1. #16
    Dudeness

    Reacties
    145
    03-05-2005

    Citaat Geplaatst door glasje Bekijk reactie
    omdat de jongens in marokko geen verstand hebben van voorspel. zo krijgen ze m er natuurlijk niet in daarom denken ze daar dat de meiden een dubbele maagdenvlies hebben. denk ik hoor

    Kijk.. met jou zou ik het eens kunnen worden
    Zoveel mensen, zoveel wensen

  2. #17
    geen zin

    Reacties
    125
    18-10-2006

    Citaat Geplaatst door Koes_Koes Bekijk reactie
    Kijk.. met jou zou ik het eens kunnen worden
    ïk lul ook maar onzin hoor,ik zeg maar wat. en ik geloof sowieso niet in die onzin.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    40
    11-12-2003

    Citaat Geplaatst door Selaila Bekijk reactie
    [Ik hoorde laatst dat er meisjes zijn die bv niet ontmaagd kunnen worden omdat ze Msa7fa zijn. Dat is zoiets als een dubbel maagdenvlies/randje. Nu even niet komen met er bestaat geen vlies, want dat weet ik het is een randje maar bij sommige zit dit zodanig dat gemeenschap geen optie is totdat ze bij de dokter zijn geweest en weet ik veel allemaal. Dit heeft overigens niets met sihr te maken, maar in Marokko komt het echt vaak voor. Wie weet hier meer over en weet waar ik het over heb?]







    ja dat heet vaginisme bestaat ook in nederland.
    Op een dag werd Hasan Basari aangesproken door een man, die zei: "Ik heb gehoord dat u over mij hebt geroddeld." Hasan Basari antwoordde: "Je hebt voor mij niet zo'n hoge status dat ik aan jou al mijn verdiensten zou weggeven."