1. #1
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    vele teleurstellingen van Samira!

    Samira, 20 jr en studeert rechten, komt uit hoceima en maakt dit jammer genoeg nog steeds mee!!(ik vertel dit in een ik vorm)

    Shit 7 uur ik kan de bus niet halen, fijn dan ontbijt ik maar niet!
    Vlug ga ik de doche in, en ga ik ook snel bidden neem snel mijn boeken!
    He gelukkig ik heb hem gelukkig binnen 1 minuut gehaald!

    Ik pak het spiegeltje van me tas, terwijl ik me zelf bekijk denk ik, ben jij dit Samira!
    Die wallen tfoe vind je het raar dat niemand op jouw valt!

    Hey daar komen een paar jongens binnen van mijn buurt!
    ik zak door en kijk de andere kant op, ze zullen me toch nooit zien staan!
    maar jah dat zijn geen mannen, teveel capsones die passen niet bij mij!

    Snel loop ik de richting naar school, opeens deed iemand zijn handen op mijn ogen, ik rook al zijn armani geur dat het mijn soulmate was, mohad!
    Zijn ouders zijn allebei gestorven, Dit is mijn eerste jaar hier op school en pas 2 maanden later raakte ik met hem in de praat!
    Op een dag zat hij opeens in het internet lokaal samen met mij
    hij kon niet vlug typen en vroeg me voor mijn hulp!!
    ik hielp en we raakten snel in de praat, sinds die dag, gingen we met elkaar om!
    Hij wenste me een goede morgen en zei dat ik er goed uitzag, ik moest lachen,hij moest eens weten hoe ik me over mezelf voel!!

    hij vroeg of ik dadelijk weer tijd had om hem te helpen ik zei, ja maar wel een half uurtje ik moet dadelijk naar een vriendin van mij,ze ligt in het ziekenhuis ze heeft anorexia!! een echte vriendin kun je het ook niet noemen want, ik ging niet echt met haar om, maar ze zat wel bij mij in de klas!!

    Ik kwam de aula binnen een groepje marokanen zaten er samen, ik salem en liep verder ik hoorde weer dat geroezemoes achter me!
    Ik ging liever niet met hen om, je hoef alleen 1 ding vertellen of de hele buurt wist alles over je!
    Het was 3 uur ben snel naar mohad gegaan, en heb hem geholpen!!
    Hij keek me de hele tijd aan en bedankte me de hele tijd, daar na zijn we naar zijn auto gegaan!
    We hadden een beetje gepraat over het huwelijk en hoe wij er over dachten!!
    Jammer hij kwam uit Casablanca ik weet dat ik van mijn ouders nooit met iemand uit het zuiden mag trouwen!!
    (ze wouden naturlijk mijn neef maar daar vertel ik je nog over).
    Zolang ik op dit moment maar plezier had, we begonnen over zijn ouders te praten, ik zag zijn ogen rood worden, hij zei dat ik de enige was met wie hij zijn hart kon opluchten, na de dood van zijn ouders heeft hij alleen gewoond en heeft met een verkeerd vriend opgetrokken!
    maar daar gaat hij nu niet meer mee om!
    Hij dat ik een hartstikke aardig meid was en dat ik ook ooit geluk in de liefde zou vinden en dat als iemand mij niet zag staan dat hij gewoon een ezel was!!
    Hij bracht me naar het station en vandaar ben ik lopend naar mijn vriendin gegaan!
    De vriend van mijn vader was ook op het station met nog een paar illies!
    Ze riepen de hele tijd naar me, ik keek de vriend van mijn vader heel erg kwaad aan!
    En ben toen verder gelopen!
    hier zijn echt geen goede jongens, ze hebben allemaal nog een verstand van een klein kind!
    Ik kwam bij het ziekenhuis aan en ging naar mijn vriendin, toen ze me zag moest me huilen!
    Ze zei dat ik een veelste lieve hart had en dat ik de enige van de marokaanse meisjes was die bij haar bezoek kwam, op haar harst vriendin na natuurlijk, wat ook bij mij in de klas zit!
    Ik keek haar aan, ik zei waarom heb je dit jezelf aangedaan, ik ben toch ook dik!
    Ze was sowieso al mager maar , ze vond zichzelf nog steeds te dik!
    Na een half uurtje heb ik afscheid genomen en ben ik naar huis gegaan!!


    hier zal zeker een vervolg opkomen!!

    doeg veel liefs jullie zuster soekran
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  2. #2
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    thuis aangekomen!!

    Ik pakte de bus.. een paar minuten kwam er een mooie zilveren mercedes langs me, daar zat een knappe jongeman in, hij had hard de muziek, ik keed de hele tijd naar zijn auto, ik wou dat ik zo'n auto had, hij praatte zeker 5 minuten naar me maar ik hoorde hem, toen was hij kwaad en reed hij weg!
    Ze sloeg mezelf voor mijn kop, echt iets voor mij!


    Ik ging tegenover een somalisch meisje zitten, en toen dacht ik of zei ook dacht wat ik op dit moment aan het denken ben!!
    Ik stapte de bus en langzamerhand naderde ik mijn huis!
    Ik zei zoals normaal salemmoyalaikom, mij zusje kwam snel naar me toe en zei dat misschien mijn nachtmerrie uit zou komen!!

    Mijn nachtmerrie is dat ik met mijn neef zou trouwen uit marokko wat het boerderij kwam!!
    Het begon heel vroeger,hij slijmde en deed altijd lief, naar mate we ouder werden ging ik van hem kotsen!
    Hij werd steeds lelijker en achterlijker tegenover anderen neven die kende, maar dat kwam natuurlijk op de dag dat ik samen met op het dak was!
    het was 18:00 en ik hangde de was boven, daarna kwam hij ook, hij zei enne schoonheid vrouw van me ik keek hem aan...........
    hier komt nog een vervolg op!
    veel liefs jullie zuster Soekran
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    62
    21-04-2002

    Cooooooooooooooooooooool!!!!!!!!
    Echt een tof verhaal!!
    Ga zo door meid, enne wacht nie te lang met het vervolg


    Beslammaaa
    Love Is Like Heaven, But It Can Hurt Like Hell!!!!!

  4. #4
    Just a Tamazight

    Reacties
    2.359
    19-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    VERVOLGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
    Toeval Bestaat Niet!
    Wat Bij Ons De Indruk Wekt Van N´ Terloops Gebeuren,
    Vind Zijn Diepste Oorsprong In Ons Lotsbestemming,....

    A married woman

  5. #5
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    vervolg!!

    Ik schrok me rot, ik zei dat ik zijn vrouw dus echt niet was, dat zou je wel willen, hij zei nee ik maak alleen maar grapjes met je samira!
    Tfoe je wordt echt snel kwaad man, waarom doe je zo, vroeger deed je zo nooit tegen me!
    Bedank je me niet dat ik je leven heb gered samira!
    ik zei ja, daar bedank ik je wel voor, maar je hoeft me niet op de hielen te volgen!!
    hij zei dat ik gek ben als ik hem niet als man zou willen, ik zei luister ik word jouw vrouw niet ook al was je de laatste man op aarde!
    hij zei dat alle vrouwen hem wilden en naar hem snakte, ik zei waarom pak je hun niet!
    Hij zei nee ik wou jouw al van mijn kleins af aan, ik zei ik kots van jouw al van mijn kleins af aan!

    Daarna ben ik naar nederland terug gekeerd, mijn ouders zouden me toch niet dwingen, maar mijn vader vind hem zo'n goede jongen!!

    Ik was in de tuin of omar belde me, een jongen die ik kende via de email!!
    hij vroeg hoe het met me ging enz, hij zei ook de hele tijd schatje, het was om te kotsen!
    hij heeft me nog nooit gezien en begon me al lieverd te zeggen enz!!
    Ik haat alle jongens, ze bedriegen me, ze willen altijd wel wat van me, ik moet ze of koppelen of informatie geven!

    Ik nam afscheid van hem en ging naar binnen, mijn moeder vroeg met wie ik aan het praten was , ik zei met mijn hartsvriendin ,ze keek me ongelovig aan!
    Ben snel naar boven gegaan, heb eventjes de muziek aangezet, alle stress, ik begon te huilen, waarom hield nou niemand van me, waarom belt niemand me!
    ik had liever een eind aan mijn leven gemaakt, is dat dan zo moeilijk te snappen dat ik alleen liefde wil, dat ik ook echt een jongen wil horen zeggen, samira je bent het beste wat me is overkomen!

    doeg zeer veel liefs jullie zuster soekran
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  6. #6
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Angry ik had echt slecht zin!!

    Mijn moeder kwam naar, boven ze vroeg me waarom ik huilde, ik snauwde haar af, ik zei dat ze het toch niet zou begrijpen dus waarom zou ik moeitte doen om je het uit te leggen!!

    Ze zei, leek je maar wat meer op je nichtjes, ik zei dat ik het genoeg had van haar gezeik over mijn nichtjes, ik ben zoals ik ben en accepteer me maar!!
    Ze zei kom naar onder, je bent altijd boven, je doet je net alsof je niet van de familie bent, ik zei dat het me dus echt niet boeide!

    Ze ging weer naar onder, eindelijk rust!!
    Ik viel in slaap en toen maakte de het geluid van mijn gsm me weer wakker, ik schrok me rot!!!

    het was morad, ik had hem 1 keer gezien, hij is echt een schat ik vind het alleen jammer dat hij mijn liefde niet kan beantwoorden maar ik beschuldig hem daar niet voor!
    hij vind me zeker lelijk, ze zeggen wel dat het innerlijk belangrijk is maar de meesten kijken toch naar het uiterlijk duzz!!
    We hadden wat gelachen en gepraat, hij slijmde gelukkig niet!!
    Ik ging weer naar de spiegel en bekeek me de hele tijd, ik begon in mezelf te praten!!!

    sorry ik zal dit nog afmaken!!
    doeg zeer veel liefs jullie zuster soekran!!
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  7. #7
    FREE PALESTINA!!!

    Reacties
    40
    24-06-2002

    Je moet 'm echt snel afmaken, want het is echt een leuke verhaal..

    groetjes hayet

  8. #8
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Het nieuws dat ik ook gehoord had!!

    Ik trekte mijn kleren uit en ging dus slapen, opeens hoorde ik om 4 uur s' morgens mijn telefoon gaan!
    Ik pakte hem op met een botte stem(want niemand moet mij 's morgens wakker maken, want dan heb ik dan een hele slechte humeur)

    Het was ali waar ik ook een tijdje geleden ook een blind date mee had gehad, hij was even lang als mij, maar hij was wel om mee te lachen!!
    toen zei hij( hij had een joint gerookt, terwijl hij tegen mij zei dat hij niet rookte) hey samira ik kan berbers praten, en toen hoorde ik een andere jongen praten, het was hassan, daar had ik ook mee afgesproken maar ik wist niet dat hun elkaar kende!!
    Hij zei namelijk dat hij mijn nummer had via mijn vriendin hannan, ik heb wel een vriendin die hanan heet maar, die had mijn nummer dus niet!!
    Maar hij was zo tof!!
    Ali begon heel gemeen te lachen en zei tegen me dat hij er toch achter zou komen wat ik deed!!
    Ik vroeg hem waarom hij me dat eigenlijk aandeed want ik heb hem niks misdaan, hij begon gewoon de hele tijd gemeen te lachen!
    ik hing op, dit is niet ali die ik kende, en waarom heeft ali mijn nummer aan hassan gegeven??
    Hij hoefde me toch niet te controleren want ik ging toch niet met hem!!
    Hij belde me over een kwartier weer terug en smeekte me hem te vergeven, ik vond het zo zielig, alleen snapte ik niet waarom hij dat deed, hij zei dat het hem leuk leek om 2 berbers te koppelen die allebei stier zijn van sterren beeld!
    Ik vond hassan een droge l*l! hij praatte de hele tijd niet en was zo mager , ik moest zo kotsen van hem, maar hij zag er wel leuk uit!!
    Hij zei tegen ali dat hij me lelijk vond, daar lag ik dus niet wakker van!!
    Ik heb het ali vergeven en toch kon ik het niet geloven ,maar hij zou met me afspreken en dan gingen we alles uitpraten.......!!
    ik maak dit zeker af!!
    doeg zeer veel liefs jullie zuster soekran!!
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  9. #9
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    das al heel lang geleden

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    Jah, ik wel eigenlijk ook wel het vervolg weten!
    kusjes Nadia

  11. #11
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hey meid kom op met dat verhaal

  12. #12
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    HET VERVOLG!!

    Het spyt me heel erg dat ik dit verhaal niet heb afgemaakt,maar dat komt door omstandigheden!!


    Ik Heb de laatste tijd geen contact met alle jongens!!
    Ik ga echt wat voorzichtiger doen, dan gaat mijn telefoon weer af, een jongen genaamd achmed denkt me te kennen maar dat is dus absoluut niet zo!!
    Een vriendin van mij(wat eigenlijk niet echt zo'n goede is vroeg me 1 keer een sms je te versturen van mijn telefoon)dus het mocht van me, maar zei wilt geen contact, en haar nicht wilt ook geen contact met achmed!!

    Haar nicht is wat ik had gedacht een goede vriendin dus niet, ik noem haar nadia!
    Zij ging eerst met die achmed, hij is een drugsdealer en zit regelmatig in de problemen,wat doet zij, zij gaat met hem alle vieze dingen wat eigenlijk haram is, maar wie ben ik om te oordelen want ik ben zelf ook niet heilig maar nog lang niet zo erg als haar!!!
    Bij haar geld het altijd om jongens die mooie auto's hebben en geld, dus achmed had echt alles voor haar over!!
    Toen ze bij hem thuis ontmoette ze een vriend die zich zelf appie noemt!!
    Achmed gaat effe de keuken in of ze verwisselden stiekem elkaars nummers en maakte een afspraak achter de rug van achmed!!

    Paar weken later had nadia me alles verteld en dat achmed haar de hele tijd lastig valt,
    Dus ze vroeg me of ik met haar eens met appie en nog een vriend kon afspreken!!
    maar het zijn pooiers, en achmed waarschuwt en ze wilt maar niet luisteren, als hij haar belt neemt ze niet op!!

    ik beloof echt hier een vervolg op te geven, maar ik moet snel weg!!
    doeg zeer veel liefs jullie zuster soekran!!
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  13. #13
    HELLO,IT'S ME!

    Reacties
    708
    24-07-2002

    echt een grappig verhaal op zich maar het is wel een beetje de realiteit das is het leukste
    I'm not your enemy, I'm not your friend but I 'm just somebody

  14. #14
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    waar blijft t vervolg??soekran laat me zo snel mogelijk wat van je horen,i am worried .........

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    ga snel verder