1. #1
    so into you

    Reacties
    2.304
    29-12-2004

    Het eerste dat ik doe als ik thuis kom..

    ... is snel naar boven rennen en mijn bh uittrekken (niet om mijn mannetje te bespringen ) maar, omdat ik dat toch zulke rotdingen vind om ze de hele dag te dragen.
    Ik voel me zo vrij als ik ze heb uitgetrokken. Het enige waar ik dan bang voor bang is dat je hierdoor hangborsten krijgt en dat wil ik niet

    Ben ik de enige met zo´n rare tik
    Feeling so high since I met you, been on cloud nine since I met you
    the love in my life since I met you, i'm so high don't wanna come down....
    ..

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    9.523
    03-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    nee hier is er nog 1.

    Insania

  3. #3
    *Binnenkort Offline*

    Reacties
    7.063
    28-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ik heb dat ook, maar dan met mijn ghimaar....

    ik doe hem meteen af, nadat ik natuurlijk heb gechect of de kust veilig is he


    En voor hem, die zijn vertrouwen in Allah stelt, is Allah toereikend.[65:3]



    gedenk de dood.... Allahi rahmoe youssef http://www.condoleance.nl/register.php

  4. #4
    Niyah is back

    Reacties
    1.303
    08-11-2002

    Het 1e wat ik afgooi is mijn hijaab.
    Heerlijk! En meteen huiskleding aan......Geen strakke of belemmerende kleding.....
    STEUN ISLAMIC RELIEF GIRO 2002


  5. #5
    .

    Reacties
    11.311
    10-11-2002

    Ik heb dat als ik thuis kom direct pyjama ofzo aandoe kan echt niet met kleren waarmee ik naar buiten ga thuis zitten.

    " Douk 'l Tyour Li Tarou, Fe Sma' 3Amlou Da-á-ra' "


  6. #6
    Simpática-cariñosa

    Reacties
    12.500
    09-02-2002

    Citaat Geplaatst door smaragd Bekijk reactie
    ... is snel naar boven rennen en mijn bh uittrekken (niet om mijn mannetje te bespringen ) maar, omdat ik dat toch zulke rotdingen vind om ze de hele dag te dragen.
    Ik voel me zo vrij als ik ze heb uitgetrokken. Het enige waar ik dan bang voor bang is dat je hierdoor hangborsten krijgt en dat wil ik niet

    Ben ik de enige met zo´n rare tik


    Soubhanallah, ik zei dat vanmiddag nog tegen mezelf!!!

    Eerst sliep ik zelfs met BH, maar sinds ik terug ben van vakantie doe ik hem af zodra ik thuis kom (lekker zittende pyama aan)...... Voel mij ook vrijer daardoor..........
    In Love again

  7. #7
    Mijn lieve dochter..

    Reacties
    2.286
    10-10-2005

    het eerste wat ik ook doe is mn beha uit, zodat ik kan ademen en vrij gevoel krijg, heb dit heel lang........................

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    9.523
    03-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Ik vind het ook heerlijk om gelijk pyama aan te trekken als ik thuis kom, had begrepen dat het haib is bij hollanders om in pyama thuis rond te lopen.

    Insania

  9. #9
    7asbunallah

    Reacties
    153
    02-11-2004

    Citaat Geplaatst door smaragd Bekijk reactie
    ... is snel naar boven rennen en mijn bh uittrekken (niet om mijn mannetje te bespringen ) maar, omdat ik dat toch zulke rotdingen vind om ze de hele dag te dragen.
    Ik voel me zo vrij als ik ze heb uitgetrokken. Het enige waar ik dan bang voor bang is dat je hierdoor hangborsten krijgt en dat wil ik niet

    Ben ik de enige met zo´n rare tik
    Ligt aan je borstmaat denk ik. Ik doe ze pas uit wanneer ik slaap. Vroeger sliep ik er zelfs mee, maarja dat is niet zo hygienisch. Nu ben ik het zo gewend dat ik er niet eens meer mee kan slapen. Kan er overdag niet zonder, het voelt zo raar en zwaar Hangborsten, yuk! Dan doe ik liever die dingen noooit uit

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    72
    23-11-2004

    als ik thuis aankom , gaat eerst mijn hoofddoek af dan vervang ik mijn broek voor een rok zit veel lekkerder

  11. #11
    WOMANXYZ.COM

    Reacties
    40.294
    14-04-2005

    dan moet je toch maar gaan investeren in wat goeie BH's, meestal zitten ze niet goed als je ze niet aan wil.

    weleens een sportbh geprobeerd? heeeerlijk! alsof je geen borsten hebt

  12. #12
    anisa
    Gast
    Ik doe me bh ook altijd uit zodra ik thuis ben, heerlijk juist...En doe dat al jaren...En hangborsten heb ik niet, dus misschien is het per persoon verschillend.

  13. #13
    so into you

    Reacties
    2.304
    29-12-2004

    Grappig zeg, ik heb er nooit zo bij stil gestaan dat er meerdere mensen dat ondingen vinden.
    Ik heb vriendinnen die in die dingen slapen nou dan zou ik echt geen oog dichtdoen.

    Wat een vrijheid als ik ze uit doe. Vinden jullie dit nu een uitvinding of een straf voor de vrouw?
    Feeling so high since I met you, been on cloud nine since I met you
    the love in my life since I met you, i'm so high don't wanna come down....
    ..

  14. #14
    Simpática-cariñosa

    Reacties
    12.500
    09-02-2002

    Citaat Geplaatst door smaragd Bekijk reactie
    Grappig zeg, ik heb er nooit zo bij stil gestaan dat er meerdere mensen dat ondingen vinden.
    Ik heb vriendinnen die in die dingen slapen nou dan zou ik echt geen oog dichtdoen.

    Wat een vrijheid als ik ze uit doe. Vinden jullie dit nu een uitvinding of een straf voor de vrouw?


    Ik zie het zeker als een uitvinding!!!
    Buiten zou ik echt niet zonder BH willen lopen
    In Love again

  15. #15
    so into you

    Reacties
    2.304
    29-12-2004

    Citaat Geplaatst door noona Bekijk reactie
    dan moet je toch maar gaan investeren in wat goeie BH's, meestal zitten ze niet goed als je ze niet aan wil.

    weleens een sportbh geprobeerd? heeeerlijk! alsof je geen borsten hebt


    Ik heb een paar goeie, omdat ik best wel veel sport, maar mijn favoriete kledingstuk is het niet
    Feeling so high since I met you, been on cloud nine since I met you
    the love in my life since I met you, i'm so high don't wanna come down....
    ..