1. #1
    Drs.

    Reacties
    38
    19-10-2005

    Helpt Diana 35 tegen acne?

    Werkt die pil tegen acne? Na hoelang zie je resultaat? En hoelag moet je t slikken? Komt t terug nadat je gestopt bent?
    Less is more

  2. #2
    JUST ME !!

    Reacties
    107
    05-07-2004

    Ik heb ook de diana35 pil gebruikt,en bij hielp het wel tegen puistjes.ik ben er nu mee gestopt,en heb nu allemaal kleine bultjes op me voorhoofd.(kleine pustjes denk ik).
    Dus ja het helpt wel.....

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    156
    25-04-2006

    ik heb het 1 jaar gebruikt maar het heeft me helemaal niks geholpen ik werd er alleen dikker van toen ben ik er mee gestopt

  4. #4
    Drs.

    Reacties
    38
    19-10-2005

    Citaat Geplaatst door MissM Bekijk reactie
    Ik heb ook de diana35 pil gebruikt,en bij hielp het wel tegen puistjes.ik ben er nu mee gestopt,en heb nu allemaal kleine bultjes op me voorhoofd.(kleine pustjes denk ik).
    Dus ja het helpt wel.....
    En hoelang heb je t gebruikt?

    Had je last van bijverschijnselen? (aankomen, hoofdpijn etc)
    Less is more

  5. #5
    JUST ME !!

    Reacties
    107
    05-07-2004

    Citaat Geplaatst door Stylissima Bekijk reactie
    En hoelang heb je t gebruikt?

    Had je last van bijverschijnselen? (aankomen, hoofdpijn etc)







    Ik heb 'm ongerveer 3 jaar gebruikt..en had geen last van bijwerkingen...wel had ik erg veel kramp als ik het moest worden..maar weet niet of dat door de pil kwam...maar het verschild per persoon...heb heb heel veel mensen gehoord die vertelde dat ze ervan ingen uit zetten.....

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    6.521
    12-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb hem ook een jaar gebruikt..Ben er pas een maand mee gestopt. Het helpt wel tegen acne, maar je komt er wel van bij! Nu ik hem niet meer gebruik, zie ik wel dat ik wat pukkeltjes op mijn gezicht heb. Met de pil had ik dat niet!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.984
    08-10-2001

    Diane is zeker goed tegen acne.
    maar deze pil is niet geschikt tegen zwangerschap.
    ikken veel mensen die hem gebruikt hebben zodat ze niet zwanger werden en toch werden.
    pil is niet veilig.

    dames die hem willen gebruiken tegen zwangerschap raad ik het af om dat te doen.
    Het goede dat jou treft komt van Allah en het slechte dat jou treft dat komt van jezelf!
    KeNzA

    Allah doet de mensen in het geheel geen onrecht aan, maar de mensen doen zichzelf onrecht aan. (10:44)

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    6.521
    12-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Kenza Bekijk reactie
    Diane is zeker goed tegen acne.
    maar deze pil is niet geschikt tegen zwangerschap.
    ikken veel mensen die hem gebruikt hebben zodat ze niet zwanger werden en toch werden.
    pil is niet veilig.

    dames die hem willen gebruiken tegen zwangerschap raad ik het af om dat te doen.
    Ik heb hem genomen voor puistjes, maar ook omdat ik ging trouwen. Ik ben nu bijna een jaar getrouwd en in die jaar is de pil gewoon veilig geweest

  9. #9
    loumima

    Reacties
    16
    11-09-2006

    En het is beter om eerst naar je huisart te gaan en dat hij je naar een dermataloog verwijst. ik heb dat ook gedaan en hij had me roaccutane voorgeschreven. Nou na 2 maanden waren bijna al mijn puisten en littekens weg. Het is wel voor ernstige acne maar het helpt zeker. Het is een iets mindere hormoon dan de diane pil. Dus als ik jou was zou ik daarvoor informeren.

    .

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    604
    21-09-2005

    maar valt je haar er niet van uit dan?
    Ik geloof in Allah net zoals een blinde gelooft in de zon niet omdat hij de zon ziet maar omdat hij die voelt!!

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    6.521
    12-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door INIMINI Bekijk reactie
    maar valt je haar er niet van uit dan?
    Nu je het zegt..Sinds ik de dianapil gebruik, heb ik echt haaruitval! Ik daccht al hoe komt dat. Gelukkig heb ik dikhaar dus je ziet er niks van. Het lastige is dat achterblijft in mijn huis. Ik moet echt vaak stofzuigen, want kan er niet tegen!