1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    123
    25-07-2003

    Ishl7iyen zijn de meeste.

    halloe allemaal.

    ik ken Marokkanen in alle soorten en maten. en uit mijn ervaring met alle die soorten en maten is het me opgevallen dat Ishl7iyen (de jongens uit Ouarzazate) de meeste respectvolle zijn van alle Marokkaanse jongens.

    wie heeft dat allemaal ervaren. overigens hoorde ik dat ook altijd van mijn vader. maar ik geloofde nooit in een link tussen respect en een bepaalde plek. maar nu maak ik het zelf mee.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    10.606
    10-11-2004

    Wat leuk voor je.

  3. #3
    ~Alhamdoulilah~

    Reacties
    307
    16-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FaTima_BenT_MoH Bekijk reactie
    halloe allemaal.

    ik ken Marokkanen in alle soorten en maten. en uit mijn ervaring met alle die soorten en maten is het me opgevallen dat Ishl7iyen (de jongens uit Ouarzazate) de meeste respectvolle zijn van alle Marokkaanse jongens.

    wie heeft dat allemaal ervaren. overigens hoorde ik dat ook altijd van mijn vader. maar ik geloofde nooit in een link tussen respect en een bepaalde plek. maar nu maak ik het zelf mee.
    Dit zegt al genoeg over jou
    100% tawayageth

  4. #4
    i love 7marti

    Reacties
    8.957
    08-09-2006

    is dat zo?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    123
    25-07-2003

    Citaat Geplaatst door hannan2000 Bekijk reactie
    Dit zegt al genoeg over jou

    wat zegt dat over mij dan?

    je moet me niet verkeerd begrijpen. als ik zeg "mijn ervaring met hun" wil niet zeggen dat ik relaties met hun heb of zo. ik bedoel gewoon op school, op het werk, op het internet.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    123
    25-07-2003

    Citaat Geplaatst door ELmotchou Bekijk reactie
    is dat zo?
    ja dat is zeker zo.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    4.384
    06-12-2004

    Elk individu is uniek, dus wat je zegt klopt niet.
    De aap kijkt in de spiegel en ziet een gazelle.

  8. #8
    achel7ie-ikorn

    Reacties
    66
    27-03-2005

    Citaat Geplaatst door FaTima_BenT_MoH Bekijk reactie
    halloe allemaal.

    ik ken Marokkanen in alle soorten en maten. en uit mijn ervaring met alle die soorten en maten is het me opgevallen dat Ishl7iyen (de jongens uit Ouarzazate) de meeste respectvolle zijn van alle Marokkaanse jongens.

    wie heeft dat allemaal ervaren. overigens hoorde ik dat ook altijd van mijn vader. maar ik geloofde nooit in een link tussen respect en een bepaalde plek. maar nu maak ik het zelf mee.

    klopt voor de volle 100%
    IK HEB HOOFDPYN....
    HEEFT ER IEMAND H2oCo2o2H7 VOOR ME
    OFTEWEL EEN ASPROOOOTJE

  9. #9
    Stage

    Reacties
    64
    09-10-2006

    klopt helemaal wat je zegt meid, is ook zo bij de dames uit die omgeving.

  10. #10
    Stage

    Reacties
    64
    09-10-2006

    respect voor mensen uit ouarzazate.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    4.384
    06-12-2004

    Wat zijn jullie voor rare mensen uit wat voor tijdperk stammen jullie?
    De aap kijkt in de spiegel en ziet een gazelle.

  12. #12
    Stage

    Reacties
    64
    09-10-2006

    dat moet je aan dat ander volk vragen niet uit ouzarzazate die zijn tenminste normaal. dus niet raar!!!!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    4.384
    06-12-2004

    Citaat Geplaatst door iamsterdam Bekijk reactie
    dat moet je aan dat ander volk vragen niet uit ouzarzazate die zijn tenminste normaal. dus niet raar!!!!

    Ik weet niet wat voor onzin je nu bazelt. Als je een beetje gezond verstand zou hebben had je kunnen weten dat elk individueel uniek is.
    De aap kijkt in de spiegel en ziet een gazelle.

  14. #14
    buikdanseres

    Reacties
    231
    27-01-2005

    tuurlijk zie je meer rotte appels uit andere streken aangezien hier meer noorderlingen dan zuiderlingen zijn

  15. #15
    Superstar

    Reacties
    1.560
    12-08-2006

    Citaat Geplaatst door FaTima_BenT_MoH Bekijk reactie
    halloe allemaal.

    ik ken Marokkanen in alle soorten en maten. en uit mijn ervaring met alle die soorten en maten is het me opgevallen dat Ishl7iyen (de jongens uit Ouarzazate) de meeste respectvolle zijn van alle Marokkaanse jongens.

    wie heeft dat allemaal ervaren. overigens hoorde ik dat ook altijd van mijn vader. maar ik geloofde nooit in een link tussen respect en een bepaalde plek. maar nu maak ik het zelf mee.
    Voel me vereerd

    Jamie & Little_woman & Loubia & Braxy & Biatch.! & Jenna ...Mijn toppertjes