1. #1
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Wij Eisen Onmiddelijk Een...

    Bestilla..! :verliefd: :verliefd:
    Mijn God..!Ik wil een Bestilla...En mijn lieve vriendin ook..Bestillaaaa...Bestillaaa..Kom hier...

    Yallah..Wie wil ons helpen aan een overval op een Marokkaanse Restaurant..
    Het is voor een goede doel...

  2. #2
    Abu AbdirRAHMAAN izi

    Reacties
    510
    20-05-2003

    assalamaleikomwarahmatuillahiwabarakatuhu

    ik ken er een in de jan pieter heijen straat paloma blanca
    die is lekker, ik had tajin gehaald daaro met schapie....maar subhaaanALLAH......het kostte 12 euro

    maar was wel lekka

    mouhim, daar hebben ze ook bestilla....

    ik heb mijn zwarte muts met twee gaatjes erin, voor me ogen, al op oechtie

    wassalaaam aleik
    Sufyaan at-Tawree (H. 161): "I advise you to remain unknown, since this is the age for remaining anonymous (khumool). And remain aloof and mix little with the people, since before, when the people met, they would benefit from each other. But today that has gone and your safety - in our view - lies in abandoning them." [Aboo Nu’aym in Hilyah (6/376-377)]

  3. #3
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Origineel gepost door DeBruineSmurf
    assalamaleikomwarahmatuillahiwabarakatuhu

    ik ken er een in de jan pieter heijen straat paloma blanca
    die is lekker, ik had tajin gehaald daaro met schapie....maar subhaaanALLAH......het kostte 12 euro

    maar was wel lekka

    mouhim, daar hebben ze ook bestilla....

    ik heb mijn zwarte muts met twee gaatjes erin, voor me ogen, al op oechtie

    wassalaaam aleik
    Wa aleikum Salaam Wa RahmatoeLah Wa Barakatoe..Smurf...!!!

    Ooeeeh Lekker...
    Maar 12 euro?Ik dacht nog dat een Bestilla iets van 39,50 kostte..Dat hoorde ik gisteren...Als het rond die 12 euro was dan was k ook even gegaan met Oem AbderRahman..

    Wheheheh Kom op...We gaan ze overvallen..Jij met je Bivakmuts en wij met Nikab's...Go Ninya Speedy's...Go Go!!

    Wa Aleikum Salaam Wa rahmatoelah wa barakatoe

  4. #4
    Abu AbdirRAHMAAN izi

    Reacties
    510
    20-05-2003

    assalamaleikomwarahmatullahiwabarakaatuhu

    ehm zei je daar 39 euro? ehm.....subhaaaanALLAH!!!!

    :schok:

    weet je hoeveel ben en jerry's ik daarvan kan kopen? en hoeveel chicken menu's (halal ofcourse)? en shoarma's? en vegetarische pizza's?

    wayyoooooooooo

    BOINK

    wassalaam aleik
    Sufyaan at-Tawree (H. 161): "I advise you to remain unknown, since this is the age for remaining anonymous (khumool). And remain aloof and mix little with the people, since before, when the people met, they would benefit from each other. But today that has gone and your safety - in our view - lies in abandoning them." [Aboo Nu’aym in Hilyah (6/376-377)]

  5. #5
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Origineel gepost door DeBruineSmurf
    assalamaleikomwarahmatullahiwabarakaatuhu

    ehm zei je daar 39 euro? ehm.....subhaaaanALLAH!!!!

    :schok:

    weet je hoeveel ben en jerry's ik daarvan kan kopen? en hoeveel chicken menu's (halal ofcourse)? en shoarma's? en vegetarische pizza's?

    wayyoooooooooo

    BOINK

    wassalaam aleik
    Wa Aleikum Salaam...



    Wat zei ik je laatst?!Praat nooit over lekkere eten..!

    Nu wil ik ook....

    Wa Aleikum Salaam

  6. #6
    Abu AbdirRAHMAAN izi

    Reacties
    510
    20-05-2003

    ooh sorry oechtie

    ik ga nu maar effe mijn ben en jerry ijs chocolatta brownie fudge smaak opeten als het nie erg vin

    Sufyaan at-Tawree (H. 161): "I advise you to remain unknown, since this is the age for remaining anonymous (khumool). And remain aloof and mix little with the people, since before, when the people met, they would benefit from each other. But today that has gone and your safety - in our view - lies in abandoning them." [Aboo Nu’aym in Hilyah (6/376-377)]

  7. #7
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Origineel gepost door DeBruineSmurf
    ooh sorry oechtie

    ik ga nu maar effe mijn ben en jerry ijs chocolatta brownie fudge smaak opeten als het nie erg vin



  8. #8
    Abu AbdirRAHMAAN izi

    Reacties
    510
    20-05-2003

    nee niet zo zieleg kijken a oechtie

    Sufyaan at-Tawree (H. 161): "I advise you to remain unknown, since this is the age for remaining anonymous (khumool). And remain aloof and mix little with the people, since before, when the people met, they would benefit from each other. But today that has gone and your safety - in our view - lies in abandoning them." [Aboo Nu’aym in Hilyah (6/376-377)]

  9. #9
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Origineel gepost door DeBruineSmurf
    nee niet zo zieleg kijken a oechtie

    Geef die ijsje dan..

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.857
    23-02-2002

    Origineel gepost door SadGirl2003
    Wa aleikum Salaam Wa RahmatoeLah Wa Barakatoe..Smurf...!!!

    Ooeeeh Lekker...
    Maar 12 euro?Ik dacht nog dat een Bestilla iets van 39,50 kostte..Dat hoorde ik gisteren...Als het rond die 12 euro was dan was k ook even gegaan met Oem AbderRahman..

    Wheheheh Kom op...We gaan ze overvallen..Jij met je Bivakmuts en wij met Nikab's...Go Ninya Speedy's...Go Go!!

    Wa Aleikum Salaam Wa rahmatoelah wa barakatoe
    maak er zelf 1 gek kind hahahha veel goedkoper en weet je wat ermee gebeurd!!!!!! vis bestilla hmmmm heerlijk wil je ingredienten?
    [GLOW=blue]£ove cαŋ ŧouch u§ one ŧime…And £a§t for α £ifetime..And never £et go till шe're gone [/GLOW]

  11. #11
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Origineel gepost door moiself
    maak er zelf 1 gek kind hahahha veel goedkoper en weet je wat ermee gebeurd!!!!!! vis bestilla hmmmm heerlijk wil je ingredienten?


    Nee, maar als je een recept hebt....GRAAG!
    Maar wel alles stapgewijs he..
    We zochten eigenlijk het receot van kip Bestilla...Heb je dat ook?
    En serieus he..Stapgewijs..

    Bestilla....

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    hierrrrrrrrrrrr vis bestilla das lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


    Ingrediënten
    * 1 eetlepel boter
    * klein beetje olie
    * 1 ui
    * madnoes
    * kruiden en zout
    * pakje knorr vis
    * taugé
    * soja (zwarte saus die je in de supermarkt bij de Chinese afdeling kan krijgen)
    * gestoomde inktvis
    * garnalen
    * kabeljauw of ander wit visfilet
    * 1 glas citroensap
    * 1 ei
    * bladerdeeg


    Bereidingswijze
    Zet alles klaar. Eventueel de inktvis nog stomen.
    Hak de ui in kleine stukjes en snijd de magnoes fijn.
    Neem een grote wok en doe hier 1 lepel boter in, klein beetje olie. De kleine stukjes ui, fijngesneden magnoes en look, gember, saffraan, peper , soja en het pakje knorr.
    Doe dit op een middelmatig vuurtje, deksel erop en laat het een paar minuten bakken.
    Dan voeg je de inktvis, garnalen en de kabeljauw toe en dit laat je dan weer 10 minuten bakken.
    Ondertussen giet je wat warm water over de taugé zodat deze wat slapjes wordt.
    Haal de bladerdeeg uit de diepvries en leg deze op tafel. Let op dat je de kant met het plastic papiertje beneden houdt!
    Het ei in een kleine kom loskloppen.
    Doe dan de taugé en het glas citroensap ook in de wok. Goed het geheel roeren.
    Nu mag je de bladerdeeg vullen. Netjes omvouwen en met een vork aanduwen.
    De bovenkant besmeren met een dun laagje ei en dan kan het de oven in!
    Goed in de gaten houden, als de bovenkant lichtbruin wordt kan de bestilla eruit.
    Dit aparte gerecht is een echte uitdaging!

    doen mense
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  13. #13
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Origineel gepost door lady_moi
    hierrrrrrrrrrrr vis bestilla das lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


    Ingrediënten
    * 1 eetlepel boter
    * klein beetje olie
    * 1 ui
    * madnoes
    * kruiden en zout
    * pakje knorr vis
    * taugé
    * soja (zwarte saus die je in de supermarkt bij de Chinese afdeling kan krijgen)
    * gestoomde inktvis
    * garnalen
    * kabeljauw of ander wit visfilet
    * 1 glas citroensap
    * 1 ei
    * bladerdeeg


    Bereidingswijze
    Zet alles klaar. Eventueel de inktvis nog stomen.
    Hak de ui in kleine stukjes en snijd de magnoes fijn.
    Neem een grote wok en doe hier 1 lepel boter in, klein beetje olie. De kleine stukjes ui, fijngesneden magnoes en look, gember, saffraan, peper , soja en het pakje knorr.
    Doe dit op een middelmatig vuurtje, deksel erop en laat het een paar minuten bakken.
    Dan voeg je de inktvis, garnalen en de kabeljauw toe en dit laat je dan weer 10 minuten bakken.
    Ondertussen giet je wat warm water over de taugé zodat deze wat slapjes wordt.
    Haal de bladerdeeg uit de diepvries en leg deze op tafel. Let op dat je de kant met het plastic papiertje beneden houdt!
    Het ei in een kleine kom loskloppen.
    Doe dan de taugé en het glas citroensap ook in de wok. Goed het geheel roeren.
    Nu mag je de bladerdeeg vullen. Netjes omvouwen en met een vork aanduwen.
    De bovenkant besmeren met een dun laagje ei en dan kan het de oven in!
    Goed in de gaten houden, als de bovenkant lichtbruin wordt kan de bestilla eruit.
    Dit aparte gerecht is een echte uitdaging!

    doen mense
    Thanx Meid...
    Heb je niet het recept van de Kip Bestilla?

  14. #14
    Abu AbdirRAHMAAN izi

    Reacties
    510
    20-05-2003

    Origineel gepost door SadGirl2003
    Thanx Meid...
    Heb je niet het recept van de Kip Bestilla?
    simpel toch, overal waar vis staat gewoon kip in stoppen in plaats van de vis.....snap je?
    Sufyaan at-Tawree (H. 161): "I advise you to remain unknown, since this is the age for remaining anonymous (khumool). And remain aloof and mix little with the people, since before, when the people met, they would benefit from each other. But today that has gone and your safety - in our view - lies in abandoning them." [Aboo Nu’aym in Hilyah (6/376-377)]

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.857
    23-02-2002

    Origineel gepost door SadGirl2003


    Nee, maar als je een recept hebt....GRAAG!
    Maar wel alles stapgewijs he..
    We zochten eigenlijk het receot van kip Bestilla...Heb je dat ook?
    En serieus he..Stapgewijs..

    Bestilla....
    oeps sorry je hebt hem al gekregen van lady_moi sorry sorry sorry was het een beedje vergeten nouww Maak het zelf heerlijk en te vertrouwen
    [GLOW=blue]£ove cαŋ ŧouch u§ one ŧime…And £a§t for α £ifetime..And never £et go till шe're gone [/GLOW]