1. #1
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    advies gevraagd aan heao'ers........

    hey peoples,

    ik ga komende schooljaar naar de heao toe.Ik heb me vwo diploma gehaald en daarom kan ik de heao in drie en half jaar gaan doen.Ik ben wel nog aan t twyfelen welke opleiding van de heao ik ga kiezen. Ben aan t twyfelen tussen Comerciele economie en M.E.R.Als er iemand iz die me kan adviseren en me raad kan geven,reageer dan aub

    alvast bedankt peoples.

    groetjes van saida

    keep the spirit alive.......

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    hmmm ik kan je helaas niet adviseren maar ik doe international bizznezzzzz and languages het is totaal iets anders

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    13
    30-06-2002

    Hey meissie,

    alvast veel succes met het maken van je keuze, want het is inderdaad niet makkelijk.
    Heel toevallig heb ik zowel ce als mer gedaan, en ik moet zeggen dat MER toch wel veel leuker was. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Iedereen kijkt er anders tegenaan. Dus bij deze nogmaals heel veel succes.


  4. #4
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    thnxx zahra,maar k wilde altyd iets met rechten gaat doen dus ik wil eigenlijk wel mer gaan doen,maar ce leek me ook leuk want dan je manager enzz van een bedryf worden dat lykt me ook supergaaf.maar iest met juridische advies geven enz lijkt me ook gaaf.ik weet t udz nog niet.
    in ieder geval bedankt meid
    saida

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    129
    23-04-2002

    ik doe zelf MER en vind het wel een leuke opleiding. en wat CE betreft: de zus van een vriendin van mij heeft die opleiding gedaan en zij vond die opleiding weer heel leuk. het ligt er denk ik aan: als je echt de marketing kant op wilt moet je CE doen en bij MER krijg je van alles wat, dus ook een beetje marketing...

    veel succes met je keuze!
    nabilaa

  6. #6
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    in ieder geval bedankt vor jullie reacties meiden..
    jullie horen t nog wel
    en iedreen die naar marokko gaat,veel plezier,enjoy and have fun.
    ik ga helaas nie dit jaar......

    saida

  7. #7
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hmmmmm nee ik heb de universiteit overwogen maar toen ik daar was in maastrciht,had ik zoiets van nee,me gevoel zei van nee dit vind jt niet leuk.ik wilde eerst rechten gaan doen,maar dat val al af.toen wilde ik economie gaan studeren maar das probleemgestuurd onderwys.nou toen wilde ik spycholgie gaan doen maar dat bleek uiteindelijk meer een soorrt biologie-opleding te zijn......
    nou toen ben ik naar hogescholen geweest en heb ook een meeloopdag gehad op de heao en had t reuze naar me zin en ik wist ook dat dit t werd...
    zoals jij zegt,hebben vele gezegd zonde enzz enzzz bla bla bla
    maar t is nog altyd my keuze.ik ga niet naar de uni omdat ik toevaliig een vwo diploma heb,dan zou ik gaan leren voor iets wat ik toch niet leuk vind.bovendien de uni is veel theorie en heap is meer praktyk en daar leer je veel meer van
    bovendien,ik kan de opleiding ook nog in drie en half jaar doen ipv van vier.
    nee ik heb heel lang naged8 wat ik zou gaan doen en ik heb me keuze gemaakt.....................

  8. #8
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    sorry voor de spelfouten maar ik was me op aan t regen oftwel op aan t ****en......

  9. #9
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ja daarom wil ik ook mer gaan doen,maar ik weet niet zeker of recht iets voor my is.maar by ce twyfel ik want daar kryg je veel met cyfers enzzz dus ik weet t ng nie zo.maar me voorkeur is eigenlijk wel mer.hoe heb je t in t algemeen ervaren angel20?kun je me mschien nog wat tips en adviezen geven??

    saida

  10. #10
    eye of the beholder

    Reacties
    1.104
    30-09-2001

    helo vwo-er
    je twijfelt tussen mer en commercieel dat zijn de twee makkelijkste studies op de heao. terwijl jij een vwo achtergrond hebt, jij kan deze twee studies tegelijk afronden binnen 2 jaar. Je kan beter naar de universiteit gaan waar er leukere studies zijn die ook op niveau zijn.
    Ik wens je succes met je keuze.

    met vriendelijke groeten,

    Teaser
    Sunny days wouldn't be special, if it wasn't for rain

    Joy wouldn't feel so good, if it wasn't for pain

  11. #11
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hey peoples,ik hem me keuze allang gemaakt....ik vroeg geen advies by t maken van de keuze tussen uni en hogeschool,maar welke opleiding van de hogeschool.ik weetv wat ik doe en wat ik kan,daarom zou ik graag willen dat jullie me keuze accepterenn.de twee boyzz die gerageerd hebben zijn echt bezig van nee,je moet uni doen enzz.maar op de uni kon ik me plek toen niet vinden en bovendien als je na 4jaar klaar bent ben je onderzoeker,je hebtr geen beroep,en dat heb je op de heao wel.ik heb genoeg stress in me leven gehad en daarom ga ik iets doen wat my goed lykt.t maakt me nie uit wat anderen zeggen,t is my leven,my keuze.als ik spyt kryg(wat ik overigens niet denk) heb ik pech gehad,dat hoort by t leven........

  12. #12
    MachakieLLL

    Reacties
    8.012
    12-12-2008

    MVC Premium MVC Premium
    wat goeeed van je , allah i3awnek