1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    186
    25-06-2002

    MVC Premium MVC Premium

    vertrouwen

    salam
    help mij !
    Ik heb namelijk een probleem en ik zou graag willen wten of jullie een oplossing kunnen vinden.
    Nou mijn probleem luid:
    Ik heb een relatie van 5maanden met een jongen waar ik heel veel van hou.
    En ik ga insallah op vakantie maar hij nie.
    En ik ben er gewoon heel bang voor dat ik hem kwijt raak als ik op vakantie ga.
    Ik wil hem niet kwijt!
    En hij maakt er ook heel vaak grapppen over dat hij gewoon een meisje neemt voor de vakantie.
    IK weet niet wat ik er mee aanmoet ik weet niet of ik hem kan vertrouwen of niet
    Ik weet het gewoon niet meer.
    Als jullie misschien een oplossing hebebn voor mij zou ik het heel fijn vinden als jullie die ff doorgeven :idee:
    Alvast bedankt
    liefs midarlady
    [link=http://www.mijnticker.nl/][img noborder]http://www.mijnticker.nl/tickers/iimbfdwcauuywwp8.png[/img][/link]

  2. #2
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    Het klinkt misschien hard, maar als hij echt een meisje 'voor de vakantie' neemt, weet je ook gelijk wat je aan hem hebt....Niets dus!

    Sorry....

  3. #3
    leef en laat leven

    Reacties
    706
    31-05-2002

    Probeer in de vakantie ook contact met m te houden...en als jullie voor elkaar bestemd zijn, dan zul je t na de vakantie echt merken...zie t als een test voor jullie allebei!!
    En niet zo onzeker over jezelf...hij mag blij zijn dat ie jou heeft.



  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    186
    25-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Dank je wel jullie zijn echte schatten .
    Maar iets in mij zegd dat ik gewoon te onzeker ben en dat ik het gewoon graag wil geloevn dat ie vreemd gaat als ik ff uit de beeld ben.
    [link=http://www.mijnticker.nl/][img noborder]http://www.mijnticker.nl/tickers/iimbfdwcauuywwp8.png[/img][/link]

  5. #5
    leef en laat leven

    Reacties
    706
    31-05-2002

    Origineel gepost door midarlady
    Dank je wel jullie zijn echte schatten .
    Maar iets in mij zegd dat ik gewoon te onzeker ben en dat ik het gewoon graag wil geloevn dat ie vreemd gaat als ik ff uit de beeld ben.
    Als je aan m laat blijken dat ie wel heel erg blij moet zijn met jou en dat ie maar geluk heeft, dan zal ie deze vakantie naar geenander kijken. Maar je moet m ook geen reden geven te denken dat JIJ misschien wel iem. anders 'neemt' .


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    439
    19-01-2002

    In jouw plaats zou ik rustig op vakantie gaan en gewoon contact houden vanuit Marokko. Als je terug bent dan merk je wel hoe het in mekaar zit.

    Trouwens, als hij toch een ander neemt dan komt het vroeg of laat
    wel uit, je komt het toch te weten...

    thalla meid

    Thuis met mijn zoontje en man

  7. #7
    Tou Do May

    Reacties
    1.441
    28-03-2002

    Re: vertrouwen

    Origineel gepost door midarlady
    salam
    help mij !
    Ik heb namelijk een probleem en ik zou graag willen wten of jullie een oplossing kunnen vinden.
    Nou mijn probleem luid:
    Ik heb een relatie van 5maanden met een jongen waar ik heel veel van hou.
    En ik ga insallah op vakantie maar hij nie.
    En ik ben er gewoon heel bang voor dat ik hem kwijt raak als ik op vakantie ga.
    Ik wil hem niet kwijt!
    En hij maakt er ook heel vaak grapppen over dat hij gewoon een meisje neemt voor de vakantie.
    IK weet niet wat ik er mee aanmoet ik weet niet of ik hem kan vertrouwen of niet
    Ik weet het gewoon niet meer.
    Als jullie misschien een oplossing hebebn voor mij zou ik het heel fijn vinden als jullie die ff doorgeven :idee:
    Alvast bedankt
    liefs midarlady

    Humzzzzzzzzzz dat zijn veel overeenkomsten die ik zie in dit verhaal ?

    Maar ik zou je niet kunnen helpen want ik weet niet wat jou vriend denkt en doet enz !!! ...Maar ik denk dat je in 5 maanden best veel vertrouwen gewonnen moet hebben !
    ...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    misschien maakt ie 'n geintje
    ik denk dat hij gewoon een geintje maakt
    maarre ik denk vertreouw 'm gewoon en alstie jouw bedriegt kom je vroeg of laat wel achter ( hopelijk vroeg)


  9. #9
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Allereerst is het mijn plicht als moslim om te zeggen dat een relatie voor het huwelijk haram is, maar dat is een andere discussie.

    Nu jouw vraag: als er nu al zo weinig vertrouwen in elkaar is, dan moet je je afvragen of het wel verstandig is om met elkaar door te gaan. Ik moet er niet aan denken dat als ik later even weg ben, ik steeds bang moet zijn dat mijn vrouw vreemd zou gaan. En als ie een grapje maakt, dan is het wel een hele slechte grap. Over zoiets maak je geen grapjes, althans als hij de islam een heel klein beetje serieus neemt.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    4.274
    13-06-2002

    Als je hem na 5 maanden niet vertrouwt, dan klopt er IETS niet..
    Volgens mij is dat gewoon een grapje,....een geintje van " ach ik ga gewoon een vriendin nemen terwijl je weg bent".......
    Je moet dat niet zoooooooo serieus opnemen....He's just JOKIN' girly....
    Ga gewoon op vakantie HAVE FUN!!! ....en als je terug bent....en hij heeft iemand ,wel.... met zo'n jongen moet je al ZEKER je tijd niet aan verspillen , dan weet je al zeker wat voor iemand het is (--) he's just usin' u )....

    Hanaetje :boogie:

  11. #11
    Zenuwachtigste Lid

    Reacties
    74
    30-06-2002

    He midarlady

    Het lijkt wel alsof je het wel over mij hebt. Ik heb ook een relatie van ongeveer 5 maanden. Mijn meisje gaat ook op vakantie. Ik zeg ook weleens van die opmerkingen. Maar ja. toevallig.

    Ik wil je mededelen dat je het niet zo zwaar moet opnemen. Ik zeg zelf ook van die uitspraken tegen mijn vriendin. Ik zeg het tegen haar alleen omdat ik weet dat ik dat nie doe. Het klinkt misschien raar maar het geeft mij een bevestiging wanneer ze er over loopt na te denken. Ik denk dat dat ook voor jou vriendje geldt, die wil ook zeker weten dat jij alleen voor hem bent en dat je in marokko niet van die acties onderneemt waar je misschien spijt van gaat krijgen. Dan zou je zeggen dat moet averechts werken, maar dat is niet zo ,ik heb juist het gevoel dat de band er sterker op wordt. Je moet elkaar een beetje plagen om de spanning erin te houden.

    Trouwens als ie vreemd zou gaan, waarom zou ie dat aan je vertellen. Zoiets houd iemand voor zich zelf.

    Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt.
    Veel sterkte en een fijne vakantie toegewenst.

    DesignBoy

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    205
    23-04-2002

    Lightbulb

    xxx SIZE FONT COLOR

    Ey meissieeeee

    Kijk als hij echt van je houd zal hij echt niet met een ander gaan, ook al zegt hij van wel dat is gewoon om te kijken hoe je reageert!
    En kijk er zullen heus wel een paar mooie meiden daar lopen en dat zal hij ook wel vinden!
    Maar deze regel moet hij onthouden! KIJKEN MAG maar aanraken no wayyyyy!!!!
    En vraag gewoon hoe het daar is enzo en aan ze stem zal je het zeker horen!!!

    ciao for now

    wish ya luck!!!! thallai
    A zine Dirlie Etee wella dreb lellak m3al 7it...parapapapaaa..

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    597
    08-06-2002

    Origineel gepost door DesignBoy
    He midarlady

    Het lijkt wel alsof je het wel over mij hebt. Ik heb ook een relatie van ongeveer 5 maanden. Mijn meisje gaat ook op vakantie. Ik zeg ook weleens van die opmerkingen. Maar ja. toevallig.

    Ik wil je mededelen dat je het niet zo zwaar moet opnemen. Ik zeg zelf ook van die uitspraken tegen mijn vriendin. Ik zeg het tegen haar alleen omdat ik weet dat ik dat nie doe. Het klinkt misschien raar maar het geeft mij een bevestiging wanneer ze er over loopt na te denken. Ik denk dat dat ook voor jou vriendje geldt, die wil ook zeker weten dat jij alleen voor hem bent en dat je in marokko niet van die acties onderneemt waar je misschien spijt van gaat krijgen. Dan zou je zeggen dat moet averechts werken, maar dat is niet zo ,ik heb juist het gevoel dat de band er sterker op wordt. Je moet elkaar een beetje plagen om de spanning erin te houden.

    Trouwens als ie vreemd zou gaan, waarom zou ie dat aan je vertellen. Zoiets houd iemand voor zich zelf.

    Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt.
    Veel sterkte en een fijne vakantie toegewenst.

    DesignBoy
    Nou sorry maar ik zou ook onzeker worden van zulke geintjes, ik vind het geen leuke grapjes... nee.... In een geintje zit altyd een kern van waarheid..... of niet? Nou vraag hem gewoon serieus of hij het meent, en hoe hij de toekomst verder ziet? Dan kun je wat zekerder op vakantie.

  14. #14
    Scorpion for Life...

    Reacties
    20.174
    29-05-2002

    Wink ...Beste Midarlady...

    Zoals de meningen van de meesten... je moet inderdaad niet twijfelen aan jezelf. Als jij serieus bent, van hem houdt en respect voor hem hebt, dan hoef jij jezelf niets kwalijk te nemen en kun je lekker op vakantie gaan. Jouw geweten is clean!!!

    Wat betreft de opmerking van je vriendje... kan ik mij vinden in de opmerking van Designboy... zelf mag ik ook graag dat soort plagerige opmerkingen maken. Als ik voor mezelf spreek... ik bedoel er niets mee, en er zit bij mij nooit een kern van waarheid in!!! Ik plaag graag altijd, dus op elk gebied...

    Alleen laat ik aan mijn houding en gedrag verder wel heel goed zien, hoe ik echt denk en ben. Lichaamstaal en gedrag zeggen ook erg veel over hoe iemand is. Probeer daar maar wat meer op te letten, dan zul je wel zien hoe hij echt is. En niet alleen als jullie alleen zijn, maar in het bijzonder in het openbaar, naar anderen toe.

    Succes dame, en heel veel plezier tijdens je vakantie.

    Groetjes, Alexei


  15. #15
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Re: ...Beste Midarlady...

    Origineel gepost door Harlem69
    Zoals de meningen van de meesten... je moet inderdaad niet twijfelen aan jezelf. Als jij serieus bent, van hem houdt en respect voor hem hebt, dan hoef jij jezelf niets kwalijk te nemen en kun je lekker op vakantie gaan. Jouw geweten is clean!!!

    Wat betreft de opmerking van je vriendje... kan ik mij vinden in de opmerking van Designboy... zelf mag ik ook graag dat soort plagerige opmerkingen maken. Als ik voor mezelf spreek... ik bedoel er niets mee, en er zit bij mij nooit een kern van waarheid in!!! Ik plaag graag altijd, dus op elk gebied...

    Alleen laat ik aan mijn houding en gedrag verder wel heel goed zien, hoe ik echt denk en ben. Lichaamstaal en gedrag zeggen ook erg veel over hoe iemand is. Probeer daar maar wat meer op te letten, dan zul je wel zien hoe hij echt is. En niet alleen als jullie alleen zijn, maar in het bijzonder in het openbaar, naar anderen toe.

    Succes dame, en heel veel plezier tijdens je vakantie.

    Groetjes, Alexei


    ik sluit me bij jou aan...

    xxx


    ps: waar zijn je drie XXX???

    haha
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.