1. #1
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium

    O G E N van de Voyeur

    Salaam mensen..

    Ogen...inderdaad ogen..wat word er allemaal niet over verteld en geschreven..omdat ze zo belangrijk zijn..en meer dan dat..



    Een vraag aan iedereen..

    Gebruik je je ogen om alleen te zien waar je loopt en te lezen..of meer..

    Sommige mensen gebruiken ze om de anderen te bespieden of anders gezegd voor voyeurisme (neiging tot het bespieden van vrijende paren of zich ontkledende vrouwen)

    Voyeurisme is ook dagelijks op straat aanwezig, zonder dat we het in de gaten hebben..ben je al misschien de hele tijd in het visier van een voyeur..deze gebruikt zijn ogen om je lichaam en houding te observeren..deze observatie helpt de voyeur om te fantaseren en zo het gevoel van bevrediging op te roepen..

    Balcons van appartementen aan de zee zijn een geliefkoosd plaats voor een voyeur..hij/zij huurt speciaal een kamer of zelfs een appartement met zicht op zee..en installeert dan zijn collega en vriend de sterrenkijker (zwaar vergrotende telescoop) op statief en kiest geduldig het slachtoffer van zijn ogen.




    Pas op..je hebt zowel mannelijke als vrouwelijke voyeurs

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Ik had ook een paar jaren geleden, eens last van een paar voyeurs..maar dan wel in marokko..ik kwam net van de zee samen met mijn nicht , we gingen ons direct wassen..en wij douchten ons dan op het dak..je kent de daken van marokko he..gewoon een open ruimte en wij douchen en lachen..maar mijn nicht die voelde dat we begluurd werden..en toen we opkeken stonden er een stuk of 4 mannen, buren dus naar ons te begluren..haha vreselijk
    You can bomb the world to pieces, But you can't bomb it into peace

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    439
    19-01-2002

    Heb er nooit last van gehad maar ik doe het zelf ook niet
    Voel me wel niet op mijn gemak als ik merk dat iemand me hele
    tijd zit aan te kijken of te bespieden.

    Bijvoorbeeld, als ik naar die ogen kijk van Nadia25 heb ik het
    idee dat ik versierd wordt, telkens die knipoog...

    Thuis met mijn zoontje en man

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Origineel gepost door *Star*
    Heb er nooit last van gehad maar ik doe het zelf ook niet
    Voel me wel niet op mijn gemak als ik merk dat iemand me hele
    tijd zit aan te kijken of te bespieden.

    Bijvoorbeeld, als ik naar die ogen kijk van Nadia25 heb ik het
    idee dat ik versierd wordt, telkens die knipoog...

    hahahaaa die Star toch...
    You can bomb the world to pieces, But you can't bomb it into peace

  5. #5
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Denken jullie dat Marokkaanse mannen veel met hun ogen kijken..ja, soms hun ogen bijna letterlijk uit kijken naar de vrouwen..en zeker naar de Marokkaanse vrouwen..

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Origineel gepost door Mohammed Justice
    Denken jullie dat Marokkaanse mannen veel met hun ogen kijken..ja, soms hun ogen bijna letterlijk uit kijken naar de vrouwen..en zeker naar de Marokkaanse vrouwen..
    Jaaaaaa zeker..Pffffff..Ze kleden ons gewoon uit met hun ogen....maar niet alleen de Marokkaanse mannen hoor...
    You can bomb the world to pieces, But you can't bomb it into peace

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    439
    19-01-2002

    Origineel gepost door Mohammed Justice
    Denken jullie dat Marokkaanse mannen veel met hun ogen kijken..ja, soms hun ogen bijna letterlijk uit kijken naar de vrouwen..en zeker naar de Marokkaanse vrouwen..
    ja hééééééééél zeker weten doen ze het !!! ik merk het steeds en vind
    het wel irritant maar laatst zat ik te wachten op iemand en ik kon vanop
    afstand toeschouwer spelen. Ik kon zien hoe enkele Marokkaanse jongens wat meisjes bekeken die langs liepen en ik kon me er echt aan ergeren hoe ze deden...boys just wanna have fun


    Haha Nadia, die oogjes van jou...

    Thuis met mijn zoontje en man

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    974
    07-02-2002

    ewa ja sommige vrouwen zijn zo mooi..dan moet je wel effe kijken als man zijnde ..instinctief verlies je effe de controle over je ogen haha , it happens naturaly ...

    maar om iemand nou visueel uit kleden ..nee daar heb ik me nooit aan gewaagd
    ALLAHOEMA ANTAA SALAAM WAMIEN KA SALAAM TABARAK TA JAZAAL JALALIE WA AL IKRAAM
    ALLAHOEMA IENNA 3ALA DHIKRIEKA WA SHOEKRIEKA WA 7OESNI 3IEBADATIEK

  9. #9
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Nadia25


    Jaaaaaa zeker..Pffffff..Ze kleden ons gewoon uit met hun ogen....maar niet alleen de Marokkaanse mannen hoor...

    Ja..het valt écht op..sorry, ik kijk ook, ik ben ook maar een mens..maar niet zoals sommigen doen..die zelfs een stukje meelopen achter de vrouw of meisje..dat vind ik overdreven en een beetje ziekelijk gedrag..


    Over die achtervolgers..ik denk dat veel vrouwen dat meemaken..hier of in Marokko..heb het zelf met mijn ogen gezien.

    Of een meisje of vrouw opwachten tot ze buitenkomt..om haar dan te achtervolgen en te bespieden..in sommige wijken..is het dagelijkse kost..ik overdrijf niet..

  10. #10
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    wilieee daar kan ik me soms aan ergeren

    ik had het eens in marokko...ik werd gevolgd van de souk in midar door een stuk of 4 man...en die konden het niet hebben dat ik hen niet in de ogen bekeek...en die liepen dus echt rond mij...ja ikke maar snel uit de voeten maken...En ja ze waren weg....ze namen een binneweg om me voor te zijn...dus daar stonden die voor me...ik snel langs de kant doorgegaan en der kneep zo één in mijn achterwerk...man wat moest ik effe roepen.....maar die heeft wat terug gekregen...ja je weet dat midar vol stenen ligt..ikke snel een stuk of 3-4 stenene genomene en zitten gooien

    haha

    bye

    xxx
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  11. #11
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door zin 'n midar
    wilieee daar kan ik me soms aan ergeren

    ik had het eens in marokko...ik werd gevolgd van de souk in midar door een stuk of 4 man...en die konden het niet hebben dat ik hen niet in de ogen bekeek...en die liepen dus echt rond mij...ja ikke maar snel uit de voeten maken...En ja ze waren weg....ze namen een binneweg om me voor te zijn...dus daar stonden die voor me...ik snel langs de kant doorgegaan en der kneep zo één in mijn achterwerk...man wat moest ik effe roepen.....maar die heeft wat terug gekregen...ja je weet dat midar vol stenen ligt..ikke snel een stuk of 3-4 stenene genomene en zitten gooien

    haha

    bye

    xxx

    Ja, soms is het voor een meisje heel angstig om langs een straat door te wandelen, zelfs op klaarlichte dag..sommige voyeurs deinzen er niet voor terug om het meisje te volgen..

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    508
    11-05-2002

    Origineel gepost door zin 'n midar
    wilieee daar kan ik me soms aan ergeren

    ik had het eens in marokko...ik werd gevolgd van de souk in midar door een stuk of 4 man...en die konden het niet hebben dat ik hen niet in de ogen bekeek...en die liepen dus echt rond mij...ja ikke maar snel uit de voeten maken...En ja ze waren weg....ze namen een binneweg om me voor te zijn...dus daar stonden die voor me...ik snel langs de kant doorgegaan en der kneep zo één in mijn achterwerk...man wat moest ik effe roepen.....maar die heeft wat terug gekregen...ja je weet dat midar vol stenen ligt..ikke snel een stuk of 3-4 stenene genomene en zitten gooien

    haha

    bye

    xxx

    hahahha
    wallah ik heb hetzelfde mee gemaakt in alhoceima!
    Maar bij mij heeft hij een lekker fles cola op zijn kop gekregen!!!!
    IN brussel ool trouwens even erg als in marokko!
    DUs nu vermijd ik om alleen naar buiten te gaan
    Je ne veux pas de cadeaux, ni de fleurs juste le don de ton coeur !!!!

  13. #13
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Vinden jullie ook dat de vrouw het meest bekeken wordt dan de man op straat..

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    439
    19-01-2002

    Origineel gepost door Mohammed Justice
    Vinden jullie ook dat de vrouw het meest bekeken wordt dan de man op straat..
    Mannen worden ook wel bekeken maar een vrouw doet dat zo subtiel dat
    een man er niet veel van merkt

    Thuis met mijn zoontje en man

  15. #15
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door *Star*


    Mannen worden ook wel bekeken maar een vrouw doet dat zo subtiel dat
    een man er niet veel van merkt


    Star..ik neem aan dat ze haar ogen dan gebruikt..of niet..

    Subtiel..tell me