1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    145
    08-03-2002

    Breaking news: 12 juli volksfeest voor huwelijk Marokkaanse koning

    RABAT (ANP) - De Marokkanen krijgen toch nog feest in verband met het huwelijk van hun koning. Volgens diplomatieke bronnen in de hoofdstad Rabat beginnen de feestelijkheden op 12 juli en duren zij twee dagen.

    Koning Mohammed VI trouwde in maart tijdens een religieuze ceremonie met computerdeskundige Salma Bennani. Deze plechtigheid en de trouwerij 'voor de wet' in april werden alleen in familiekring gevierd. Er zou ter gelegenheid van het burgerlijk huwelijk drie dagen feest zijn in Marrakech, maar de koning zegde alle openbare festiviteiten toen af in verband met het geweld in de Palestijnse gebieden.
    Overigens is dit koninklijk huwelijk het eerste in de Marokkaanse geschiedenis dat bij het publiek is aangekondigd, nota bene met een foto van de aanstaande bruid. Eerdere koninklijke huwelijken zijn nooit aangekondigd of besproken.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    145
    08-03-2002

    wie is er op die dag in Rabat.....

  3. #3
    Le President

    Reacties
    4.088
    12-06-2002

    NOU HET WERD TIJD
    "Wie iets wil doen, vindt een middel. Wie niets wil doen, een excuus."

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    15-03-2002

    ikkeeeeeeeeeeeeeeeeee ga die dag naar RABATJE toe!!
    wie nog meer??

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    69
    30-12-2001

    Ik woon in Rabat
    maar helaas gaan we deze zomer niet naar Maroc.
    Ben net terug heb daar namelijk offerfeest gevierd.
    Dat was ook leuk.
    Maar dit lijkt me wel leuk een volksfeest.
    Alhamdoelilah dat ik leef

  6. #6
    ILLIGAALTJE

    Reacties
    132
    16-02-2002

    op 12 juli ben ik nog in hollanda
    ik geloof in allah zoals een blinde gelooft in de zon niet omdat hij de zon ziet maar omdat hij de zon voelt

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    340
    09-06-2002

    Ik ga helemaal niet op vakantie duss...
    -xxx-
    ...ZeG nOoIt NoOiT...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    20
    26-05-2002

    Origineel gepost door rizlane18
    ikkeeeeeeeeeeeeeeeeee ga die dag naar RABATJE toe!!
    wie nog meer??
    Ik!
    Ik mag samen met het team naar de vaste medewerkers van de koning toe om hem een felicitatieregister te overhandigen ( je kunt hier tekenen! )
    Greet,

    Abdellah

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    10
    12-06-2002

    Origineel gepost door Busje_207
    wie is er op die dag in Rabat.....

    dat mensen zo onmenselijk kunnen zijn!!
    (die site)
    Gewaardeerd worden kan alleen als je eerlijkbent!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    20
    26-05-2002

    hoe bedoel je,

    welke site?
    Greet,

    Abdellah

  11. #11
    mohammed

    Reacties
    1.685
    13-07-2002

    f.u.c.k die koning en zijn vrouw en degenen die zich verbonden voelen met hun koninklijke familie
    .

  12. #12
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door ithran
    f.u.c.k die koning en zijn vrouw en degenen die zich verbonden voelen met hun koninklijke familie
    .

    oh boehoe

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  13. #13
    crazy sexy cool

    Reacties
    1.746
    26-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Breaking news: 12 juli volksfeest voor huwelijk Marokkaanse koning

    Origineel gepost door Busje_207
    RABAT (ANP) - De Marokkanen krijgen toch nog feest in verband met het huwelijk van hun koning. Volgens diplomatieke bronnen in de hoofdstad Rabat beginnen de feestelijkheden op 12 juli en duren zij twee dagen.

    Koning Mohammed VI trouwde in maart tijdens een religieuze ceremonie met computerdeskundige Salma Bennani. Deze plechtigheid en de trouwerij 'voor de wet' in april werden alleen in familiekring gevierd. Er zou ter gelegenheid van het burgerlijk huwelijk drie dagen feest zijn in Marrakech, maar de koning zegde alle openbare festiviteiten toen af in verband met het geweld in de Palestijnse gebieden.
    Overigens is dit koninklijk huwelijk het eerste in de Marokkaanse geschiedenis dat bij het publiek is aangekondigd, nota bene met een foto van de aanstaande bruid. Eerdere koninklijke huwelijken zijn nooit aangekondigd of besproken.
    ja ze hebben mij nog persoonlijk uit genodigd, maar ik had geen zin om te gaan

    laterZ :blauwkus:
    what goes around, comes around

  14. #14
    The hottest member

    Reacties
    757
    16-07-2002

    Salaam aleikoum warrahmatou'llahie wa barakatou,

    Zeer zeker ben ik blij voor de koning en lalla selma, maar 2 of drie dagen feest, eljiel jielala en 1000 schapen en kippen vind ik toch beetje overdreven. Huwelijk had hij uitgesteld vanwege gerommel in midden-oosten, maar nu staan er notabene oorlogsschepen voor de kust van Cueta(spreek aub uit als sebta jah!) en wat doet de koning? Rondhossen in el3amarija samen met zijn geliefde vrouw . Ik zeg niet dat hij niet zijn huwelijk mag vieren, maar hij kan toch wel binnen paleismuren houden. Wah nahnoe farhanien bi malikoena, enfarhoe m3ah>>>>denk je eens in, al die arme mensen in marokko die 2 weken geen vlees hebben gehad, die zijn er ook.

    Ik heb weinig beelden gezien van het huwelijk, ik weet niet of dit met opzet zo gepland is, om mensen in marokko af te leiden wat er nu gaande is op dat peterselie eiland.

    Wassalaam

  15. #15
    VIVA LÁ REVOLUTION

    Reacties
    303
    08-07-2002

    stelletje ezels, al die zandzakken van een officiers zaten lekker te dansen en te schransen, komen de spanjaarden ons land innemen !!!!!!!!!!!!

    3la Allahitawakalna !!!