1. #16
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Willen jullie nog meer???
    Geen inspiratie!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    118
    28-05-2002

    JJJJAAAAAAA, moeten we smeken of zo????? Okee bij deze: ALSJEBLIEFT, allahjehdiek ga door laat ons niet in spanning jallah zid schrijf!!!!
    OU ALLAH OU AHLEM.....

  3. #18
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium
    De dagen gingen voorbij. Ik ging als verpleegster werken. Ik wou de mensen om mij heen helpen. Ik heb nog geprobeerd mijn zoon te krijgen, maar Mezid wou geen contact. Eigenlijk kon ik het hem niet kwalijk nemen, maar dat deed ik wel. Mijn grote liefde is weg, mijn eigen kind is afgepakt.
    Het is de wil van Allah
    Leyla….de directeur wilt je spreken. Hij verwacht je nu. Ik liep naar de kamer van de directeur.
    Leyla kom binnen zei de man vriendelijk. Er is iemand hier die je wilt spreken. Ik zag de vader van Mahmoud en ik vloog in zijn armen….en ik begon te huilen. Stil maar, mijn kind….A Ba Sidi ik ben alles kwijt…
    Ik laat jullie alleen zei de directeur.
    Luister Leyla zei Mahmoud’s vader. Siham moet 1 van deze dagen bevallen. Ze heeft een verpleegster thuis nodig. Toen ik hoorde dat je hier werkte ben ik meteen gekomen. Zou jij voor haar willen zorgen, zoals je weet ben ik een oude man en ik kan het ook niet meer aan.
    Is goed a Ba Sidi, graag zelfs….

    Ewa kom maar mee…Het hek van het huis ging open….ik zag een prachtige huis….we liepen naar binnen….kom a benti….je bent welkom.
    Ik kwam binnen, ik kreeg een onbeschrijfelijk gevoel. Dit is het huis waar Mahmoud in leefde….ik rook zijn geur nog steeds….ik liep naar zijn bureau…ik kuste zijn foto’s….zijn pennen….ik ging op zijn stoel zitten….Ik rook aan zijn kleren en ik begon te huilen….
    Ezi a benti…baraka…..ik weet dat het moeilijk is….kom ik zal je aan Siham voorstellen.
    Ik liep met Sidi naar boven.

    Siham a benti….dit is Leyla…ze komt je helpen….Leyla dit is Siham Abdesalam…..Ik gaf haar mijn hand. Kom naast mij zitten. Aan haar gezicht kon ik zien dat het heel slecht met haar ging. Ze is zo zwak.
    Ze vertelde mij haar situatie en ik begon haar te onderzoeken.
    De dagen vlogen voorbij….ik voelde me prettig in het huis….Het huis van Mahmoud…..
    Siham werd steeds zwakker….ze was ernstig ziek. Op een dag hoorde ik haar schreeuwen….Leyla…ze moest bevallen. Ik belde de ambulance…
    In het ziekenhuis zaten Sidi en ik te wachten…..opeens hoorde gehuil van een baby…..De dokter kwam naar ons toe. Het is een meisje zei hij….en Siham vroeg Sidi….Allah ie rhama zei de dokter….
    Siham was overleden! Dit kon niet waar zijn, zoveel slechte nieuws in zo een korte periode….
    Ik heb Sidi gevraagd of ik voor mocht zorgen, ik hield zo veel van je….je was Mahmoud’s dochter. Ik hield ook van Siham…de tijd die ik met haar doorbracht was waardevol voor mij.
    Sidi vond het goed…..en nu weet je de waarheid mijn dochter…..Ik ben de moeder die voor je zorgde, maar de moeder die je heeft gebaard is iemand anders. Ik hoop dat je mij vergeeft…ik heb je al die jaren niks verteld. Ik wou je beschermen a benti….Manal zei niets….a benti vergeef je mij….Ja mama, Tuurlijk vergeef ik jou….jij bent mijn moeder….Ik hou van je….Je hebt alles opgegeven voor mij….
    Maar Samir….A benti…..Mazid Abdelrani was mijn man….Enne Samir…Samir….is….mijn ZOON!
    Geen inspiratie!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    118
    28-05-2002

    OOOOHHHHH ga door!!! Oh wat erg!!!! Maar als zij MAnal geen borstvoeding heeft gegeven mag hij toch wel met haar trouwen. En Ze kan haar geen borstvoeding gegeven hebben toch want haar zoon was al ouder en ze had dus geen melk meer TOCH????? Alles komt alsnog goed TOCH???
    OU ALLAH OU AHLEM.....

  5. #20
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Ze heeft manal geen borstvoeding gegeven.....haha...
    Geen inspiratie!

  6. #21
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Mama luister….ik hou van Samir….ik weet het niet a benti….Mezid was zo koel geworden. Als hij hoort wie je bent, dan kan hij weigeren.
    Er werd geklopt op de deur. De werkster kwam binnen….Lella Manal….er zit iemand op je te wachten in de huiskamer….wie is het?? Ene Samir Abdelrani….Leyla schrok en kreeg tranen in haar ogen. Zeg maar tegen hem dat ik zo naar beneden kom zei Manal.
    Mama….je zoon is hier…je kunt hem ontmoeten….wie ik…nee ik kan het niet…..ik kan hem niet zien…ik durf het niet…Kom op mama….het is de wil van Allah……
    Ga maar alvast naar beneden a benti….laat hem niet wachten…ik kom er zo aan….

    Leyla borstelde haar haren….en droogde haar tranen…..
    Ik liep naar beneden en ik zag hem zitten….dat is mijn zoon…wat is hij knap….

    Samir mag ik voorstellen aan mijn moeder. Samir dit is mijn moeder….Ik omhelsde Samir en hij begreep er niks van. Ik zat te huilen…wat is er mevrouw?
    Niks a weldie…....Ik ben vandaag gekomen om je door te geven dat mijn vader tegen dit huwelijk is. Hij hoorde je naam en hij wou het niet. Ik begrijp het niet…kom mee Samir zei Manal….ik weet wel waarom..…ik ga je een verhaal vertellen…..
    Ze liepen weg….

    Ik moet naar Mezid….ik moet hem smeken…..die twee moeten met elkaar trouwen. Hij heeft niet het recht om ze uit elkaar te halen….

    Leyla belde aan en de werkster deed de deur open. Ik kom voor Mezid. Wie bent u vroeg het meisje nieuwsgierig. Zeg maar Leyla.
    Een paar minuten later kwam Mezid de kamer binnen. Hij zag er nog precies hetzelfde uit…het enige verschil waren een paar grijze haren.
    Hij gaf Leyla een hand….ga zitten zei hij rustig. Mezid je weet waarom ik hier ben. Ja, ik weet het…
    Laat ze trouwen Mezid. Ik ben de gene die een fout heeft gemaakt. En geloof me….ik heb ervoor moeten boeten. De kinderen staan hierbuiten.
    Zij is de dochter van de man die je van mij heeft afgepakt. Nee, Mezid hij heeft mij niet afgepakt. Hij was stervende. Hij wist het niet. Ja, ik kon hem voordat ik met jou trouwde. Ik hoop dat je me ooit kunt vergeven voor het feit dat ik getrouwd met jou was en dat mijn hart ergens anders was. Smeh li bezef….Leyla begon te huilen….laat ze met elkaar trouwen Mezid….ik smeek het je….

    Mezid liep naar Leyla en droogde haar tranen….Is goed Leyla….ze mogen met elkaar trouwen…..Dank je Mezid, ik heb altijd geweten dat je een grote hart hebt.
    Wacht ik bel Samir op zijn mobiel. Leyla hij is met Manal en ze zijn er over 5 minuten.

    Samir kwam de huiskamer binnen rennen…..Mamaaaa….mama…..ik weet niet wat ik moet zeggen….ik heb zo vaak over je gedroomd…..Leyla en Samir omhelsde elkaar….Het spijt me mijn zoon voor alles….ik vergeef het je mama….ik ben blij dat ik mijn moeder heb gevonden.
    Samir….neem je bruidje mee…ik wil met je moeder praten…..
    Samir gaf zijn moeder een kus….en liep samen met Manal weg.

    Luister Leyla….wat vind je ervan….de kinderen gaan trouwen….en wij blijven alleen achter. Zullen we het nogmaals proberen….
    Ik zou wel willen Mazid, maar ik kan het niet. Ik kan niet weer hetzelfde fout maken. Ik hou nog steeds van Mahmoud….ik kan niet met een andere man leven….
    Het spijt me…..Me3lish zei Mazid vriendelijk…..Dan zie ik je insha allah op de bruiloft van onze kinderen.
    En Leyla wacht even….ik heb nog iets voor je….Een paar minuten later kwam Mazid met de boek van Mahmoud….ik heb dit nooit kunnen weggooien…..ik weet niet waarom ik het hield….maar het is van jou….
    Oh dank je Mazid….ik zal dit nooit vergeten. Leyla gaf Mazid een kus op zijn wang….en liep naar haar huis….
    Ze stond op de balkon met iets waardevols in haar handen….een boek waarin een belangrijke zin in staat…..Herdenk mij bij zonsondergang…..Liefs M.
    Leyla glimlachte en keek naar de zonsondergang……..
    Geen inspiratie!

  7. #22
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Ik hoop dat jullie het leuk vonden....
    Geen inspiratie!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Mijn complimenten Lila....Zeer mooi verhaal
    You can bomb the world to pieces, But you can't bomb it into peace

  9. #24
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Thanks moppie.....ik heb je gemist.....
    Geen inspiratie!

  10. #25
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium
    En......wat vonden jullie ervan?
    Geen inspiratie!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    118
    28-05-2002

    MMMMOOOOOIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!
    OU ALLAH OU AHLEM.....

  12. #27
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Nog een verhaal......?? Ik ben er in iedergeval mee bezig!
    Geen inspiratie!

  13. #28
    obsesion

    Reacties
    842
    05-07-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Komt eraan!!! Ik heb genoeg verhalen....haha
    Geen inspiratie!

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    249
    21-07-2002

    dit is geen zelf verzonnen verhaal!!!!! dit was een film op de egyptische zender van de sateliet! maar je hebt het prachtig na kunnen vertellen. mijn complimenten!
    hallo allemaal have a nice day!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    23
    14-06-2002

    Zeer mooi verhaal !!!
    beslamaaaaaaaaaaaa