1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    een echt gebeurd verhaal!!!!!

    Eindelijk ben ik vrij van school ik loop met me vriendinnen naar huis hehe eindelijk thuis in me vertrouwde kamertje met me pc hehe lekker msnen
    ewa ja ik eet snel een boterham en loop naar boven me kamer in me vader is inmiddels al naar ze werk Yes ik ben alleen thuis niemand die me kan storen ik doe een lekker muziekje op en doe me pc aan eindelijk lekker msn ewa ik meld me aan en ja Yes tarik is on line jaa tarik ooh wat is hij zo lief en schattig en je hoord alleen de woorden van hem die je wilt horen ewa eindelijk komt ie tegen me praten we kletsen een beetje hier en daar hij wilt op microfoon met me praten opeens moet ie weg hij is off line en niemand is on line meer bij mij
    ik begin te denken: zou het wel allemaal waar zijn wat ie zegt hij wilt met me trouwen hij wilt dat ik z'n vrouw word?? waarom ik ik bedoel hij heeft me nog nooit gezien alleen omdat ie me stem heeft gehoord en met me chat en me aardig vind dat vind ie al genoeg
    maar hij praat ook vaak over dat ie me wilt proefen
    wajoo is dit wel allemaal echt straks gebruikt ie me en trouwt ie nie met me tring tring!!!!! ik word wakker uit me ged8 de telefoon gaat
    ik pak m op ooh het is me vriendin we kletsen een beetje en ik hang op ik ga weer zitten te piekeren oke oke safi selma hou op met piekeren zeg ik tegen mezelf ik moet posetief blijven denken en nie zo hopeloos ik bedoel het is maar een jonge van chat hoor en sins wanneer neem ik die serieus??? hehehehe ik lach mezelf uit en ga weer lekekr chatten opeens kom tarik weer on line we chatten de hele avond door hij zegt dat ie van me houd en dat ik de enigste voor hem ben en om eerlijk te zijn geloof ik hem,ook al wil ik hem nie geloven
    Tfoe wat doe ik mezelf aan ik zit hiero te piekeren om een gozer van chat maar toch hij heeft me geraakt hij is me hartje binnen gedrongen hij begint steeds persoonlijker te praten " Selma ik hou van je je bent de enigste voor me ik wil jou alleen jou ik zal de eerste man zijn die je zal ontmaagden en je zal niks te kortkomen ik koop een mooi huis voor je mooie auto en jij word de moeder van mijn kinderen" ik staar naar het beeldscherm en lees wat ie typt en ik geloof hem ook al wil ik het nie want hij kent me nie eens zou die dit nu ook tegen 20 andere zeggen??nee nee dat kan nie hun zijn afgelebberd en ik nie dat zegt ie zelf nee ik ben de enigste voor hem
    safi en ik moet hem vertrouwen hij vertrouwd mij ook safi oke
    ik zit nog met tarik te chatten het lijkt alsof ik hem al jaren ken

    4Maanden later: Eerste Afspraakje

    Ik Word wakker ik ben zo zenuwachtig ik ga tarik ontmoeten ik staar in me kast ongeveer een uur en ja eindelijk vind ik iets om aan te doen het moet geen verkeerde beeld van me geven maar ik moe ook nie er tuttig uitzien of sloeberig hihihihi ik lach sneaky tegen mezelf in de spiegel
    ik trek vlug een witte linne broek aan en een witte truitje daar boven op trek ik me miss sixty spijkerjas en daar onder me diesel instappers ik fohn snel me haar styl doe er wat olie in en paar spuitjes armani en jeps ik ken de deur uit me moeder roept me nog na dat ik niet geld moet vergeten op tafel om iets in de pauze te komen (op school) ik pak het geld en doe de deur achter me **** dicht ik pak snel de bus en kom eindelijk bij de station aan pfff ik voel nu al de vlinders en zenuwen komen shit ey terwijl ik hem al ken behalve van gezicht dan
    er beginnen weer dingen door me hoofd te spoken: straks vind ie me nie mooi ben ik lelijk voor hem of wajoo straks is het helemaal geen tarik en doet ie me wat vreselijks aan of wajoo wie weet is het wel niet mijn type!!!!
    ik probeer die gedachtes uit me hoofd te zetten en koop op het station een kaartje naar utrecht oke daar had ik met tarik afgesproken
    hij komt zelf uit zaandam maar utrecht leek ons de geschikte plek voor onze eerste date
    .......
    word vervolg!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    117
    07-06-2002

    jaaaaaaaaa gaaaaaaaaaa dooooooooooooooor!!!
    iK bEn Er wEer

  3. #3
    Lekkerste Lid

    Reacties
    1.622
    01-03-2002

    HIERUIT KOMEN NIKS ANDERS DAN PROBLEMEN
    Love Don't Love Me

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    18
    31-03-2002

    Cool

    Haiiiiiiiii
    Leuk verhaal meid.
    Ik vond het al leuk toen ik die naam tarik zag, maar toch komt dit verhaal me echt bekend voor.
    Ben jij toevallig ook Crazy Baby?
    Want als je dat bent dan ben je al helemaal TOPPIE!!!!!!
    doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    205
    09-06-2002

    er bestaat ook een verhalenrepubliek
    ik snap niet waarom jullie dan je verhalen bij Marokkaanse jongeren, liefde en relatiesullie gaan plaatsen????
    Make Love, Not War!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    205
    09-06-2002

    maar wel mooi verhaal hoor
    Make Love, Not War!

  7. #7
    Just doing it my way

    Reacties
    351
    10-05-2002

    nou maak aaaaaafffffffff
    De Tijd is een Grote Leraar....,
    Die helaas al zijn Leerlingen DOODT.
    ALTIJD en NOOIT zijn 2 woorden
    waarvan je ALTIJD moet onthouden
    dat je ze NOOIT moet gebruiken...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    hehehehe dank jullie wel hoor hehehehe nee schat ik ben nie grazy baby ik ben nieuw ik kom hiero nie echt vaak

    ewa ik zal verder gaan met me verhaal


    hij komt zelf uit zaandam maar utrecht leek ons de geschikte plek voor onze eerste date
    .......
    VERVOLG

    Ik was inmiddels aangekomen op het station in Utrecht
    Ik begon me benouwd te voelen door de spanning die steeds erger op liep
    Hoe zou hij eruit zien klein,kort ,krom lekker,mooi,lelijk,groot,gespierd pfff ik kon nie meer logisch nadenken enigste waar ik aand8 was tarik die nu elke moment voor me neus zou kunnen staan.
    Shit !!!!!! me telefoon ging af wajoo ik keek om me heen ik wist nie wat ik moest doen ik raakte in paniek!!! en van de schrik drukte ik op No
    SHIT SHIT!!!! wat paniek wel niet allemaal kan doen tfoe het was een anonieme belletje ik hoop dat ze snel terug bellen
    Me handen beginnen te trillen ik weet niet meer wat ik moet doen
    Oke oke selma adem in..........pfffff en adem weer uit he he eindelijk weer beetje normaal ik begin weer beetje normaal te denken oke
    tzzzzzzzz me tril functie me tel. gaat over ik pak op"ja hallo ....hallo???
    niemand geeft antwoord opeens toet toet huh die klootzakken hangen zomaar op denk ik bij mezelf opeens zie ik die pradas schoenen voor me neus staan en zodra ik beetje omhoog ga met me ogen zie ik een hand en ik hoor een hele mooie stem die zegt:Selma aangenaam ik ben Tarik" wajoo ik geef een hand en ik word naar voregn getrokken en vier kusjes ik kijk hem diep in z'n ogen aan wajoo wat is ie MOOI!!!!!! denk ik bij mezelf ik voel dat me benen slap worden wajoo straks val ik flauw ofzo wat ie mooi ik durf m niet meer aan te kijken
    Opeens ben ik superrrrr verlegen hij vraagt of we eerst wat zullen gaan drinken ik antwoord verlegen en kortaf: ja is goed
    Hij begint te lachen met een uitlokkende blik ik vraag me af waarom ie lacht wajoo onderweg als we het station uit lopen kijk ik heb helemaal van top tot teen aan wajoo wat zit ie er goed uit!!!!
    prada schoenen armani broek gucci trui en ik ruik de geurrr van emporio Armani sjoo man ik draagt ****ing goed!!
    "hey Selma lieverd hier staat me auto hoor waarom loop je door hahaha"
    Huh??? ik word uit me droom gewekt shit ik zat echt te dromen ik loop terug naar tarik he??? Hij heeft een auto wow wat een vette Bmw cabrio nog wel
    Hoe komt ie aan al dat geld hij is nog maar 20 man !
    Onderweg in de auto voel ik me niet zo op me gemak ik wil weten hoe die aan dat geld komt!
    We stoppen bij een eetcafe we stappen uit en gaan naar binnen we bestellen wat te drinken en zitten wat te babbelen
    Ik ben nie echt spraakzaam ik vind het allemaal maar vreemd
    Het lijkt alsof ik hem opeens helemaal niet meer ken man
    Wat voor werk zou die doen
    Selma waarom ben je zo stil?" zegt tarik opeens
    Oh euh ik zat ff te denken Tarik" zeg ik
    Hij vraagt aan wat ik d8
    Ik denk nu e echt shittt man wat ga ik zeggen ???
    Ik wil het echt graag gewoon vragen ik heb er toch recht op??
    Ik vraag het gewoon selma wees een vrouw met een k u t zeg ik tegen mezelf ja ja oke dnek ik dan
    Uhm Tarik? ja ?? schatje wat is er?
    Uhm tarik mag ik je wat vragen
    Ja tuurlijk lieverd van me
    Ik zo: hoe kom je aan die mooie dure auto tarik vertel het me???
    Tarik kijkt me verbaast aan en blijft ff stil en dan zegt ie:Hoe ik aan die auto kom? hehehe ik zei toch dat je niks te kort zou schieten schatje en hij kust me op me mond
    ik schrik helemaal van die kus en zeg: WOW wow wat is dit nou je kan me niet zomaar kussen hoor ik zei dat ik geen lichaamelijke contact wou!!!
    Hij kijkt me lachend aan en zegt: Schatje je bent nu mijn eigendom ik raak je aan wanneer ik wil en ik weet dat je het fijn vind!
    Ik word verlegen en denk aan wat ie zei : ik zijn eigendom??? wat bedoeld ie daarmee iets posetiefs of negatiefs???
    Selma ***wijffff zeg ik tegen mezelf waarom heb ik zoveel argwaan ik moet hem gewoon vertrouwen DamnZZZ hij is zo lief
    Ewa naar het drinken gingen we wat rondlopen in de stad op een gegeven moment pakte hij me hand vast ik voelde een rilling door me hele lichaam gaan en ik voelde me lekker warm het voelde zo heerlijk
    Ik deed me ogen dicht en zag mij en tarik samen als bruid en bruidegom
    Wajoo ik begon nu al te flippen hij was zo lief een terder maar ook wel vreemd
    Op een gegeven moment was het beetje laat ik moest weg
    ik Zei tegen hem dat ik moest gaan
    Nu al?? maar selma je bent er net " ooh wat klonk hij liefff
    Ja tarik ik moet nu echt gaan maar ik spreek je gauw
    Hij legde zich erbij neer dat ik nu moest gaan hij beloofde me vanavond te bellen we hij bracht me naar het station met z'n auto ik stapte uit en hij ook.
    We stonden nu tegenover elkaar ik wist niet wat ik moest doen!!
    Wajoo ik keek naar me schoenen
    Hij was best wel langer als ik dus Opeens pakt ie me bij me kin en doet ie die omhoog
    En we kijken elkaar in de ogen aan WOUW!!! wat heeft ie mooie ogen zo'n uitstraling
    Hij zegt: Selma schatje ik mis je nu al ik kan je nie loslaten je bent alles wat ik in een vrouw zoek ik begin verlegen te lachen en zeg dat ik hem ook nie kan loslaten
    Opeens geeft ie mee een smak op me mond ik schrok er wel van maar ik liet me gaan en zoende terug
    Wajoo me eerste kus!!! wat heerlijk
    Ik zeg tegen hem dat ik nu echt moet gaan hij geeft me nog snel een kus en ik stap in de trein.
    Oh ik voelde me zo gelukkig het leek alsof ik getrouwd was eindelijk aangekomen in me vertrouwde stadje stap ik uit en pak de bus naar huis
    Op weg naar huis bel ik snel me vriendin en vertel haar een korte samenvatting en ik hang op
    Aangekomen thuis doe ik de deur open en met een grote schrik staan me ouders voor me neus met vurige ogen!!!
    Ik voel een brok in me keel
    Wat zou er aan de hand zijn???????
    ................................
    Word vervolgt

    ik hoop dat jullie het iets vinden hehehehe
    kiss Lalamocrotje

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    62
    21-04-2002

    Is dit verhaal echt gebeurd????????????????????
    Maar meissje dit is een goed verhaal, klasse!!
    Ga zo door.
    Enne wacht niet te lang met het vervolg

    Beslammaaaaaa
    Love Is Like Heaven, But It Can Hurt Like Hell!!!!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    oke oke ik ga wel verder hehehe

    VERVOLG:
    Ik voel een brok in me keel
    Wat zou er aan de hand zijn???????
    Zou het met mij te maken hebben heeft iemand me gezien met tarik???
    Er begonnen duizende vragen door me hoofd te spoken waarom kijken ze zo???
    Opeens zegt me vader:Selma el Hmara je hebt de deur open gelaten vanmorgen iedereen kon naar binnen kom
    PFFFFF gelukkig me hart is opgelucht niks ernstig
    OOh smehlie a baba ik had haast vanmorgen ik was bijna te laat opschool smehlie baba zal niet meet gebeuren
    Me ouders kijken nu wat koelender
    Maar baba? waarom staan jullie hier bij de deur?
    We komen net van de ALDI schat antwoord me moeder met een zachte stem.
    Ow oke hahaha ik voelde opeens me telefoon trillen ik raakte in paniek moest ik opnemen??? nee straks is het tarik en me ouders staan nu naast me shit shit d8 ik .
    ik Rende de trap op me vader riep me na al hamka wat ga je doen?
    ik riep snel Uh baba ik ga naar boven er begint zo een film op tmf
    Me moeder en vader beginnen te lacehen en zeggen : wat hebben we toch een gekke dochter yallah kom we gaan naar de huiskamer zegt me vader tegen me moeder.
    Inmiddels ben ik boven net dat ik op yes wil drukken houd ie op
    SHIT SHIT wat baal ik nu zekerz tarik en ik kan hem niet eens terug bellen ik heb geen beltegoed

    Ik lig nu op me bed en loop te piekeren normaal zit ik nu achter de pc aan het chatten een echte chatjunk dus maar voor het eerst is me pc gewoon uit
    ik lig lang uit op me bed en denk na over wat er vandaag was gebeurd

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    wajemaaaaaaaaaa ik dacht dat ik een beroerte kreeg toen die ouders voor de deur stonden!!wielie wielie haahhaah ik leef me echt te veel in het verhaal hahhahaah ewa schrijf zeeeeeeeeeeeeee xxxxxxxxxxxxx islamietje
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    Ik lig nu op me bed en loop te piekeren normaal zit ik nu achter de pc aan het chatten een echte chatjunk dus maar voor het eerst is me pc gewoon uit
    ik lig lang uit op me bed en denk na over wat er vandaag was gebeurd............

    Ik ben gewoon zomaar bij een vreemde in een auto gestapt ik ken hem misschien dan wel van chat maar toch wat moet ie nu wel nie van me denken
    Ik realisseer het ne nu pas man wat heb ik gedaan gewoon met een gozer van chat gezoent nog wel me eerste zoen maar ik ken hem van innerlijk toch wel????

    Pfff en hoe zit het nu hebben we een relatie ofzo??
    TZZZZZ me telefoon gaat af ik word wakker uit me gedachtes
    HOI HOI heee hoor ik met een zachte stem
    Oh het is tarik yes denk ik stiekem.
    Alles goed hoor ik aan de andere kant
    Ik antwoord : ja rustig en met jou
    Dan zegt hij: jaaa heel goed Selma je weet wij zijn voor elkaar bestemd
    Ik begin te lachen en zeg tarik zeg geen dingen die je nie meent
    En dan zegt hij met een beetje boze stem Ik meen het wel!!! denk je dat ik je play ofzo
    Ik schrik bestwel van z'n uitbarsting en zeg sjooo wie heeft het hier over playen??

    Hij zegt dan: oke oke sorry het was nie me bedoeling om zo uit te vallen maar je moet me geloven ik wil alleen jou en kan me niks schelen hoe je er uit zou zien ook al was je lelijk ik zou jou willen want je hart is van goud en je bent een slimme nette meid
    Dus hij vind me knap oke dan!!!
    Maar hoe zou het nu verder moeten tussen ons ik ga het vragen
    Hey tarik maar hoe zit het nou ??
    Hoe zit wat??? schatje
    Nou ons?? tarik ons
    Ow hehe schatje selma zeg je nu al ons je leert het snel
    Huh wat bedoel je tarik
    Niks schat je hoeft niet achter alles iets te zoeken ik dol een beetje met je maar je weet toch ik hou van je kon je nu maar bij me zijn
    Ik mis je schatje
    Ik jou ook tarik
    Selma a bent elhram Kom naar beneden!!!!
    Ow tarik smehlie ik moet ophangen me moeder roept me
    Ow schatje is goed ik bel je nog
    Bye bye
    Doei
    TOET TOET
    Ik liet me tel nog ff tegen me oor tot ik me moeder de trap hoorde rennen.....

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    Ik liet me tel nog ff tegen me oor tot ik me moeder de trap hoorde rennen..... Al hmara ben je doof ofzo kom eten
    Ow Mama hehe safi ik kom eraan
    Ya zeg maar dat je erzo aankomt en blijf maar weer 30 jaar weg we wachten niet op je wij gaan alsvast beginnen met eten
    Hahahaa safi a mama ik kom er echt aan
    Ik liep achter me moeder aan te trap af en ging eten ik kon niks door me keel krijgen ik voelde kriebels in me buik en d8 alleen aan tarik
    Wajoo ben ik verliefd????
    Nee dat kan toch niet a nerrie ik ben verliefd!!!! zou hij ook verliefd zijn op mij??
    Me ouders en me broer waren klaar met eten iedereen ging van tafel ik ging snel afwassen en liep weer naar me kamer
    Opeens riep me broer me terug:SELMA kom kom!
    Me hart begon sneller te kloppen ik liep terug en vroeg wat ie wou: Wat moet je?
    Je deed wel heel afwezig net aan tafel selma??
    Ja anouar ik voelde me nie zo lekker:zei ik tegen me broer
    Ow selma is er iets dat ik moet weten???
    Hoezo wat bedoel je zei ik tegen me broer met een scheinheilige blik
    Ja selma dat vraag ik aan jou luister meid als er iets is ifzo je weet mij ken je het altyd vertellen
    ik keek me broer glimlachend aan en zei: thnx anouar maar ik ga nu lekker boven tv kijken
    oke selma later later anouar
    en we gingen alllebei andere weg
    ik naar boven me kamer in en me broer naar de huiskamer thee drinken
    Ik voelde me beetje opgelucht pffff dat scheelde niet veell
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    weken gingen voorbij en ik zag tarik bijna elke dag
    ik voelde me gelukkig en veilig bij hem
    word vervolgt

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    38
    10-05-2002

    weken gingen voorbij en ik zag tarik bijna elke dag
    ik voelde me gelukkig en veilig bij hem
    vervolg:
    Een half jaar later

    Het gaat goed met mij en tarik we lijken wel een echtspaar als we smaen overstraat lopen we hebben het ook weleens over trouwen enzo maar we hebben besloten om pas over 4 jaar ta gaan trouwen als ik 21 ben en hij 24
    Ik voel me zo gelukkig!!!! tzzzzz ow die rot telefoon gaat weer over wekt ie me weer uit me dromen jaaaaa zeg ik met een vrolijke stem
    Hey schatje hoor ik aan de andere kant hahaha ooh jij bent hat tarik me lieverdje jaaa selma hbiba wie anders hahaha we beginnen te lachen
    ewa schatje van me ik wil je zo zien ik word opeens stil en dan zeg ik
    Ik weet nie of ik wel weg kan
    Ewa safi kom op selma ik heb je gemist kom aub
    hehehe tarik hallooo hey je hebt me nog gisteren gezien
    ewa ja dus ik wil je elke dag zien ik wil je bij me hebben naast me hebben in bed
    Opeens word ik stil tarik je weet hoe ik daar over denk pas als we getrouwd zijn kan dat
    Ja ja selma maar als we toch al weten dat we gaan trouwen dan kunnen we toch alvast oefenen???
    Hhahaha nee tarik tuurlijk nie mekteb misschien is het helemaal nie eens ons l,ot om te trouwen en binnen die 4 jaar kan veel gebeuren hoor straks trouwen we nie en ben ik zeker al lekker geen maagd meer nee tarik hoeveeli k ook van je hou die risico neem ik nie
    saf safi oke selma ik wil hier nie over de telefon praten ik zie je zo dan praten we verder
    ga aan de einde van de straat wachten ik kom je ophalen
    ga nu naar buiten!!
    ow maar tarik waar ben je nu
    ik ben nu achter je huis hbiba met me auto dus kom nou!!!
    hehehehe oke oke schat ik kom eraan
    ik hing op en wierp snel een blik in de spiegel oke alles zag er goed uit ik liep naar beneden MAMA ik ga naar me vriendin toe esma ik kom straks oke doei doei
    Beslemma benti zei me moeder en ik deed de deur achter me dicht ik liep naar de einde van me straat en ja hoor daar stond ie cabrio op me ta wachten ik stapte in hij kust me gelijk ik keek hem aan en zei: Ja ik heb jou ook gemist wat voelt het weer goed om bij je te zijn
    hij begon te lachen en we reden weg
    onderweg vroeg ik waar we naartoe reden?
    Hij zei dat het een verrassing was
    Ik wou het weten tarik ppleaazzzz schat zeg dan waar gaan we heen
    hehehehe NEEE selma nog ff geduld dan zie je het zelf wel
    ik legde me erbij neer gewoon geduld hebben zei ik tegen mezelf hahaha
    Opeens stopte we voor een stoplicht hij was rood toen pakte tarik een blindoek tevoorschein en deed het om me ogen
    Tarik waarom moet ik geblindoekt zijn
    Selma het is een verrassing pas als we uitstappen en ik zeg dat ie af mag doe je het oke schatje
    Oke oke tarik wat jij wil
    Ik bleef geblindoekt en gespannen zitten we reden en reden en reden
    Opeens stopte de auto ik vroeg aan hem of we er al waren hij zei jaaa schaatje je mag bijna je blindoek af
    Hij stapte uit en deed mijn deur open en pakte me hand en nam me mee ik liep zo'n drempel op en toen een lift in allemaal raar het was echt zwart voor me ogen opeens ging een deur open en toen weer dicht het rook er lekker En ja ik mog me blindoek weg doen
    Ik bleef met grote ogen verbazen kijken en een open mond en op dat moment zei tarik: Welkom schatje dit is me..................
    Word vervolgt

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-06-2002

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh ga verderrrrrrrrr ik wordt gekkkkkkkkk hahahaah xxx liefs islamietje
    Ook al slaan ze me letterlijk en figuurlijk de grond in IK STA ALTIJD WEER OP!!allahoe akbar!!!!