1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    403
    19-02-2002

    Ze wilde dit niet...

    kautar was 4 jaar toen haar moeder de belofte met haar zus maakte, het was eigenlijk als een geintje bedoeld, Samir is het neefje van Kautar hij was 10 jaar en had Kautar een klap gegeven en toen de moeder van Kautar dat gezien had, zei ze dat hij haar niet mocht slaan dan mocht hij als Kautar oud genoeg was met haar trouwen, de moeder van Samir had dat gehoord en sinds dien kijkt ze al uit, op die ene dag de dag dat Kautar met haar zoon Samir zou trouwen, de dag dat Kautar hem naar Nederland mee zou nemen........

    13 jaar later...

    Hé lieffie, Kautar kijkt haar vriend rachid aan en krijgt gelijk vlinders in haar buik. Dat kreeg ze elke keer als ze hem zag, ze waren nog maar twee weken samen en ze wist nu al dat ze niet meer zonder hem kon. He schat, ewa kolsi labas? ja gaat wel hoor antwoorde Kautar, eigenlijk ging het juist heel slecht met haar, ze werd gek van haar moeder altijd dat gezeik over haar neef Samir, ze hield gewoon niet van hem, en hoe kon zei nou met een jongen trouwen waarvan ze niet hield, maar dat begreep haar moeder niet, of ze wilde het niet begrijpen? maar daar ging ze zich nu niet druk om maken, ze was met haar schatje Rachid, en ze ging er een leuke dag van maken...
    lieffie wat is er met je? O niks hoor Rachid ik moest ff ergens aan denken maar waar gaan we naartoe, zullen we hier even wat gaan drinken want je moet al over een uur thuis zijn, ja is goed.....

    Kautar was op 6 uur thuis, Assalaam ahlikoem, Assalaam a bintie antwoorde haar moeder, hoe was het op werk? het was best wel druk gelukkig ben ik thuis, waar is papa, die is overwerken hij komt pas laat thuis zei haar moeder.
    ze bleef nog even bij haar moeder maar toen ze weer over Samir begon zei ze dat ze moe was en ging naar haar kamer.
    Ze begreep haar moeder niet nee is toch nee, en zei wilde niet.

    Willlie Willie 10 oproepen gemist dat moet Rachid zijn, hij zou haar nog bellen, nou dan zou ze hem maar terug bellen

    Tuut Tuut... ja hallo maar dat was Rachid niet dat was een meisjes stem, hallo met wie spreek ik, amm is Rachid daar, ja hoor antwoorde dat meisje aan de andere kant van de lijn, maar met wie spreek ik, HÉ hoorde ze rachid zeggen ze hoorde wat gerommel, en toen kwam die aan de lijn, hé wacht even, Kautar wachte maar de verbinding werd verbroken, ze begreep er niks van, was dat ook zijn vriend ging hij vreemd, waarom hing hij op??

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    403
    19-02-2002

    Die nacht kon ze niet slapen, ze moest de hele tijd aan rachid denken, ze waren misschien wel kort samen maar in die korte periode is ze toch van hem gaan houden, misschien vind die het niet leuk omdat ik nooit lang bij hem kan zijn en dat hij steeds naar mij moet komen??? misschien vind hij dat helemaal niet leuk?? Maar het kon niet anders, kautar werd goed in de gaten gehouden haar moeder en vader moesten altijd weten met wie ze was en waar en ze moest altijd te bereiken zijn, ze mocht ook nooit alleen met een vriendin winkelen, gezellig naar de stad ofzo, altijd moets haar moeder mee als ze zin had om te winkelen en als moeder geen zin had dan moest ze maar wachten totdat ze wel zin had,
    maar hij had gezegd dat die dat begreep, ze had al bij het begin van hun relatie gezegd dat het moeilijk was voor haar om af te spreken, nu zag ze hem meestal na haar werk om 5 uur meestal moet ze de tram en dan nog een keer de bus pakken voor ze eindelijk thuis is, en dan is ze ruim een uur onderweg maar als hij haar ophaalt kunnen ze eerst nog wat drinken, hij brengt haar dan naar huis, het duurt dan maar een kwartiertje en dan zet hij haar gewoon achter haar huis af, zo ging het twee weken en het ging goed, hij had nooit geklaagd....

    Tring Tring.. ze keek naar haar telefoon het was al 3 uur 's ochtends ze nam de telefoon op Hallo? Hé lieffie met mij, alles goed? Amm nee helemaal niet, wie was dat meisje, ga je vreemd is zei ook jou vriendin, je houd toch van me? oké we kennen elkaar misschien wel wat kort maar het gaat toch goed? O lieffie, dat was mijn zusje en ik moest ophangen want mijn moeder kwam binnen vandaar, je gelooft me toch wel?? Echt ik zweer het je... Hoe kon ze hem nou niet geloven hij sprak gewoon de waarheid, ammm sorry schat dat ik gelijk boos werd maar ik heb een paar probleemjes thuis dus ik ben een beetje snel geiriteerd smahli waga zei Kautar... ewa safi tuurlijk an smahlik, maar ik moet wel even goed met je praten en als jij problems hebt kun je ook met mij praten dat weet je toch, aaah wat lief van je Rachid ik vertel het je nog wel, maar waarover wil je met mij praten dan.... dat vertel ik je morgen wel, ik kom je wel om 5 uur ophalen is dat goed vroeg Rachid ja hoor ik zie je morgen Beslama. thalai fi rasek he lieffie adios...

    di ochtend werd ze heel moe wakker, ze sliep ook pas om 4 uur en ze had nog maar 3 uur geslapen, toch moest ze wakker worden want ze moest gaan werken... ze nam vlug een koude douche om lekker wakker te worden en deed snel haar kleren aan, Kautar was een heel mooi meisje maar zo dacht ze niet over haar zelf, ze vond juist dat ze lelijk was ze droeg geen make-up dat mocht pas als ze trouwde van haar moeder, maar vandaag had ze hele moeie ogen ze keek een paar keer in de spiegel, zoo kon ze zichzelf niet vertonen vond ze zelf dus ze pakte de make-up van haar moeder en deed een beetje mascara op zp was het wel goed...

    5 uur en ja hoor daar stond die weer, hij keek haar aan en oooh wat had hij toch van die mooie ogen, Hé lieffie, hallo schat, kom stap maar in, ze stapte in de auto en gaf hem een kus, we gaan naar het park kunnen we lekker praten oké

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    403
    19-02-2002

    He mensen ik wil een reactie

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    118
    28-05-2002

    Ja ik ben tevrede ga vooral door!!!! Ik bedoel ga AUB door laat ons niet in spanning!!!
    OU ALLAH OU AHLEM.....

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    118
    28-05-2002

    Iwa je bent online ga door!!!!!!!!!!!!!!!!
    OU ALLAH OU AHLEM.....

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    28
    24-02-2002

    ja ga door ik wil verder lezen het begon net zo spannend te worden

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    403
    19-02-2002

    Bij het park aangekomen, kijkt hij haar aan, za voelt een steek in haar buik wat wil hij haar nou vertellen??
    Lieffie je moet weten dat ik om je ben gaan geven, en nu al heel erg veel voor je voel maar ik wil je nog beter leren kennen ik weet dat je ouders je in je gaten houden en je dus niet kan afspreken maar je kan toch vrij nemen van je werk, of zeggen dat je moet overwerken, ik vind dat dit niet meer gaat en als het echt niet anders kan dan moet ik je maar vergeten... Willie ze wist het, daar was ze gister nou zo bang voor geweest en ja het klopt hij wil mij vaker zien ik moet ja zeggen ik hou toch van hem ik wil hem niet kwijt...

    ooooh schatje, je hebt gelijk, we moeten een keertje vroeg afspreken en de hele dag samen blijfen antwoorde Kautar, gelukkig dat jij dat ook vind Kautar daarom ben ik ook zo gek op je alles wat ik wil, wil jij ook, hij kuste haar, dat vond zei nou zo goed van hem ze had eerder met jongens afgesproken maar die wouden op hun eerste afspraak al kussen en voelen en van alles en nog wat doen, maar dat wilde ze niet, en Rachid probeerde ook niks meer dan kussen deed die niet, Rachid het spijt me maar ik moet nu echt weg.... is goed lieffie htillie had wahid boessa... ze gaf hem nog 1 kus en oppeens voelde ze zijn hand rond haar middel, ze durfde er niks van te zeggen hij zal er ook wel niks mee bedoelen dacht ze maar toen ging die hand langzaam naar boven hij raakte haar borsten aan en fluisterde in haar oor; "ik heb zin in je" op dat moment schrok ze ze werd met een ruk terug getrokken in de realiteit dit kon niet dit mocht niet... Het spijt me zei hij en starte de auto, de hele weg zei die geen woord Kautar wist ook niet wat ze moest zeggen...

    thuis aangekomoen ging ze eerst snel eten en toen naar haar kamer
    ze zette een muziekje op en droomde weg op de stem van Amr Diab........
    KAUTAR tilifoen azi riep haar vader, ze had geen idee wie dat kon zijn ze werd altijd op haar mobiel gebeld door vriendinnen, ze liep naar beneden en nam de telefoon aan; hallo??? Assalaam hkeltieni.. nee skoen anta?? ana Samir.. Ooo salaam kolsi labas, rani labas gir twahistek oe safi antwoorde hij ze werd misselijk hoe kan hij haar nu missen de papieren zeker tfoee, ze deed erg kortaf ze had geen zin om met hem te praten, ze had we duidelijk gemaakt dat ze niet met hem wou trouwen, tzzz zahma hij loopt zich voor te bereiden op onze bruiloft, toch hij was wel verast toen ik zei dat ik helemaal niet met hem ging trouwen.
    Kauter voelde zich echt ellendig dat gedoe met rachid en dan nog samir, Samir had gezegd dat als ze niet met hem zou trouwen hij zelfmoord ging plegen dat is chantage dat slaat toch nergens op hij is echt een ***, dat zeg je toch niet, maar ja ze kon wel aan wat beters denken dan aan hem aan Rachid bijv....

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    403
    19-02-2002

    Ik moet weg bedant voor de reacties, dan weet ik dat ik door moet gaan.....

    Liefs,
    MOI

  9. #9
    Terug van weggeweest

    Reacties
    4.415
    26-06-2002

    hoi

    ga door ga door vooral doorgaan!!!!!!!!!!!! waar wacht je nog op meid
    Dat alles goedkomt word mij elke dag beloofd, en dat zijn nu woorden waar ik eindelijk weer wel in geloof...


    Klik hier dit is gewoon prachtig!!!
    Ya Mouqalib al Quloob, Qalib Qalbi 3ala dienek...

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    403
    19-02-2002

    Ooooooo Rachid waarom deed hij nou zo raar?? zo was die toch nooit, hij had de hele weg naar huis niet met haar gepraat, had ze hem toch moeten laten, hij was tenslotte haar vriend en dat hoort er bij, maar zo was hij toch niet hij was toch heel erg rustig.....
    oppeens komt haar moeder binnen; zoo Samir darlik tilifoen wat heeft die gezegd, o niks moeder, hij zat gewoon te slijmen en ik had geen zin om met hem te praten, aihai azi lehna zegt haar moeder oppeens onverwachts boos handki mascara je luistert niet naar me, waarom heb je dat op gedaan je weet toch dat dat niet mag, heb je een vriend ofzo daarom wil je zeker niet met samir trouwen, als ik ergens achter kom.. oe gadi tsoefi kin dirlik tfoe hla kemartik... en ze liep boos weg...
    Kautar was dat wel gewend van haar moeder, ze schreeuwde altijd tegen haar dan ging ze gelijk ook allerlei dingen erbij halen die er helemaal niks mee te maken hadden ach ja, zo was haar moeder..
    morgen zou haar moeder gewoon net doen of er niks aan te doen was.

    2 dagen voorbij en nog steeds niks van Rachid gehoord. Het is Zaterdag en Kautar is met haar ouders op familie bezoek, ze zit met haar nichtje op de kamer, Najat is Kautars lieveling nichtje, Najat is echt een jongens gek ze had 5/6 vrienden en was altijd 's avond weg, ze mocht ales van haar ouders, die hielden haar niet in de gaten. Kautar verteld haar verhaal en Najat begint te lachen; Willie jij bent gek Kautar, waarom neem je een vriend laat hem toch een beetje aan je zitten, je moet genieten, zolang je het ene maar niet doen is het goed, maar Najat dat is verkeerd dat mag niet zegt Kautar geschrokken van de reactie van haar nicht... Ooo lieverd als je dat verkeerd vind moet je helemaal niet met jongens omgaan geniet een beetje van je leven..

    De hele avond heeft Kautar aan die woorden van haar nicht zitten denken, ze is inmiddels thuis, en ze besluit toch Rachid op te bellen en haar excuses aan te bieden, ze pakt haar telefoon en belt rachid hij gaat over en dan neem hij op JA hoort ze aan de andere kant, eeeh Hallo met Kautar.. He lieffie sorry dat ik je niet gebeld heb ben je nog boos op me, ik boos op jou zegt Kautar ik dacht dat jij boos was op mij.. Nee joh lieffie hoe kan ik nou boos zijn op jou..

  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    403
    19-02-2002

    Sorry voor de spelling foutjes, maar heb niet zoveel tijd om te typen vandaar (gaat gewoon heel snel)......

    Liefs,
    MOI

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    403
    19-02-2002

    Ze bleef nog een tijdje met hem aan de telefoon, en opeens zegt hij; 'schat ik ben in de buurt, kun je niet even naar buiten', Rachid het is middernacht, mijn ouders slapen ik kan nu toch niet weg, Nou ja hoort ze boos, je zegt dat je van mij houdt maar je neemt geen enkele risico om mij te zien, ik noem dat geen liefde Kautar; Maar Rachid wat wil je dan dat ik doe, Kautar is erg geschrokken en ze weet niet wat ze moet zeggen; 'je kan toch uit het raam klimmen, er zijn zat meisjes die dat doen, ik ben dan binnen 10 min bij je, zie je achter het schuurtje waga lieffie'; Maar hoe moet ik dan weer naar binnen Rachid; 'je klimt gewoon weer naar binnen.... hoe hij het zei leek het wel erg makkelijk, O'god help wat moet ik nu doen, ik kan toch geen nee zeggen, wilie willie....
    Eeeeh.. Rachid is goed maar wat gaan we dan doen??
    O dat zien we zo wel Lieffie, antwoorde hij..

    Kautar pakte snel een rok en deed er een truitje boven, het paste niet bij elkaar maar dat was wel het laatste waar ze aan kon denken, zachtjes deed ze de deur van haar kamer op slot zodat er niemand naar binnen kon, en klom ze uit het raam, haar kamer lag op begane grond en het was de enige kamer aan die kant, haar ouders en haar broertjes sliepen aan de andere kant dus het was eigenlijk niet zo moeilijk..
    ze liep naar het schuurtje, en wachte.... na een half uurtje kwam die eindelijk aanscheuren met zijn auto, Willie als haar ouder dat maar niet gehoord hadden...
    Zo had je niet wat beters kunnen aandoen? dat was het eerste wat hij zei, eeeeh sorry Rachid maar je zou hier binnen 10 min. zijn dus ik dacht dat ik geen tijd had en.. Nee laat maar zegt hij opeens, je kan er nu toch niks meer aan doen..

    de volgende morgen toen ze alweer thuis was, had ze absoluut geen spijt van wat ze gedaan had, gisteren was gewoon helemaal perfect , in het begin deed die wel erg gemeen maar dat vond ze niet erg.
    haar ouders hadden niks in de gaten gehad....
    ook had ze naar haar nicht geluisterd en toen hij haar gister begon te strelen liet ze hem gewoon zijn gang, ze kon er nog niet van genieten, maar dat zou wel komen dacht ze...

    de maand die volgde kwam ze vaak laat thuis, maar ze maakte haar ouders wijs dat ze moets overwerken, ook ging ze vaak 's avonds door het raam weg, naar haar lieve Rachid.....

    Zo vandaag zou ze hem weer zien, ze had zichzelf al helemaal opgemaakt, en dit keer was het niet alleen mascara ze had alles op...
    zelf vond ze dat ze er als een **** uit zeg maar dat maakte niet uit Rachid vind dat mooi en ze doet natuurlijk alles voor hem...

    die avond gingen ze uit, toen ze vond dat het tijd was op weg te gaan zei ze tegen Rachid, ik moet weg anders ben ik te laat.. straks weten ze dat ik niet thuis ben...; 'Ja lieffie ik moet nog wat tegen mijn vriend zeggen ik zie je zo'.....
    het was inmiddels al 5 uur in de morgen, meestal was ze nu al thuis, maar Rachid was nog niet terug.. Wat kijk je boos hoort ze opeens een stem achter haar zeggen het is een marokaanse jongen; ken ik jou roept Kautar verbaasd, en zo hard mogelijk om boven de muziek te komen, noem me maar Mootje, ze kletsen over van alles en nog wat
    en ja hoor daar komt Rachid eindelijk aan, 6 uur... hij kijkt haar boos aan ze heeft toch niks gedaan?? ze zwaait snel naar mooitje en gaat hem achterna, waarom duurde het zolang vraagt ze hem,; wie is die jongen zegt Rachid kwaad, niemand Rachid maar... O dus je dacht Rachid is er niet ik neem gelijk een andere jongen, ik dacht dat jij anders was Kautar, maar Rachid het betekende niks.. we praten gewoon
    Tring Tring.. O heb je hem zeker gelijk je nummer gegeven of niet hij keek haar boos aan, boos en verdrietig..
    onbekend nummer, met haar gedachten nog bij Rachid neemt ze haar telefoon op; Ja Hallo.......
    Aaal *****, waar ben je Wallah hta an Koetlek, je bent met een jongen Zahma slim, O'*** het is haar moeder wat moet ze zeggen??
    Je vader is je al zoeken als hij je vind leef je niet meer Tfoee, je bent niet mijn dochter... TUUT TUUT TUUT,
    Kautar barst in tranen uit, Rachid wat moet ik doen, hij had meegeluisterd en wist waar het over ging..
    Ooooooooooooo wat heb ik gedaan schreeuwt ze hard, tranen lopen over haar wangen ze kan niet stoppen, haar ouders vermoorde haar..
    RAchid wat moet ik doen

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    11
    15-05-2002

    ik wil het graag verder lezen waar blijft het vervolg.
    Echt waar een mooi verhaal

    groetjes hanan

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    28
    24-02-2002

    hallo o wat is het spannend kan je alsjeblieft verder gaan met schrijven oke alvast bedankt groetjes

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    15-03-2002

    sooooooooo man wat erggg vertel verder.......