1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    104
    03-01-2005

    MVC Premium MVC Premium

    Duitser bewaarde overleden vader in vuilcontainer

    Duitser bewaarde overleden vader in vuilcontainer
    VIERSEN - Een Duitse man heeft het rottende lijk van zijn vader, dat hij maandenlang in een vuilcontainer had verstopt, maandag afgeleverd bij de politie. Dat meldden Duitse media maandag.


    De 45-jarige man uit Viersen, op enkele tientallen kilometers van Nederland, had het overlijden van zijn 84-jarige vader in mei verzwegen. Door grote schulden kon hij geen begrafenis betalen en was hij tot deze noodgreep gekomen.




    Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/5...ner.html?p=6,1

  2. #2
    Islam is supreme!

    Reacties
    1.075
    06-10-2006

    wat een idioot

    Strijders met zwarte vlaggen zullen uit Khurasshan komen (Afghanistan), niemand zal ze kunnen stoppen totdat ze in Betul maqdis zijn (Jeruzalem). [bron: Tirmidhie]


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    12.294
    12-01-2005

    Citaat Geplaatst door Bouzedjief Bekijk reactie
    wat een idioot
    Ik vind het eigenlijk wel zielig als iemand door schulden overgaat tot zoiets. Ook in Duitsland zal toch wel zoiets zijn als een begrafenis door de gemeente voor armlastigen? Maar misschien wist hij dat niet.
    Men never do evil so completely and cheerfully as when they do it from religious conviction.
    Blaise Pascal

    Thank god I'm an atheïst.

  4. #4
    Islam is supreme!

    Reacties
    1.075
    06-10-2006

    als mijn vader overlijdt en ik heb schulden... is het allerminste wat je kan doen naar de gemeentehuis gaan en vertellen dat je vader dood is gegaan..

    als ze je niet willen helpen begraaf hem gewoon in je achtertuin.. je hebt teminste gedaan wat je moet doen > melden dat je vader dood is <

    Strijders met zwarte vlaggen zullen uit Khurasshan komen (Afghanistan), niemand zal ze kunnen stoppen totdat ze in Betul maqdis zijn (Jeruzalem). [bron: Tirmidhie]


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    12.294
    12-01-2005

    Citaat Geplaatst door Bouzedjief Bekijk reactie
    als mijn vader overlijdt en ik heb schulden... is het allerminste wat je kan doen naar de gemeentehuis gaan en vertellen dat je vader dood is gegaan..

    als ze je niet willen helpen begraaf hem gewoon in je achtertuin.. je hebt teminste gedaan wat je moet doen > melden dat je vader dood is <
    Ben ik volkomen met je eens. Zie mijn vorige posting.

    Maar je hebt wel een nieuw probleem: vervuiling van de grond en daar staan ook weer boetes op.
    Men never do evil so completely and cheerfully as when they do it from religious conviction.
    Blaise Pascal

    Thank god I'm an atheïst.

  6. #6
    Islam is supreme!

    Reacties
    1.075
    06-10-2006

    mijn vader is gelukkig gemaakt van vlees en bloed... niet van chemische vloeistoffen

    ik weet niet hoe het met jou vader is

    Strijders met zwarte vlaggen zullen uit Khurasshan komen (Afghanistan), niemand zal ze kunnen stoppen totdat ze in Betul maqdis zijn (Jeruzalem). [bron: Tirmidhie]


  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    2.121
    02-08-2005

    Citaat Geplaatst door toerkishgirl Bekijk reactie
    Duitser bewaarde overleden vader in vuilcontainer
    VIERSEN - Een Duitse man heeft het rottende lijk van zijn vader, dat hij maandenlang in een vuilcontainer had verstopt, maandag afgeleverd bij de politie. Dat meldden Duitse media maandag.


    De 45-jarige man uit Viersen, op enkele tientallen kilometers van Nederland, had het overlijden van zijn 84-jarige vader in mei verzwegen. Door grote schulden kon hij geen begrafenis betalen en was hij tot deze noodgreep gekomen.




    Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/5...ner.html?p=6,1



    jaja jullie westerlingen hebben veel respect voor jullie ouders merk ik

    toppie!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    12.294
    12-01-2005

    Citaat Geplaatst door Bouzedjief Bekijk reactie
    mijn vader is gelukkig gemaakt van vlees en bloed... niet van chemische vloeistoffen

    ik weet niet hoe het met jou vader is
    Mijn vader is dood.

    Mijn kat ook. Maar ik mocht hem niet in de tuin begraven. Volgende kopers zouden dan kunnen eisen dat ik de grond zou laten reinigen. (Daar wees de dierenarts mij op.)

    Begraven van kadavers en lijken in eigen grond is in Nederland verboden.
    Men never do evil so completely and cheerfully as when they do it from religious conviction.
    Blaise Pascal

    Thank god I'm an atheïst.

  9. #9
    Islam is supreme!

    Reacties
    1.075
    06-10-2006

    heeft de begraafplaats een speciale grond, anders dan in je achtertuintje ?

    kijk als ze me niet willen helpen om mijn vader te begraven, en hij ligt in mijn schuur te rotten, laten ze me geen keuze dan hem zelf ergens te begraven

    wat zou jij doen dan ?

    Strijders met zwarte vlaggen zullen uit Khurasshan komen (Afghanistan), niemand zal ze kunnen stoppen totdat ze in Betul maqdis zijn (Jeruzalem). [bron: Tirmidhie]


  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    2.121
    02-08-2005

    in belgie blijkbaar niet?

    dutroux

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    12.294
    12-01-2005

    Citaat Geplaatst door Bouzedjief Bekijk reactie
    heeft de begraafplaats een speciale grond, anders dan in je achtertuintje ?

    kijk als ze me niet willen helpen om mijn vader te begraven, en hij ligt in mijn schuur te rotten, laten ze me geen keuze dan hem zelf ergens te begraven

    wat zou jij doen dan ?
    Tja, zo is de wet nou eenmaal.

    Maar als de gemeente mij niet zou willen helpen zou ik het ook doen. Ik zou er nog een gedenksteen opzetten ook: Dankzij de gemeente ligt mijn vader nu hier.
    Men never do evil so completely and cheerfully as when they do it from religious conviction.
    Blaise Pascal

    Thank god I'm an atheïst.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.333
    04-10-2006

    Sinds wanneer is een dode afval?

    Ze zouden hem moeten beboeten voor het slecht sorteren!

    ik haat bush

    [fieldset=ChingChing]

    ' Everything 'Bout U' Is So Beautiful - U'r Body ; Mind 'Nd Soul. U'r Everything I Ever Wanted - When I'm With U I Lose Control '

    [/fieldset]


  13. #13
    Anti-Feminist

    Reacties
    1.220
    18-01-2006

    gewoon begraven in de tuin
    jeh ezel
    I love anime 44. En waarschuw de mensen voor de Dag waarop kastijding over hen zal komen; dan zullen de onrechtvaardigen zeggen: "Onze Heer, schenk ons uitstel voor een korte periode. Wij zullen Uw roep beantwoorden en de boodschappers volgen." "Hebt gij voorheen niet gezworen, dat er voor u geen ondergang was?" (Surah 14: Ibrahiem)

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    5.406
    18-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Respect voor de ouders is ver te zoeken in de westerse wereld,ik zou alles maar dan ook alles doen om mijn vader te begraven.Onlangs had ik een artikel gelezen over een man die de dood van zijn moeder niet wou aangeven omdat hij nog van het pensioentje van zijn moeder wou genieten.pff zieke mensen !!!

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    5.406
    18-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Maar goed dat je dat weet dat er elke dag duizenden doden vallen in het midden oosten,allemaal de schuld van die zogezegde westerse beschaving die het zo nodig vond om islamitische landen aan te vallen en democratie te brenge.Het enigste wat ze daar tot nu toe gedaan hebben is verdeeldheid gezaaid tussen de moslims.en ja zoals je zelf zegt vrouwen verkracht en mensen vermoord.