1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    786
    24-09-2005

    Mensen gezocht die bij de belastingen werken?

    Werk je bij de belastingen..
    dan heb ik jou ff nodig...

    groetjesss

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    270
    27-02-2006

    wat wil je weten

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    786
    24-09-2005

    kenteken nagaan..kan dat via de belastingen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    270
    27-02-2006

    ja tuurlijk

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.071
    09-07-2002

    Egyptenaar kun je een kenteken voor me natrekken?? Ik had de politie nl al gebeld, maar bij hen kwam ik niet verder.

    Het betreft een auto die sinds begin Ramadan bij de moskee staat. Tijdens tarawih gebed zitten er continue 2 mannelijke tatta's in. Ik heb de politie gebeld en gevraagd of het politie is. Ze zouden het uitzoeken, maar na bijna 2 weken, hebben ze zehma nog geen nieuws voor me.

    Kun je helpen?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    270
    27-02-2006

    Citaat Geplaatst door Hasna_real Bekijk reactie
    Egyptenaar kun je een kenteken voor me natrekken?? Ik had de politie nl al gebeld, maar bij hen kwam ik niet verder.

    Het betreft een auto die sinds begin Ramadan bij de moskee staat. Tijdens tarawih gebed zitten er continue 2 mannelijke tatta's in. Ik heb de politie gebeld en gevraagd of het politie is. Ze zouden het uitzoeken, maar na bijna 2 weken, hebben ze zehma nog geen nieuws voor me.

    Kun je helpen?
    Ik werk niet bij de belastingdienst, ik reageerde op haar omdat ik dacht dat ze iets wilde weten over belastingzaken maar dat is niet het geval. Kan je niet echt helpen, misschien dat je t kan proberen bij t RDW

  7. #7
    god is liefde.

    Reacties
    139
    06-10-2006

    wet op privacy, daarom helpt de politie je niet verder en als hier iemand werkt bij de belasting dan mag hij/zij jou niet helpen....

    de wet op privacy is er niet voor niets...

  8. #8
    god is liefde.

    Reacties
    139
    06-10-2006

    vraag ze gewoon wat ze daar in de auto doen maar waneer ze niets anders doen dan kijken kun jij hier niets tegen doen, ze overtreden de wet namelijk niet.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.071
    09-07-2002

    Citaat Geplaatst door farghia Bekijk reactie
    vraag ze gewoon wat ze daar in de auto doen maar waneer ze niets anders doen dan kijken kun jij hier niets tegen doen, ze overtreden de wet namelijk niet.
    Volgens de politie mochten we dat niet doen, want dat wekt agressie op Wij dachten zelf dat het de politie was en dat heb ik ook tegen de agente gezegd, maar volgens haar heeft de politie niets te zoeken daar en als het uberhaupt politie zou zijn dan doen ze hun werk verkeerd volgens haar, want ze mogen namelijk niet opvallen en dat doen deze wel.

  10. #10
    moslima

    Reacties
    61
    05-04-2006

    wie werkt hier wel bij de belasting ik zit namelijk ook met een vraagje

  11. #11
    .

    Reacties
    613
    28-10-2004

    Ja ik werk bij de belasting. Maar ik mag geen gegevens naar buiten voeren, ik heb namelijk getekend daarvoor en anderen die bij de belasting werken mogen dat ook niet.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.071
    09-07-2002

    Citaat Geplaatst door Oem Harith Bekijk reactie
    Ja ik werk bij de belasting. Maar ik mag geen gegevens naar buiten voeren, ik heb namelijk getekend daarvoor en anderen die bij de belasting werken mogen dat ook niet.

    Jammer! He maar je bent anoniem hier hoor, dus kom maar op met je gegevens