1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    de jongen van je dromen

    ik heb hier even me verhaal gezet!!! niet erg he?


    ewaaaa mensen misschien dat het jullie stoort dat ik hier mijn verhaal
    plaats maar ik heb al gevraagd of ik bij de lijst mocht van die verhalen!! ewa hier is alvast even een stukje. Oja let nie op de spelfouten! ahahasolly ben ook maar een marokkaantje!!

    Nerrie nerrie het is pas half drie!! touria kijkt vermoeid op haar horloge en ziet dat ze nog 2 uur moet werken!! het idee dat ze straks naar huis mag, maakt haar blij! touria werkt als receptioniste in een hotel. ze had het als vakantiebaantje genomen. gewoon als tijdverdrijf, maar ze vermaakt zich wel. haar collega's zijn aardig en ze krijgt veel betaald! zo even een kopje koffie erbij pakken. het is erg rustig en ze verveeld zich een beetje. waar is dat verdomde boek nou? ze zoekt onrustig in haar tas...aaaahhh daar is het. gretig slaat ze het boek open net dat ze wil beginnen met lezen wilt er iemand iets vragen: "dag mevrouw mag ik wat vragen?" ze kijkt van haar boek op en...kijkt in de mooiste ogen die ze ooit in haar 19 jaren heeft gezien. ehh....jah natuurlijk stameld ze?' 'zegt u het maar' 'ik wil graag een kamer 1 persoons voor 2 dagen' jah dat kan magik u naam en adres en u giro/banknummer? 'jah natuurlijk rachid esadik, graaf ferdinandlaan 3438 SV rotterdam 21548937' mmm hij woont dus hier in de buurt en hij woont in een chique buurt. maar warom dan overnachten in een hotel?mmm misschien door zijn vrouw eruitgeschopt! wielie almesgota want een fantasie. toen ze merkte dat ze hem een beetje aan het aangapen was werd ze rood! verstrooit ging ze kijken in de computer: 'even kijken voor u, heeft nog enkele wensen?' 'ehmm verdere wensen? nee niet echt...of jawe' ze keek even weer op en verdronk weer in zijn mooie bruin groene ogen, en dat zijn? 'mmm ik zou wel heeeeeel graag met jou willen drinken in mijn hotelkamer??' ze sperde haar ogen wijd open en zei: 'sorry maar daar heb ik toevallig geen tijd voor... koel zei ze wat denk je nou zelf dat ik zo maar met jou meega?sorry zo ben ik niet nou hier is u sleutel kamer 405 op de vierde verdieping. een prettig verblijf en tot ziens!!' ehh spijt me zo bedoelde ik het niet...ik...laat maar. hij pakte zijn colbert en vertrok met zijn koffertje.
    nerrie nerrie 3la zine!! ze heeft het er helemaal warm van gekregen! maar toch werd ze wel een beetje kwaad...mmm wie denkt ie wel dat ie is!! ze is geen speeltje! mm nou jah hem zag ze niet meer terug! ze legde haar boek weg en ging wat papieren schikken!

    ......

    om half 5 kon ze eindelijk naar huis!! ze pakte haar spullen bij elkaar en zei haar collega's gedag...aaaahh eindelijk weg! ze liep gehaast naar buiten naar de parkeerplaatsen. daar zag ze haar opel corsa al staan. ze had haar rijbewijs een paar weken geleden gehaald en als beloning had ze samen met haar vader een auto gekocht.hij was dan wel 2e hands maar hij reed heerlijk! onhandig pakte ze haar sleutels en liet de helft van haar spullen weer vallen!! wielie ze is echt een klungel. zuchtend opende ze deur en bukte ze om haar spullen te pakken. net dat ze op wil staan ziet ze 2 mooie prada's voor haar neus......
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    ....net dat ze op wil staan ziet ze 2 mooie prada's voor har neus...oohhh als het hem maar niet is!! jarrab alsjeblieft!! ze keek langzaam op en...jah hoor daar stond ie heel verlegen naar haar te staren. 'heb je hulp nodig?' 'nee hoor hoeft niet gaat wel' owh oke... ehmm kijk dat van net ik bedoelde het echt niet zo...ikke...ik wou alleen...even kennis met je maken. 'kijk het spijt me zeer maar ik voel me voeten niet meer ik ben namelijk heeeeeel moe! en ik heb je al gezegd ik ben niet zo'n persoon om even een praatje mee te maken. ik weet niet wie je bent of wat je doet. dus met andere woorde ik vertrouw je niet dus wil ik ook nix met drinken'. het spijt me maar ik ga nu naar huis' ohh..maar we kunnen elkaar toch leren kennen? kom op geef me 1 kans!! alleen om het goed te maken? haar hersenen draaide op volle toeren. ze wist maar niet wat ze moest doen. hij zat haar nog steeds met hondenogen aan te kijken. 'ik heb nu geen tijd me ouders weten niet waar ik blijf mag ik je nummer ik bel je wel' 'ooh oke is goed 'touria pakte haar telefoon en sloeg het nummer op'. ze wou net instappen toen hij haar tegen hield. 'verlegen maar ook geirriteed keek ze op: 'ehh hoe heet je?'ach jah ze was haar naam vergeten te zeggen. 'ik heet touria en nu ga ik naar huis' ze sloeg de deur dicht en reed weg'

    ondertussen liep rachid teneergeslagen weg 'ye allah wat ben ik dom geweest!!' ik hoop dat er nog wat valt goed te maken anders wordt ik gek! die ogen die lach aaahh zij is het gewoon ik weet het zeker! hij pakte zijn telefoon en belde zijn beste vriendin op die in de problemen zat:'ewa a gyti ik heb een kamer voor je besteld voor 2 dagen kamer 405 op de 4 verdieping en de sleutel kom ik je zo brengen'wagga? la saffie la chokran 3la elwazieb (graag gedaan) oke is goed dan zie ik je zo wel beslemma..

    wat een pokketeringzooi file!! net wat ik nodig heb, en ik ben al laat! wa megolen op schieten dacht touria wanhopig! ze was al laat en nu helemaal!! wielie wielie mama krijgt een beroerte!! hehe eindelijk een beetje op gang komen!!! goed zo!!!!
    om 5 over 5 kwam ze eindelijk tuis helemaal total loss!. ze bad in stilte dat haar moeder niets zei. ' zo stil mogelijk opende ze de deur' en vooooor ze de deur had dicht gedaan hoorde ze al een stem gillen:'nerrie nerrie waar bleef je zolang??' jah sorry mama ik stond in de file' ze keek haar ongelovig maar ze zei nix' mama ik heb honger ezi a bentie ik heb eten gemaakt maar ga eerst bidden. wagga is goed touria liep opgelucht naar boven en pakte haar gandoura mee naar de douche. ze ging lekker lang douchen. daarna ging ze naar haar kamer om dhor en el asr te bidden. voor dhor was ze altijd te laat maar dan zat ze op haar werk. na het bidden ging ze hongerig naar beneden. ondertussen waren haar 2 broers er ook lekker gezellig!! haar tweelingbroers samir en foued waren de beste broers die je je maar kon wensen (als ze geen drift buien hebben) ze waren allebei 21 en worden volgende week 22. 'ewaaa daar is onze kleine engel zei samir' ze ging naar haar broers en gaf ze beiden een kus op hun wang. nou hoe was je dag vroeg ze aan haar broer foued? mwah was wel goed het was wel druk op het bedrijf. 'en bij jou vroeg ze aan samir?'aaaaiiii nou engel ik heb promotie gemaakt kleine ik ben nu assistent manager!! haar moeder draaide zoch verbaasd om 'besah wa weldie?' ewa mezjeen! touria omhelsde haar broer en gaf hem nog een kus' wat goed van je!! jaaaa zeker zei hij blij!'
    het was de eerste keer dat ze samir en foued zo blij zag sinds haar vader 2 jaar geleden was overleden allah ie rahmoe!' ewa zied a wledie zei haar moeder kom we gaan eten. lachend en klierend gingen ze aan tafel zitten. haar moeder keek hoofdschuddend naar haar kinderen. 'ewa llah ie sabar mensen hebben kinderen van 6/7 jaar en die gedragen zich beter!! daarop moesten ze allemaal hard lachen! het was een leuke avond vond touria. na het eten moesten samir en touria afwassen omdat foued promotie had gemaakt!!!' mopperend gingen de 2 aan de slag' na het afwassen ging touria snel even bidden en ging ze op haar kamer muziek luisteren. ze zong zachtjes mee met het liedje bye bye beslemma 3liek' haar gedachten gingen automatisch naar rachid. ze stond op het punt om hem te bellen..maar bedacht zich hij moet niet denken dat ik makkelijk te krijgen ben!!' ze ging even een boek lezen totdat la3sha was. nadat ze had gebid ging ze slapen... toen ze eindelijk de slaap vatte ging haar telefoon af 'wielie wielie wie moet dit zijn...hallo?
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    ...'hallo? met wie spreek ik?' 'hoi met robert is janneke er?' 'huh nee janneke woont hier niet u heeft een verkeerd nummer gedraaid' 'nee nee dat kan niet ze had me dit nummer gegeven' nou sorry meneer de robbert dit nummer is verkeerd en donder straal een end op en laat me slapen' tuut tuut!!! sjow das ook weer opgelost!! ze zette haar telefoon voor de zekeheid uit voor die eikel weer belt! ze probeerde te slapen, maar tevergeefs het lukte niet! iedere keer dwaalde haar gedachten af naar een paar mooie bruingroene ogen een stralende glimlach! ze schudde haar hoofd en werd kwaad opzich zelf. natuurlijk heeft ie al lang een vrouw en misschien zelfs een kind! of..jah wat moet ie dan met een hotelkamer? mmm zal niet veel goeds zijn!! touria al hamka melkie? yekma jij bent verliefd? wielie allah jan3al a shaytaan ik moet me niet zo druk maken om een jongen!! heb ik nooit gedaan!!! vechtend met haar gevoelens en gedachten viel ze in een droomloze slaap...

    'rannie ten hmak 3liek rannie ten hbel 3liek' rachid draaide de muziek zahter op verzoek van de buren die op de muren bonkte!! met een tandenstoker in zijn mond en zijn boxer aan ging hij op bed liggen met zijn handen achter zijn hoofd!! 'zij is echt mooi en ook zeker geen sletje' ze is echt serieus mmmm....ik moet haar hebben...moet gewoon!!' opeens hoorde hij zijn moeder iets gillen van beneden. hij zette zijn muziek zachter en liep naar de deur: 'sjnoe a mama?' wash salitie a waldie?' jeh mama debba 3ed! wagga aweldie jallah sier ten3ess. hij moest lachen om zijn moeder die hem behandelde als een kind van 10. en hij was 11 jaar ouder dan dat!! haahah hij ging terug op zijn bed liggen en sloot zijn ogen. hij zag hun samen verliefd lopend hand in hand heel romantisch langs het strand... a megol wat droom je nou? ze zal zeker wel chie jongen hebben ofzo of misschien is ze wel getrouwd!!! dat idee alleen al jaagde hem op!! hij stelde zich voor hoe zij samen waren...en met die gedachten sliep hij met een brede glimlach in....oke mensen ik moet nou nog leren!!! hahahah maar ik heb het er wel voor over!! laterzzzzzzzz xxxxxxxxx islamietje
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    'touriaaaaaaaaaaaaaaaaaaa elmesgotaaaaaa noddie men n3es!!!!! huh touria schrok op en keek op haar wekkerradio. 'what tha f.cuk?' wilie snel snel het was al tien over half 9 en ze moest om 9 uur op haar werk zijn!!! wajowww!!. ze rende met 80 km per uur naar de badkamer waar samir natuurlijk zat!!!!! mmm lekker had ze nou net nodig!!! 'wa eikel opschieten ik ben al laat' 'rustig engeltje ben zo klaar' riep samir vanonder de douche!! ongeduldig liep ze heen en weer! ze gaat snel naar haar kamer en grist snel wat kleding bij elkaar hoeft ze dat ook straks niet meer te doen. zodra ze deur hoorde vloog ze haar kamer uit! 'hajed men trik ik moet opschieten' rustis engeltje!! ze duwde haar broer weg en stapte de douche in, ze was ook nog bijna vergeten de deur dicht te doen van de douche!! nog een ramp!!!! wielie a touria melkie? snel douchte ze zich en maakte zich klaar. schoot in haar kleding en rende weer terug naar haar kamer om snel te bidden. ze zei eerste tegen zichzelf:'touria rustig!! nu eerst rustig bidden komt alles goed!!!' na het bidden deed ze haar hoofddoek goed en rende ze met haar spullen naar beneden. 'ewa a bentie wash tshabkie 3endek lwakt djel al3alam koeloe wella? (nou mijn dochter dat je dat je alle tijd had van de wereld ofzo?) la a mama saffie ik ga nu snel pakte ze een broodje en rende naar de deur!! oohh bad ze in stilte laat er geen file zijn!!
    ahhh gelukkig valt mee het komt al wel wat vaart in!! tegen 10 over 9 precies kwam ze op haar werk aan!! ze rende naar binnen en zag dat loes een vrouw hielp. toen ze touria zag keek ze haar verwijtend aan. nadat ze de vrouw had geholpen zei ze:'touria je bent laat meid kom op opschieten met die handel' 'jah ik weet sorry het zal niet meer gebeuren!' 'owhhjah voor ik het vergeet ene...rachid die vroeg of je tegen luchtijd even wou blijven wachten...mmm touria wie is dat? 'eh nee niemand ik weet niet ik zie het wel, voooordat ze een rode kop kreeg draaide ze zich om.' 'haar hersenen draaide op volle toeren en ze raakte in paniek!!' ze liep even naar de toilet om te kijken of alles nog goed zat al was ze wel 3.5 uur te vroeg!! mmmm ze bedacht wat ze zou doen... ik denk dat ik maar beter gewoon mezelf kan blijven en dat betekent dus hem laten zien dat hij geen spelletjes kan spelen met me!!! mmm dacht ze grimmig..als hij mij echt wilt moet hij me verdienen!!! ze draaide zich met een glimlach om en ging aan het werk!!
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    jullie zullen nou wel door hebben dat ik nogal lomp ben!!! want de titel schrijf ik iedere keer anders, ik raak me topic kwijt, en het evrhaal klopt van geen kant!! ewa jah....solly!!!! veel plezier met het lezen wat nog goed is!!! xxxxxxxxx islamietje
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    is er dan ook niemand die mij zielig misvormd verhaaltje leest? nou jah geen nut om verder te gaan dan!!! thallaw!!!! xxxxxx islamietje
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!

  7. #7
    chicka

    Reacties
    278
    12-06-2002

    nee,islamietje ik heb je verhaal gelezen en vind het een super verhaal,dus waag het niet om te stoppen!!!

  8. #8
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    hey islamietje......ik lees het verhaal wel en ik denk zeker nog meer mijn complimenten....en ja als je eens aan een verhaal bent begonnen dan moet je het ook afmaken toch!!!
    dusd yallah ga verder girl!!!!! ik ben beniewd!!!!
    belama xxjes
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    53
    22-05-2002

    PRACHTIG IK WIL EEN VERVOLLGGGGGG

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    hey mensen oke dan mooi dat jullie het een leuk verhaal vinden ik ga morgen weer verder want me pa en ma zitten op me lip!!!! hhahahaah dus ik moet afsluituhh!!!
    ewa slaap se en ik ga morgen weerverder!!! xxxxxxxx islamietje
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    Rachid liep onrustig heen en weer in zijn kantoor. hij had nog bergen werk op hem wachten maar concentreren was nu wel het laatste wat hij kon doen! hij dacht de hele tijd aan touria en werd weer verdrietig. hij vroeg zich af waarom ze hem niet had gebeld. maar jah a eikel wat verwacht je ze draagt hoofddoek en dan denk je zij belt je!! die gedachten maakte hem wat blijer dan dat hij was!! opeens sprong hij verschrikt op van zijn stoel waar hij inmiddels op was gaan zitten, 'krijg nou de t.ering wat nou als ze het niet heeft gezegd?' hij besloot om wat vroeger naar haar toe te gaan zodat hij haar niet kon missen. mmm wat zou hij eens meenemen voor haar?....

    bij touria was het andere koek zij had het nogal druk en tegen half 12 was het pas een beetje rustig. tijd om aan rachid te denken had ze niet totdat ze op haar horloge keek en zag dat het 12 uur was bijna lunchtijd dus!!!! en die was om half 1!! dus moest ze niet even kijken of ze er nog goed uit zag? 'a megol doe rustig aan het is maar een jongen en denk aan wat je gaat doen' ze kalmeerde alweer en lachte zichzelf uit ze zat gewoon tegen zichzelf te lullen ahhaha. ze ging met een raar gevoel van zenuwen weer zitten en keek haar agenda door kijkend wat haar de 2 laatste weken van de vakantie te wachten stond. over 2 weken moest ze weer naar school en zo moest nog veeeel regelen!! ze zat op hbo 3e jaars en volgde ondertussen een opleiding als binnehuisarchitecte. de opleiding sprak haar in het begin niet zo veel aan, maar nadat ze haar havo diploma had gehaald en ze nog steeds niet wist wat ze moest doen, besloot ze toch maar samen met haar beste vriendin dikra die opleiding te gaan doen. en het ze wist nu zeker dat ze nix anders wou!!!
    ze schrok op uit haar gedachten toen loes zei:'touria ga je mee even wat eten of wacht je op die mysterieuze rachid?' nee loes ga maar ik wacht inderdaad even op hem kijken wat hij me te melden heeft! 'oke wat je wilt tot zo' touria ging weer onrustig heen en weer lopen ze moest blij zijn dat haar andere collega's nu in een vergadering zaten anders hadden ze haar vast en zeker met open mond aan zitten kijken.
    na 10 min wachten werd ze pissig en pakte ze haar jas en portemonee klaar om even naar de bakker te lopen. wat dacht hij wel niet dat ik de alle tij van de wereld had? kwaad liep ze naar buiten totdat ze haar naam hoorde ze wist maar al te goed wie het was maar stellig liep ze door totdat hij haar arm vastpakte ze rukte zich los en keek hem diep in zijn ogen aan.....
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!

  12. #12
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    en en en en en?????? wat gebeurt er nu?????? ga wel verder he!!!! ik zit te wachten
    bye bye
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    hhaaha oke ik ga al verder me zus zit op me hielen dus ik wordt er zo wel vanaf geschopt!!!! hhaha maar oke voor jou ga ik verder
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!

  14. #14
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    yo go girl!!!!!
    love ya
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    'jah wat is er?'zei ze bot? ik heb een kwartier op je gewacht!!!! jah ik weet het ik was laat ik moest deze nog kopen en het was nogal druk in de bloemis'.. en... hij liet de bos rozen zien die hij achter zijn rug had gehouden. touria werd wat milder en pakte de bos rozen aan. 'ik sorry ik bedoelde het niet zo ik werd alleen een beetje pissig omdat ik zo lang moest wachten' jah echt het spijt me. maar zei touria, wat wil je nou eigenlijk van me? 'rachid werd rood en stamelde...ikke..ik ehh..ik wil je gewoon beter leren kennen omdat je mij een goed meisje lijkt. touria's gezicht werd weer serieus. 'jah tuurlijk en ondertussen mij testen kijken of ik die hoofddoek niet voor niets draag?'nee sorry deze hoofddoek heeft een betekenis en die wil ik ook volgen ook!' nee sorry die spelletjes en praatjes ken ik mij nu eerst naaien en dan een nicht van je uit marokko nemen sorry maar voor spelletjes moet je niet bij mij wezen' rachid had aandachtig geluisterd en hij stond verbaasd over hoeveel ze in haar mars had' touria luister even naar me ik ben niet zo en ik weet je gaat nu denken dat het allemaal praatjes zijn. en het heeft ook geen nut om je te zeggen hoe goed ik ben ik wil alleen dat je mij maar 1 kans geeft dat is het enige wat ik van je vraag!!!!! 'ik vertrouw je niet sorry' jah maar je kan me toch leren te vertrouwen?' ik weet het niet rachid echt niet. hij dacht even diep na en zei toen:'oke geef me je nummer ik bel je vanavond net zolang totdat je me gelooft!!!' 'rachid mijn nummer geef ik je niet ik weet dat ik had gezegd dat ik je zou bellen maar ik heb geen tijd. hier heb je mijn emailadres voeg me toe aan je msn als je dat hebt, sorry maar meer kan ik niet voor je doen me nummer krijg je niet' rachid zuchte opgelucht ok is goed ik voeg je vanavond toe en dan zul je zien' oke geef hem maar:'hoofddoekje@hotmail.com 'rachid keek verwonderd op zelfs haar email adres was verbonden met de islam.' zijn gevoel was sterk dat dit zijn vrouw zou worden alleen haar nou nog overuigen dat hij serieus is. nou touria het wordt al laat ik heb nog een lunch liggen in me auto zal ik die pakken voor je? door mij heb je tenslotte niks gegeten?' nee dankje ik heb geen honger' oke dan zit er niks anders op dan dat ik ga zei touria vastberaden. enkele seconden keken ze elkaar aan....het waren er maar 6/7 en langzaam kwam rachid dichterbij...en dichterbij...totdat...
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!