1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    zion-buch speech!!!

    Citaat Geplaatst door Rizkki
    '
    Volkskrant

    Als het Palestijnse volk nieuwe leiders heeft, nieuwe instituties en nieuwe veiligheidsbetrekkingen met zijn buren, dan zullen de VS de oprichting steunen van een Palestijnse staat', zei Bush. De grenzen en 'bepaalde aspecten van de soevereiniteit' zullen tijdelijk zijn, totdat hierover met Israël overeenstemming is bereikt 'als onderdeel van een definitieve regeling voor het Midden-Oosten'.


    Dit is Onacceptabele oproep van zion-buch, om Arafat af te zetten, Wie denkt dat zionamerica is!!!Arafat is op democratisch manier gekozen !!!
    Het is heel duidelijk dat zion-america en zionisrael willen alleen zogenaamde vrede alleen met leiders die ze zelf aanwezen en niet gekozen worden door Palestijns volk..
    En de vraag is wat is Democratisch????
    .

  2. #2
    Sundus

    Reacties
    25
    23-06-2002

    we weten denk ik allemaal wat bush bedoelt met een nieuwe palestijnse leider:een die achter het doek zelf door amerika is geinstalleerd.wat democratie!iemand net als die arme moebarak van egypte die doet wat hem opgedragen wordt.als die arabieren hun ziel niet aan amerika hadden verkocht was palestina allang een onafhankelijke staat geweest.het

  3. #3
    Sundus

    Reacties
    25
    23-06-2002

    corrie ff n vragie:wat heb je met 1967?
    moet je dat bij iedere reactie herhalen of probeer je jezelf te overtuigen van iets?en roeien met de riemen die je hebt?nee dat gaat er bij mij en vele anderen niet in!rizki heeft gelijk,zolang die nazi's niet weggaan uit t hele gebied is er geen sprake van vrede.wat ik niet begrijp is dit:de joden hebben zelf genoeg meegemaakt in de wo2,het lijkt net of zij de geschiedenis proberen te herstellen ten koste van de mensheid.want wat er in palestina gebeurd is niet een arabisch/islamitisch kwestie maar een humanitaire!jammer dat de arabische wereld zich genoodzaakt voelt om zich tegen broeders te keren.

  4. #4
    Sundus

    Reacties
    25
    23-06-2002

    corrie,denk jij dat amerika iemand duidelijk naar voren schuift?natuurlijk niet!(bijna) de hele arabische is een pionnetje van meneer bush. waarom komt de arabische wereld niet op voor zijn broeders op?dat is wat mij tmeest pijn doet,misschien dat dat(roeien met....) er bij niet in wil gaan.de arabische leiders zijn een grote grap samen.het bewijs is geleverd(voor zowel dat nodig was)op de conferentie van beirut,een paar weken geleden.er is een arabische gezegde die luidt:''ittafaqa al3arab an la yattafiqu!''