1. #31
    hey

    Reacties
    24
    08-04-2002

    salaam :

    wollah ik kan maar een ding zeggen
    tfoe tfoe tfoe die gasten ik haat ze, wollah ik zou ze voor geen cent geloven .Ze mogen afkomen met de mooiste woorden en het schoonste gezicht en de blauwste ogen het blijven klootzakken.
    Zij gaan er altijd zo gemakkelijk van af .Het meisje goed gebruiken en als ze hun goesting krijgen,gaan ze zogezegd met een maagd trouwen.Tfoe a@lihoem.En wij meisjes blijven dan achter in ons verdriet en de woorden van de mensen die ons heel ons leven zullen volgen.En het ergste van al daat er nu ook al kinderen bij betrokken worden.
    Maar ja wat kan je zeggen op het laatste is er nog altijd iemand die machtiger is dan alles en dat is Allah.Echt waar het leven draait rond ,en er zal zeker een dag komen dat ze allemaal geboet worden.
    Maar wij meisjes moeten ook een sterk karakter hebben en nooit rapiemand vertrouwne.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    9
    26-02-2002

    salam

    ik heb je verhaal gelezen,echt mooi,maar ik vind het heel erg en zou daarom willen dat je het verder afmaakt.
    liefs en thellay
    Is er wel echte liefde aanwezig op de wereld?

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    ewa thnx allemaal ik zal het zo snel mogelijk af maken hehehe

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    moet ik nu gaan ofnie
    wat heb ik nog te verliezen?????
    VERVOLG
    Ik besloot om toch maar niet tegaan
    Ik belde hem op en zei dat ik niet kon komen
    Waarop hij als antwoord gaf: A vieze stomme snol je hebt niks te willen je komt nu!!!!!!
    Ik schrok me rot van z'n stem en ik zei: Tssss wat denk je wel nie je kan me niet meer commenderen je hebt al genoeg gedaan en ik wil je tering kom nooit meer zien
    Hij begon te lachen en opeens hoorde ik me vriendin zeggen: Selma aub kom kom ik ben bang!
    Ik schrok me rot en zij stotterend: TARIK stomme klootzak wat heb je met me vriendin gedaan wat doet ze daar
    Waarop hij antwoorden:HAHAHA stomme snol je vriendin zit hier in me huis en opgesloten als jij nu niet komt dan ga ik je vriendinnetje zo hard verkrachten dat haar ogen uit haar schedel vliegen en haar darmen in haar kil terecht komen dus begin te komen!!! toet toet en hij ging op
    Ik begon te trillen me telefoon viel uit me handen ik ging op bed liggen en begon te huilen!!

    Waarom betrekt ie verdomme iedereen erbij eerst maakt ie mijn leven kapot hij vermoordje me babytje en nu wilt ie me vriendin's leven ook stuk maken ,NEEE dat kan ik niet toeloten ik trok snel me schoenen aan en me jas en rende de deur uit
    Ik pakte snel de trein naar zaandam en ik kwam eindelijk daar aan ik pakte nu de bus naar z'n huis
    tOEN IK aankwam bleef ik eerst ff voor z'n huis staan ik begon te trillen!

    ......
    word vervolgt

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    32
    30-01-2002

    wel afmaken he het is echt en goed verhaal

  6. #36
    loubia

    Reacties
    211
    04-04-2002

    zo een teringhond zou gecastreerd moeten worden
    tfoeeeeeeee
    maar ik vind dat als een meisje niet ontmaagd wil worden
    dan moet ze niet verder gaan dan zoenen serieus
    omdat je mannen heb die echt niet kunnen stoppen als ze opgewonden zijn.
    maar wat ik me nou afvraag
    wat is er nou wel waar en wat is nou verzonnen

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    VERVOLG
    tOEN IK aankwam bleef ik eerst ff voor z'n huis staan ik begon te trillen!

    Ik aarzelde fftjes,maar ik moest wel gaan wie weet wat ie met me vriendin zou gaan doen!!!
    Ik haalde diep adem en begon te lopen ik liep de trap op en zag de deur voor me staan,
    Ik belde vervolgen aan,niemand deed open
    Ik belde 2e keer aan naar een seconde stilte ging de deur open
    Ik voelde me hart in me keel!!! ik werd slap in me benen ik voelde me maag helemaal gek worden door de spanning

    Voor me stond nu een jonge knappe man hij droeg een witte armani blouse die die in z'n Armani broek had gestopt en hij had kort opgeschoren haren en hele fijne grijze ogen oh en opvallende zwarte bottis
    Ik schrok me rot en zei: Ooh uh volgens mij heb ik bij de verkeerde aangebelt sorry en ik draaide me om om vervolgens weg te lopen
    Hij pakte me bij me hand en zei:NEE NEE als jij Selma bent ben je bij het goeie adres je vriendje Tarik is in de badkamer z'n face aan het scheren ik moest de deur openen" En hij gaf me een knipoog
    Ik keek met een angstige blik naar hem en zei: JA oke ik kom al
    en ik liep naar binnen ik ging zitten en wachte gespannen
    Opeens kwam Tarik naar binnen met een valse blik keek hij me aan en zei: Sjooo sjoo selmatje dat is lang geleden" Hij liep vervolgens mij kant op en buigte over om me een kus te geven ik draade snel me hoofd om EN ZEI" ik hoef geen kus van je daar ben ik niet voor gekomen waar is Esma
    Wie??? zei hij met een vragende blik
    Ik herhaalde me vraag"WAAR IS Esma tarik dat vraag ik je
    Oh hehehe zij,nou die is hier niet schatje!
    Wwwwwat bbedoel je Tarik wie was dat dan aan de telefoon gggeeen emsa???
    Hhahahahahahaahahaha Selma toch niet zo stotteren meissie nee dat was geen esma of fatosh of wat dan ook dat was de vriendin van me mattie die heeft jou erin geluisd meissie anders zou je niet komen .
    Toen ik dat hoorde leek het alsof me hart stilstond ik keek hem bang aan en zei:Wat wil je dan waarom moest ik komen Tarik waarom???
    Hij keek me aan en zei: Ik heb geld nodig schatje geld
    Ja dus tarik wat kan ik daar aandoen ik heb geen geld voor je en ook al had ik het je zou niks krijgen klootzak

    Hij begon te lachen en zei:Schatje dat weet ik wel maar jij gaat nu voor mij werken !!!
    Wat bedoel je met ik ga voor jou werken ???
    Hehehehe Schatje Selma toch jij gaat precies doen wat ik jou zeg want anders pak ik echt die esma of fatosh dus hou je maar taai en nu ben je mijn eigendom

    Ik keek hem angstig aan en er prikkelde een traan naaar beneden ik kreeg vochtige ogen
    Wat bedoel je in godsnaam met voor jou werken tarik??
    Hehehehehe schatje Selma toch weet je wat jij gaat doen.....

    word vervolgt

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    Hehehehehe schatje Selma toch weet je wat jij gaat doen jij Bent vanaf nu aan MIJN h**rtje en ik jou ****** Maar voor jou Menneer ****** oke?
    Ik kreeg kippevel en het leek alsof iemand een mes in me had gestoken
    Wat doet deze jonge me aan me hele leven is een hel geworden
    Ik begon te huilen en te schreeuwen en te gillen
    Tot ik opeens een plattehand op me wang voelde ik werd stil door de pijn
    Tarik keek me serieus aan"Selma huilen helpt nie meissie nu zit je in de onderwereld en je eerste klant heb je al binnen dat is me mattie Moncef
    Ik keek hem aan met een triestige blik
    Hij keek me aan en gaf me een knipoog
    Ik d8 bij mezelf waarom waarom??? waar heb ik dit aan verdiend dit wilt allah niet waarom in hemelsnaam waarom
    IKbegon weer te huilen en te schreeuwen" VIEZE K*t teringlijers hoe kunnen jullie dit jullie moslim zuster aandoen waarom willen jullie me leven zo erg verwoeste is het dan niet erg genoeg!!!
    Nu voelde ik een vuist op me wang baf ik was buiten bewust zijn alles was zwart boven me
    Naar een tydje werd ik weer wakker ik keek om meheen waar was ik???

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    Naar een tydje werd ik weer wakker ik keek om me heen waar was ik???

    Ik voelde iets brandde oja ik was het bijna vergeten het was me wang die helemaal bond en blauw was!!
    Ik probeerde op te staan en tegelijke tyd voelde ik een hand die me bij me arm pakte en terug trok
    Waar ga jij heen " hoorde ik een stem zeggen
    Ik keek naar de richting vanwaar ik het hoorde en ik zag daar moncef zitten
    Waar ben ik waar ben ik zei ik bang en paniekerig!
    Je bent bij je p**ierr thuis en ik w8 al de hele tyd tot je wakker word want ik heb betaald dus vooruit met de geit meissie
    Ik keek met vurige ogen naar hem en schreeuwde:Wat denk je wel niet dat ik dat wil ofzo laat me met rust ik wil niet ik wil niet!!!!!!
    Opeens sloeg hij me met een platte hand in me gezicht
    Gelijk was ik stil" moncef waar heb ik die klap aan te danken ???
    Hij keek me serieus aan en zei:Wil je soms dat je vriendin esma het zelfde ovekomt ofzo!!! he he
    Ik keek hem bang aan en zei:NEEEE natuurlijk niet
    Nou dan, doe wat tarik je zegt en esma zal niks overkomen
    Ik keek met tranen in me ogen moncef aan en zei: dan zal ik maar me leven opgeven voor me vriendin want dit gun ik geen ene meid of ze nou moslim of joods is dit gun ik niemand

    Oke oke Selma genoeg gejankt kom nou maar ik heb niet de hele dag de tyd!

    Ik keek hem aan en stond op we liepen naar een andere kamer en daar gebeurde de n8merrie
    toen die klaar was ging die weg en tarik werd betaald
    Ik liep de kamer uit met tranen in me ogen
    Tarik keek me lachend aan en zei dat ik niet meer naar huis mag
    Nu moest ik hier blijven wonen
    me leven en familie en vrienden achter laten
    voor hem
    anders zou esma iets overkomen
    en dat zou ik mezelf nooit maar dan ook nooit vergeven

    Me dagen waren zwaar ik miste me broer anouar en me vader en moeder en al de mensen die ik ken

    Ik begon wel aan me leventje te wennen het begon normaal te worden geen tranen meer niks

    en me leven met tarik werd zo normaal ik doe het werk hij krijgt het geld en we leven samen in 1 huis

    Ik denk terug aan het begin Oorzaak van alles is: Hrt afspreken met iemand die ik eigelijk helemaal niet kende
    En nu weet ik dus hoe hij aan z'n bmw cabrio was gekomen
    Door slachtoffers als ik!!!!

    IS DIT NOU ME LEVEN EEN LEVEN ZONDER TOEKOMST ZONDER HART EEEN ZWARTE LEVEN!!!!!!!


    bedankt allemaal voor het lezen dit was dan het slot
    het kan niet altyd goed aflopen want dat gebeurd ook nie in de werkelijkheid
    EN MENSEN NOG FF VOOR DE DUIDELIJKHEID IK BEN NIET HET MEISJE SLEMA!!!!
    dit verhaal bewust op de werkelijkheid het komt vaak voor
    Ik heb paar verhalen gevolgt en beetje tv en radio gevolgt en daaruit heb ik het allemaal gemixst en is dit verhaal uit gekomen

    thallow allemaal koesss en beslemma

  10. #40
    Me Myself & I

    Reacties
    547
    22-11-2001

    wel erg leuk je kon het langer maken door dat die vriend van tarik selma ging helpen ofzo mohiem thallay

  11. #41
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ja .. maar dat dit ook met moslim meisjes gebuert wist ik niet.. ik dacht alleen met Hollandse die makkelijk te pakken zijn zoals.. geen ouders meer, verslaafde ouders etc.

    Nadia

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    hee thnx man maar roosje het heeft een trieste afloop en dat gebeurd vaak daarom snappie oh en Nadiah wajoo je moest eens weten hoeveel moslim meisjes zo worden misbruikt door die loverboys

  13. #43
    mama van 4 schatjes

    Reacties
    16.096
    03-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    echt goed man kreeg er tranen van walllah
    Koningin van Marokko.nl


  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    ik kreeg zelf ook bijna tranen hoor als ik het na ging lezen dat ik dit heb geschreven???
    kan het zelf niet eens geloven ik d8 dat ik altyd een leeghoofd was maar ja eigelijk ben ik toch teminste voor iets nuttig hehe verhalen op maroc.nl plaatsem

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    597
    08-06-2002

    Neeeeeee afgelopen, shit eey, snel weer doorschrijven!!!!!! !!!!!! !!!!!!!