niet, en je zult niet voorgelogen worden.
    Bedrieg niet, en je zult niet bedrogen worden.

  5. #20
    MVC Premium

    Reacties
    186
    25-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hey hey kom op ga verder het is een leuk verhaal
    [link=http://www.mijnticker.nl/][img noborder]http://www.mijnticker.nl/tickers/iimbfdwcauuywwp8.png[/img][/link]

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    59
    10-06-2002

    GA ZO DOOR MEID!!!!!!!!!
    WAS ECHT EEN TOP VERHAAL....
    KAN NIET WACHTEN TOT HET VERVOLG!!!
    HOOP DAT DAT ER SNEL KOMT :verliefd:
    LIFE YOUR LIVE THE WAY YOU WANT!!!

  7. #22
    Een stuk ouder!

    Reacties
    22
    02-04-2002

    yallahhhhhhhhh serbieeee met VERVOLGGGGGGGG!!!!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    20
    04-05-2002

    'hawel wa hawel' ewaaaaaa zong touria hard mee!!! dit keer kon het eindelijk haar moeder was weg en haar broers waren beiden ergens heen!! dus ze had het rijk alleen!! en daar maakte ze ook zeker gebuik van!! ze zong uit volle borst mee en danste de kamer door met haar broek in haar handen. half aankledend en half dansend starte ze haar computer op. opgewekt meldde ze zich aan op msn. ' aaaaahh tfoe 21 mailtjes' snel keek ze ze even na. 'mmm alleen troep hup weg!!' op msn babbelde ze nog even wat met haar beste vriendin tot dat ze het tijd vond om rachid toe te voegen. met grimmige smile op haar gezicht voegde te hem toe. zachtjes zei ze 'als je me wil moet je me verdienen' en jah hoor gelijk alsof hij op haar had gewacht kwam hij online. zij zette de eerste stap voor geen goud neer, dus wachtte ze tot hij wat zei. 'dat duurde maar een paar seconden of hij zei 'salaaaam wa a3aleikoem, mlih sha?' ze had hem nog niet verteld dat ze berbers was maar dat ze alleen arabisch sprak en het dus maar een beetje sprak, maar ze zei nix tenslotte begreep ze hem gewoon!!' 'wah ewa selek waha ie shek milh sha?' 'jah gaat lekker antwoorde hij in het nederlands.' je kon de spanning die tussen hun speelde voelen. 'ze leerde elkaar wat beter kennen en hij vroeg haar hemd van haar lijf en zij natuurlijk ook. zij had sterk het gevoel dat hij op alle vragen gewoon eerlijk antwoord gaf. integendeel tot haar zij gaf hem juist alleen foute antwoorden want ze wou hem eerst testen alleen de antwoorden die hij al wist niet. 'en touria hoe jong ben je?' ik ben 19 en jij? ik ben 21 ik wordt incha-allah volgende week 22 als god het wil. na 2 uur met hem gepraat te hebben begon ze hem steeds meer te vertrouwen en te mogen maar ze liet er nix van merken het was nog te vroeg. ze merkte wel dat hij overal zo eerlijk mogelijk over antwoordde dus begon ze zich schuldig te voelen ze begon heel voor zichtig bang dat hij het neit zo begrijpen!!!'ehh rachid?' eh jah? 'ik moet je even wat bekennen' eh jah ze het maar....' ik heb geen 2 zussen ik heb 2 broers en ik zit niet op de havo ik ga naar 4e jaars hbo architect en mijn vader is 2 jaar geleden overleden jah en ik woon in rotterdam noord jah en... 'haahhaah stop maar!!!' eh wat is er? zei ze een beetje verschrikt?' hahaha je vertrouwd me dus niet? 'ehh nee daarom.' kijk luister heel goed hij begong nogal plechtig dus ze had er wel een goed gevoel over. 'om je nu een beetje afgezaagd te gaan vertellen dat ik anders ben dan de andere, want schijnbaar ken je alle praatjes wel van al die jongens.' dit betekent niet dat ik niet goed ben maar je zou het toch niet geloven!!! 'NEE' zei touria wreed!!! daarom, maar ik wil gewoon dat je me een kans geeft om mij te bewijzen dat ik WEL een goede jongen MET praatjes maar die zijn altijd waar of be3da ik kom ze na. ik wil je gewoon dolgraag beter leren kennen want je bent volgens mij anders dan de andere en je bent volgens mij echt een goede moslima.' touria had aandachig zitten luisteren, ze had veel willen zeggen het gene wat ze voelde maar ze bedacht zich en zei alleen...'oke is goed er zit alleen een maar aan vast zei ze vastberaden'en dat is? 'dat als je met me speelt of ook maar in de buurt komt met een van je spelletjes ik zweer op me moeder dat je spijt krijgt dat je ooit door je ouders op aarde ben gezet!!!!!!!' hij scheen dit het het grappigste te vinden dat ie ooit had gehoord en ze kreeg alllemaal gehahhah te zien op haar scherm. ietwat beteuterd keek ze tegen haar scherm aan en bleef wachten tot ie uitgelachen was. enige tijd later vroeg hij haar of ze er nog was 'zeg ben je er nog?' eh jah ik wachte even tot je klaar was. na nog wat gekletst te hebben over alles en nog wat gepraat te hebben zei hij heel voorzichtig.. ehh touria? jah rachid? ikke ik wil je even wat zeggen....jah....ikkee....ehh..
    Blijf je zelf en je komt er wel insha-allah

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    k.ut op de verkeerde naam gepost!!!!! t.ering zooi doe ik altijd!!!!!! nou bij deze hij was van MIJ
    hahahaha en niet van me zus hahhahaha!!! ewa leeeees zeeeeeeee
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    FIGHTER BEN JIJ DAT OP DIE FOTO?

  11. #26
    Een stuk ouder!

    Reacties
    22
    02-04-2002

    ewaaaaaaa yallah serbie snellllllll met die VERVOLGGGGGGGG!!
    echt mooi verhaal!!!!!!

    big kiZzZzZzZzZzZz Nadiaaaaaaaa


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    touria zag paars en geel van de zenuwen over wat er nu weer aan kwam!! ze wachtte met spanning af...ehh..ikke...ik wil je even zeggen dat ik me heel vertrouwd bij je voel en dat ik hoop dat jij mij ook eens zal vertrouwen want ik heb een sterk gevoel dat je bij mij hoort en ookal ben je nog zo hard ik zal voor je vechten. het was een heel verhaal en touria was er nog al stil van geworden. hij vroeg nog voorzichtig of hij misschien iets verkeerds had gezegd? waarop zei antwoorde: 'zeg tegen hoeveel meisjes heb je dit al gezegd?' het duurd even een tijdje voor hij wat zei 'tegen niemand en ik hoop ook niet dat ik het de komende tijd tegen iemand anders zal moeten zeggen. oeps!! de schot raakte de roos diep want touria had dit in de verste verte niet verwacht! ze zei alleen ja ja dat zou ik ook zeggen. op een gegeven moment schoot haar iets te binnen iets waar ze wel heeeel nieuwsgierig naar was. 'zegge rachid hoor jij niet op je hotelkamer te zitten? volgens mij hebben we geen internet aansluiting' 'oh jah ben ik je vergeten te vertellen die hotelkamer was niet voor mij maar voor mijn beste vriendin ze zit in de problemen en zij had mij al eens uit de problems gevist dus ik voelde me verplicht wat terug te doen!!!' jij begrijp?? het klonk allemaal hee logisch maar toch vertrouwde ze het niet echt en vooral niet toen hij zei dat ze hem al eens uit de problemen had geholpen, het moesten dan wel hele erge problemen zijn geweest. als hij zelfs haar verblijf in het hotel betaalde!!!!! ze geloofde hem niet helemaal maar ze zei niet meer dan owh...oke. ondertussen waren haar broers en moeder al thuis en vond ze dat ze zolang zamerhand wel mocht gaan slapen ookal was het morgen zaterdag ze wilde wel vroeg haar nest in. ze zei hem gedag en hij vroeg nog of zij met hem wou lunchen de volgende dag 'mmm nee daarvoor ken ik je te slecht' hij zei dat hij dat respecteerde. 'nou rachid ik ga nu echt even la3sha bidden en dan ga ik lekker slapen ik moet morgen nog de stad in met me beste vriendin en je weet dat vergt veeeeel energie!!!' hij moest daarop lachen en zei haar weltrusten hij gaf haar nog een "kus" en vertrok zelf ook VOOR ze wat kon zeggen. ze moet lachen hij wist zeker al wat hem dan te wachten stond!!' snel sloot touria haar pc af en ging even bidden.
    na het bidden liep ze nog naar haar broers en moeder toe om ze alle 3 een kus te geven en ze weltrusten te zeggen.
    na dit alles te hebben gedaan met veel gek.loot trok ze haar pyama aan en zette haar telefoon op haar nachtkasje. 'mmmmm eindelijk lag ze ontspannen, en ze vocht ertegen met al haar gevoelens, maar haar gedachten gingen automatisch naar 2 paar mooie bruin groene ogen en een mooi gezicht. en met zijn gezicht in haar gedachten sliep ze in.
    maar niet voor lang want ze hoorde een getril en na enkele seconden besefte ze pas wat het was slaperig maar ook vooral boos zei ze 'hallo met wie spreek ik?' haar hart klopte 1000 keer per minuut....
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    166
    15-05-2002

    mademoiselle....13 jaar en toch veel schrijftalent!!! Goed hoor!!
    Ieder moslim heeft een prijs, al is het niet hier; dan maar in het PARADIJS!

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    haaha goh dankje!! hahaah ik had gehoopt dat je erover heen zou lezen dat ik 13 was haahha maar jah tog wel iemand die het leest!! hahahaha!! dankjewel meid!! liefs, islamietje
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    hahaah ikook ik ben ook berber mar ik spreek arabisch!!! maarik kan ook wel berbers praten dus dat zal ik ook wel af en toe doen oke? wagga ik ga nu wel even verder heb eigenlijk geen tijd maar jah ik kan me lezers niet al te lang laten wachten

    'hbiba?? melkie?? rustig even schat!!! rustig praten dan kan ik je verstaan!' het was haar beste vriendin dikra. ze zat blijkbaar in de problemen maar ze kon nog niet veel ervan verstaan!! ze probeerde haar wat te kalmeren!! 'rustig even oke?' leg even uit. 'ja, en nu?' jah maar je hoeft niet met hem te trouwen schat!!!' 'ze kunnen je niet dwingen!!!' 'kijk hbiba je gaat het eerst jamal even vertellen wagga?' 'jullie waren toch van plan om te gaan trouwen over een paar maanden nou je kan beter nu er voor zorgen dat hij om je hand komt vragen!!!' 'jah...maar hoe weten ze het dan?' de ouders van dikra hadden via via gehoord dat ze een vriend had en wouden haar nu dwingen om met haar achterneef te trouwen als ze niet toegaf!! dikra was ondertussen rustig geworde en was van plan om touria's advies te volgen!! ze wenste elkaar weltrusten en dikra zou de volgende dag om 10 uur bij touria zijn!! touria hing verdrietig op ze hoopte dat alles nog goed kwam!! dikra zat inderdaad in de problemen maar ze komt er wel uit met de hulp van mij en van jamal. eigenlijk was ze van plan om pas in mei te gaan trouwen mar jah nu moet ze wel!!! ze hoopte van harte dat ze gelukkig zou worden!!! en touria twijfelde er ook neit aan dat ze dat niet zou worden. tenslotte had ze al een vaste baan en een eigen huis en ook nog een geweldige vriend!!!! nou maar hopen dat haar ouders instemmen met het huwelijk anders heb ze echt een probleem!!!! zou ze weglopen?? ze hoopte het niet want ze zou zich zelf alleen maar meer in de problemen werken!! touria stelde zichzelf gerust dat het allemaal goed kwam!! na veel getob over alles en nog wat sliep ze eindelijk in...in een diepe droomloze slaap. wachten op wat haar de volgende dag weer zou brengen....
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!